Denk het nietquote:
Het dak gaat er af bij ome Frankquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zijn jullie al bij Frank? Ik zit per ongeluk in de sprinter ipv intercity
sorry voor de verwarringquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen aardig tegen mij was
Moet je maar niet reizen met arriva of nsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
Zelfs de afgeneukte Thalys heeft een stopcontact
Gewoon tien Aberella's op die fotoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:22 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Deze pic appt mevrouw Drebin net
[ afbeelding ]
Jopen Koyt Gruitbier. Glokglokglok en zodadelijk bij mijn Toko voer is het tijd voor een Golden Pride ale.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon tien Aberella's op die foto
Een turk op een kringverjaardag. wat denk je zelf.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:24 schreef housesoftheholy het volgende:
ik weet niet of ik uitgenodigd ben uberhaupt
Jawel KLB onlyquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:24 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:22 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Deze pic appt mevrouw Drebin net
[ afbeelding ]
Ahaaha yes er is een paint in aantocht hequote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:25 schreef Remqo het volgende:
[..]![]()
Vanavond krijg je een beknopt overzicht over deze olijke fuif bij Huize Drebin
Gewoon effe naar buiten waggelen met je broek op de knieen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je even aan Frank doorgeven dat ik al een uur op de plee zit en dat het wc-papier op is?
Miss mag je gasten meenemenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:24 schreef housesoftheholy het volgende:
dan zien mensen mijn kleine Hermannquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon effe naar buiten waggelen met je broek op de knieen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |