Zo is datquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, je begint vol goede moed aan zo'n Ikeapakket. Maar ineens heb je hem per ongelijk om je heen gebouwd en ligt de sleutel er buiten.
Jouw foto? Supermooi perspectief enzoquote:
Santa Mariaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Cheers. De mijne is bijna op. Wat voor wiet heb je?
Club Suck en Tuf Suck dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:24 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen in ONZ-SC en GRTD zijn mijn schatjes
Something something tas met dildo's?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo is dat
Ws bang voor sociale druk enzo. Heb ik het verhaal wel eens verteld?
Vond wel een keer lube en condooms in zijn werktas. En ik had ooit OpenDNS op d router gezet, en bijzonder veel gay en homo bovenaanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Something something tas met dildo's?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:28 schreef DrNick het volgende:
Maar het verhaal dus, ik had eens Grindr op mijn telefoon, en toen zag ik zijn naam wel heel dichtbij, echt 2 meter ofzo. Toen locatie veranderd, met hem gaan praten (wist niet dat ik het was), en toen heb ik hem alles gevraagd enzo
Hmm, dat grindr verhaal wist ik niet nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:28 schreef DrNick het volgende:
Maar het verhaal dus, ik had eens Grindr op mijn telefoon, en toen zag ik zijn naam wel heel dichtbij, echt 2 meter ofzo. Toen locatie veranderd, met hem gaan praten (wist niet dat ik het was), en toen heb ik hem alles gevraagd enzo
Toen tegen mijn zusje gezegd, wilde het eigenlijk niet geloven. Kwam thuis van werk ofzo toen, en toen heb ik hem naar boven geroepen. Toen wist hij wel hoe laat het was.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
Dat was bijna een awkward grindr date geweest.
Poeh..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Toen tegen mijn zusje gezegd, wilde het eigenlijk niet geloven. Kwam thuis van werk ofzo toen, en toen heb ik hem naar boven geroepen. Toen wist hij wel hoe laat het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |