bekrompen maatschappij tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je de programmering van Discovery Channel tegenwoordig gezienweinig beestachtige seks.
nee, dat lijkt maar zoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:25 schreef pixelbitty het volgende:
Omg clean version dit.. doggystyle is al een vies woord ja?
Nou ja die kreeftenvissers zijn op zich wel stoer, maar weinig seks met kreeften te zien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bekrompen maatschappij tegenwoordig
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja die kreeftenvissers zijn op zich wel stoer, maar weinig seks met kreeften te zien.
Lijkt me ook enigszins pijnlijk.
*snap*quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja die kreeftenvissers zijn op zich wel stoer, maar weinig seks met kreeften te zien.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed plan wel Koentjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:28 schreef Koen66 het volgende:
ik moest toch maar eens gaanzometeen
mja tussen goed plan en uiteindelijk gaan zit weer een verschil vaakquote:
Ja nou, ik weet weinig van fetishismen...maar er is vast wel ergens een man op deze aardbol die droomt van seks met kreeften.quote:
ja, dat geloof ik directquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nou, ik weet weinig van fetishismen...maar er is vast wel ergens een man op deze aardbol die droomt van seks met kreeften.
Jij bedankt voor het luisterenquote:
ja, jij jonge godquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:30 schreef rulerofdeath het volgende:
pixel nog bedankt voor deze muziek
kan er nog een plaatje van rammstein vanaf?
Hoe oud ben jij danquote:
doe eens een gokquote:
15quote:
godverquote:
Wat had ik het goedquote:
kloptquote:
nee, ik ben 29quote:
Oooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
ja hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |