Ben alleen van binnen een hippie.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Draag je als hippie geen wollen truien?
gadverdamme gastquote:
nee, hoezo?quote:
Guus is toch 19? dan mag hij gewoon bier drinkenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet haast wel zeker dat jij die minderjarige bent in dat plaatje van Remqo.
16 of 17 is 'ie.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Guus is toch 19? dan mag hij gewoon bier drinken
ah jammer, ik zag eergisteren op het station 2 hippies lopen met dreadlocks, ik moest gelijk aan jouw denkenquote:
quote:
Niet die jij vandaag hebt bezocht.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welke uni werk jij eigenlijk, Frankie?
Vind dreads op zich wel cool, maar je verneukt echt je hele haar ermee.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ah jammer, ik zag eergisteren op het station 2 hippies lopen met dreadlocks, ik moest gelijk aan jouw denken.
Wat een toestanden allemaal.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:15 schreef VanderWoodsen het volgende:
Op de een of andere manier lig ik niet lekker en kan ik geen fijne houding vinden
Het is Fylax hequote:Op zondag 1 maart 2015 00:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Guus is toch 19? dan mag hij gewoon bier drinken
ziet er wel cool uit.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vind dreads op zich wel cool, maar je verneukt echt je hele haar ermee.
ga zitten.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:15 schreef VanderWoodsen het volgende:
Op de een of andere manier lig ik niet lekker en kan ik geen fijne houding vinden
Wat vreselijk vervelendquote:Op zondag 1 maart 2015 00:15 schreef VanderWoodsen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |