heb ik niks aan toe te voegen behalve eenquote:
Westfriezen unitequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Ja piksel, je draaide tof, eenliefde
Ik kom de stream niet opquote:
My pleasure lieve fokkiequote:
huphupquote:
Jupquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ga resetten, doe over 10 sec nog eens
Lola is mijn buuf en mijn broer is jouw buurman ik weet wie je bent gekquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:05 schreef LompeHork het volgende:
Misschien ken ik Pixel wel IRL, die shit is eerder gebeurt hier op FOK!
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kwam laatst Fylax' moeder niet op, die hebben we ook gereset, dat werkte als een tiet!
hmm, mijne was overgeschakeld op bendeleiderquote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH kak.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:06 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Lola is mijn buuf en mijn broer is jouw buurman ik weet wie je bent gek.
Tollquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, mijne was overgeschakeld op bendeleider
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:07 schreef LompeHork het volgende:
Je broer heeft echt irritante kinderen, FML.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Niet mijn probleem! kinderloos FTW
!
Heb je de goede buurman voor ogen trouwensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:07 schreef LompeHork het volgende:
Je broer heeft echt irritante kinderen, FML.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:07 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Niet mijn probleem! kinderloos FTW
!
Ja, die koter die niet in de modder mag spelen omdat hij dan vies wordtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Heb je de goede buurman voor ogen trouwens?
Kinderenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Ik was vandaag bij een klant waar het een kindercrèche was. En maar aandacht vragen
ja dat wel, maar dan hoor ik uccie nietquote:
gewoon appelweek oafhouwenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Ik was vandaag bij een klant waar het een kindercrèche was. En maar aandacht vragen
Oh srs ik weet daar niks vanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, die koter die niet in de modder mag spelen omdat hij dan vies wordt
Zet je Skype aan!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja dat wel, maar dan hoor ik uccie niet
whiiieee, what does this button do???quote:
Ik ben 26 lieverdquote:
Ja ik weet, wij hebben een kaartje door de bus gefrot, dawastquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh srs ik weet daar niks van.. ze hebben net een nieuw kind.. ik ben er laatst een keer geweest
.
Oh jij bent ook al zo jong...quote:
Wacht even, doet radio bendeleider het nog?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja dat wel, maar dan hoor ik uccie niet
NOOOO!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whiiieee, what does this button do???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |