Lelijke kinquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Deze vrouw
https://instagram.com/p/u_PaqxyVy_/
Is écht extreem mooi.
Ik op jouw stemquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is grap morti ben jaloers op je baard
Irrelevant wat jij wel of niet leuk zou vinden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee wat jouw achterlijke gedrag met fok, OUD en volwassenheid te maken heeft. Vind je gewoon irritant en zou het op zich wel leuk vinden als je zou opdonderen.
alles is irrelevantquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Irrelevant wat jij wel of niet leuk zou vinden.
Bel me dan een keerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:24 schreef housesoftheholy het volgende:
ik heb het echt gehad met baarden, en vooral die baardboys met tattoos en half opgeschoren kapsels.
Ik Snapchat niemand..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Thx mattie als djedje niet snapt fap ik op deze
Heb geen tattoosquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:24 schreef housesoftheholy het volgende:
ik heb het echt gehad met baarden, en vooral die baardboys met tattoos en half opgeschoren kapsels.
sodejuquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee wat jouw achterlijke gedrag met fok, OUD en volwassenheid te maken heeft. Vind je gewoon irritant en zou het op zich wel leuk vinden als je zou opdonderen.
Ja, helaas. Heb het nu wel weer gehad met dit gesprek dus houd je smoel maar weer.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Irrelevant wat jij wel of niet leuk zou vinden.
sowieso zijn dat ook nooit knappe mannenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:24 schreef housesoftheholy het volgende:
Allememaggies.quote:
Hjb ben kankilekkerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sowieso zijn dat ook nooit knappe mannen
die zwakke kaaklijn verbergen met een baard, denken dat ik het niet doorhebquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sowieso zijn dat ook nooit knappe mannen
ik heb een baard om mijn vierdubbele kin te verbergenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
die zwakke kaaklijn verbergen met een baard, denken dat ik het niet doorheb
Verdomme hoth.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
die zwakke kaaklijn verbergen met een baard, denken dat ik het niet doorheb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |