hehequote:Op zondag 1 maart 2015 00:05 schreef VanderWoodsen het volgende:
Wie is die vent linksonder? Lijkt een beetje op Geert
Neem jij die lijst serieus?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ben jij het eens met die dodenlijst?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Remqo inspireert...
[ afbeelding ]
dat zeg ik ook altijdquote:Op zondag 1 maart 2015 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, want wie ben jij om te bepalen wie leeft en wie niet leeft
Maarja, wat hebben ze gedaan om er op te belanden, kijk daar maar eens na.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een zendeling van God, hoezo?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft niemand vermoord te worden, maar ik slaap er verder ook niet minder goed door.quote:
“Many that live deserve death. And some that die deserve life. Can you give it to them? Then do not be too eager to deal out death in judgement.”quote:Op zondag 1 maart 2015 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maarja, wat hebben ze gedaan om er op te belanden, kijk daar maar eens na.
Ik heb familie in Tilburg wonen.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
SE is Groninger... maar eigenlijk ook gewoon Brabander.
dat gaat niet samenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
SE is Groninger... maar eigenlijk ook gewoon Brabander.
Trouwes, Frank...quote:Op zondag 1 maart 2015 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom komt die Sideeffect trouwens ineens vandaan?
Ze post al best een tijdje mee.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt wel uitstekende speed vandaan.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hoorde een deel geleden dat dat een pauperstad is.
ik post al een tijdje mee jaquote:Op zondag 1 maart 2015 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |