Nederlandstalig samen. Franstalige smeerlappen zoekt het zelf maar uit. Zo zou het moeten zijn.quote:
Ja, Hollanders uit de Randstad moeten uiteraard een tax betalen om de Moerdijk over te komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn, kan ik ook de grens over komen om goedkoper te tanken.
Bedankt voor de tip. Tot morgen he.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel oppassen met stappen, als er net even een tegeltje wat hoger ligt dan ga op je bek.
Meh... heb meer met een Wallonische katholiek dan een Randstedelijke liberaal.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:18 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nederlandstalig samen. Franstalige smeerlappen zoekt het zelf maar uit. Zo zou het moeten zijn.
Ben geen Hollander.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, Hollanders uit de Randstad moeten uiteraard een tax betalen om de Moerdijk over te komen.
Er was ooit een tijd, nog niet zo gek lang geleden, toen was het allemaal groen.quote:
Ja, onder DWANG!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er was ooit een tijd, nog niet zo gek lang geleden, toen was het allemaal groen.
Waarom zou iemand de Randstad willen verlatenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, Hollanders uit de Randstad moeten uiteraard een tax betalen om de Moerdijk over te komen.
Dwang.... Was als buffer tegen Frankrijk, wisten zij veel dat het Duitsland was dat tot 2 keer stennis zou gaan schoppen.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er was ooit een tijd, nog niet zo gek lang geleden, toen was het allemaal groen.
weet je ook eens hoe houses zich voeltquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:22 schreef hoink581 het volgende:
Ik wou dat de Belgen mij ook Belgisch vonden. Ik doe altijd mijn uiterste best om zo min mogelijk op te vallen.
Heb mijn "danku" al vervlaamsd zodat ik geen opmerkingen meer van de conducteuren kan krijgen op het evt. zwart rijden over de grens.
Hoor je nu nergens meer echt thuis? Word je hier als Belg gezien en daar als Hollander?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:22 schreef hoink581 het volgende:
Ik wou dat de Belgen mij ook Belgisch vonden. Ik doe altijd mijn uiterste best om zo min mogelijk op te vallen.
Heb mijn "danku" al vervlaamsd zodat ik geen opmerkingen meer van de conducteuren kan krijgen op het evt. zwart rijden over de grens.
Wat is volgens jouw standaarden een normale R?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:22 schreef Remqo het volgende:
Ik heb vrienden in Haarlem, maar ze kunnen allemaal de R niet normaal uitspreken, toch schijnt men in Haarlem het meest ABN gesproken te worden
Gquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is volgens jouw standaarden een normale R?
Doe heeft haar danku ook vervlaamsdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet je ook eens hoe houses zich voelt
JA.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:23 schreef TARDIS. het volgende:
Hoor je nu nergens meer echt thuis? Word je hier als Belg gezien en daar als Hollander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |