In het Zimbabwaans.quote:
quote:
Liever REFOKLB.quote:
Hollander gespot...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon weer een wingewest van dat Limburg maken .. Hop De mijnen in
Prima, als we alle PVV'ers daar laten werken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon weer een wingewest van dat Limburg maken .. Hop De mijnen in
U w0t m8quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
Nee ik was een lurker heb pas net een account gemaakt.
En drugs.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:13 schreef Catkiller het volgende:
Allemaal Roy Donders huispakken naaien om de Brabantse economie draaiende te houden. En varkens exporteren natuurlijk.
Over de grens naar zuid Holland rijden en daar je chemicaliėn dumpen.quote:
Dit gezemel doet trouwens geen afbraak aan het feit dat je het erg leuk doet, laat dat voorop staanquote:
heel seizoen 3 is in een keer uitgekomen vandaag op Netflixquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, nieuwe aflevering vandaag natuurlijk.
Volgende week niet weg blijven he!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit gezemel doet trouwens geen afbraak aan het feit dat je het erg leuk doet, laat dat voorop staan.
Wilt u in de datingshow volgende week?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit gezemel doet trouwens geen afbraak aan het feit dat je het erg leuk doet, laat dat voorop staan.
Dat ga ik denk ik zondag in een ruk uitkijken. Geweldige serie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heel seizoen 3 is in een keer uitgekomen vandaag op Netflix
Dit keer ga ik echt (proberen) er op donderdag te zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:14 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Volgende week niet weg blijven he!
Wisconsin.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:15 schreef Stompzinnig het volgende:
ligt aan de Golf van Mexico en grenst in het noorden aan de staat Tennessee, in het westen aan Arkansas en Louisiana, in het oosten aan Alabama.
Wat is?
friesland mag wel van linkse_boomknuffelaar worden op zichquote:
Niet proberen, gewoon doen!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit keer ga ik echt (proberen) er op donderdag te zijn.
Zou niet verkeerd zijn, kan ik ook de grens over komen om goedkoper te tanken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |