quote:
hehequote:Op zondag 1 maart 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
Maar dat is meer een bevestiging denk ik.
Ik neem religie wel serieus.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:09 schreef VanderWoodsen het volgende:
Maar goed ik neem de Islam ook niet serieus.
Net als het Christendom, Jodendom en Hindoeïsme
TAKBIR!quote:Op zondag 1 maart 2015 00:09 schreef VanderWoodsen het volgende:
je kan er goed shoppenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hoorde een deel geleden dat dat een pauperstad is.
Alsof er niet dezelfde kutwinkels zitten die in iedere andere stad ook te vinden zijn.quote:
RIP VanderWoodquote:Op zondag 1 maart 2015 00:09 schreef VanderWoodsen het volgende:
Dat valt allemaal reuze mee, bovendien vergeet ik nooit iets. Maar soms zie ik ineens van die users posten die ik nooit eerder heb gezien, kennelijk gaat er weleens iets compleet langs mee heen dus.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vergeef Frank. Hij wordt ook een dagje ouder
Takbir een eind op naar ONZ, mafketelquote:
daar gaat het niet omquote:Op zondag 1 maart 2015 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof er niet dezelfde kutwinkels zitten die in iedere andere stad ook te vinden zijn.
Alzheimer is een bitch.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
kennelijk gaat er weleens iets compleet langs mee heen dus
Je bent zelf een mafketel.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Takbir een eind op naar ONZ, mafketel
Ik weet haast wel zeker dat jij die minderjarige bent in dat plaatje van Remqo.quote:
Omdat er dezelfde kutwinkels zitten als in iedere andere stad kun je er juist goed winkelen.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof er niet dezelfde kutwinkels zitten die in iedere andere stad ook te vinden zijn.
Nee man dat is Fylaxquote:Op zondag 1 maart 2015 00:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet haast wel zeker dat jij die minderjarige bent in dat plaatje van Remqo.
Ik weet haast wel zeker van nietquote:Op zondag 1 maart 2015 00:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet haast wel zeker dat jij die minderjarige bent in dat plaatje van Remqo.
adorabellaquote:Op zondag 1 maart 2015 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
van wie is die VanderWoodsen een kloon
klaploperquote:Op zondag 1 maart 2015 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
van wie is die VanderWoodsen een kloon
Draag je als hippie geen wollen truien?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:12 schreef deadprez het volgende:
Maastricht heeft geen Britain meer. Kan nu nergens meer mijn wiggerkleding kopen.
zou rakenquote:
Ontkenningsfase. Het is helemaal niet erg Frankquote:Op zondag 1 maart 2015 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat valt allemaal reuze mee, bovendien vergeet ik nooit iets. Maar soms zie ik ineens van die users posten die ik nooit eerder heb gezien, kennelijk gaat er weleens iets compleet langs mee heen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |