Als je een echte Fok!ker had geweest dan had je 14 gezegd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:57 schreef Stompzinnig het volgende:
Zodra de mogelijkheid er is kloon ik mijn vriendin elk jaar opnieuw. De kloon mag dan 18 in de kelder leven, als ze 18 is mag ze een jaar mijn vriendin zijn en daarna dump ik haar in Oost Europa en pak de volgende uit de kelder.
dan leert ze ook nooit praten, echt ideaal ahaha;pquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:57 schreef Stompzinnig het volgende:
Zodra de mogelijkheid er is kloon ik mijn vriendin elk jaar opnieuw. De kloon mag dan 18 in de kelder leven, als ze 18 is mag ze een jaar mijn vriendin zijn en daarna dump ik haar in Oost Europa en pak de volgende uit de kelder.
Ik denk dat je beter naar huis kunt gaan, het gaat helemaal mis bij Huize Drebinquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Iedereen gaat naar Frank, sulletje
Ja, dat bedoel ik eigenlijk, maar AIVD leest mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je een echte Fok!ker had geweest dan had je 14 gezegd.
Wat schuift het? Heb ik invloed op wie mijn kinderen krijgt?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon naar die Deense commerciėle spermabank dus.
Correct.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:58 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik eigenlijk, maar AIVD leest mee.
Moet ff overstappen op Schiphol dan zit ik in de ICquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter naar huis kunt gaan, het gaat helemaal mis bij Huize Drebin
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:58 schreef Stompzinnig het volgende:
Ja, dat bedoel ik eigenlijk, maar AIVD leest mee.
Pas op want hij rolt je broek opquote:
Frank was niet blij toen ik met zijn vrouw's poepbesmeerde bh de woonkamer binnenliepquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter naar huis kunt gaan, het gaat helemaal mis bij Huize Drebin
Dit vind ik best en leuke opmerkingquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Pas op want hij rolt je broek op
Moet ze wel aparte kooien geven, want vrouwen die samen in één ruimte zijn krijgen sowieso ruzie binnen een paar minuten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dan leert ze ook nooit praten, echt ideaal ahaha;p
Ik vind dat je ¤90 boete moet krijgen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:01 schreef VanderWoodsen het volgende:
Eend112 vindt mijn schoenen lelijk wat vinden jullie
[ afbeelding ]
Hij heeft nu wel meer aan z'n hoofd, dan een poep behaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Frank was niet blij toen ik met zijn vrouw's poepbesmeerde bh de woonkamer binnenliep
Godverdomme ik wist dat jij wel Aberella was.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:01 schreef VanderWoodsen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat je je smerige poten gewoon op de grond moet neerzetten zoals beschaafde mensen dat doenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:01 schreef VanderWoodsen het volgende:
[ afbeelding ]
nsber. zoveel kosten die stoelen niet eensquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind dat je ¤90 boete moet krijgen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
nsber. zoveel kosten die stoelen niet eens
dikke benenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:01 schreef VanderWoodsen het volgende:
[ afbeelding ]
Was ff voor de foto ik voelde me ook vies en gebruikt daarnaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind dat je je smerige poten gewoon op de grond moet neerzetten zoals beschaafde mensen dat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |