Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Onjuist.
Alleenstaande ouderkop is 3050 euro, daar komt nog feitelijke KGB overheen.
Totaalbedrag wordt het KGB genoemd.
Wanneer mensen jarenlang een sociaal vangnet gebruiken als een sociaal hangmat, dan ja. Het druist tegen mijn normen en waarden in.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:17 schreef capricia het volgende:
Zijn er serieus mensen hier die hun vrienden aan zouden geven?
Typisch Nederlands, doet blijkbaar verschrikkelijk pijn als vrienden/familie/buren meer geld hebben of iets slims doen, dan komt dat nsb gevoel weer naar boven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:17 schreef capricia het volgende:
Nee dat zou ik niet doen, laat ze het gewoon bekijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:17 schreef capricia het volgende:
Nope. Ik niet iig. Dom dat ze het aan iedereen vertellen btwquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:17 schreef capricia het volgende:
Frauderen iets slims noemenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Typisch Nederlands, doet blijkbaar verschrikkelijk pijn als vrienden/familie/buren meer geld hebben of iets slims doen, dan komt dat nsb gevoel weer naar boven.
Dit.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:36 schreef Platina het volgende:
Dan lap je ze er toch bij?
En nee, daar is niks NSB aan.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Misbruik maken van sociale systemen is onacceptabel, gewoon melden dit
Tja, in de oorlog naaiden mensen hun eigen volk ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:17 schreef capricia het volgende:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:36 schreef Platina het volgende:
Dan lap je ze er toch bij?
En nee, daar is niks NSB aan.
Waarom woon je niet permanent op de dam om alle misstanden aan de kaak te stellen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:35 schreef emil23 het volgende:
Door dit soort mensen worden sociale vangnetten steeds verder vermagerd en worden mensen die het echt nodig hrbben de dupe. Aangeven die hap. Ik zou zulke (asosiale) mensen niet eens als vrienden willen.
Ik zou dat nooit doen, hoe verwerpelijk ik het ook vind. Ik hoop alleen heel hypocriet wel dat een ander het zal doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:17 schreef capricia het volgende:
Door dit soort mensen is het eigenlijk al onbetaalbaar geworden en worden de regels steeds strenger en de drempels steeds hoger voor de mensen di ehet nodig hebben, de groep waar het voor bedoeld is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:35 schreef nikky het volgende:
Door dit soort lui wordt ons sociaal stelsel straks onbetaalbaar.
Daar heb ik geen tijd voor omdat ik als zelfstandig ondernemer 60 uur per week bezig ben om zelf een inkomen bij elkaar te verdienen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:36 schreef I-care het volgende:
[..]
Waarom woon je niet permanent op de dam om alle misstanden aan de kaak te stellen?
Al die lui die zich integer noemen zouden er een dagtaak aan hebben.. Maar zo vaak zijn ze niet te vinden in de demonstraties zo te zien, dus veel hebben we er überhaupt al nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Wanneer mensen jarenlang een sociaal vangnet gebruiken als een sociaal hangmat, dan ja. Het druist tegen mijn normen en waarden in.
Ik zou wel eerst aangeven wat ik ervan vind trouwens. Kijken wat ze ermee doen.
Ondertussen zeiken zoveel mensen over de bankiers, politici en meer maar dit zou dan wel kunnen. Hypocriet gewoon.
Nee. Integriteit mensen. Door dit soort lui wordt ons sociaal stelsel straks onbetaalbaar.
Kudo'squote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:38 schreef emil23 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor omdat ik als zelfstandig ondernemer 60 uur per week bezig ben om zelf een inkomen bij elkaar te verdienen.
Ditquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:21 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Nope. Ik niet iig. Dom dat ze het aan iedereen vertellen btw
Mensen die komen pronken met dat ze 'wel 60 uur werken'quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:38 schreef emil23 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor omdat ik als zelfstandig ondernemer 60 uur per week bezig ben om zelf een inkomen bij elkaar te verdienen.
Door het jou te vertellen heeft ze zelf een landmijn onder jullie vriendschap gelegd. Het is nu aan jou of je op één been blijft staan of dat je je andere voet op de mijn neerzet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:17 schreef capricia het volgende:
Je komt net kijken man.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:43 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mensen die komen pronken met dat ze 'wel 60 uur werken'
Het is eerder sneu om zoveel te werken
Werken hoort iets te zijn waardoor je ongeveer naar behoefte kunt leven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:45 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Je komt net kijken man.
Of denk je dat je later rijk bent als je 2500 euro netto in de maand hebt?
Of noodzakelijk omdat ik nog niet in de mogelijkheid ben iemand in dienst te nemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:43 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mensen die komen pronken met dat ze 'wel 60 uur werken'
Het is eerder sneu om zoveel te werken
Werkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
Werken hoort iets te zijn waardoor je ongeveer naar behoefte kunt leven.
60 uur werken
Waarom rijk willen zijn?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:45 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Je komt net kijken man.
Of denk je dat je later rijk bent als je 2500 euro netto in de maand hebt?
Je wilt ook een keer op vakantie, nieuwe auto, huisje kopen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
Werken hoort iets te zijn waardoor je ongeveer naar behoefte kunt leven.
60 uur werken
Niet met de zweep negers aansturen op het katoenveldquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:47 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Werken! Als CEO alles aansturen
![]()
Met 40u werken kun je idd alleen goedkoop bier zuipenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:49 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Je wilt ook een keer op vakantie, nieuwe auto, huisje kopen.
Of wil je de rest van je leven op een flatje zitten en een beetje goedkoop bier zuipen?
goed ideequote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
Niet met de zweep negers aansturen op het katoenveld
Normaal scheld jij me uit en nu opeens liefquote:
Wel als tomatenplukker.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
Met 40u werken kun je idd alleen goedkoop bier zuipen
Maar dat is toch de bedoeling in KLBquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
Normaal scheld jij me uit en nu opeens lief
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Even een irrelevante zijsprong, wordt dat kind ook geflest of krijgt het gewoon borstvoeding?
Ja dit dusquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit doen, hoe verwerpelijk ik het ook vind. Ik hoop alleen heel hypocriet wel dat een ander het zal doen.
Anders hoor je er niet bij natuurlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:54 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Maar dat is toch de bedoeling in KLB![]()
Of heb ik dat verkeerd begrepen? En altijd zo vaak mogelijk gebruik maken van een huillachje
![]()
preciesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
Anders hoor je er niet bij natuurlijk
Perfecte levenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:49 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Of wil je de rest van je leven op een flatje zitten en een beetje goedkoop bier zuipen?
Hou wel in de gaten dat als je het meld, ze de bedragen voor over 5 jaar terug moeten betalen en dus waarschijnlijk financieel aan de grond komen te zitten, dat is natuurlijk hun eigen schuld maar je hebt hun kind er ook mee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:56 schreef capricia het volgende:
Vindt iedereen hier dat ik dit moet melden, of moet ik me er buiten houden?
Dan is het beter nu te melden. Zodra het kind echt veel geld gaat kosten hebben ze hun schulden ingelost.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hou wel in de gaten dat als je het meld, ze de bedragen voor over 5 jaar terug moeten betalen en dus waarschijnlijk financieel aan de grond komen te zitten, dat is natuurlijk hun eigen schuld maar je hebt hun kind er ook mee.
Dat kind merkt niet waar papa staat ingeschreven hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:15 schreef capricia het volgende:
Overigens vind ik het voor kindje ook nogal vaag allemaal.
ik ben benieuwd in hoeverre hij de echte vaderrol op zich gaat nemen.
Maar dat staat los van de klacht over het binnenharken van het geld.
Het zal dan rond de 30.000 euro uitkomen, minstens.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:18 schreef emil23 het volgende:
[..]
Dan is het beter nu te melden. Zodra het kind echt veel geld gaat kosten hebben ze hun schulden ingelost.
Ja doei, bij een geval als wat de TS beschrijft gaat het al snel om duizenden euro's per jaar. Maar goed, ik weet ook wel wat van sommige vrienden en geef ze niet aan hoewel het me mateloos stoort. En voel mezelf een enorme sul omdat ik wél altijd alles braaf betaal terwijl ik financieel sowieso een stuk slechter af ben dan de meeste van henquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja dit dus![]()
maar ja sowieso bij vrienden ligt het moeilijker plus dat het bij uitkeringen meestal niet om enorme bedragen gaat dus tsja.
Dat gaan ze vast ook niet doen. Voor dit soort gevallen bestaat de schuldsanering.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het zal dan rond de 30.000 euro uitkomen, minstens.
Dat betaal je niet zomaar even af.
En dat kost ook weer geld.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:29 schreef emil23 het volgende:
[..]
Dat gaan ze vast ook niet doen. Voor dit soort gevallen bestaat de schuldsanering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |