Matige reddingspoging, bro.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat als Ray er nog was de boel niet zo gepolariseerd was hier. Hij was de lijm die hier de boel bij elkaar hield. Hoe hoog de ruzies hier ook opliepen onderling, je hield allemaal van dezelfde Raymond.
RIP RaymondK
2007-2015
Quote dit bericht uit respect voor een groot man.
Ik denk dat als Ray er nog was de boel niet zo gepolariseerd was hier. Hij was de lijm die hier de boel bij elkaar hield. Hoe hoog de ruzies hier ook opliepen onderling, je hield allemaal van dezelfde Raymond.
RIP RaymondK
2007-2015
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Micropenisalert.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Begin je weer? BEGIN JE WEER!?
Fucking heks.
RIP RaymondK
2007-2015
Mensen die online tof doen over hun penislengte.quote:
maar zonder grappen, jij hebt wel een goede penisquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mensen die online tof doen over hun penislengte.
Sowieso zijn penisgrappen de testiculaire kanker van de humor.
Hangt er lekker bij toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
maar zonder grappen, jij hebt wel een goede penis
Weerleg de kern van mijn post.quote:
Ja jouw neem ik niet zo makkelijk bij het neusje.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:58 schreef Awesome_ het volgende:
jij bedoelt altijd jb
dus mij hield je niet voor de gek zeg maar
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee, maar een 16-jarige tienermoeder zie ik niet als milf. Maar een vrouw van +/- 35 jaar wel ongeacht kind of geen kind.
Milf zijn is daarmee niet kindsgebonden maar leeftijdsgebonden.
Ik dacht ik reageer er niet eens op.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]Christus zo oud ben ik nou ook weer niet
Hoe minder oud ben je dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]Christus zo oud ben ik nou ook weer niet
6 minder oudquote:
Ik vond haar lekkerder toen ik puber was.quote:
Ik had inderdaad niks door.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:02 schreef McNulty het volgende:
Hey ossum ik hou je neus nu beet. Wist je nie hè hahahaha
Ahaha.. ik snap 'm. 92 maar dan omgekeerd.quote:
quote:I've created an app for my phone that lets me take pictures using the button my on earphones volume rocker. Set phone in inner jacket pocket with hole for camera, walk around blasting some chill songs and keeping hold of the volume rocker in case there's a crime and I can take a photo for evidence simply by facing it and pressing the button on it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik niet, zo'n gast van misc heeft die gemaaktquote:Op zondag 1 maart 2015 00:04 schreef G.R.S. het volgende:
hey sap, heb jij die app ook op je smartphone?
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]waarom heeft die eerste geen schoenen aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst toen ik uit was ging iemand ook stiekem foto's makenMaar hij was er niet zo goed in want degene met wie ik was zag het. Was wel een beetje vaag...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Dat vroeg ik me idd ook al af. En lijkt of ze een soort honkbal outfit aan heeft.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom heeft die eerste geen schoenen aan?
Laatst toen ik uit was ging iemand ook stiekem foto's makenMaar hij was er niet zo goed in want degene met wie ik was zag het. Was wel een beetje vaag...
Zit iets je soms dwars ossum?quote:
Komt hij uit de veluwe ergens? Of Zeeland? Hier heb je ook altijd van dat volk, allemaal op zondag naar de kerk lopen, want fietsen en autorijden mag nietquote:Op zondag 1 maart 2015 01:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus ik was uit met een vriend van me die uit een grefo gezin komt. Hij moest voor 12 uur terug zijn in huis, want had geen zin in ruzie morgen. Vertelde een beetje over de religie.
De kerk waar z'n ouders toe behoren laten op zondag de leden die in een rolstoel zitten niet toe, want ze gebruiken een rijtuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |