Dus de meet bij de bowlingbaan ben je niet bij vanavond?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:26 schreef Awesome_ het volgende:
dat is de eerste meet waar jullie me zullen vinden.
Is bij haar in town bro.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:50 schreef McNulty het volgende:
Komt IrCute? Want dan ben ik er ook natuurlijk.
Ik denk serieus dat jij die eentje hebt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je mag wel achterop bij de Chinese retro scooter
Hey Fripsel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:33 schreef Fripsel het volgende:
@mcnulty ik woon samen ja. Heb open relatie.
Iedereen denkt het. Deuce vraagt het.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hey Fripsel.
Doe 's foto's delen.
Bvd.
1000 euro voor banden? Flinke sloffen danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:33 schreef Fripsel het volgende:
Kan niet meer quoten uit het oude topic maar:
@eleiko of het financieel voordeliger is hangt echt af van de auto e.d. Wij rijden nu een auto die circa 2000 waard was en waar alleen in de laatste APK al 1000 euro ingegaan en zelfde naar nog nieuwe banden.. Dan tikt het hard aan zeg maar.
De verliefd opmerking ging over een auto trouwens
@mcnulty ik woon samen ja. Heb open relatie.
Oh nee dat heb ik een beetje ongelukkig getypt. De banden waren geen 1000 hahahquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:54 schreef fathank het volgende:
[..]
1000 euro voor banden? Flinke sloffen dan
Inb4 1870 calling.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:13 schreef Sapstengel het volgende:
Van God los iedereen hier met al die open relaties. Wordt lekker druk in de hel straks.
Koop gewoon een Prius III. Goedkoop in aanschaf, zuinig en betrouwbaar. En je houdt geld over voor leukere dingen (of om leningen af te lossen). Zoek op gaspedaal.nl op Toyota Prius en dan 1.8 als zoekwoord.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh nee dat heb ik een beetje ongelukkig getypt. De banden waren geen 1000 hahah
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dus de meet bij de bowlingbaan ben je niet bij vanavond?
Wie is dan 0625448722 ?
quote:
Banden regel je via autobandenmarkt.nlquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh nee dat heb ik een beetje ongelukkig getypt. De banden waren geen 1000 hahah
Als jij nou eens begintquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hey Fripsel.
Doe 's foto's delen.
Bvd.
Koop gewoonquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Koop gewoon een Prius III. Goedkoop in aanschaf, zuinig en betrouwbaar. En je houdt geld over voor leukere dingen (of om leningen af te lossen). Zoek op gaspedaal.nl op Toyota Prius en dan 1.8 als zoekwoord.
Geen slecht idee. BTW erop en de criminelen de wind uit de zeilen nemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:36 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen in NWS die claimen dat we coke moeten legaliseren na die ongelukjes met witte heroineja goed idee man, laten we gewoon alle harddrugs legaliseren
Ook aan gedacht hoe je daar aan wil komen dan, of moet de overheid coca gaan verbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |