Verbieden en preventief iedereen op straat fouilleren. En flinke celstraffen op ongeoorloofd drugsbezit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ja want als het 3 keer zo duur wordt als op straat koopt iedereen het natuurlijk gewoon legaal.
Als je een leuk uurtarief hebt kan je wel goed aan mij verdienen nommmsayyin.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Koop gewoonSorry maar ik heb niet het geld op mijn rekening om een nieuwe auto te kopen.
Ah dus aan de ene kant legaliseren, maar aan de andere kant flink straffen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Verbieden en preventief iedereen op straat fouilleren. En flinke celstraffen op ongeoorloofd drugsbezit.
Net als in Amerika, en daar gebruikt niemand drugs natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Verbieden en preventief iedereen op straat fouilleren. En flinke celstraffen op ongeoorloofd drugsbezit.
Maar first things first: religie verbieden en de grenzen weer dicht. Uit Europa stappen en een dikke vinger naar Brussel. Terug naar de gulden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah dus aan de ene kant legaliseren, maar aan de andere kant flink straffen.
Ja precies.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah dus aan de ene kant legaliseren, maar aan de andere kant flink straffen.
Ja precies gewoon terug naar 1960 voor het Schengen akkoort. Lekker 3 uur aan de grens wachten als je even boodschappen wil doen in Duitslandquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maar first things first: religie verbieden en de grenzen weer dicht. Uit Europa stappen en een dikke vinger naar Brussel. Terug naar de gulden.
Is daar dan harddrugs aangeboden door de overheid te koop?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Net als in Amerika, en daar gebruikt niemand drugs natuurlijk.
En het Turkentopic voorgoed sluiten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maar first things first: religie verbieden en de grenzen weer dicht. Uit Europa stappen en een dikke vinger naar Brussel. Terug naar de gulden.
Eerst alle Turken terug naar Cairo!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen verbieden en namens de overheid aanbieden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Is daar dan harddrugs aangeboden door de overheid te koop?
[..]
En het Turkentopic voorgoed sluiten.
Weet wel dat die wietpas in Maastricht voor een toename in straatdealers zorgde. En wiet is een prima drugs om te legaliseren, makkelijk te produceren, goedkoop, weinig tot geen negatieve effecten zeker vergeleken met alcohol en tabak.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij zijn er genoeg voorbeelden van landen met een meer liberaal drugsbeleid waaruit blijkt dat het zorgt voor een daling in de criminaliteit die samen hangt met drugs?
Sowieso dat waren nog eens tijdenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies gewoon terug naar 1960 voor het Schengen akkoort. Lekker 3 uur aan de grens wachten als je even boodschappen wil doen in Duitsland
Vooruitgang
Toen Mussert nog aan het roer stond?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Sowieso dat waren nog eens tijdenToen Nederland nog blank was. En je trots mocht zijn op de vaderlandsche vlag.
Ik denk dat met wiet beginnen een goed idee is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Weet wel dat die wietpas in Maastricht voor een toename in straatdealers zorgde. En wiet is een prima drugs om te legaliseren, makkelijk te produceren, goedkoop, weinig tot geen negatieve effecten zeker vergeleken met alcohol en tabak.
Maar als je coke of xtc gaat legaliseren, dan moet je dat dus ook gaan produceren als overheid. En op een verantwoorde manier legaal aanbieden. Dat is al een stuk lastiger.
Kan ik me voorstellen, maar waarom ga je dan een Mazda 3 Private leasen? Je kunt als je geen geld hebt ook minder geld aan een auto uitgeven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Koop gewoonSorry maar ik heb niet het geld op mijn rekening om een nieuwe auto te kopen.
Vind dat trouwens wel kut. Sta je in de rij bij de kassa en dan heb je een groepje achter je die niet Nederlands praten terwijl je weet dat ze in Nederland zijn opgegroeid.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Sowieso dat waren nog eens tijdenToen Nederland nog blank was. En je trots mocht zijn op de vaderlandsche vlag.
Zo duur is de mazda 3 niet hoor. Ik weet niet wat je denkt dat we ervoor gaan betalen? Veel goedkoper voor hetzelfde formaat ga je niet vinden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar waarom ga je dan een Mazda 3 Private leasen? Je kunt als je geen geld hebt ook minder geld aan een auto uitgeven.
Sowieso ja. Eerst liep Nederland voorop, maar inmiddels gaan we alleen maar achteruit door het clubje Opstelten en consorten. Nu hebben allerlei Amerikaanse staten ons al lang ingehaald en lopen die voorop, terwijl wij nog steeds dat idiote gedoogbeleid hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik denk dat met wiet beginnen een goed idee is.
Als zelfs Amerika er vrijer in is...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik denk dat met wiet beginnen een goed idee is.
Mjah dat is ook behoorlijk onbeschoft eigenlijk. Kwestie van manieren hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vind dat trouwens wel kut. Sta je in de rij bij de kassa en dan heb je een groepje achter je die niet Nederlands praten terwijl je weet dat ze in Nederland zijn opgegroeid.
Krijg je direct het idee dat ze ergens over praten dat je niet mag horen.
Portugalquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij zijn er genoeg voorbeelden van landen met een meer liberaal drugsbeleid waaruit blijkt dat het zorgt voor een daling in de criminaliteit die samen hangt met drugs?
Precies. En volgens mij ook verschillende staten in Amerikaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |