Jij niet danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je verliefd bent op Joezi.
Ik zit nu ff met mootie aan de lijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aan jezelf. Bel hem nu op en zeg dat je hem wil ontmoeten.
Dat zijn aannames.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aan jezelf. Bel hem nu op en zeg dat je hem wil ontmoeten.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zit nu ff met mootie aan de lijn![]()
Doe het gewoon. Arnhem is helemaal niet zo ver weg,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe het gewoon. Arnhem is helemaal niet zo ver weg,Ik gok dat hij niet opneemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:13 schreef liesje1979 het volgende:
WTF is het opeens kwart over 5?!
Net was het nog 3 uur.
Time fliesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:13 schreef liesje1979 het volgende:
WTF is het opeens kwart over 5?!
Net was het nog 3 uur.
Ohnee, ik blijf vechtenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:15 schreef Scrutinizer het volgende:
UTO heeft weer gewonnen, ik kan gaan slapen. Gaan jullie nog maar even DM-en, Joezi en Liesje.![]()
Welterusten
ik haat allesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent veel te positief voor KLB. Jij zou in UTO veel meer tot je recht komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |