Jij niet danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je verliefd bent op Joezi.
Ik zit nu ff met mootie aan de lijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aan jezelf. Bel hem nu op en zeg dat je hem wil ontmoeten.
Dat zijn aannames.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aan jezelf. Bel hem nu op en zeg dat je hem wil ontmoeten.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zit nu ff met mootie aan de lijn![]()
Doe het gewoon. Arnhem is helemaal niet zo ver weg,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe het gewoon. Arnhem is helemaal niet zo ver weg,Ik gok dat hij niet opneemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:13 schreef liesje1979 het volgende:
WTF is het opeens kwart over 5?!
Net was het nog 3 uur.
Time fliesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:13 schreef liesje1979 het volgende:
WTF is het opeens kwart over 5?!
Net was het nog 3 uur.
Ohnee, ik blijf vechtenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:15 schreef Scrutinizer het volgende:
UTO heeft weer gewonnen, ik kan gaan slapen. Gaan jullie nog maar even DM-en, Joezi en Liesje.![]()
Welterusten
ik haat allesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent veel te positief voor KLB. Jij zou in UTO veel meer tot je recht komen.
NOOITquote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je van madeliefjes houdt.
[ afbeelding ]
Trusten
Jij bent de beste mod evurrrrrr,quote:Op zaterdag 28 februari 2015 03:51 schreef liesje1979 het volgende:
Wat moet dat hier?
Ja UTOPIA is de beste.
\quote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent de beste mod evurrrrrr,Hugecool eat ure kidney out!
Jij bent wispelturig. Gewoon elk jaar een ander subforum het leukste vinden. Hipster.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ABO, dat is het leukste gedeelte van FOK!
Ga jij maar lekker posten in de ABO-SC. Zolang het nog kan.quote:
#exitUTOquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
meld je dan even in de leukste SC van FOK de ABO SC
gewoon overalquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker posten in de ABO-SC. Zolang het nog kan.
[..]
#exitUTO
Kt dat is 2 jaar terug! Dingen veranderen, dingen ontwikkelen. En dan nogquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker posten in de ABO-SC. Zolang het nog kan.
[..]
#exitUTO
Voortschrijdend inzicht. Met de huidige kennis hadden we....bla, bla bla. bla. POL-SC lijkt me wel wat voor jou.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:25 schreef Voxs het volgende:
Kt dat is 2 jaar terug! Dingen veranderen, dingen ontwikkelen. En dan nog![]()
Goedemorgen
Niks niet met huidige kennis van doen. hmm misschien is R&P wat voor jou. Of anders V&Aquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voortschrijdend inzicht. Met de huidige kennis hadden we....bla, bla bla. bla. POL-SC lijkt me wel wat voor jou.
Is onze Lies nu persona non grata in ABO geworden, omdat ze UTO nu het leukste vindt? [ afbeelding ]
TTK moet je iig maar niet heen. Met je "niks niet"quote:
Slettenbakken is tegenwoordig ook al hip ja?quote:
Dat is niet helemaal waarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TTK moet je iig maar niet heen. Met je "niks niet"
[..]
Slettenbakken is tegenwoordig ook al hip ja?![]()
Ik vind jullie het leukste hoor. En jullie ook hoor. En hullie ook hoor. Man, man, man....![]()
Gelukkig is dit kuttopic bijna dicht en doen ze niet aan reeksen in KLB.
#TeamOnzeLies.
Ik weet niet of slettenbakken in is. Het is mij om het even, ik mag je, mag je graag of mag je niet. Waar iemand dan toevallig post kan mij niet boeien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TTK moet je iig maar niet heen. Met je "niks niet"
[..]
Slettenbakken is tegenwoordig ook al hip ja?![]()
Ik vind jullie het leukste hoor. En jullie ook hoor. En hullie ook hoor. Man, man, man....![]()
Gelukkig is dit kuttopic bijna dicht en doen ze niet aan reeksen in KLB.
#TeamOnzeLies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |