Is zo'n romcom, met Madonna.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Van die vorige film had ik nog nooit gehoord.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef Uccie het volgende:
Kut, stuur ik weer de titel van het liedje in
Ja ik zat hem net op te zoeken, ziet er veelbelovend uit.quote:
See what you did therequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef Uccie het volgende:
Twee zielen...quote:
Ik wist niet eens dat dit uit een film kwam.quote:
mazzelquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef LompeHork het volgende:
Weer een gok
Weer door de titel
Fuck deze shit
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef Uccie het volgende:
Oliviaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:01 schreef LompeHork het volgende:
Maar serieus, waar GAAT die film over dan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Xanadu_%28film%29quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:01 schreef LompeHork het volgende:
Maar serieus, waar GAAT die film over dan?
" romantische musicalfilm " ahquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Xanadu_%28film%29
Ik twijfelde. Maar wist het toen ik de zang hoorde. Dan is er geen ontkomen meer aan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:02 schreef LompeHork het volgende:
Deze had ik al sinds de eerste twee tonen overigens
Dit ook ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is pas zeikmuziek.
Ik kom er niet op ook
Dit? Is niet Robbie die zingt dan of wel?quote:
Die is van take thatquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit? Is niet Robbie die zingt dan of wel?
Ja daarom vraag ik het ook.. Klinkt niet als Robbie.quote:
Gary Barlowquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zeg niets.quote:
Oh aha, dat ken ik allemaal niet.quote:
Het is Pavarotti & Friends.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jijquote:
Nee is dfantasyquote:
Heeu ACT-Fquote:
Ik voel je brah. Deze pijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zou van Neil Gaiman zijn. Ik dacht dat het goed zou zijn.
Je kan nog 2 mee doenquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit was duidelijk Feuer Frei van Rammstein in XXX
heey chefquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Hmpf ik dacht echt Indiana Jones.
Ik eerst ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Hmpf ik dacht echt Indiana Jones.
Hier houd ik wel van, over the top bombastisch.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:15 schreef LompeHork het volgende:
Die instrumentale soundtracks zijn toch het best.
Goeie cock?quote:
Nu weet ik hemquote:
Dat dus inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier houd ik wel van, over the top bombastisch.
Dat ene stukje waar die trompet toet zei vond ik het mooist.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
Dat ene stukje met dat orkest komt me wel bekend voor.
Instructions unclear, trombone stuck in anus.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
Dat ene stukje met dat orkest komt me wel bekend voor.
jawel, zijn begonnen met Saturday Night Fever.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:18 schreef ACT-F het volgende:
Kom ik aanzetten met Battlestar Galactica bij het vorige nummer. Dat is toch jaren '70, daar doen jullie niet aan
Mis ik weerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
jawel, zijn begonnen met Saturday Night Fever.
Bwaap bwap bwaaaaap.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Instructions unclear, trombone stuck in anus.
Ik weet niet of mijn verkering dat wel goed vindquote:
kleine zeemeerminquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
OH KAK nu ligt het op het puntje van m'n tong.
Die hoeft het ook niet te proevenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn verkering dat wel goed vind
Fort Boyard!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:20 schreef LompeHork het volgende:
Dit MOETEN bijna wel die kutpiraten zijn uit die ene filmik ga huilen denk ik. Mijn antwoord is anders.
Toen Njos ER zei, wist ik hetquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:21 schreef LompeHork het volgende:
Wat? WAT?serieus? Ik moet vaker wild gokken.
Ik had het nu nog niet zomaar verbonden. Maar het verklaart wel waarom ik het nummer ken. Film wel gezien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:21 schreef LompeHork het volgende:
Wat? WAT?serieus? Ik moet vaker wild gokken.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen Njos ER zei, wist ik het
Maar niet omdat ik het herkende
Ik dacht eerst LOTR's omdat het zo lang duurdequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik herkende het wel en dacht dat het uit dit kwam of Pirates of the Caribieiewjioejieeibn, ik gokte goedmuziek is misleidend. Fuck die shit.
Hm, zit ik de tegenstanders gewoon te helpen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen Njos ER zei, wist ik het
Maar niet omdat ik het herkende
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, zit ik de tegenstanders gewoon te helpen.
Dat had ik je meteen afgeraden, ik had dat als muziek op m'n trouwenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht eerst LOTR's omdat het zo lang duurde
Ik heb ook alle 3 de soundtracks liggen dus op zich zou ik beter moeten weten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat had ik je meteen afgeraden, ik had dat als muziek op m'n trouwendat herken ik dus wel (als het goed is)
jupquote:
Ach, alsof je dat serieus gaat zitten luisteren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook alle 3 de soundtracks liggen dus op zich zou ik beter moeten weten.
ziek?quote:
Jawel, 's nachts toen ik niet kon slapen van de medicatie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, alsof je dat serieus gaat zitten luisteren.
ouwe mafkees. gauw wat jagermeister naar binnen en dan door met die banaan.quote:
QFT.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, 's nachts toen ik niet kon slapen van de medicatie.
Is wel ontspannend.
Heb ik nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ouwe mafkees. gauw wat jagermeister naar binnen en dan door met die banaan.
Ik dacht ooit Tubular Bells (de volledige versie) aan te zetten ter ontspanning...dat is dan weer geen goed idee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
QFT.
Stiekem luister ik het nog best vaak. Net als andere soundtracks, klassiek is awesome
ik wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb ik nietIk ga maar eens in bed liggen. En daar mobiel verder
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht ooit Tubular Bells (de volledige versie) aan te zetten ter ontspanning...dat is dan weer geen goed idee.
Grog makenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wel.
klote man.
extra dekbed er bij op. en morgen lekker blijven liggen en eruit zweten, dan kun je morgenavond weer naar de kroeg
Ik wacht wel op de zomerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wel.
klote man.
extra dekbed er bij op. en morgen lekker blijven liggen en eruit zweten, dan kun je morgenavond weer naar de kroeg
Ik lig ook in bed met mijn paracetemolletjes en zakdoeken en zutquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb ik nietIk ga maar eens in bed liggen. En daar mobiel verder
Ik moest lachen om de reacties wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
Wat nou niet uitlachen, aan de schandpaal er mee.
The exorcist.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht ooit Tubular Bells (de volledige versie) aan te zetten ter ontspanning...dat is dan weer geen goed idee.
Hysterisch gepingelquote:
Bassie en Adriaan.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef Uccie het volgende:
Als we dan toch NL-talig gaan, dan Het Goede Doel - Alles geprobeerd.
Of iets van Bluf.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef Uccie het volgende:
Als we dan een compromis doen, kunnen De Poema's dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef Uccie het volgende:
Een mooie dagquote:
Gewoon ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als we dan een compromis doen, kunnen De Poema's dan?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is overduidelijk Kutschurft - Bruut Anaal Genomen In Een Overvolle Dixie
Kippenvel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een mooie dag
Sluit mooi aan op jouw opmerking bij de buren in NWS.
Stef Bos - Breek de Stiltequote:
Ik kom erbij liggen. Samen snotterenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik lig ook in bed met mijn paracetemolletjes en zakdoeken en zut
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is overduidelijk Kutschurft - Bruut Anaal Genomen In Een Overvolle Dixie
* Uccie geeft ACT-F een pakje Tempo voor gevoelige neuzenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kom erbij liggen. Samen snotteren
jajaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie geeft ACT-F een pakje Tempo voor gevoelige neuzen
6 soorten Tempo in de supermarktquote:
ja, dat noemen ze zo tegenwoordigquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef Uccie het volgende:
Als een baasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Tem het volgende:
Geweldig nummer. Alles geprobeerd, beetje rondneuken en dan toch weer terug willen.
Staart tussen zijn benen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Tem het volgende:
Geweldig nummer. Alles geprobeerd, beetje rondneuken en dan toch weer terug willen.
Jij snapt het. Anders wordt het zo schraalquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie geeft ACT-F een pakje Tempo voor gevoelige neuzen
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:39 schreef LompeHork het volgende:
Haha godverdomme "je kut was toch niet strak genoeg, ik had alleen behoefte aan wat frisse lucht". Ken beur'n.
Gaan we gevoelig doenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:39 schreef Tem het volgende:
Hans de Booij - Een vrouw zoals jij. svp
Ja alleen niet die met eucalyptus, daar ga ik van niezen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij snapt het. Anders wordt het zo schraal
Merci.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gaan we gevoelig doenHad annabel klaar staan, maar dan doe ik die
Dat deed ik toch alquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja alleen niet die met eucalyptus, daar ga ik van niezen.
Rob anijsquote:
Wie?quote:
Ik functioneer echt compleet niet op die zooi. Kan ik alleen maar apathisch naar het plafond staren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat deed ik toch alIk heb anti-histamine genomen om het te onderdrukken. Anders ga ik echt naar de kloten
Levocetrezine?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik functioneer echt compleet niet op die zooi. Kan ik alleen maar apathisch naar het plafond staren.
Gelukkig is het nu geen allergie, dus ik kan het af met paracetamol.
Het zijn allemaal verzoekjesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:50 schreef LompeHork het volgende:
LV: "Nederlandse muziek is kut, maar dit is wél leuk"
Tevens ga ik akkoord, Fokker going strong
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan nog is het baas. Gewoon omdat het kan.
Jaaaaaa dezequote:
quote:
quote:
Oh die vind ik echt zo mooiquote:
Ik ookquote:
Of gewoon een FOK!ker 30cm Ftwquote:Op zondag 1 maart 2015 00:02 schreef LompeHork het volgende:
"Niemand die er scheurt"
Serieus? Negerpiemel much?
Note maar.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:04 schreef LompeHork het volgende:
Ik zal je eens een note geven voor nutteloze TR's, met je bakkes. #Eindhovendegekste
Het is niks gelogen, want je bent ook gewoon nog een kindjequote:
daar heb ik een vakantie op geleefdquote:
FAAILEKSquote:Op zondag 1 maart 2015 00:06 schreef pixelbitty het volgende:
FOKKER89 NOEMDE DE MOEDER VAN FIELAKS DIK
Neequote:Op zondag 1 maart 2015 00:06 schreef pixelbitty het volgende:
FOKKER89 NOEMDE DE MOEDER VAN FIELAKS DIK
Ik welquote:
Vies vet varkenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:10 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben echt ziek dik, ik lig hier altijd met de gordijnen dicht, met zonder kleren.
Ik wil ook, maar mijn vader heeft geen tuinpad.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo rol ik, net als het vee, op de boerderijen en langs het tuinpad van mijn vader.
They see me rollin...quote:Op zondag 1 maart 2015 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo rol ik, net als het vee, op de boerderijen en langs het tuinpad van mijn vader.
Dat wilde ik eerst zeggenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil ook, maar mijn vader heeft geen tuinpad.
Wat een klerelijer, kan je wel zien hoe het dressoir staat bij Mien? Anders zou ik een aanklacht indienen.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil ook, maar mijn vader heeft geen tuinpad.
Ze haten!quote:
Komt moemoe zo?quote:
Nee, ik ga morgen klagen.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat een klerelijer, kan je wel zien hoe het dressoir staat bij Mien? Anders zou ik een aanklacht indienen.
[..]
Ze haten!
Hey Koenquote:
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
M'n adem wordt er nooit door afgesneden, maar soms...
Ik ben een sukkel.quote:
Dat is bekendquote:
En niet zo'n beetje ook.quote:
<insert willekeurig VI-gifje>quote:
Feboquote:Op zondag 1 maart 2015 00:17 schreef LompeHork het volgende:
Met bloed, bier en kanen.
Febo motherfucker.
Voor Andre was Febo prima joh!quote:
Van Ree op betje is echt niet zo lekker meer andersquote:Op zondag 1 maart 2015 00:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor Andre was Febo prima joh!
Tevens is Van Ree beter dan Kers, sowieso
Kloptquote:Op zondag 1 maart 2015 00:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Van Ree op betje is echt niet zo lekker meer anders
Die graftrol die daar de boel managed is verantwoordelijkquote:Op zondag 1 maart 2015 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kloptde patat is fucking slap geworden
the fuck is dat dan? Die waren altijd awesome!
Die met dat zwarte haar?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die graftrol die daar de boel managed is verantwoordelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |