Tsk, jij had het ook over verhuizen laatst.quote:
sssst gewoonquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tsk, jij had het ook over verhuizen laatst.
Hij heet Aarsie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:44 schreef richolio het volgende:
Dus Nick heet eigenlijk helemaal geen Nick? Mijn leven was een luegen
Pffffffquote:
nee nick het eigenlijk harryquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:44 schreef richolio het volgende:
Maak het nou niet meer verwarrend dan het al isquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee nick het eigenlijk harry
Hehequote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:44 schreef richolio het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:49 schreef Rezania het volgende:
Dus Pax, wanneer kom je? Je kan in de boot slapen.
Tsk, is gewoon een luxe sloep hoor. Ligt sowieso beter dan jouw bed.quote:
Lul nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tsk, is gewoon een luxe sloep hoor. Ligt sowieso beter dan jouw bed.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tsk, is gewoon een luxe sloep hoor. Ligt sowieso beter dan jouw bed.
Jij mag wel in mijn "boot"quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:49 schreef Rezania het volgende:
Dus Pax, wanneer kom je? Je kan in de boot slapen.
Nee niksquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik lul ook niet, zijn gewoon feiten.
Waarom ga jij je moeder niet even lopen vervelen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:54 schreef wietparkiet het volgende:
wrm heb je geen abo meer werden ze je daar zat?
Pics.quote:
Echt wel, heb het toch zelf getest.quote:
die is bij haar vriendquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom ga jij je moeder niet even lopen vervelen?
Mijn bed ligt heeeerlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pics.
[..]
Echt wel, heb het toch zelf getest.
Meh, als je er een tweepersoonsbed van maakt valt het best tegen.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ] misschien helpt dit je rez
Nou zegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh, als je er een tweepersoonsbed van maakt valt het best tegen.
Wat?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou jij werkt anders niet echt mee
Etsu is verliefd op jouquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou jij werkt anders niet echt mee
ik wil paxcon er niet bij hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
22 uur in Den Haag okay
Feelslikeroberttenbrink
ik zal er zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
22 uur in Den Haag okay
Feelslikeroberttenbrink
Vergeet het maar, ik kom niet meer.quote:
Als Etsu ook komt hoef ik ze allebei niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vergeet het maar, ik kom niet meer.
Kom jij maar naar Grunna. Dan kunnen we seksen op de pooltafel.
Ga liever naar de pingel in stadjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 28 februari 2015 15:10 schreef Etsu het volgende:
Dan kunnen we naar de tintelier en de kat aaien.
We kunnen ook even langs fitness, even kijken hoe Johannes fitnesst.
kom pubquizquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 28 februari 2015 15:10 schreef Etsu het volgende:
Dan kunnen we naar de tintelier en de kat aaien.
We kunnen ook even langs fitness, even kijken hoe Johannes fitnesst.
[/quote
Ga liever naar de pingel in stadje
ama woont in emmen. emmen ligt niet in de provincie grunnaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien mag hij ook bij ama slapen
Dat durf ik niet na wat Paxcon overkomen isquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ama woont in emmen. emmen ligt niet in de provincie grunna
blijf je bij mij slapen?![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat durf ik niet na wat Paxcon overkomen is
oooooh ja dat kan ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee de pingel Is in jouw dorp zegt johannes
zie je zo in grtd of klb scquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zijn vreemd laten we hier weg gaan insovriend
ik kijg nog een dm van jou volgens mijquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kom grtdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
OOK? Ik mis iets.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien mag hij ook bij ama slapen
Nog bijzondere dingen in het vooruitzicht?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Beetje wel. Het valt opzich wel mee nu. Beetje moe, beetje meh, 7/10.
Niet echt, zit nu een beetje te treinen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Nog bijzondere dingen in het vooruitzicht?
Awh.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:58 schreef bondage het volgende:
Ik voel me verder redelijk. Alleen kan die klote kies me gestolen worden.
Relax. Zolang je niet al te veel over hoeft te stappen in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet echt, zit nu een beetje te treinen.
Oh, ik ga nergens heen in particular.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Relax. Zolang je niet al te veel over hoeft te stappen in ieder geval.
Prima, hebben tot diep in de nacht gewerkt. Heb er verder geen last van gehad, was vandaag redelijk fit.quote:
Nice nice.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Prima, hebben tot diep in de nacht gewerkt. Heb er verder geen last van gehad, was vandaag redelijk fit.
Ah, naja, dan kun je het zelf lekker beslissenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, ik ga nergens heen in particular.
Ja precies. Heb vandaag Vlissingen - Rotterdam Centraal - Amsterdam Centraal - Amsterdam Bijlmer ArenA - Schiphol - Leiden - Delft gedaan, en daar komt nog Lelystad en weer Vlissingen bijquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, naja, dan kun je het zelf lekker beslissen
En niet eens even in Assen langsgekomen. Hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja precies. Heb vandaag Vlissingen - Rotterdam Centraal - Amsterdam Centraal - Amsterdam Bijlmer ArenA - Schiphol - Leiden - Delft gedaan, en daar komt nog Lelystad en weer Vlissingen bij
Haha, lag een beetje uit de routequote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:06 schreef bondage het volgende:
[..]
En niet eens even in Assen langsgekomen. Hoe kan dat nou?
Begrijpelijk. Anders moet je straks ook nog door Friesland om het rondje af te maken, dat zou ik ook niet willenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Haha, lag een beetje uit de route
Doe ik binnenkort wel eens, ga waarschijnlijk nog eens met Mono mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Anders moet je straks ook nog door Friesland om het rondje af te maken, dat zou ik ook niet willen
Volgens mij heeft die vent van elk station of perron in Nederland een foto gemaakt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Instappen en vervolgens weer uitstappen?
Ah ja, zou je nog keer doen idd. Leukquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Doe ik binnenkort wel eens, ga waarschijnlijk nog eens met Mono mee.
Tja, ieder zijn hobby zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die vent van elk station of perron in Nederland een foto gemaakt.
Tuurlijk, ik ben momenteel bezig met elke bushalte, maar dat is zwaar werk kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, ieder zijn hobby zullen we maar zeggenAls hij het leuk vind en er de tijd voor heeft vooral doen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben momenteel bezig met elke bushalte, maar dat is zwaar werk kan ik je vertellen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die vent van elk station of perron in Nederland een foto gemaakt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:14 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Laat het even weten als je in Assen (Marsdijk) bent
Niet alleen Nederland dusquote:
Je verwacht het nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:28 schreef DrNick het volgende:
Kom Almere binnenrijden, zie ik gelijk 3 bontkraagjes met petje staan
Vond je ze knap?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:28 schreef DrNick het volgende:
Kom Almere binnenrijden, zie ik gelijk 3 bontkraagjes met petje staan
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nu je officieel out bent kan ik dit soort dingen vragen.
[..]
[..]
jupsquote:
Op twee benen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op twee benen!BWAHAHAHA!!!111!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bier op?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op twee benen!BWAHAHAHA!!!111!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!
ik dacht juist op 4...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
quote:
Bitch, pls. De ene schuld die ik ga bekennen is dat ik te geweldig ben.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ALLEMAAL JOUW SCHULD. HET IS ALTIJD EN EEUWIG JOUW, JA JOUW!!!, SCHULD.
Te geweldig voor wat? Voor het heelal? Voor ons zonnestelsel? Voor de wereld? Voor God? Voor mij? Voor nederland? Voor zuid - Holland? Voor het internet? Voor FOK!? Voor de SC?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bitch, pls. De ene schuld die ik ga bekennen is dat ik te geweldig ben.
Alles, duh.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Te geweldig voor wat? Voor het heelal? Voor ons zonnestelsel? Voor de wereld? Voor God? Voor mij? Voor nederland? Voor zuid - Holland? Voor het internet? Voor FOK!? Voor de SC?
Mogguhquote:
Hey ik kreeg een WhatsAppje dat je m'n naam weg moet halen van Freek of zoiets.quote:
Hallo.quote:
Tsk, allemaal NSB'ers hierzo.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hey ik kreeg een WhatsAppje dat je m'n naam weg moet halen of zoiets.
Noord-Korea bepaalt wat ik wel en niet mag.quote:
Gewoon de prostaat strelen van Kim Jong-Uno, dan mag je alles.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Noord-Korea bepaalt wat ik wel en niet mag.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is tijd voor je pilletjes, zuster Flips komt al langs.
met een 'helpend handje' tochquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is tijd voor je pilletjes, zuster Flips komt al langs.
Krijg spontaan trek in thee.quote:
Uh?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Krijg spontaan trek in thee.
lekker op fokquote:
quote:
Hoe kan dit ?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]Beetje ironisch ja, al mijn avonden zijn vol, behalve in het weekend.
Ain't mad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]Tis geen carnaval
[..]
Zal jou eens een handje helpen.
PeZu waarom deel je mij.. Althans pinda flips... Niet met mij?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:31 schreef PeZu het volgende:
Flips ik eet je.. althans pinda flips....
Ok doei
The fuck, denk jij soms dat iedereen dood is of zo?quote:
SV heb ik letterlijk al eeuwig niet meer zien posten. Jij wel soms.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
The fuck, denk jij soms dat iedereen dood is of zo?
Ik ben een geest van het verleden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
SV heb ik letterlijk al eeuwig niet meer zien posten. Jij wel soms.
quote:
quote:
doe ik toch nuquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PeZu waarom deel je mij.. Althans pinda flips... Niet met mij?
Ik ga niet om met corpsballen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:34 schreef Rezania het volgende:
Nijn, wanneer gaan wij bier drinken en jonko's klappen?
Wanneer heb je tijd?quote:
Ik hou wel van ballen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga niet om met corpsballen.
Ik had even behoefte aan een FOK!pauze. Om eerlijk te zijn is dat mij wel goed bevallen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
SV heb ik letterlijk al eeuwig niet meer zien posten. Jij wel soms.
Aha.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik had even behoefte aan een FOK!pauze. Om eerlijk te zijn is dat mij wel goed bevallen.
Maar ik begon jullie wel een beetje te missen
dus ik moet jou met jou delen maar wat blijft er dan over voor mij de som der gedachte?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doelde niet op de informatie, babe
Pax is geen hologram.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw liefdesleven.
Dat plaatje... Maakt me hongerig.quote:
Dat hoor ik wel vakerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat plaatje... Maakt me hongerig.
hmmmmmmmquote:
roddels?quote:
Uhh vast welquote:
Ja, hij wil jou, hij vond je blauwe haar mooi, grgr.quote:
Hoeveel zuip jij?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh vast wel. Kan het me zo even niet meer herinneren. Of misschien toch wel. Ja ik denk het wel.
Haha LompeHork is niet in zijn anus genomen!quote:
Hij is enkel bi door mijn acties, wedden.quote:
Dat zijn geen roddels.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, hij wil jou, hij vond je blauwe haar mooi, grgr.
Is hij DrNick?quote:
Dat lijkt me ook niet meer dan normaal, als hetero zijnde. Toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha LompeHork is niet in zijn anus genomen!
QFT. Quoted for fucking truth gewoonquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is enkel bi door mijn acties, wedden.
Geen idee. Maar ik ben zo veel bezig geweest met dingen dat mijn geheugen me even in de steek laatquote:
Je mist gewoon 50% van je potentiële sexleven/genot.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet meer dan normaal, als hetero zijnde. Toch?
Ja kan, maar ik prefereer pussy.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je mist gewoon 50% van je potentiële sexleven/genot.
Zou je me geven als ik geen puber meer ben?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:45 schreef DrNick het volgende:
Nah, misschien. Ik bedoel, hij is niet echt lelijk ofzo, maar ik zou hem niet geven denk ik. Is gewoon een kutpuber nu.
Wat.quote:
Ja, maar pussy's hebben vingers.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja kan, maar ik prefereer pussy.
Je mist het niet als je het niet bent lijkt me.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je mist gewoon 50% van je potentiële sexleven/genot.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou je me geven als ik geen puber meer ben?
Hahahahaha. Ik gok dat het ervan af hangt of je goed "aged"!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet niet welke freak of nature jij hebt genaaid, maar dat is niet best vrind.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja, maar pussy's hebben vingers.
Kan je niet lezen of zo?quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
QFT. Quoted for fucking truth gewoon
Jezusquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik ben zo veel bezig geweest met dingen dat mijn geheugen me even in de steek laat. Over een tijdje herinner ik me het wel weer.
Dat vroeg m'n moeder ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |