ik denk whiskas1945 ofzoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
van wie ben jij nu weer een kloon?
Nu ik op die link heb geklikt hoor ik juist niet meer.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Volgens mij horen jullie mij niet...
hehequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die zit toch altijd op een terras of in een café te mijmeren over verloren liefdes en zo?
Die kerel heeft iets van 100 klonen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is hij omgebouwd? Zal me niks verbazen trouwens
quote:
Nah, is denk ik niet de bedoeling dat ik dat hier post.quote:
ok doeiquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
Als jullie zo lullig blijven doen stop ik met FOK! hoor. Heb al genoeg struggles met mijn eigen vrienden steeds.
+ rijlessen super druk
doe dit nou nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
Als jullie zo lullig blijven doen stop ik met FOK! hoor. Heb al genoeg struggles met mijn eigen vrienden steeds.
+ rijlessen super druk
braddy plsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
+ rijlessen super druk
Dude, seriously?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
+ rijlessen super druk
hahahahahaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
+ rijlessen super druk
doei aandachts****quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
+ rijlessen super druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |