Liesjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:16 schreef DrNick het volgende:
Was zo tof he Joezi. Liesje is echt een schatje. Heeft altijd het beste voor met mensen. Altijd enthousiast en blij, knuffels graag, wil graag helpen als het wat minder gaat
Liesje, topjongedame
Ja Nick verdient dat schouderklopje dus wantquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:21 schreef DrNick het volgende:
Omdat sommige mensen wel eens wat tofs doen en je zo hem of haar toch een bedankje kan sturen
[..]
Liesje
Schouderklopje voor elkaar, allebei 1 van Joezie, en een van de mensheidquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:32 schreef liesje1979 het volgende:
UTO / [SC # 1034] Deadpool!
Vanaf hier. Omdat DrNick mij wilde helpen.
Zacht maar niet minder gemeend schouderklopje.
Ben jij ook 1 van Joezi?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Schouderklopje voor elkaar, allebei 1 van Joezie, en een van de mensheid
Hee d4v1dquote:
Nick vergelijken met Fylaxquote:
quote:
quote:
Terecht. Overigens vind ik dat user Voxs daadwerkelijk een schouderklopje verdient met haar geniale bitstrip topicreeks.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Terecht. Overigens vind ik dat user Voxs daadwerkelijk een schouderklopje verdient met haar geniale bitstrip topicreeks.
Origineel, heel veel tijd en moeite die ze daarin steekt en ontzettend veel users die ze daarmee pleziert.
Niet de eerste keer dat ze iets dergelijks heeft gedaan en dergelijke pareltjesusers moet FOK! zuinig op zijn en een keer in het zonnetje zetten is dan ook geen overbodige luxe. Dat ze Utopia kijkt, dat zien we dan maar even door de vingers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
gewoon gevenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:06 schreef d4v1d het volgende:
Zijn er ook penisklopjes voor hork en smegma?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:53 schreef jodelahity het volgende:
Ik wil Fylax bedanken omdat hij goed bezig is hier op het onzinforum en met zijn school en omdat hij bekendheid krijgt en geeft over welke fokkers zusjes hebben.
Omdat Mono altijd goede raad geeft en awesome is enzo.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent er gewoon afhankelijk van op het moment. Is normaal, cafeïne werkt net als cocaïne. Je hebt steeds meer nodig om het gewenste effect te krijgen, en op een gegeven moment kan je niet meer zonder.
Langzaam afbouwen of helemaal stoppen. Probeer je energie te krijgen uit positieve gezonde dingen (begin met kauwgom als je in dreigt te kakken), sport etc etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |