Ja, leuk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:05 schreef Geelman het volgende:
Een Nederlandse Marokkaan,
die zie je al van verren staan
van voor naar achter van links naar rechts
Zijn hoofd lijkt wel een varkenskop,
er staat zowat geen haar meer op
Z'n neus lijkt wel een zure bom,
ik wou dat ik er in happen kon
Zijn hemd lijkt wel een prentenboek,
het hangt een meter uit zijn broek
Z'n das lijkt wel een ratelslang,
die is wel zeven meter lang
Zijn broek reikt amper tot zijn kuit,
gestreepte sokken er onderuit.
Zijn buik lijkt wel een lucht ballon,
ik wou dat ik er in prikken kon
Maar iemand met een goed verstand,
doet zoiets niet in Nederland!
Dank! Vond het ook wel toepasselijk in deze.quote:
Types als jij zullen t.a.t. het rondstrooien van Marokkanengrapjes wel toepasselijk vinden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dank! Vond het ook wel toepasselijk in deze.
Gejatte grapjes bedoel je?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Types als jij zullen t.a.t. het rondstrooien van Marokkanengrapjes wel toepasselijk vinden.
Het is toch heerlijk om een zondebok te hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zolang het maar over Marokkanen kan gaan.
Iddquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:20 schreef Sjemm het volgende:
In de VS is men nog een heel stuk racistischer tegenover buitenlanders dan hier. Dus zoals daar?, nee dankje. Maar terechte klacht opzich.
Ehm...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:52 schreef etuiedelapiel het volgende:
En wat is er dan om zo nodig trots op te zijn hier????
Noem eens wat?
De Roverheidquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:52 schreef etuiedelapiel het volgende:
Noem eens wat?
De kerken;quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:52 schreef etuiedelapiel het volgende:
Noem eens wat?
Gezondheidszorg en sociale voorzieningen. Maar met dit kabinet is dat ook al een stuk minder geworden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:52 schreef etuiedelapiel het volgende:
Noem eens wat?
Wij hebben niets meer om trots op te zijn maar..............quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:01 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Gezondheidszorg en sociale voorzieningen. Maar met dit kabinet is dat ook al een stuk minder geworden.
Vergeet Quinsy niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:43 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Wij hebben niets meer om trots op te zijn maar..............
Duitsers , Mercedes, Vw, Bmw, oktoberfeesten, Bier
Fransen Peugeot, Renault, wijn, zon
Italie Ferrari, pizza, zon
Belgen, niets
En wat hebben wij, Wim-lex, kaas, sinterklaas, wilders, en regen Bah!
Niet te vergeten dat de Duitsers en Fransen fantastische componisten hebben voortgebracht. En de natuur is veel mooier in die landen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:43 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Wij hebben niets meer om trots op te zijn maar..............
Duitsers , Mercedes, Vw, Bmw, oktoberfeesten, Bier
Fransen Peugeot, Renault, wijn, zon
Italie Ferrari, pizza, zon
Belgen, niets
En wat hebben wij, Wim-lex, kaas, sinterklaas, wilders, en regen Bah!
HAHAHAHHAHAquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:05 schreef Geelman het volgende:
In nederland spreken we over nederlanders en allochtonen. In amerika heb je alleen amerikanen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:59 schreef KreKkeR het volgende:
2e generatie: ACCEPTEER waar je vandaan komt:
De tijd dat de aarde van iedereen was is allang voorbij. Tegenwoordig heeft elk volk zijn eigen stukje grond geclaimd.quote:
Dat zegt toch nog niet zoveel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:38 schreef getfitbysmith het volgende:
Daarom hou ik ook van de VS.
Iedereen is daar Amerikaan.
Je kunt ook met de trein.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:15 schreef Aiciu het volgende:
Ik stoor mij eraan dat als ik via al italia naar italië wil, ik dan met klm moet gaan
EUR43 met Easyjet.quote:Op zondag 1 maart 2015 01:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je kunt ook met de trein.![]()
Een overstap in Zurich en je bent in Italië.
Trein is toffer, beter voor het milieu en je ziet onderweg ook nog veel moois.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
EUR43 met Easyjet.
wo 15-04-2015 Brussel (Zaventem) - Bazel
Vertrek Aankomst Overstappen Reisduur Vluchtnr
wo 20:55 uur wo 22:00 uur Direct 01u 05m U21032
Met de trein je reisdoel naderen heeft zo z'n charmes. Laatste keer treinen was van de zomer. Flensburg - R'dam. Zeer van genoten.quote:Op zondag 1 maart 2015 02:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Trein is toffer, beter voor het milieu en je ziet onderweg ook nog veel moois.
Je mag gewoon drinken meenemen in de trein, geen gedoe met overdreven veiligheidsmaatregelen en zoveel bagage meenemen als je zelf kunt tillen.![]()
Met al die anti-terrorisme maatregelen en overdreven veiligheidsmaatregelen is vliegen helemaal niet meer leuk.![]()
Met de trein is ook niet zo duur trouwens.
Neem je toch gewoon je fiat? Misschien red dat ding het met wind mee wel tot Frankfurt, kun je vanaf daar verder.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:15 schreef Aiciu het volgende:
Ik stoor mij eraan dat als ik via al italia naar italië wil, ik dan met klm moet gaan
Dus een 1e generatie immigrant mag zich volgens jou geen Nederlander voelen, racistisch much?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:59 schreef KreKkeR het volgende:
1e generatie: prima dat je je geen Nederlander voelt, ben je ook niet, maar geniet van het land waar je woont. En ja, als Nederlanders in het buitenland wonen, moeten ze precies hetzelfde doen!
2e generatie: ACCEPTEER waar je vandaan komt: NEDERLAND. En daarnaast is het super cool om trots te zijn op waar je ouders vandaan komen. Maar weet waar JIJ vandaan komt: NEDERLAND (van een Marokkaans/Somalisch/Frans etc gezin).
VERBOTENquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:46 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dus een 1e generatie immigrant mag zich volgens jou geen Nederlander voelen, racistisch much?
Precies dit. Verder helemaal eens met de OP.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:18 schreef Sander166 het volgende:
Mensen met een extreme vorm van nationalisme/patriottisme zijn vaak figuren die niks hebben bereikt in hun leven. Ze ontlenen hun gevoel van eigenwaarde aan de prestaties van andere mensen (in dit geval hun eigen volk).
Je ziet het vooral bij Turken en Marokkanen. Lekker boeiend wat je soortgenoten hebben bereikt of wat iemand 500 jaar geleden heeft bereikt? Wat heb je zelf bereikt in je leven? Dat is het enige dat telt.
ff Luxemburg erbij annexer tog jwzquote:Op dinsdag 19 mei 2015 05:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Groot Nederland met als afvalstortplaats Vlaanderen lijkt me wel wat
"Als iemand u op de ene wang slaat, keer hem dan ook de andere toe" (Luc. 6,29)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:57 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
Ik ken iemand van de 2e generatie en die heeft t niet makkelijk: wat wil je als je maar steeds uitgekotst wordt op de raarste momenten?
Mag van mij best hoor. Zal in de praktijk alleen veel minder snel gebeuren tenzij de persoon al op jonge leeftijd (als kind) naar Nederland is gekomen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:46 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dus een 1e generatie immigrant mag zich volgens jou geen Nederlander voelen, racistisch much?
hier begon ik hard te lachenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:59 schreef KreKkeR het volgende:
Zoals het in de VS gaat, dat moet in NL ook gebeuren.
Natuurlijk pure onzin dat je geen kritiek mag hebben en niet op bepaalde gebieden van een ander zou kunnen leren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
hier begon ik hard te lachen
je 'ik ben pro-nederland' verhaaltje loopt een beetje mank als je vervolgens nederland een kat geeft en een andere land opeens als 'beter voorbeeld' neemt
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:25 schreef El_Matador het volgende:
TS is een links-racist die nu eindelijk uit de kast komt.
Houzee!
Ik zie je al zitten. Met Sylvana Simpels tussen de zwartjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Natuurlijk pure onzin dat je geen kritiek mag hebben en niet op bepaalde gebieden van een ander zou kunnen leren.
Wanneer jij over het algemeen trots bent op jouw kinderen wil dit toch ook niet zeggen dat je nooit kritiek op ze zal hebben en dat je ze nooit en te nimmer wat van een ander zullen kunnen leren?
De lipjes gaan van flots flots zodra er zo'n imposante prachtjongen uit Congo voorbijkomt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]![]()
Dan mag jij toch echt even aanwijzen waar ik andere rassen als minderwaardig beschouw
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mag van mij best hoor. Zal in de praktijk alleen veel minder snel gebeuren tenzij de persoon al op jonge leeftijd (als kind) naar Nederland is gekomen.
Heeft te maken met de fase in iemands leven waarop hij/zij de eigen identiteit vormt.
Het mag dus wel van jou maar je vind het dus eigenlijk niet terecht?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mag van mij best hoor. Zal in de praktijk alleen veel minder snel gebeuren tenzij de persoon al op jonge leeftijd (als kind) naar Nederland is gekomen.
Heeft te maken met de fase in iemands leven waarop hij/zij de eigen identiteit vormt.
Als je als Brabander of Limburger in de randstad gaat werken/wonen maak je dezelfde dingen mee evenals dat een Hollander die zich in Friesland of Groningen vestigt het niet makkelijk zal hebben. Alleen is dat voor deze mensen geen reden om de slachtofferrol aan te nemenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 06:57 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
Ik ken iemand van de 2e generatie en die heeft t niet makkelijk: wat wil je als je maar steeds uitgekotst wordt op de raarste momenten?
Leve de keuning.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:25 schreef El_Matador het volgende:
TS is een links-racist die nu eindelijk uit de kast komt.
Houzee!
Ja maar... daar zijn ze wel eventjes bijna 500 jaar verder...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:59 schreef KreKkeR het volgende:
Zoals het in de VS gaat, dat moet in NL ook gebeuren.
Ik heb met Wim Lex een beetje wat ik met Poetin heb; ik mag ze niet, maar het zijn wel bazen.quote:
Als beide ouders in Nederland geboren zijn ben je autochtoon, behalve de Marokkanen want die regering verplicht een dubbel passpoortquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Klopt wel maar nou is het ook niet zo dat men je ziet als Nederlander, je bent en blijft allochtoon (tenzij je voor oranje speelt natuurlijk).
Kunnen we verwachten van mensen dat ze zich Nederlander voelen als ze duidelijk niet zo gezien of geaccepteerd worden?
Ik vind het overigens een probleem van 2 kanten, men voelt zich geen Nederlander en wordt ook niet zo gezien dus wordt de kloof enkel groter.
Dit dus. Ik zal me ook niet snel helemaal Nederlands voelen, omdat je zo ook niet wordt gezien. Merk je bijvoorbeeld al aan hoe mensen op je reageren, eerste wat ze vragen is waar ik oorspronkelijk vandaan kom. Is natuurlijk gewoon als interesse en niet iets slechts hoor, maar het maakt niet dat je denkt hmm ik ben Nederlander.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Klopt wel maar nou is het ook niet zo dat men je ziet als Nederlander, je bent en blijft allochtoon (tenzij je voor oranje speelt natuurlijk).
Kunnen we verwachten van mensen dat ze zich Nederlander voelen als ze duidelijk niet zo gezien of geaccepteerd worden?
Ik vind het overigens een probleem van 2 kanten, men voelt zich geen Nederlander en wordt ook niet zo gezien dus wordt de kloof enkel groter.
Al opgevallen dat een paspoort gewoon een papieren document is? En een grens een lijn op een kaart? DNA is wel een concreet iets. Nationaliteit is een farce. "Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen".quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als beide ouders in Nederland geboren zijn ben je autochtoon, behalve de Marokkanen want die regering verplicht een dubbel passpoort
Een Marokkaanse burgermeester in Verrotterdamquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:52 schreef etuiedelapiel het volgende:
Noem eens wat?
Want als je ouders in Amsterdam zijn geboren, maar je hebt een dubbel paspoort, dan ligt Amsterdam in Marokko?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als beide ouders in Nederland geboren zijn ben je autochtoon, behalve de Marokkanen want die regering verplicht een dubbel passpoort
En DNA kent ook geen harde grenzen. Iedereen is een halfbloed.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:42 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Al opgevallen dat een paspoort gewoon een papieren document is? En een grens een lijn op een kaart? DNA is wel een concreet iets. Nationaliteit is een farce. "Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen".
True.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:29 schreef Igen het volgende:
[..]
En DNA kent ook geen harde grenzen. Iedereen is een halfbloed.
[ afbeelding ]
Ik denk trouwens dat in de praktijk vooral taal en omgangsvormen belangrijk zijn, en die kan een buitenlander ook best leren als die dat wil.
Die edele superieure goed verdeelde genenpoel Turkije toch. Erdogod.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:29 schreef Igen het volgende:
[..]
En DNA kent ook geen harde grenzen. Iedereen is een halfbloed.
[ afbeelding ]
Mooi dat stap ik morgen jouw huis/kamer binnen en schijt de boel eens flink onder.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:42 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Al opgevallen dat een paspoort gewoon een papieren document is? En een grens een lijn op een kaart? DNA is wel een concreet iets. Nationaliteit is een farce. "Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen".
Maar dan wrijf ik wel je neus erin, puppy.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:38 schreef ccs het volgende:
[..]
Mooi dat stap ik morgen jouw huis/kamer binnen en schijt de boel eens flink onder.
Ho ho, jouw kamer is toch van iedereen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:40 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Maar dan wrijf ik wel je neus erin, puppy.
Ja, dus moet jij OOK rekening houden met mijn wensen. Ga thuis de boel maar verstinken..Is je goed recht.quote:
Maar in mijn cultuur is het normaal om in de huiskamer te poepen. Waarom heb jij daar geen respect voor?!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:47 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ja, dus moet jij OOK rekening houden met mijn wensen. Ga thuis de boel maar verstinken..Is je goed recht.
Heb je daar geen border jumpers?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:25 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
In nederland spreken we over nederlanders en allochtonen. In amerika heb je alleen amerikanen.
Trots zijn op een gefabriceerde psychopate superstaat.quote:
JIJ BENT ECHT FUCKING SLIM MANquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:52 schreef ccs het volgende:
[..]
Maar in mijn cultuur is het normaal om in de huiskamer te poepen. Waarom heb jij daar geen respect voor?!
Jij hebt helemaal geen cultuur bluffer. Puppy's moeten dat allemaal nog ingeprent krijgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:52 schreef ccs het volgende:
[..]
Maar in mijn cultuur is het normaal om in de huiskamer te poepen. Waarom heb jij daar geen respect voor?!
Bedankt man, ik vond hem zelf ook behoorlijk goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
JIJ BENT ECHT FUCKING SLIM MAN
Daar heb je hem tukMet je vergelijking die helemaal klopt
Iedereen heeft cultuur. Weet je überhaupt de betekenis van het woord?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:56 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen cultuur bluffer. Puppy's moeten dat allemaal nog ingeprent krijgen.
Eigen roem stinkt nog erger dan jouw stront, pup. En cultuur? Geen idee. Probeer het te mijden. Vooral de jouwe met je rare ontlastingsrituelen..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:57 schreef ccs het volgende:
[..]
Bedankt man, ik vond hem zelf ook behoorlijk goed.
Het komt, vooral bij 1e generatie immigranten die niet in hun (vroege) jeugd naar een land zijn verhuisd vele malen minder snel voor.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:30 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
[..]
Het mag dus wel van jou maar je vind het dus eigenlijk niet terecht?
Trots op de Zionistische Staat komt zelfs voor bij mensen die er een paar keer geweest zijn, wat is je punt?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het komt, vooral bij 1e generatie immigranten die niet in hun (vroege) jeugd naar een land zijn verhuisd vele malen minder snel voor.
Wat een onzin. Bepaalde groepen zijn gehater dan andere groepen. Daarnaast zijn de culturele verschillen tussen Brabanders/Limburgers en Hollanders over het algemeen een stuk kleiner dan de verschillen tussen een Nederlander en een immigrant uit een of ander bergdorpje in een land hier ver vandaan Om nog maar te zwijgen over de tig andere factoren die een rol kunnen spelen op het gebied van onderlinge verschillen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:46 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als je als Brabander of Limburger in de randstad gaat werken/wonen maak je dezelfde dingen mee evenals dat een Hollander die zich in Friesland of Groningen vestigt het niet makkelijk zal hebben. Alleen is dat voor deze mensen geen reden om de slachtofferrol aan te nemen
Ik heb meer gemeen met een hogere middenklasse hoger opgeleide vrijzinnige kritische Colombiaan, Zweed, Senegalees of Mongoliër dan met een NEDERLANDSE bierdrinkende (lekker) voetbalkijkende (leuk) hardstyle luisterende (goed) tokkie ( ehh ) met de kritische blik van een gehersenspoelde idioot.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bepaalde groepen zijn gehater dan andere groepen. Daarnaast zijn de culturele verschillen tussen Brabanders/Limburgers en Hollanders over het algemeen een stuk kleiner dan de verschillen tussen een Nederlander en een immigrant uit een of ander bergdorpje in een land hier ver vandaan Om nog maar te zwijgen over de tig andere factoren die een rol kunnen spelen op het gebied van onderlinge verschillen.
Dat stukje over 1e generatie immigranten gaat niet over trots maar over jezelf Nederlander voelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trots op de Zionistische Staat komt zelfs voor bij mensen die er een paar keer geweest zijn, wat is je punt?
Je geeft antwoord op je eigen vragen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat stukje over 1e generatie immigranten gaat niet over trots maar over jezelf Nederlander voelen.
Verder weet ik trouwens sowieso niet waar je op doelt met "trots zijn op de Zionistische Staat". Wat is de Zionistische Staat? En welke mensen die er een paar keer zijn geweest zijn er volgens jou trots op? Bepaalde mensen die zichzelf Joods voelen? Willekeurige mensen die zichzelf totaal niet Joods voelen?
Gutmenschen hebben vaak een hekel aan Limburgers, kijk maar naar Gelly. Hoe komt dat? Dat is toch hypocriet?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bepaalde groepen zijn gehater dan andere groepen. Daarnaast zijn de culturele verschillen tussen Brabanders/Limburgers en Hollanders over het algemeen een stuk kleiner dan de verschillen tussen een Nederlander en een immigrant uit een of ander bergdorpje in een land hier ver vandaan Om nog maar te zwijgen over de tig andere factoren die een rol kunnen spelen op het gebied van onderlinge verschillen.
En trouwens, wanneer Brabanders en Limburgers daadwerkelijk continu negatief in de mainstream media kwamen... wanneer je bepaalde politici had die zich continu negatief over de hele groep uitlieten, wanneer het niet meer bij grapjes bleef zoals hier op FOK!, maar wanneer er echt grote groepen waren die een serieuze haat hadden jegens Brabanders en Limburgers... dan zou zelfs een goede/eerlijke Brabander of Limburger, die niks te maken heeft met de slechten, toch eerder geneigd zijn te denken dat mensen hem/haar vies aankeken.
De vrouw, de homo, de allochtoon, de Limburger, de jood en de pisjurk, met een voorwoord van Bart Croughs.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:55 schreef ccs het volgende:
[..]
Gutmenschen hebben vaak een hekel aan Limburgers, kijk maar naar Gelly. Hoe komt dat? Dat is toch hypocriet?
Ik reageerde op Bas_in_het_Veldt en die had het over iemand van de tweede generatie. Blijkbaar begrijp je niet dat, dat inhoudt dat zo iemand gewoon in Nederland geboren en opgegroeid is dus niks geen bergdorpquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En trouwens, wanneer Brabanders en Limburgers daadwerkelijk continu negatief in de mainstream media kwamen... wanneer je bepaalde politici had die zich continu negatief over de hele groep uitlieten, wanneer het niet meer bij grapjes bleef zoals hier op FOK!, maar wanneer er echt grote groepen waren die een serieuze haat hadden jegens Brabanders en Limburgers... dan zou zelfs een goede/eerlijke Brabander of Limburger, die niks te maken heeft met de slechten, toch eerder geneigd zijn te denken dat mensen hem/haar vies aankeken.
Dat is geen antwoord op mijn vraag, dus nogmaals je vind dus dat het mag maar niet geheel terecht?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het komt, vooral bij 1e generatie immigranten die niet in hun (vroege) jeugd naar een land zijn verhuisd vele malen minder snel voor.
Nee dat vind ik niet meneer de advocaat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:31 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag, dus nogmaals je vind dus dat het mag maar niet geheel terecht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |