Jawel, 's nachts toen ik niet kon slapen van de medicatie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, alsof je dat serieus gaat zitten luisteren.
ouwe mafkees. gauw wat jagermeister naar binnen en dan door met die banaan.quote:
QFT.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, 's nachts toen ik niet kon slapen van de medicatie.
Is wel ontspannend.
Heb ik nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ouwe mafkees. gauw wat jagermeister naar binnen en dan door met die banaan.
Ik dacht ooit Tubular Bells (de volledige versie) aan te zetten ter ontspanning...dat is dan weer geen goed idee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
QFT.
Stiekem luister ik het nog best vaak. Net als andere soundtracks, klassiek is awesome
ik wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb ik nietIk ga maar eens in bed liggen. En daar mobiel verder
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht ooit Tubular Bells (de volledige versie) aan te zetten ter ontspanning...dat is dan weer geen goed idee.
Grog makenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wel.
klote man.
extra dekbed er bij op. en morgen lekker blijven liggen en eruit zweten, dan kun je morgenavond weer naar de kroeg
Ik wacht wel op de zomerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wel.
klote man.
extra dekbed er bij op. en morgen lekker blijven liggen en eruit zweten, dan kun je morgenavond weer naar de kroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |