heb ik niks aan toe te voegen behalve eenquote:
Westfriezen unitequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Ja piksel, je draaide tof, eenliefde
Ik kom de stream niet opquote:
My pleasure lieve fokkiequote:
huphupquote:
Jupquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ga resetten, doe over 10 sec nog eens
Lola is mijn buuf en mijn broer is jouw buurman ik weet wie je bent gekquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:05 schreef LompeHork het volgende:
Misschien ken ik Pixel wel IRL, die shit is eerder gebeurt hier op FOK!
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kwam laatst Fylax' moeder niet op, die hebben we ook gereset, dat werkte als een tiet!
hmm, mijne was overgeschakeld op bendeleiderquote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH kak.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:06 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Lola is mijn buuf en mijn broer is jouw buurman ik weet wie je bent gek.
Tollquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, mijne was overgeschakeld op bendeleider
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:07 schreef LompeHork het volgende:
Je broer heeft echt irritante kinderen, FML.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Niet mijn probleem! kinderloos FTW
!
Heb je de goede buurman voor ogen trouwensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:07 schreef LompeHork het volgende:
Je broer heeft echt irritante kinderen, FML.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Niet mijn probleem! kinderloos FTW
!
Ja, die koter die niet in de modder mag spelen omdat hij dan vies wordtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Heb je de goede buurman voor ogen trouwens?
Kinderenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Ik was vandaag bij een klant waar het een kindercrèche was. En maar aandacht vragen
ja dat wel, maar dan hoor ik uccie nietquote:
gewoon appelweek oafhouwenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Ik was vandaag bij een klant waar het een kindercrèche was. En maar aandacht vragen
Oh srs ik weet daar niks vanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, die koter die niet in de modder mag spelen omdat hij dan vies wordt
Zet je Skype aan!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja dat wel, maar dan hoor ik uccie niet
whiiieee, what does this button do???quote:
Ik ben 26 lieverdquote:
Ja ik weet, wij hebben een kaartje door de bus gefrot, dawastquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh srs ik weet daar niks van.. ze hebben net een nieuw kind.. ik ben er laatst een keer geweest
.
Oh jij bent ook al zo jong...quote:
Wacht even, doet radio bendeleider het nog?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja dat wel, maar dan hoor ik uccie niet
NOOOO!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whiiieee, what does this button do???
jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wacht even, doet radio bendeleider het nog?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wacht even, doet radio bendeleider het nog?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja ik weet, wij hebben een kaartje door de bus gefrot, dawast
quote:
onder 11 is van pappa zelfquote:
hoe oud ik ben zeg ik maar niet, mja dat weet ze al langquote:
*klikquote:
Neukenquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
onder 11 is van pappa zelf
(of ging dat niet over leeftijdsverschil?)
"Lekker gezellig op de koffie"quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:10 schreef pixelbitty het volgende:
[..]! Ja wat moet je anders doen
.
haha, en wil inloggen nog wel?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]die had 10 januari uit de lucht moeten zijn.
Nouja we betalen er ook niet meer voor, dus mooi zo laten
Ja dat wil dan ook, apartquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha, en wil inloggen nog wel?
Hey je moet wel lief over mijn papa doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Lekker gezellig op de koffie"
Ja maar nee, dat kan echt nietgewoon omdat. Verder is je broer wel een puike jongeman, alleen moet hij eens leren klussen en niet steeds z'n ouweheer uitnodigen, wat een amateur
mooi laten zoquote:
Ohquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:12 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hey je moet wel lief over mijn papa doen... en waarschijnlijk heb je het nu over haar vader want mijn vader is te ziek voor zuks
...
Ja stiekem wel.quote:
dat is altijd leukquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh
In ieder geval kan je broer niet klussen en leert hij het van een oude man die wel moest lachen om de onkunde van je broer![]()
Haha, mijn broertje heeft ook zijn kwaliteiten horkjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh
In ieder geval kan je broer niet klussen en leert hij het van een oude man die wel moest lachen om de onkunde van je broer![]()
cafetaria dicht?quote:
Dit.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is altijd leuk
ramptoerisme enzo
deze is inderdaad beterquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja stiekem wel.
En Pianoman komt mijn strot een beetje uit.
en de restquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
Wij moeten ook eens een pilsje of 19 vatten
Ja, ik hoorde hetquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:14 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Haha, mijn broertje heeft ook zijn kwaliteiten horkje. Ze hebben echt heel veel pech met die klote klusbedrijven
.
Ik moet jou klappenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
Wij moeten ook eens een pilsje of 19 vatten
ff een xxl frikandel hosselenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork rolt naar achter.
JEP!
die moet ik serieus echt nog een keer hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:15 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
ff een xxl frikandel hosselen.
Een lange lummelquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:15 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
ff een xxl frikandel hosselen.
Ja ze zijn flink genaaitquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde hetiets met dakkapel
godver zeg. Dat is echt meer dan kut
zou serieus rellen.
Mijn straat uit rechtssaf en 2 straten verder bij de bushalte linksafquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik weet nu ook ongeveer waar jij woont
Die aannemer is sowieso de lul hier in de buurtquote:
Hij is failliet he, dus ze krijgen helemaal niks meer van die mongool.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die aannemer is sowieso de lul hier in de buurtnaast z'n reputatie kan 'ie z'n toko wel gedag zwaaien. Terecht ook trouwens. Smerige pauper "ja dit klopt wel hoor"
Ik wil je best gewoon m'n adres sturen in DM hoor, alsof 38479238748293789392 FOK!kers dat nog niet hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik weet nu ook ongeveer waar jij woont
en dan bij de snackbar dusquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mijn straat uit rechtssaf en 2 straten verder bij de bushalte linksaf.
hmm, ben je mooi klaar mee. zo'n lapswansquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die aannemer is sowieso de lul hier in de buurtnaast z'n reputatie kan 'ie z'n toko wel gedag zwaaien. Terecht ook trouwens. Smerige pauper "ja dit klopt wel hoor"
tegenoverquote:
Ik dacht dat ik speciaal wasquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil je best gewoon m'n adres sturen in DM hoor, alsof 38479238748293789392 FOK!kers dat nog niet hebben
Ja, hoorde ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hij is failliet he, dus ze krijgen helemaal niks meer van die mongool.
De snackbar zit aan de overkant bij de sporthal.quote:
ja ik vond het er ook wel goed uitzien, maar niet veilig dus blijkbaarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, hoorde ik![]()
En dat terwijl die dakkapel best oké staat zo.
als je bij lola rechtdoor gaat en een klein beetje schuin doorsteekt ben je bij mijn huisquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:19 schreef Koen66 het volgende:
Hoorn ken ik eigenlijk niet, ben er 1x geweest bij Lola
Oh, die mag hij wel naar mij sturen hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niceeezeg je dan even als Lompevrouw weg is ?
Inderdaad, lijkt de NS wel "Ja sneeuw is dodelijk"quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
ja ik vond het er ook wel goed uitzien, maar niet veilig dus blijkbaar
Ik woon nog dichter bij het station dan LoLa.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:19 schreef Koen66 het volgende:
Hoorn ken ik eigenlijk niet, ben er 1x geweest bij Lola
Uiteindelijk worden we allemaal gelukkigquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, die mag hij wel naar mij sturen hoor
kom wel een keertje buurtenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
als je bij lola rechtdoor gaat en een klein beetje schuin doorsteekt ben je bij mijn huis
ja, doe je zellufquote:
Niet haten op Hoornquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
hoorn, das toch een uithoek in NH?
Soort van dorp tussen Den Helder en Purmerend.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
hoorn, das toch een uithoek in NH?
met een bekertje pindasausquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sinds frikandel XXL genoemd is ik ook
Niet iedereen kent me nog, dus ik legde het even uit.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
Nee dat zijn we van je gewend uccie, dat jij niet veel denkt.
HIHIHIIquote:
Oh god.. ik kan niet wachten tot vivaldi weer open isquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hoorntje voor jou
ik zou niet durvenquote:
naast volendam?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soort van dorp tussen Den Helder en Purmerend.
Is wel prima ook, de rest is pure aids
Jezus koen hoe oud ben je wel nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
In de snackbar waar ik ooit werkte bestelde iemand een "frikandel homo". Dat bleek dus een frikandel met satesaus te zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de snackbar waar ik ooit werkte bestelde iemand een "frikandel homo". Dat bleek dus een frikandel met satesaus te zijn
Nee dat ligt op een dijk ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jezus koen hoe oud ben je wel niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
ik heb ook ineens trek in een snackquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:23 schreef LompeHork het volgende:
Wie is die geile boiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Kusjequote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:23 schreef LompeHork het volgende:
De wanden in de kamer zijn door dezelfde aannemer als die dakkapel gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Dat zeg ik!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb ook ineens trek in een snack
In jouw buurt durf ik niet eens een spijker in de muur te rammen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
De wanden in de kamer zijn door dezelfde aannemer als die dakkapel gedaan?
Klopt. Staat op instorten die shit.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
De wanden in de kamer zijn door dezelfde aannemer als die dakkapel gedaan?
quote:
ja, ga ergens anders serieus doenquote:
ik snap uquote:
In mijn buurt is dat juist makkelijk, bijna alle huizen zijn van houtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
In jouw buurt durf ik niet eens een spijker in de muur te rammen.
Dit is een heel serieus topic anders hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
ja, ga ergens anders serieus doen
je kunt beter een plug+schroef gebruikenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
In jouw buurt durf ik niet eens een spijker in de muur te rammen.
Ik bedoelde meer in jouw nabijheid...maar dat stond er niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
In mijn buurt is dat juist makkelijk, bijna alle huizen zijn van hout
ojah, kats vergetenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is een heel serieus topic anders hoor.
Moet je maar niet met Volendam-stigma's gooienquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
ja, ga ergens anders serieus doen
Zie je mij al voor je met een klopboor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je kunt beter een plug+schroef gebruiken
Jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zie je mij al voor je met een klopboor.
iets met een trol.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je maar niet met Volendam-stigma's gooien
Ik kwam een beetjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik heb wel een boorhamer voor jequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben ik meteen een oog kwijtquote:
benni benassiquote:
daar heb je die bril voor opquote:
Goed planquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
iets met een trol.
biertje dan maar?
Im not in love isquote:
Kijk ze nou heen en weer gaanquote:
Dreadlock holiday, maar die draai ik zovaak al.quote:
de oplossing voor allesquote:
Dan klopt het.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Kijk ze nou heen en weer gaan.
klinkt primaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:30 schreef Uccie het volgende:
En klinkt het bij jullie ook zo beroerd?
Ik hoor gestotter in de muziek, niet te weinig.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef LompeHork het volgende:
"De rest moet maar wat voor zichzelf doen"
TIJD OM TE FAPPEN!
minder soppenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:30 schreef Uccie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
ssshtquote:
een kniesoor die daar op letquote:
Ja, klinkt echt als een kutnummerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:30 schreef Uccie het volgende:
je t'aimequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
ssshtik vroeg hem speciaal aan
.
het lijkt in de verste verte niet op trash verdommequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, klinkt echt als een kutnummer
Wil je met me trouwen en kindjes met me makenquote:
Afgerond gewoon 1970quote:
Precies, wat een aids.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het lijkt in de verste verte niet op trash verdomme
was toch ook eerder een actrice geloof ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef pixelbitty het volgende:
Geile hoer dat. ze klinkt nergens naar eiluk.
Zo goed in afrondenquote:
Jawelquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen en kindjes met me maken?
Laat die energykneut uit je mix, dan drinkt je als het goed is iets minder snel.quote:
nou, ik zag net m'n flesje. al zowat leeg. maar als ik 10 pijpjes had opgedronken, had ik hetzelfde gehad, dus het valt nog meequote:
Ga dan maar in Hoogwoud wonen, met je hoofd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
JawelMaar niet daar waar je nu woont, Hork woont daar in de buurt, en dat wil ik niet voor onze kinderen.
was het maar aids, daar heb je nog minder last vanquote:
Ga wel in enkhuuuzen wonen met fokkiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga dan maar in Hoogwoud wonen, met je hoofd.
Ligt er maar net aan wat je met Fylax' moeder doet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
was het maar aids, daar heb je nog minder last van
Gorgel gewoon een kilo suiker met een paar koffiebonen ofzo, is goedkoperquote:
Ja, doen, meer grappenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ga wel in enkhuuuzen wonen met fokkie
Het houd niet op, niet vanzelf....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je met Fylax' moeder doet.
En dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gorgel gewoon een kilo suiker met een paar koffiebonen ofzo, is goedkoper
auw, m'n kont doet nog zeer als ik er aan denkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je met Fylax' moeder doet.
SNEL BEL DE KINDERBESCHERMING, KUNNEN ZE OOK EEN KEER LACHEN!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het houd niet op, niet vanzelf....
jij wil de nsb-er uithangen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het houd niet op, niet vanzelf....
quote:
Dan heb je goedkoper diabetes te pakken. Je bent een Nederlander, toch?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
SNEL BEL DE KINDERBESCHERMING, KUNNEN ZE OOK EEN KEER LACHEN!
Ho.
heeft hoorn nog een leuke omgeving?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]... Ik wil stiekem wel gewoon in Hoorn blijven wonen
Alsjeblieft niet. Je hebt al mijn jingles nog niet gehoord zekerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij wil de nsb-er uithangen?
Een Hoorinees krijg je niet uit Hooornquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]... Ik wil stiekem wel gewoon in Hoorn blijven wonen
*splut*quote:
Nou neequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan heb je goedkoper diabetes te pakken. Je bent een Nederlander, toch?
We kunnen dan heuze fok meets gaan organiseren met zoveel fokkers in de wijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een Hoorinees krijg je niet uit Hooorngewoon blijven, dwing die kerel maar om hier te wonen. Zo hoort 't!
Inderdaad, wel 6 mensen! DRUKTE!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:37 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
We kunnen dan heuze fok meets gaan organiseren met zoveel fokkers in de wijk!
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad, wel 6 mensen! DRUKTE!
Oeh. die kunnen we doen bij mij thuisquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:38 schreef Koen66 het volgende:
Gutter-FM meet is er zeker nog niet geweest?
Kom maar nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan moet ik in haar, vind je dat wel goed?
Als ik mee mag.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan moet ik in haar, vind je dat wel goed?
slecht voorbeeld iddquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oeh. die kunnen we doen bij mij thuis!... Nee we weten hoe de sex-sc meet is verlopen
..
Huurhuis toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oeh. die kunnen we doen bij mij thuis!... Nee we weten hoe de sex-sc meet is verlopen
..
Teamviewer bedoeltiequote:
Nope heb ik nietquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Huurhuis toch?
Ik zie geen probleem"Ja, vandalisme, ruim maar op"
quote:
quote:
jawelquote:
Ja hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:45 schreef ACT-F het volgende:
Mag ik een '70s nummer opdragen aan het pittoreske plaatsje Hoorn?
Ik ga tot max 1u denk ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:45 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ga straks nog wel even als uccie stopt
KLEINE CAFÉ AAN DE HAVEN MOEDERNEUKER!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:45 schreef ACT-F het volgende:
Mag ik een '70s nummer opdragen aan het pittoreske plaatsje Hoorn?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
KLEINE CAFÉ AAN DE HAVEN MOEDERNEUKER!
die versie heb ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
KLEINE CAFÉ AAN DE HAVEN MOEDERNEUKER!
Laat ik dat maar niet doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
MOEDERNEUKER versie beste versie, vraag maar aan Fylax.
Als jij nou straks een uurtje 60s doetquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:48 schreef pixelbitty het volgende:
Uccie mag ik whats new pussycat van tom jones horen1966 maar ok:@
Ik ben nog altijd zonder notes, dat bevalt wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik het wel bij de volgende KLB editie
Neequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als jij nou straks een uurtje 60s doet
Leugensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd zonder notes, dat bevalt wel.
1966quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:48 schreef pixelbitty het volgende:
Uccie mag ik whats new pussycat van tom jones horen1966 maar ok:@
TR gemacht.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd zonder notes, dat bevalt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |