SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Gras is groen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
NAC ontsnapt omdat Castaignos mist.
Zonde dat het Theo Bos minuutje werd vergald door het doelpunt van PEC.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:10 schreef Sked het volgende:
Drie punten, bijna vol huis en een scheids die niet helemaal lekker is. Topshowtje
Alsof de Vitesse verdediging schrok van het applausquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonde dat het Theo Bos minuutje werd vergald door het doelpunt van PEC.
Ik ken iemand die denkt dat FC Twente titelkandidaat is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Castaignos de beste Nederlandse spits vindt.
Degene is gek, dat is Bertrand Traoréquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Castaignos de beste Nederlandse spits vindt.
Kan Twente überhaupt nog kampioen worden qua puntenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ ontsnapt alweer.
[..]
Ik ken iemand die denkt dat FC Twente titelkandidaat is.
Als PSV alles verliest en Twente alles wint staan ze gelijk qua puntenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan Twente überhaupt nog kampioen worden qua punten
Edit: nee dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |