Toen Njos ER zei, wist ik hetquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:21 schreef LompeHork het volgende:
Wat? WAT?serieus? Ik moet vaker wild gokken.
Ik had het nu nog niet zomaar verbonden. Maar het verklaart wel waarom ik het nummer ken. Film wel gezien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:21 schreef LompeHork het volgende:
Wat? WAT?serieus? Ik moet vaker wild gokken.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen Njos ER zei, wist ik het
Maar niet omdat ik het herkende
Ik dacht eerst LOTR's omdat het zo lang duurdequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik herkende het wel en dacht dat het uit dit kwam of Pirates of the Caribieiewjioejieeibn, ik gokte goedmuziek is misleidend. Fuck die shit.
Hm, zit ik de tegenstanders gewoon te helpen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen Njos ER zei, wist ik het
Maar niet omdat ik het herkende
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, zit ik de tegenstanders gewoon te helpen.
Dat had ik je meteen afgeraden, ik had dat als muziek op m'n trouwenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht eerst LOTR's omdat het zo lang duurde
Ik heb ook alle 3 de soundtracks liggen dus op zich zou ik beter moeten weten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat had ik je meteen afgeraden, ik had dat als muziek op m'n trouwendat herken ik dus wel (als het goed is)
jupquote:
Ach, alsof je dat serieus gaat zitten luisteren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook alle 3 de soundtracks liggen dus op zich zou ik beter moeten weten.
ziek?quote:
Jawel, 's nachts toen ik niet kon slapen van de medicatie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, alsof je dat serieus gaat zitten luisteren.
ouwe mafkees. gauw wat jagermeister naar binnen en dan door met die banaan.quote:
QFT.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, 's nachts toen ik niet kon slapen van de medicatie.
Is wel ontspannend.
Heb ik nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ouwe mafkees. gauw wat jagermeister naar binnen en dan door met die banaan.
Ik dacht ooit Tubular Bells (de volledige versie) aan te zetten ter ontspanning...dat is dan weer geen goed idee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
QFT.
Stiekem luister ik het nog best vaak. Net als andere soundtracks, klassiek is awesome
ik wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb ik nietIk ga maar eens in bed liggen. En daar mobiel verder
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht ooit Tubular Bells (de volledige versie) aan te zetten ter ontspanning...dat is dan weer geen goed idee.
Grog makenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wel.
klote man.
extra dekbed er bij op. en morgen lekker blijven liggen en eruit zweten, dan kun je morgenavond weer naar de kroeg
Ik wacht wel op de zomerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wel.
klote man.
extra dekbed er bij op. en morgen lekker blijven liggen en eruit zweten, dan kun je morgenavond weer naar de kroeg
Ik lig ook in bed met mijn paracetemolletjes en zakdoeken en zutquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb ik nietIk ga maar eens in bed liggen. En daar mobiel verder
Ik moest lachen om de reacties wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
Wat nou niet uitlachen, aan de schandpaal er mee.
The exorcist.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht ooit Tubular Bells (de volledige versie) aan te zetten ter ontspanning...dat is dan weer geen goed idee.
Hysterisch gepingelquote:
Bassie en Adriaan.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef Uccie het volgende:
Als we dan toch NL-talig gaan, dan Het Goede Doel - Alles geprobeerd.
Of iets van Bluf.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef Uccie het volgende:
Als we dan een compromis doen, kunnen De Poema's dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef Uccie het volgende:
Een mooie dagquote:
Gewoon ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als we dan een compromis doen, kunnen De Poema's dan?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is overduidelijk Kutschurft - Bruut Anaal Genomen In Een Overvolle Dixie
Kippenvel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een mooie dag
Sluit mooi aan op jouw opmerking bij de buren in NWS.
Stef Bos - Breek de Stiltequote:
Ik kom erbij liggen. Samen snotterenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik lig ook in bed met mijn paracetemolletjes en zakdoeken en zut
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is overduidelijk Kutschurft - Bruut Anaal Genomen In Een Overvolle Dixie
* Uccie geeft ACT-F een pakje Tempo voor gevoelige neuzenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kom erbij liggen. Samen snotteren
jajaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie geeft ACT-F een pakje Tempo voor gevoelige neuzen
6 soorten Tempo in de supermarktquote:
ja, dat noemen ze zo tegenwoordigquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef Uccie het volgende:
Als een baasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Tem het volgende:
Geweldig nummer. Alles geprobeerd, beetje rondneuken en dan toch weer terug willen.
Staart tussen zijn benen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Tem het volgende:
Geweldig nummer. Alles geprobeerd, beetje rondneuken en dan toch weer terug willen.
Jij snapt het. Anders wordt het zo schraalquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie geeft ACT-F een pakje Tempo voor gevoelige neuzen
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:39 schreef LompeHork het volgende:
Haha godverdomme "je kut was toch niet strak genoeg, ik had alleen behoefte aan wat frisse lucht". Ken beur'n.
Gaan we gevoelig doenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:39 schreef Tem het volgende:
Hans de Booij - Een vrouw zoals jij. svp
Ja alleen niet die met eucalyptus, daar ga ik van niezen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij snapt het. Anders wordt het zo schraal
Merci.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gaan we gevoelig doenHad annabel klaar staan, maar dan doe ik die
Dat deed ik toch alquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja alleen niet die met eucalyptus, daar ga ik van niezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |