Klopt volgens mij wel, of Der Untergang. Ik kan het niet helemaal juist plaatsen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat dit Schindler's List is.
Goed is een punt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:10 schreef rulerofdeath het volgende:
hoe werkt het nou, de eerste die antwoord krijgt een punt of is een goed antwoord sowieso goed voor een punt?
Tokyo Gore Police.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt volgens mij wel, of Der Untergang. Ik kan het niet helemaal juist plaatsen.
Niet Cheers?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat dit Schindler's List is.
Shaving Ryans Privates..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt volgens mij wel, of Der Untergang. Ik kan het niet helemaal juist plaatsen.
Nee, volgens mij zat daar meer drank in.quote:
Ik dacht Freggles- the moviequote:
Geschiedenisfilmquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben nogal slecht met films. ik zou deze zo even niet weten.
Ken ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Misschien wisten de twee andere luisteraars het gewoon niet.
Ik wist het wel maar deed nog een soort van niet mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Misschien wisten de twee andere luisteraars het gewoon niet.
Je antwoord moet in dmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |