bekrompen maatschappij tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je de programmering van Discovery Channel tegenwoordig gezienweinig beestachtige seks.
nee, dat lijkt maar zoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:25 schreef pixelbitty het volgende:
Omg clean version dit.. doggystyle is al een vies woord ja?
Nou ja die kreeftenvissers zijn op zich wel stoer, maar weinig seks met kreeften te zien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bekrompen maatschappij tegenwoordig
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja die kreeftenvissers zijn op zich wel stoer, maar weinig seks met kreeften te zien.
Lijkt me ook enigszins pijnlijk.
*snap*quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja die kreeftenvissers zijn op zich wel stoer, maar weinig seks met kreeften te zien.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed plan wel Koentjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:28 schreef Koen66 het volgende:
ik moest toch maar eens gaanzometeen
mja tussen goed plan en uiteindelijk gaan zit weer een verschil vaakquote:
Ja nou, ik weet weinig van fetishismen...maar er is vast wel ergens een man op deze aardbol die droomt van seks met kreeften.quote:
ja, dat geloof ik directquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nou, ik weet weinig van fetishismen...maar er is vast wel ergens een man op deze aardbol die droomt van seks met kreeften.
Jij bedankt voor het luisterenquote:
ja, jij jonge godquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:30 schreef rulerofdeath het volgende:
pixel nog bedankt voor deze muziek
kan er nog een plaatje van rammstein vanaf?
Hoe oud ben jij danquote:
doe eens een gokquote:
15quote:
godverquote:
Wat had ik het goedquote:
kloptquote:
nee, ik ben 29quote:
Oooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
ja hoor.quote:
hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:41 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dan wil niemand ooit meer wat anders.
niceeeequote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:41 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dan wil niemand ooit meer wat anders.
stampuh met die klompuh jonguhquote:
Nee man, ik heb zware verkoudheid of misschien griep, want ik heb een tikkie koorts.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:57 schreef Fokker89 het volgende:
Och och de vrouwen hebben gedronken hoor
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:57 schreef Fokker89 het volgende:
Och och de vrouwen hebben gedronken hoor
Oh, dat kun je beter doordeweeks doen, nu ben je ziek op je vrije dagenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee man, ik heb zware verkoudheid of misschien griep, want ik heb een tikkie koorts.
Ik had 3 druppels alcohol, zelfs ik krijg daar geen kater van.
Boh, count me in!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:31 schreef Fokker89 het volgende:
Vanavond vanaf 22:00 weer een quiz. ditmaal deel 1 van de 2-delige Filmmuziekquiz.
nounou, als dat geen wilde avond wordt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:15 schreef Uccie het volgende:
Ik ben er bijna klaar voor, even mijn geitenkaasblokjes snijden en bitterlemon inschenken.
Uccie gaat helemaal los.
Oh en mijn voordeelpak Tempo gevoeligneusje erbij halen
Hey, ik ben de hele dag al aan de pillen...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nounou, als dat geen wilde avond wordt.
Laat me raden, het boybandblokje?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:36 schreef Uccie het volgende:
De autodj helpt wel om me beter te laten voelen
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Laat me raden, het boybandblokje?
ja, hoe kan dat?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Laat me raden, het boybandblokje?
Niet op je PC , ligt aan de MP3 denk ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:39 schreef Uccie het volgende:
BTW het volumeverschil tussen Blue en Boyzone is best groot. Hoe zou je zoiets k unnen oplossen?
YES!quote:
Pfff... wanneer is deel 2quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
vanavond sws nog niks, want het zijn 2 delen.
Hoorn heeft een eigen tijdzone?quote:
Hoorn de geksteeeeee!quote:
Als iedereen die voorstaat, niet kan luisterenquote:
Ik koop zelf wel een zakquote:
ja goeiedag zegquote:
In Hoorn wordt de tijd bijgehouden door een konijn met een zakhorloge dat chronisch haast heeft.quote:
Dit. Zwab weetquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In Hoorn wordt de tijd bijgehouden door een konijn met een zakhorloge dat chronisch haast heeft.
En ik heb een blauwe jurkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In Hoorn wordt de tijd bijgehouden door een konijn met een zakhorloge dat chronisch haast heeft.
picsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |