ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen.
Dat is al jaren een frustratie van velen, het bereik in (metro) tunnels, en tot nu toe is er weinig aan gedaan. Ik hoop inderdaad dat ze het snel oplossen, hopelijk doet Vodafone het beter. (dan wacht ik nog even met overstappen)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Bij Beurs is er ook nooit iets veranderd en moet je precies onder de ingang gaan staan voor (met een beetje geluk) 2g
Ik heb op Beurs gewoon 3G met KPN. 4G helaas niet, maar 3G is voor die paar minuten ondergronds ook goed te doen.
Heb komende week weer nachtdiensten, dus ik kom nog even niet in Delft helaas. Ben wel benieuwd hoe het er uit is komen te zien. Het zal wel de week daarna worden dat ik er weer eens langs mag rijden.
En? En? En? Waar blijven de plaatjes van het nieuwe geopende station Delft? Is nu al een uur of 4 open en op het hele internet kan ik tot nu toe maar één youtube-filmpje vinden, verder niks. Op OHIH niks, op Skyscrapercity niks, hier nog niks...
Op zaterdag 28 februari 2015 10:22 schreef Igen het volgende: En? En? En? Waar blijven de plaatjes van het nieuwe geopende station Delft? Is nu al een uur of 4 open en op het hele internet kan ik tot nu toe maar één youtube-filmpje vinden, verder niks. Op OHIH niks, op Skyscrapercity niks, hier nog niks...
hoelang zal het duren voordat er weer rommel onstaat op dat station?
(graffiti, kapotte lampen/roltrappen/liften/ander meubilair) dat vind ik altijd zo jammer: mooi net station/gebouw en dan is het binnen een week weer een rotzooitje
Nou ja, als "iedereen heeft toch een mobieltje" wordt aangehaald als reden voor een gelebordensanering...
Zeker als je echt stations in tunnels gaat aanleggen. Wat verwachten ze? Dat je minstens 3 minuten van tevoren de reisplannercheck gaat doen? DRIE MINUTEN? Misschien dat er twaalf seconden van tevoren iets getoond kan worden wat op een zinnig reisadvies lijkt. Maar DRIE MINUTEN weet je hoe lang dat is?
Gelukkig is Delft station zo megalomaan met al die sporen en perrons en overstaprichtingen dat het broodnodig is dat er reisadviezen gezocht moeten worden
Oh gaan we zo beginnen? En Schiphol dan? Wat een verschutting is DAT zeg. Daar kunnen ze twaalf seconden van tevoren nog niet zeggen of een trein van spoor 3 OF 4 vertrekt Wat moet je dan denken als toerist? "Dit was toch een geordend land zei je? "?
Op zaterdag 28 februari 2015 13:37 schreef Dr_Flash het volgende: Oh gaan we zo beginnen? En Schiphol dan? Wat een verschutting is DAT zeg. Daar kunnen ze twaalf seconden van tevoren nog niet zeggen of een trein van spoor 3 OF 4 vertrekt Wat moet je dan denken als toerist? "Dit was toch een geordend land zei je? "?
In milaan stond ik tot 3 minuten voor vertrektijd onder het grote bord te wachten tot het vertrekspoor er eindelijk eens op verscheen. Dat doen ze daar echt pas vlak van tevoren, ook al staat de trein al een half uur aan het perron
Op zaterdag 28 februari 2015 13:37 schreef Dr_Flash het volgende: Oh gaan we zo beginnen? En Schiphol dan? Wat een verschutting is DAT zeg. Daar kunnen ze twaalf seconden van tevoren nog niet zeggen of een trein van spoor 3 OF 4 vertrekt Wat moet je dan denken als toerist? "Dit was toch een geordend land zei je? "?
Omdat het nonsens is dat wat je zegt, want het is altijd 5/6 of 1/2, en laat dat nou aan hetzelfde perroneiland liggen..
In Frankrijk weten ze 10 minuten van te voren nog niet van welk perroneiland de trein gaat vertrekken. Terwijl die ondertussen al wel wordt schoongemaakt aan het perron. Baas boven baas enzo.
Ik zat gisteravond rond 20:00 in de IC van Zwolle naar Schiphol. Op Hilversum werd omgeroepen dat de trein omgeleid zou worden via Amsterdam CS (natuurlijk ook weer zonder enig reisadvies voor reizigers naar bijvoorbeeld Duivendrecht...).
Op een gegeven moment denk ik buiten station Diemen te zien, maar dat bleek gewoon Diemen Zuid. Ik vreesde al dat we muurvast zouden komen te zitten, maar nee, behalve dat we op Duivendrecht op het verkeerde spoor binnenkwamen, ging alles als normaal.
Dat viel dus mee, maar het bizarre was dat de conducteur er ook helemaal niets meer over omriep. De haltes werden gewoon omgeroepen alsof er nooit iets gebeurd of gezegd was.
De dramatische taferelen op station RAI heb ik trouwens gemist.
Op zaterdag 28 februari 2015 15:17 schreef HilarityEnsues het volgende: Ik zat gisteravond rond 20:00 in de IC van Zwolle naar Schiphol. Op Hilversum werd omgeroepen dat de trein omgeleid zou worden via Amsterdam CS (natuurlijk ook weer zonder enig reisadvies voor reizigers naar bijvoorbeeld Duivendrecht...).
Op een gegeven moment denk ik buiten station Diemen te zien, maar dat bleek gewoon Diemen Zuid. Ik vreesde al dat we muurvast zouden komen te zitten, maar nee, behalve dat we op Duivendrecht op het verkeerde spoor binnenkwamen, ging alles als normaal.
Dat viel dus mee, maar het bizarre was dat de conducteur er ook helemaal niets meer over omriep. De haltes werden gewoon omgeroepen alsof er nooit iets gebeurd of gezegd was.
De dramatische taferelen op station RAI heb ik trouwens gemist.
Op Hilversum? Zonder overstap? Neem nog een borrel.
Op zaterdag 28 februari 2015 15:17 schreef HilarityEnsues het volgende: Ik zat gisteravond rond 20:00 in de IC van Zwolle naar Schiphol. Op Hilversum werd omgeroepen dat de trein omgeleid zou worden via Amsterdam CS (natuurlijk ook weer zonder enig reisadvies voor reizigers naar bijvoorbeeld Duivendrecht...).
Op een gegeven moment denk ik buiten station Diemen te zien, maar dat bleek gewoon Diemen Zuid. Ik vreesde al dat we muurvast zouden komen te zitten, maar nee, behalve dat we op Duivendrecht op het verkeerde spoor binnenkwamen, ging alles als normaal.
Dat viel dus mee, maar het bizarre was dat de conducteur er ook helemaal niets meer over omriep. De haltes werden gewoon omgeroepen alsof er nooit iets gebeurd of gezegd was.
De dramatische taferelen op station RAI heb ik trouwens gemist.
er is werkelijk niemand die uitstapt op Duivendrecht, buiten Ajax wedstrijden om...
Jemig zeg, wat was het druk op station Delft. Het is wel mooi geworden, maar denk dat ik alles nog maar eens goed ga bekijken o een normale dag, want dit was niet leuk meer. Het leek alsof heel Delft was uitgelopen om het station te komen bekijken In de fietsenstalling wel allemaal huisvrouwen die aan mij gingen vragen hoe ik met m'n fiets binnengekomen was, en of het stallen gratis was, enz
Precies. Daar is Duivendrecht uitermate geschikt voor.
Behalve op zaterdagochtend als Weesp - Amsterdam CS eruit ligt en de extra stoppende IC uit de richting Utrecht met 6 volle bakken VIRM aan komt kakken zodat het hele perron vol blijft staan. Gelukkig heb je dan als alternatief nog de metro
Mooi om te zien in Delft is dat je de andere tunnelbak goed ziet liggen. Afgeschermd met zwarte platen maar aan de onderkant met een hekje, je ziet het bouwmateriaal mooi liggen. Nog een jaar of vijf, dan rijden ook hier treinen.
Godverdomme nog zo'n piano erbij ook. Weer de hele dag naar fucking Yann Tiersen luisteren omdat al die amateurpianisten niks anders dan Comptine d'un autre été kennen
Leuk toch man, allicht beter dan geen muziek. Het probleem wat jij schetst is alleen relevant voor daklozen die in een doos naast die piano wonen. Elk ander "slachtoffer" heeft vier treinen per richting per uur om aan die catastrofe te ontsnappen. Waar woon je?
Op zaterdag 28 februari 2015 18:30 schreef Dr_Flash het volgende: Leuk toch man, allicht beter dan geen muziek. Het probleem wat jij schetst is alleen relevant voor daklozen die in een doos naast die piano wonen. Elk ander "slachtoffer" heeft vier treinen per richting per uur om aan die catastrofe te ontsnappen. Waar woon je?
Wel meer hoor in Delft, gaat echt af en aan zag ik vandaag. Wist niet dat het zo druk was..
Godverdehoeretering. Mensen tussen Montebaur en Siegburg/Bonn in de sporen. Staan nog ff op Montabaur stil. Al +25, en we zijn nog aan het doortellen....
Op zaterdag 28 februari 2015 18:27 schreef Ireyon het volgende: Godverdomme nog zo'n piano erbij ook. Weer de hele dag naar fucking Yann Tiersen luisteren omdat al die amateurpianisten niks anders dan Comptine d'un autre été kennen
Op zaterdag 28 februari 2015 20:38 schreef Ireyon het volgende: Yann Tiersen is leuk met mate, maar het wordt zowat letterlijk elke dag op elk station met zo'n piano kapot gespeeld. Doe eens een Nocturne ofzo.
er zit meestal iemand popmuziek Te spelen ALS ik er langs kom....
T is echt heel erg, verbaas me er nog steeds over dat Den Haag - Rotterdam niet viersporig is
Het AD schreef vandaag over station Delft als het station tussen Rotterdam en Amsterdam. Knappe opening voor een pagina groot artikel.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Op zaterdag 28 februari 2015 21:37 schreef greavy het volgende: IC Den Helder van 21:31 uit Arnhem krijgt +5 om de +38 rijdende ICE naar Amsterdam voor te laten. Er is nog iemand wakker hier op de Post.
Op zaterdag 28 februari 2015 20:24 schreef Dr_Flash het volgende: Benieuwd hoe lang het duurt voordat die boel down gaat met geneuzel over "bedrijfsgeheime informatie"
Op zaterdag 28 februari 2015 21:37 schreef greavy het volgende: IC Den Helder van 21:31 uit Arnhem krijgt +5 om de +38 rijdende ICE naar Amsterdam voor te laten. Er is nog iemand wakker hier op de Post.
ICE heeft een hogere status? Stopt minder?
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe
De Hoekselijn ligt vanaf Rotterdam Centraal los van de Oude Lijn. M.a.w.: je rijdt op spoor 2 en 4 van Rotterdam richting Schiedam, en op spoor 1 en 3 van Schiedam naar Rotterdam. Met viersporigheid zou je verwachten: 3 en 4 Rotterdam - Schiedam en 1 en 2 Schiedam - Rotterdam. Maar voor dat gebruik ligt dat betonnen ding dat over de HSL gaat dus verkeerd.
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe
De Hoekselijn ligt vanaf Rotterdam Centraal los van de Oude Lijn. M.a.w.: je rijdt op spoor 2 en 4 van Rotterdam richting Schiedam, en op spoor 1 en 3 van Schiedam naar Rotterdam. Met viersporigheid zou je verwachten: 3 en 4 Rotterdam - Schiedam en 1 en 2 Schiedam - Rotterdam. Maar voor dat gebruik ligt dat betonnen ding dat over de HSL gaat dus verkeerd.
op de HSL rijdt toch nooit iets, dus het kan prima
Als ze daar spoor 1 en 2 richting Rotterdam, en 3 en 4 richting Schiedam gaan gebruiken, dan gaan beide sporen richting Schiedam over een fly-over. Ze komen alleen niet van dezelfde kant van de wasinstallatie(?) vandaan.
Op zaterdag 28 februari 2015 23:47 schreef dcm360 het volgende: Als ze daar spoor 1 en 2 richting Rotterdam, en 3 en 4 richting Schiedam gaan gebruiken, dan gaan beide sporen richting Schiedam over een fly-over. Ze komen alleen niet van dezelfde kant van de wasinstallatie(?) vandaan.
Richting Rotterdam is vooral pauper..
Het station wordt er heel erg overgedimensioneerd van..
Dan zal er wel even een storing zijn bij hun, want NS wordt momenteel niet weergegeven. We gaan het in de gaten houden 't Zal tzt ook wel op ovtijden kunnen komen in text-based versie bij een treinnummer denk ik? Uiteraard hoeft het van mij niet allemaal gelijk geregeld te zijn.
Op zondag 1 maart 2015 10:07 schreef greavy het volgende: Dan zal er wel even een storing zijn bij hun, want NS wordt momenteel niet weergegeven. We gaan het in de gaten houden 't Zal tzt ook wel op ovtijden kunnen komen in text-based versie bij een treinnummer denk ik? Uiteraard hoeft het van mij niet allemaal gelijk geregeld te zijn.
Dunno wat Simon van OVtijden gaat doen maar die NS feed gaat zowiezo een keer uit. Daarom steek ik er verder geen moeite in, totdat NS eens wijzer wordt en dit soort data eens gaat delen.
De nieuwe ondergrondse spoortunnel in Delft is nog maar één dag in gebruik en er is al een probleem, signaleert zondag Omroep West. Als de treinen in de tunnel zo hard rijden als ze mogen, wordt de luchtdruk te hoog en gaan de automatische draaideuren in de stationshal te snel draaien.
Van een vriendin, geen bron erbij. Jullie zijn grotemensengoogelaars.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
haal de draaideuren weg en maak er een mooi open gat van.. zoals in den haag nu ook het geval is (oke, oke daar staan de deuren open i.v.m. brandveiligheid)
Op zondag 1 maart 2015 15:26 schreef mschol het volgende: haal de draaideuren weg en maak er een mooi open gat van.. zoals in den haag nu ook het geval is (oke, oke daar staan de deuren open i.v.m. brandveiligheid)
Bij Moordrecht passeert de fraaie ERS 189 213(Linked by Rail-stickers met Poolse vlag voorop) met een Poznan-shuttle naar de Waalhaven. Een seconde of 3 eerder zat er nog een klein wolkje op de plek waar de lok nu zit, dit was precies goed dus.
Dan zal je wel DDZ 7617 hebben. Vandaag heb ik geen trein van binnen gezien. Morgen vanaf Noorderkempen (B) naar Doornik, om vervolgens naar Zeebrugge-Dorp te gaan, en dan weer terug naar Noorderkempen. Zeebrugge-Dorp is het laatste stukje waar actief reizigerstreinen rijden, en dit rijdt alleen ma-vr. Dus dan tijdens mijn weekje vakantie maar even.
Op zondag 1 maart 2015 15:44 schreef greavy het volgende: Dan zal je wel DDZ 7617 hebben. Vandaag heb ik geen trein van binnen gezien. Morgen vanaf Noorderkempen (B) naar Doornik, om vervolgens naar Zeebrugge-Dorp te gaan, en dan weer terug naar Noorderkempen. Zeebrugge-Dorp is het laatste stukje waar actief reizigerstreinen rijden, en dit rijdt alleen ma-vr. Dus dan tijdens mijn weekje vakantie maar even.
fijn om de originele Sprinter weer eens terug te zien. Prachtig. treinstellen van Talbot/Bombardier die jarenlang reclame hadden in de blauwe balken van Siemens.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Ik kan overigens geen tijdelijke snelheidsbeperking vinden voor Delft. Wellicht dat dit speciaal voor benelux machinisten op papier is gezet, maar ik zou er dus met bijvoorbeeld leeg mat gewoon met 140 doorheen mogen rijden momenteel.
Op zondag 1 maart 2015 17:50 schreef MTL het volgende: Ik kan overigens geen tijdelijke snelheidsbeperking vinden voor Delft. Wellicht dat dit speciaal voor benelux machinisten op papier is gezet, maar ik zou er dus met bijvoorbeeld leeg mat gewoon met 140 doorheen mogen rijden momenteel.
Ik zag gister vanuit de trein bordjes staan, het is namelijk geen tsb vanwege de draaideuren, maar vanwege de s-bocht bij de aansluiting zodra de trein de tunnel uit is. Die bordjes staan er al sinds de opening
Ik zag gister vanuit de trein bordjes staan, het is namelijk geen tsb vanwege de draaideuren, maar vanwege de s-bocht bij de aansluiting zodra de trein de tunnel uit is. Die bordjes staan er al sinds de opening
Duurt ie tot het spoor voldoende gezet is, of tot de tweede buis gereed is?
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe
Ik zag gister vanuit de trein bordjes staan, het is namelijk geen tsb vanwege de draaideuren, maar vanwege de s-bocht bij de aansluiting zodra de trein de tunnel uit is. Die bordjes staan er al sinds de opening
Ah ok. Ben er nog niet geweest sinds de opening, dus dat had ik nog niet gezien. Overigens vreemd, want meestal wordt het met een tijdelijke snelheidsbeperking opgelost en geen semi-permanente.
Nou ja, de metro van Amsterdam of Rotterdam ligt toch ook niet om de haverklap plat wegens brandalarm
Daar rijden dan ook enkel elektrische metro's en is er verder weinig te beleven. Voor grote tunnels a la schiphol en nu Delft ligt de kans toch iets hoger dan een buitenperron.
Daar rijden dan ook enkel elektrische metro's en is er verder weinig te beleven. Voor grote tunnels a la schiphol en nu Delft ligt de kans toch iets hoger dan een buitenperron.
In de Schipholtunnel mogen ook alleen elektrische treinen rijden. En de metro heeft natuurlijk ook ondergrondse perrons, en bijv. station Blaak ligt ook ondergronds.
Denk tot de tweede buis er ligt, dan is die s-bocht pas weg namelijk
Lijkt me sterk. Ik heb daar niets over gehoord tijdens de tunnelinstructie, sterker nog, daar werd juist met trots verteld dat het nu eindelijk 140 zou worden.
In de Schipholtunnel mogen ook alleen elektrische treinen rijden. En de metro heeft natuurlijk ook ondergrondse perrons, en bijv. station Blaak ligt ook ondergronds.
Dan hebben ze hun zaakjes bij de metro een stuk beter voor elkaar...
Ohja nu onderweg naar Delft, hoop toch wel dat het nog met de trein kan. Die tram was ik na een week wel zat. Er staan iig nog wel treinen in de reisplanner.
Op zondag 1 maart 2015 20:31 schreef boriq het volgende: Op dit moment lijkt alleen de Vlissinger (Lelydorp/Amsterdam - Vlissingen) te rijden tussen Den Haag HS en Rotterdam CS
Ja inderdaad. Het is de allereerste tunnel ter wereld die we in Nederland bouwen namelijk.
Alsof bij een nieuw ICT-systeem nooit kinderziektes zijn, we hebben er immers toch al duizenden van gemaakt... AnsaldoBreda heeft voor FYRA ook wel wat treintjes gemaakt, we hebben het geweten
Alsof bij een nieuw ICT-systeem nooit kinderziektes zijn, we hebben er immers toch al duizenden van gemaakt... AnsaldoBreda heeft voor FYRA ook wel wat treintjes gemaakt, we hebben het geweten
Dat is hetzelfde als zeggen dat een huis kopen en een bank kopen exact hetzelfde is.
[ Bericht 0% gewijzigd door DeaDLocK2K op 01-03-2015 20:45:25 ]
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
Volgens mij hebben ze ook niet zo heel veel getest. Wel een paar keer met lage snelheden proefgereden en van de week zijn ze er natuurlijk wel een paar keer op hoge snelheid doorheen gegaan maar toen zaten die draaideuren natuurlijk nog op slot.
Droplul zit met poten op bank in trein. Krijgt boete. Hoop gezeik, tot crowdfunding aan toe. Want de reiziger is zielig en de verbalisanten zijn NSB'ers...
Ik ben het volledig eens met de verbalisanten. Dat heb ik maar eens duidelijk opgeschreven, temeer daar ik in discussie daaraan voorafgaand zelfs voor vuile Jood etc werd uitgemaakt. Zo schattig.
Daar rijden dan ook enkel elektrische metro's en is er verder weinig te beleven. Voor grote tunnels a la schiphol en nu Delft ligt de kans toch iets hoger dan een buitenperron.
Door de Willemspoortunnel in Rotterdam rijdt van alles en nog wat en die tunnel doet het wel normaal.
Door de Willemspoortunnel in Rotterdam rijdt van alles en nog wat en die tunnel doet het wel normaal.
Exact. Ik heb dat hele gefuck met die A73-tunnel ook nooit gesnapt. Dat heeft onderhand zoveel gekost dat ze er een nieuwe naast hadden kunnen leggen. Dan ben je gewoon een faalmongool.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
Op zondag 1 maart 2015 21:07 schreef DeaDLocK2K het volgende: Exact. Ik heb dat hele gefuck met die A73-tunnel ook nooit gesnapt. Dat heeft onderhand zoveel gekost dat ze er een nieuwe naast hadden kunnen leggen. Dan ben je gewoon een faalmongool.
Die tunnel hadden ze gewoon een halve meter hoger moeten maken.
In de Schipholtunnel mogen ook alleen elektrische treinen rijden. En de metro heeft natuurlijk ook ondergrondse perrons, en bijv. station Blaak ligt ook ondergronds.
Goed, om precies te zijn: Het rijden van goederentreinen, al of niet beladen met gevaarlijke stoffen, is in de Schipholtunnel niet toegestaan.Het rijden met diesel tractie is in de Schiphol tunnel niet toegestaan tenzij: - Het een werktrein betreft ten behoeve van werkzaamheden in en/of aan de Schiphol tunnel - Het om bijzondere voertuigen gaat ten behoeve van werkzaamheden in en/of aan de Schiphol tunnel - Het een video schouwtrein betreft. Dit materieel is vrijgesteld van de geldende restrictie en mag zonder beperkingen gebruik maken van de Schiphol tunnel Het door de Schiphol tunnel rijden van losse elektrische locomotieven is toegestaan
Kortom, afgezien van wat mierenneukerij mag je alleen met elektrische treinen in de Schipholtunnel rijden. En met stoomtreinen.
Goed, om precies te zijn: Het rijden van goederentreinen, al of niet beladen met gevaarlijke stoffen, is in de Schipholtunnel niet toegestaan.Het rijden met diesel tractie is in de Schiphol tunnel niet toegestaan tenzij: - Het een werktrein betreft ten behoeve van werkzaamheden in en/of aan de Schiphol tunnel - Het om bijzondere voertuigen gaat ten behoeve van werkzaamheden in en/of aan de Schiphol tunnel - Het een video schouwtrein betreft. Dit materieel is vrijgesteld van de geldende restrictie en mag zonder beperkingen gebruik maken van de Schiphol tunnel Het door de Schiphol tunnel rijden van losse elektrische locomotieven is toegestaan
Kortom, afgezien van wat mierenneukerij mag je alleen met elektrische treinen in de Schipholtunnel rijden. En met stoomtreinen.
Dat weet b2py ook wel maar hij wilde gewoon graag even laten zien dat zijn toompje harder glinstert als het over infraporno gaat
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
Droplul zit met poten op bank in trein. Krijgt boete. Hoop gezeik, tot crowdfunding aan toe. Want de reiziger is zielig en de verbalisanten zijn NSB'ers...
Ik ben het volledig eens met de verbalisanten. Dat heb ik maar eens duidelijk opgeschreven, temeer daar ik in discussie daaraan voorafgaand zelfs voor vuile Jood etc werd uitgemaakt. Zo schattig.
Ah. NMBS en SNCF hebben nu maar een vaste "Tijdelijk Aangepaste Dienstregeling" gepubliceerd voor het aangepaste treinverkeer tussen Doornik(Tournai) en Lille. Op ma-vr rijden er nog aanvullend bussen, In het weekend en feestdagen enkel 1x/2u een treinverbinding. NMBS heeft er zelfs een Nieuwsbericht op de website aan gewijd. Klikje
[b]Op zondag 1 maart 2015 21:53 schreef Duvel het volgende:[/b Die tunnel is dan ook van voor de invoering van honderdmiljoenmiljard betrouwbaarheidsverneukende tunnelangstregeltjes.
En die Rotterdammers zagen al aankomen dat een station met draaideuren niet gaat werken in een tunnel, dus is het station gewoon open
Op dit soort momenten krijg ik altijd de neiging om een boze mail te gaan sturen, maar ik denk dat het carrière technisch niet zo handig is.
Geen mailtje dat ik hem kan ophalen Geen vermelding op Mijn NS onder Mijn Bestellingen Geen vermelding op Mijn NS onder Mijn Producten Wel 25 euro afgeschreven
Opschieten en rap wat, ik heb hem morgenochtend nodig.
Laatst was ik er achter gekomen dat het samenreis product toch wel opnieuw ingeladen moet worden voor de terugreis. voorheen dacht ik dat dat de hele dag erop zou blijven en dat je niet voor elke check-in dat samenreisproduct moet inladen via de automaat....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Droplul zit met poten op bank in trein. Krijgt boete. Hoop gezeik, tot crowdfunding aan toe. Want de reiziger is zielig en de verbalisanten zijn NSB'ers...
Ik ben het volledig eens met de verbalisanten. Dat heb ik maar eens duidelijk opgeschreven, temeer daar ik in discussie daaraan voorafgaand zelfs voor vuile Jood etc werd uitgemaakt. Zo schattig.
Filmpje ook even gezien, erg vermoeiend. Wat is er met de samenleving aan de hand dat mensen het zelfs gaan opnemen voor zo iemand? Ik vind ze verder wel erg geduldig, in landen meer richting de oostgrens van Europa was deze man al lang de trein uitgeknuppeld na dit soort gedrag.
Wel nog even de datum aanpassen in je artikel, 20125 is het nog net niet.
Geen mailtje dat ik hem kan ophalen Geen vermelding op Mijn NS onder Mijn Bestellingen Geen vermelding op Mijn NS onder Mijn Producten Wel 25 euro afgeschreven
Opschieten en rap wat, ik heb hem morgenochtend nodig.
De grote vraag..wat zegt de automaat...meestal kan je een bestelling binnen een uur ophalen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Geen mailtje dat ik hem kan ophalen Geen vermelding op Mijn NS onder Mijn Bestellingen Geen vermelding op Mijn NS onder Mijn Producten Wel 25 euro afgeschreven
Opschieten en rap wat, ik heb hem morgenochtend nodig.
NS is op twitter 24/7 bereikbaar volgens mij, dus die kun je altijd vragen (tenzij je geen twitter hebt natuurlijk )
edit: pas vanaf april zie ik
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Reisadvies kun je ook schudden natuurlijk. Het enige wat je krijgt is de treinen uit het spoorboekje met heel attent "reisadvies vervalt" of "trein rijdt niet" erbij. Nikskunners weer
Op maandag 2 maart 2015 07:08 schreef Dr_Flash het volgende: Reisadvies kun je ook schudden natuurlijk. Het enige wat je krijgt is de treinen uit het spoorboekje met heel attent "reisadvies vervalt" of "trein rijdt niet" erbij. Nikskunners weer
Ho ho, er zit vast nog wel een "trein rijdt niet wegens werkzaamheden" tussen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Vanmorgen is bij Utrecht Centraal een bovenleiding defect geraakt. Hierdoor staat er op diverse stukken bovenleiding geen stroom. Dit heeft forse gevolgen voor het treinverkeer van en naar dit station.
Op verschillende trajecten vallen treinen uit of is nauwelijks treinverkeer. Op dit moment zijn we samen met ProRail aan het onderzoeken welke treinen er kunnen rijden.
Probeer indien mogelijk het station Utrecht te mijden of ga later op reis.
We proberen u op deze pagina zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de situatie.
Tijdstip update 6.55. Volgende update verwacht rond 7.30 uur
En als opperfaler haal je dan ook het moment van de volgende update op geen stukken na natuurlijk
En als opperfaler haal je dan ook het moment van de volgende update op geen stukken na natuurlijk
Ze hebben naar je geluisterd .
quote:
Defecte bovenleiding Utrecht Centraal
Vanmorgen is bij Utrecht Centraal een bovenleiding defect geraakt. Hierdoor staat er op diverse stukken bovenleiding geen stroom. Dit heeft forse gevolgen voor het treinverkeer van en naar dit station.
Op verschillende trajecten vallen treinen uit of is nauwelijks treinverkeer. Op dit moment zijn we samen met ProRail aan het onderzoeken welke treinen er kunnen rijden. Tot dit plan bekend is kan de reisinformatie nog onbetrouwbaar zijn. Dit is wat we tot nu toe weten:
Er kunnen geen treinen rijden tussen Houten en Utrecht Centraal en alleen Sprinters rijden tussen Amsterdam en Utrecht en tussen Driebergen-Zeist en Utrecht. Daarnaast rijden er minder Intercity's tussen Utrecht en Den Haag en Utrecht en Rotterdam en er rijden minder Sprinters tussen Breukelen en Veenendaal Centrum.
Probeer indien mogelijk het station Utrecht te mijden of ga later op reis.
We hopen dat de bovenleiding rond het middaguur is gerepareerd.
We proberen u op deze pagina zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de situatie.
Tijdstip update 7.45. Volgende update verwacht rond 8.30 uur
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Als je het als smoesje verzonnen had, had je allang ontslagen geweest, zo vaak als het gebeurt. Maar het is gewoon echt WAAR
Trouwens, wedden dat tante Wilma straks weer uitkraamt dat het straks allemaal beter zal gaan omdat 'de spaghetti aan sporen' wordt 'ontrafeld' en dat het treinverkeer daardoor beter 'beheersbaar' wordt?
Trouwens, wedden dat tante Wilma straks weer uitkraamt dat het straks allemaal beter zal gaan omdat 'de spaghetti aan sporen' wordt 'ontrafeld' en dat het treinverkeer daardoor beter 'beheersbaar' wordt?
Het wordt toch ook beter beheersbaar dan? Als je niet meer kunt bijsturen, ligt alles plat en treinen die niet rijden, zijn heel beheersbaar .
Dat ze zoiets durven te bedenken is al godgeklaagd. Er wordt gedaan alsof het treinverkeer een soort Alien Invasion is die "beheerst" moet worden met alle macht. Terwijl ze elke centimeter van die hele bloedhoerenzooi gewoon eigenhandig veroorzaakt hebben Neukfouten
Er wordt gedaan alsof het treinverkeer een soort Alien Invasion is
Niet dan?
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Op maandag 2 maart 2015 07:55 schreef James1988 het volgende: Derde keer in een maand tijd dat Utrecht plat ligt. Het zal deze keer ook wel weer tot 21:00 duren voordat de treinenloop weer normaal is.
Geen mailtje dat ik hem kan ophalen Geen vermelding op Mijn NS onder Mijn Bestellingen Geen vermelding op Mijn NS onder Mijn Producten Wel 25 euro afgeschreven
Opschieten en rap wat, ik heb hem morgenochtend nodig.
Niet alleen de treinen kampen met vertragingen bij de NS, ook de webshop. Bekend probleem, maar ze vinden het niet nodig de reizigers hiervan op de hoogte te brengen.
Op maandag 2 maart 2015 08:16 schreef Kansenjongere het volgende: Niet alleen de treinen kampen met vertragingen bij de NS, ook de webshop. Bekend probleem, maar ze vinden het niet nodig de reizigers hiervan op de hoogte te brengen.
Oh is er wel een bekend probleem mee? Dat zou op zich hoopgevend zijn. Dat tenminste niet mijn geld gewoon in een zwart gat verdwijnt. Al vraag je je op dagen als vandaag af wat voor zin het nog heeft om geld uit te geven aan treinkaartjes.
Bovendien, als de wissels die sneuvelen onder DSSU (maar nu geklemd/verwijderd) er nog wel hadden gelegen had men veel beter kunnen ingrijpen zodat niet het halve land plat hoeft omdat er één bovenleidinggroep uit ligt.
Al is het natuurlijk ridicuul om te denken dat die ene Jan via een PB-systeem van een forum voor iedereen afzonderlijk het probleem gaat kunnen oplossen
Bovendien, als de wissels die sneuvelen onder DSSU (maar nu geklemd/verwijderd) er nog wel hadden gelegen had men veel beter kunnen ingrijpen zodat niet het halve land plat hoeft omdat er één bovenleidinggroep uit ligt.
Denk dat dat wel meevalt, hangt ervan af waar de voedingsstoring zit maar er zijn twee voedende onderstations op Utrecht Centraal. Als daar een storing optreedt (bijvoorbeeld, want we weten niet waar de storing zit) dan kan je nog wel kilometers meer bovenleiding hebben maar die hebben dan ook geen stroom.
Vanmorgen rond 6.00 uur is bij Utrecht Centraal een bovenleiding defect geraakt. Hierdoor staat er op diverse stukken bovenleiding geen stroom. Dit heeft forse impact op het treinverkeer van en naar dit station.
Dit zijn de gevolgen voor het treinverkeer:
geen treinen tussen Houten en Utrecht Centraal alleen Sprinters tussen Amsterdam en Utrecht, tussen Driebergen-Zeist en Utrecht en tussen Den Haag en Utrecht en tot 9.00 uur niet tussen Rotterdam en Utrecht. minder Intercity's tussen Utrecht en Den Haag en Utrecht en Rotterdam minder Intercity's tussen Utrecht en Amersfoort minder Sprinters tussen Breukelen en Veenendaal Centrum
Ook op andere trajecten kunnen treinen uitvallen vanwege de ontregeling. Hierdoor kan de reisinformatie niet in alle gevallen up to date zijn. Houd daarom rekening met last minute wijzigingen. De treinen die wel rijden zijn bovendien erg vol.
Er rijden inmiddels mondjesmaat snelbussen tussen Utrecht en Schiphol en tussen Utrecht en Den Bosch. Ook deze bussen zijn zeer druk.
Probeer indien mogelijk het station Utrecht te mijden of ga later op reis.
We hopen dat de bovenleiding rond het middaguur is gerepareerd.
We proberen u op deze pagina zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de situatie.
Tijdstip update 8.30. Volgende update verwacht rond 9.00 uur
Als het om 6 uur mis gaat en het duurt alleen al tot half negen om ook maar een beeld te krijgen van de gevolgen. Als de rest van het bericht doorspekt is van "we hopen" "we proberen" en andere "we doen ons best maar eigenlijk kunnen we er geen kut van, dus ons best is ook niet veel" praat, dan moet je wel behoorlijk levensmoe zijn om te denken "misschien valt het wel mee, ik ga het gewoon proberen".
Ofwel, iets waar je gewoon omheen had gekund met een paar wissels meer. Of is dit ook weer zo'n special snowflake die niet te voorkomen was geweest omdat de trein net een centimeter te ver naar het westen staat?
Bovenleiding is niet redundant uit te voeren... En als je een stuk wilt repareren, moet er voor de veiligheid ruimer worden uitgeschakeld. Je wilt niet dat je monteurs geëlektrocuteerd worden.
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe
Ofwel, iets waar je gewoon omheen had gekund met een paar wissels meer. Of is dit ook weer zo'n special snowflake die niet te voorkomen was geweest omdat de trein net een centimeter te ver naar het westen staat?
En Saturnus in het huis van de Boogschutter terwijl Melanie en Wilma tegelijk ongesteld zijn.
Denk dat dat wel meevalt, hangt ervan af waar de voedingsstoring zit maar er zijn twee voedende onderstations op Utrecht Centraal. Als daar een storing optreedt (bijvoorbeeld, want we weten niet waar de storing zit) dan kan je nog wel kilometers meer bovenleiding hebben maar die hebben dan ook geen stroom.
Dit heeft niet te maken met de onderstations. Daarnaast kun je minstens één van de onderstations missen en toch nog rijden.
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe
Bovenleiding is niet redundant uit te voeren... En als je een stuk wilt repareren, moet er voor de veiligheid ruimer worden uitgeschakeld. Je wilt niet dat je monteurs geëlektrocuteerd worden.
Maar je moet het NOGAL slecht geregeld hebben om met 1 bovenleidingbreuk zulke verstrekkende gevolgen te triggeren. Ik wil weleens weten waar dit voor "nodig" was. I.e. welk probleem opgelost is door het op deze manier in te regelen.
Maar je moet het NOGAL slecht geregeld hebben om met 1 bovenleidingbreuk zulke verstrekkende gevolgen te triggeren. Ik wil weleens weten waar dit voor "nodig" was. I.e. welk probleem opgelost is door het op deze manier in te regelen.
Ik denk dat dat meevalt en dat dit een gevalletje echt vette pech is. Een half emplacement doordat door de ombouw allerlei sporen en rijwegen buiten dienst zijn en dan net op een slecht punt een wisseldraad eruit rijden, bijvoorbeeld. De gevolgen van de sterk beperkte infra worden helaas nog vergroot door het onvermogen van de post in Utrecht om verstoringen op te vangen en de logistieke bende van NSR.
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe
Op maandag 2 maart 2015 09:00 schreef Duvel het volgende: Ik denk dat dat meevalt en dat dit een gevalletje echt vette pech is.
Ja, dat is het iedere keer.
quote:
Een half emplacement doordat door de ombouw allerlei sporen en rijwegen buiten dienst zijn en dan net op een slecht punt een wisseldraad eruit rijden, bijvoorbeeld. De gevolgen van de sterk beperkte infra worden helaas nog vergroot door het onvermogen van de post in Utrecht om verstoringen op te vangen en de logistieke bende van NSR.
Als ik die foto zie, heb ik begrip voor nul treinen tussen Utrecht en Woerden. Maar niet voor gesloopte dienstregeling tussen Utrecht en Amsterdam/Schiphol, Amersfoort/Hilversum, Driebergen en Houten. Echt schandalig.
Als ik die foto zie, heb ik begrip voor nul treinen tussen Utrecht en Woerden. Maar niet voor gesloopte dienstregeling tussen Utrecht en Amsterdam/Schiphol, Amersfoort/Hilversum, Driebergen en Houten. Echt schandalig.
Als ik die foto zie, heb ik begrip voor nul treinen tussen Utrecht en Woerden. Maar niet voor gesloopte dienstregeling tussen Utrecht en Amsterdam/Schiphol, Amersfoort/Hilversum, Driebergen en Houten. Echt schandalig.
Ik hoor net dat de beste stuurlui aan wal staan. .
collega zwerft ergens tussen Utrecht en Tilburg. Hij had al dik 1 uur 40 aant werk moeten zijn. En is rond 6en van huis gegaan. Thuiskomen is geen optie op dit moment aldus NS.
collega zwerft ergens tussen Utrecht en Tilburg. Hij had al dik 1 uur 40 aant werk moeten zijn. En is rond 6en van huis gegaan. Thuiskomen is geen optie op dit moment aldus NS.
Op het station roepen ze om dat er wegens een storing met de ov-chipkaart geen bestellingen opgehaald kunnen worden.. Maar Saldo laden kan nog wel gewoon hoor natuurlijk
Op maandag 2 maart 2015 09:45 schreef Ireyon het volgende: Op het station roepen ze om dat er wegens een storing met de ov-chipkaart geen bestellingen opgehaald kunnen worden.. Maar Saldo laden kan nog wel gewoon hoor natuurlijk
Ik denk dat dat meevalt en dat dit een gevalletje echt vette pech is. Een half emplacement doordat door de ombouw allerlei sporen en rijwegen buiten dienst zijn en dan net op een slecht punt een wisseldraad eruit rijden, bijvoorbeeld. De gevolgen van de sterk beperkte infra worden helaas nog vergroot door het onvermogen van de post in Utrecht om verstoringen op te vangen en de logistieke bende van NSR.
Maar waarom kan er dan niet gependeld worden met keringen op zichzelf en dan desnoods maar op een later punt nog van spoor gewijzigd worden? Op het tweesporige stukje richting Woerden liggen daarvoor bruikbare overloopwissels. En daar komt nog bij dat er door iedereen met meer dan twee hersencellen gewaarschuwd is dat dit soort dingen zouden gaan gebeuren.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
Op maandag 2 maart 2015 09:48 schreef Dr_Flash het volgende: Inloggen op Mijn NS werkt ook niet meer inmiddels. De hele boel zakt gewoon als een geleipudding in elkaar. En men staat erbij en kijkt ernaar.
die ene conducteur die jij op het station ziet staan kan er idd alleen maar bijstaan en ernaar kijken..
Het moest op Schiphol eens gebeuren dat er een voedingskabel voor de verlichting van een landingsbaan kapot zou gaan en dat er dan een HALVE DAG lang 50% van al het vliegverkeer zou uitvallen. Ik geloof dat de Tweede Kamer in een lynchmob zou veranderen.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
In Engeland heeft het duo Stagecoach/Virgin gisteren het stokje op de East Coast Main Line (ECML) overgenomen van Directly Operated Railways, een volle dochter van het Department for Transport. Hiermee is een einde gekomen aan een periode van ruim 5 jaar waarin één van de belangrijkste vervoersassen van het land door de overheid werd gerund.
In de komende jaren zal Virgin een nieuwe vloot introduceren, de "Super Express Train" die wordt gebouwd door Hitachi. Ook gaan er meer treinen rijden, zullen de prijzen van “Anytime” tickets (de duurste soort) worden verlaagd en is het “Rewards”-programma van East Coast vervangen door Nectar (een soort Air Miles, voor degenen hier die het kennen).
Vanuit de vakbonden en de 'sociaal' ingestelde politieke partijen (Labour) is er flinke kritiek geweest op deze beslissing, East Coast leverde de schatkist een flinke inkomstenstroom op, "iets wat nu wegvloeit naar de aandeelhouders".
Flauwekul, zoals menig Britse spoorkenner je zal vertellen. South West Trains, eveneens in handen van Stagecoach, levert al langer geld op dan East Coast en in de overeenkomst met Stagecoach/Virgin is opgenomen wat er gedurende de looptijd van de franchise aan de Britse schatkist zal worden afgedragen.
[ Bericht 0% gewijzigd door James1988 op 02-03-2015 10:05:53 ]
Maar waarom kan er dan niet gependeld worden met keringen op zichzelf en dan desnoods maar op een later punt nog van spoor gewijzigd worden? Op het tweesporige stukje richting Woerden liggen daarvoor bruikbare overloopwissels. En daar komt nog bij dat er door iedereen met meer dan twee hersencellen gewaarschuwd is dat dit soort dingen zouden gaan gebeuren.
Staat er toch gewoon? Onvermogen post Utrecht.
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe
Op maandag 2 maart 2015 09:57 schreef DeaDLocK2K het volgende: Het moest op Schiphol eens gebeuren dat er een voedingskabel voor de verlichting van een landingsbaan kapot zou gaan en dat er dan een HALVE DAG lang 50% van al het vliegverkeer zou uitvallen. Ik geloof dat de Tweede Kamer in een lynchmob zou veranderen.
Bovenleidingen zijn kwetsbaar en lastig te compartimenteren. En zelfs als je het compartimeert kan je met het lostrekken van de verkeerde draad nog steeds alles plat leggen. Dat is gewoon niet anders op zo'n wisselstraat waarop je van de ene naar de andere kant kan/kon.
Hier in België nog 0 minuten vertraging gehad, en al om 6u07 uit Noorderkempen vertrokken richting Doornik. Nu naar Zeebrugge-Dorp met een grijs motorstel, de 747 als IC. Nostalgie!
Als ik die foto zie, heb ik begrip voor nul treinen tussen Utrecht en Woerden. Maar niet voor gesloopte dienstregeling tussen Utrecht en Amsterdam/Schiphol, Amersfoort/Hilversum, Driebergen en Houten. Echt schandalig.
Maar dat komt toch meer het pertinent weigeren van het 'rondje om de kerk'? Daardoor hebben verstoringen toch een grotere impact eerder?
Is het theoretisch nu niet mogelijk om IC materiaal wat nu niet aan het rijden is in te korten en op de sprinterlijnen in te zetten om de drukte meer over dubbeldekkers te verdelen? Heb je later last van maar dan vang je nu iets af.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *