Mooiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]B'WONO NIM BWAMA NIKORO UGIU L'UMUMBU!
![]()
![]()
![]()
bedankt hansquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:04 schreef Stompzinnig het volgende:
De eerste drie reacties hallen allemaal "goed" er in zitten.
kom vechtenquote:
Voor mij blijf je toch mijn hermannetje, het broertje van.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat vind ik best een mooie naam
jaquote:
als je een blauw kleurtje hebt mag alles van mijquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor mij blijf je toch mijn hermannetje, het broertje van.
Smurfen bestaan niet Hermann.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je een blauw kleurtje hebt mag alles van mij
10/10 zou nog eens lezenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:06 schreef Dimachaerus het volgende:
samenvatting
ik kwam haar paar dagen na die dag dat ik dacht dat ze niks van mij moest weer tegen op station
het was druk en ook niet opgelet of ze er was, ik neem plaats op plek waar ik denk dat trein gaat stoppen, opeens komt ze naast me staan en kijkt ze me aan, ik keek heel ff naast me en zag ze keek met geile blik (zo keek ze ook vaak aan in de klas), ik draaide mn hoofd gelijk weg
even later op metro station ook ni aangesproken, op school station had ik dr aangesproken we kwamen tegelijk bij roltrap, samen naar school gelopen contact van beide kanten
op school samen op de roltrap weer, bovenaan sprong ze opzij om plaats voor me te maken en keek ze me aan met bambi oogjes, ik zei zo ik ga ff wc ze zei ja is goed
ze wacht voor me op lokaal terwijl lokaal al open was, zaten al 2 mensen binnen, ik liep gelijk richting deur en toen kwam zij ook richting deur gelopen, had deur voor dr opgenhouden en samen anar binnen gelopen toen
ze heeft dr relatiestatus compleet verwijderd, eerst stond ze heeft met x, en x stond ik heb met y, maar nu heeft ze verwijderd en x heeft alleen nog staan heb relatie, jhmmmmm
ze wilde dat je meeging naar de wc broquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:06 schreef Dimachaerus het volgende:
samenvatting
ik kwam haar paar dagen na die dag dat ik dacht dat ze niks van mij moest weer tegen op station
het was druk en ook niet opgelet of ze er was, ik neem plaats op plek waar ik denk dat trein gaat stoppen, opeens komt ze naast me staan en kijkt ze me aan, ik keek heel ff naast me en zag ze keek met geile blik (zo keek ze ook vaak aan in de klas), ik draaide mn hoofd gelijk weg
even later op metro station ook ni aangesproken, op school station had ik dr aangesproken we kwamen tegelijk bij roltrap, samen naar school gelopen contact van beide kanten
op school samen op de roltrap weer, bovenaan sprong ze opzij om plaats voor me te maken en keek ze me aan met bambi oogjes, ik zei zo ik ga ff wc ze zei ja is goed
ze wacht voor me op lokaal terwijl lokaal al open was, zaten al 2 mensen binnen, ik liep gelijk richting deur en toen kwam zij ook richting deur gelopen, had deur voor dr opgenhouden en samen anar binnen gelopen toen
ze heeft dr relatiestatus compleet verwijderd, eerst stond ze heeft met x, en x stond ik heb met y, maar nu heeft ze verwijderd en x heeft alleen nog staan heb relatie, jhmmmmm
Oh ja, nieuwe aflevering vandaag natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
housesoftheholy kijkt house of cards
nee ik ging wc, zij ging naar lokaalquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze wilde dat je meeging naar de wc bro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |