quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:51 schreef DrNick het volgende:
Ik nam net een slokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwarktassen.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Heeft ze een askbox?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:57 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Liev meisjen met puick blog.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:57 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Liev meisjen met puick blog.
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze is jarig vandaag. http://daffydthomas.tumbl(...)fie-as-a-legal-adult
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze is jarig vandaag. http://daffydthomas.tumbl(...)fie-as-a-legal-adult
Dacht dat ze 15 wasquote:
Er zijn meer meiden op Tumblr dan jongensquote:
Dan zullen er alsnog genoeg jongens zijn die hun piemel willen.. ja je weet welquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er zijn meer meiden op Tumblr dan jongens
Doe je ding via de askboxquote:
Nee, die user/modquote:
Bazenventquote:
"LB, wil je me een sms sturen als je veilig thuis bent"quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"LB, wil je me een sms sturen als je veilig thuis bent"
Ja, sure *stuurt sms
"Wie is dit?"
Logisch wel, ik reed mee met Jimboquote:
Ahja. Kans op overlijden is dan redelijk hoog.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Logisch wel, ik reed mee met Jimbo
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ahja. Kans op overlijden is dan redelijk hoog.
Nog niet echt naar kunnen kijken sorry.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
fijn van dat verslag, fijn ook dat je even verslag doet van de foon tips_!
True that.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
"Ik mag niet veel mensen, maar jij bent echt tof" - Fogel
Yo SV, lang geledenquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:26 schreef bondage het volgende:
Ik heb zojuist truffels gevretenZou ze met mijn meis gaan eten maar die is helaas ziek. Aangezien ze tegen de houdbaarheidsdatum aanzitten heb ik ze maar achterover gewerkt. De hele 15 gram
Doe je voorzichtigquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:28 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
De soort is Atlantis, schijnt wel heftig te zijn. Ff half uur wachten en zie wel.
Je hebt niet veel gemistquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hey LB![]()
Ik ben inderdaad een tijdje weggeweest, had even behoefte aan een FOK!pauze
Nog erger dan die van jou was?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:27 schreef Amarantha het volgende:
Shit mn vriend zijn laptop is echt horror. Ga wel weer weg haha
Kaputquote:
Neequote:
Ah ja, bier en frituurquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Frituur staat aan. Zometeen maar eens een goudgele rakker erbij pakken.
tilapiafilet in bierbeslagquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heb wel eens een lekkerbek gegeten in bierbeslag, was wel lekker
Spam, rot opquote:
Ben jij batman?quote:
Houd ons op de hoogtequote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:26 schreef bondage het volgende:
Ik heb zojuist truffels gevretenZou ze met mijn meis gaan eten maar die is helaas ziek. Aangezien ze tegen de houdbaarheidsdatum aanzitten heb ik ze maar achterover gewerkt. De hele 15 gram
Wow, je hebt het goed gespeldquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ssstttt don't tell leonard the secret
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ssstttt don't tell leonard the secret
Balequote:
Ikr, 3x nagekekenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wow, je hebt het goed gespeld
Ok, ik voel nu wel iets. Het lijkt alsof ik een 3D scherm hebquote:
Dat had ik toen ook. Ook veel zin om gewoon te praten met iemand?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ok, ik voel nu wel iets. Het lijkt alsof ik een 3D scherm hebHet lijkt alsof de letters naar voren komen en wit is niet wit meer
Nee, eigenlijk niet. Fijn muziekje op de achtergrond aan en geen verplichtingenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat had ik toen ook. Ook veel zin om gewoon te praten met iemand?
Dat is, als alles goed gaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:05 schreef DrNick het volgende:
Gewoon delen, ieder 5 miljoen. Alsof ik dan een neuk geef dat mijn been 2 maanden in het gips moet
Ligt eraan met wat voor wapen natuurlijk. Ik bedoel; als je een shotgun gebruikt is er wel meer dan een beetje gips nodig.quote:
quote:
quote:
Als ze Mars kunnen frituren moet spaghetti ook wel lukken denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou spaghetti ook in de frituur kunnen?
Kom je alleen niet verder dan het balkonquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoewel rolstoel in trein, kan ook
3e klasquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kom je alleen niet verder dan het balkon
Idd, maar keer proberen. Zal wel lekker knapperig wordenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als ze Mars kunnen frituren moet spaghetti ook wel lukken denk ik
Denk het welquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Idd, maar keer proberen. Zal wel lekker knapperig worden
Want ik heb immers toch geld zat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Geld doet me verder vrij weinig Nick
Lijkt me ook niet verkeerd neequote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik maak soms ook wel eens een broodje spaghetti, is ook lekker
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Want ik heb immers toch geld zat.
Mij niet, je mag me best in mijn been schieten voor 10 miljoenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Geld doet me verder vrij weinig Nick
Deal danquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mij niet, je mag me best in mijn been schieten voor 10 miljoen
quote:
Wouldn't even be mad.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Als je geen kinderen kan krijgen door mn aimskills, your fault
geen piemel meerquote:
op je kniequote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:17 schreef DrNick het volgende:
Maar richt maar op mijn onderbeen dan.
no mercyquote:
1, 2, 3, 4, hoedje van, hoedje van, 1, 2, 3, 4, hoedje van papierquote:
Ork, ork, ork. Soep eet je met een ....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
1, 2, 3, 4, hoedje van, hoedje van, 1, 2, 3, 4, hoedje van papier
lejpolquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ork, ork, ork. Soep eet je met een ....
maatquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:20 schreef bondage het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:21 schreef bondage het volgende:
Goffer, de letters dansen over het scherm als ik er van een afstand naar kijk
Vork.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Beter komt mijn 2C-B dinsdag binnenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Grappig effect wel. Ff peukie doen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
a seven nation army couldn't hold me backkk
high on your birthdayquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Beter komt mijn 2C-B dinsdag binnen
Same.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Binnenkort wil ik weer eens een keertje x doen
Zoiets zie ik sowieso al als ik mijn ogen dichtdoequote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Had het vorige week nog in mijn hand, maar heb liever molly. Had ik ook in mijn hand, maar had ook pmma kunnen zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Waar koop je dat?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:32 schreef bondage het volgende:
Hihi, mijn scherm lijkt bol. Net een CRT
Russian roulette is ook leuk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had het vorige week nog in mijn hand, maar heb liever molly. Had ik ook in mijn hand, maar had ook pmma kunnen zijn
Niet met PMMA, dankje. Als ze getest zijn kan ik een batch halen.quote:
let's play a game of russian roulette and have a blastquote:
Ah, die heeft nogal visuele effecten merk ikquote:
Ik wil mijn pillen ook laten testen, maar er zit niets qua testen in Zeelandquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet met PMMA, dankje. Als ze getest zijn kan ik een batch halen.
Of kristallen, lijkt me fijner
Zekers. Leuk effect ook maar niet te heftig. Gewoon goed, een beetje zoals de afstand van de aarde tot de zon, dat is ook gewoon goedquote:
Ja, best wel. Gratis curved scherm, nice.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah, die heeft nogal visuele effecten merk ik
Ik test ze welquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik wil mijn pillen ook laten testen, maar er zit niets qua testen in Zeeland
Volgens mij kun je testsetjes bij Azarius bestellen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Zekers. Leuk effect ook maar niet te heftig. Gewoon goed, een beetje zoals de afstand van de aarde tot de zon, dat is ook gewoon goed
Oh ik moet 10 minuten lopenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb je daar internet voor nodig?quote:
Is het bol, of hol? Hol is de toekomst Gquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, best wel. Gratis curved scherm, nice.
Jonge je reist heel NL rondquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik dacht al, quote verneukt... Ik zag alleen de vetgedrukte tekst en de smilie, de rest viel weg tegen de achtgergrondquote:
Testlocaties zijn alleen op donderdag openquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jonge je reist heel NL rond
Via bluetooth. Alles is beter met bluetooth.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je daar internet voor nodig?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je daar internet voor nodig?
Ik ben altijd erg optimistisch als het op pillen aankomt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:43 schreef DrNick het volgende:
Ik vertrouw het opzich ook wel. Geen narigheden als je Googlet, en de reviews zijn positief.
Goffer, pessimistisch bedoel ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg optimistisch als het op pillen aankomt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg optimistisch als het op pillen aankomt.
Ik dacht alquote:
Dat is iedereen op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:46 schreef bondage het volgende:
Jezelf quotenBen straks nog een FOK!vriendje van mezelf,
Sowieso.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat is iedereen op de een of andere manier.
Ik las die post terug en dacht 'hier klopt iets niet'. Ik was in de veronderstelling dat ik daar pessimistisch had neergezet. Naja, de database liegt niet.quote:
Ja, daar hoef je niet teveel waarde aan te hechten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:50 schreef DrNick het volgende:
Die mensen die een review achterlaten: "Snel verzonden, nog niet getest 10/10"
beste reviews zijn meestal mensen die 3/5 geven, pluspunten maar ook negatieve en vaak redelijk onderbouwdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:50 schreef DrNick het volgende:
Die mensen die een review achterlaten: "Snel verzonden, nog niet getest 10/10"
Op Amazon ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
beste reviews zijn meestal mensen die 3/5 geven, pluspunten maar ook negatieve en vaak redelijk onderbouwd
eBay ook niet hoor. Reviews zijn in de regel 5/5.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar dat zal nie voor drugs gelden
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Via bluetooth. Alles is beter met bluetooth.
heb je daar internet voor nodig?quote:
Ligt er aan wat de positieve en negatieve punten zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar dat zal nie voor drugs gelden
kleurtjesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt er aan wat de positieve en negatieve punten zijn.
"Vrienden zijn nu dood en ik zit in een psychose, maar had wel leuke kleurtjes, 4/5"
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik geef nog wel eens bluetooth high fives naar vrienden
Ik had een keer een wit pilletje met een nintendo logo en blauwe spikkeltjesquote:
Awhquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn eerste pil was oranje
Zal ik immer onthouden
Keurige review. Ook erg diepgaand enzo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt er aan wat de positieve en negatieve punten zijn.
"Vrienden zijn nu dood en ik zit in een psychose, maar had wel leuke kleurtjes, 4/5"
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had een keer een wit pilletje met een nintendo logo en blauwe spikkeltjes
hella fab
Lekker.quote:
Nee dit is de step naar K3quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:00 schreef PeZu het volgende:
Excuseer maar, Is dit de bus naar hellraiser?
Dat 'ie ze zelf getest had?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een vriend van me heeft ook wel eens pillen voor ons getest dmv een binge van 3 dagen.
Het is een gekke jongen
In de schuur, moet ik weer naar buiten in mijn halve nakie. Morgen maar weer.quote:
Ies natoer.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Is er een reden dat jij altijd dezelfde PI gebruikt? Deze [ afbeelding ] in dit geval.
Ik vind dat een geniepig vuil ding, ik gebruik hem dan ook met mate.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Is er een reden dat jij altijd dezelfde PI gebruikt? Deze [ afbeelding ] in dit geval.
Ik vind dat een geniepig vuil ding, ik gebruik hem dan ook met mate.
3 dagen achtereen x slikken heeft niet zo veel nutquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een vriend van me heeft ook wel eens pillen voor ons getest dmv een binge van 3 dagen.
Het is een gekke jongen
Jup, gewoon slikken, zien wel wat er gebeurt.quote:
Ja goddomme, wat is me dat nou, een lekker koud pilsje wachtend voor je in de schuur en jij weigert om even moeite te doen om deze te pakken. Valt me van je tegen vriend.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de schuur, moet ik weer naar buiten in mijn halve nakie. Morgen maar weer.
Helemaal waus.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, gewoon slikken, zien wel wat er gebeurt.
Niet een halve.
Niet een hele
Stuk of 8
Dat was ook zijn conclusie. "Joh" vat onze reactie daarop samenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
3 dagen achtereen x slikken heeft niet zo veel nut
Dat was een jaar geleden gelukkig nog geen issue en hadden we dezelfde pillen al eens gehad, uit dezelfde bron, geen idee waar hij ze vandaan haaldequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Helemaal waus.
Leuk als je er een hebt met PMMA
Ah, beter.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was een jaar geleden gelukkig nog geen issue en hadden we dezelfde pillen al eens gehad, uit dezelfde bron, geen idee waar hij ze vandaan haalde
Johquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was ook zijn conclusie. "Joh" vat onze reactie daarop samen
Maar ze zijn wel gronding getest.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, gewoon slikken, zien wel wat er gebeurt.
Niet een halve.
Niet een hele
Stuk of 8
quote:
Of je x met je 2cb verwartquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Helemaal waus.
Leuk als je er een hebt met PMMA
Is een aparte dude hoor, ik liep een keer ergens met hem en een ander en we waren met domme humor bezig. "En dan zijn we nog nuchter" zei ik. (Ochtend na molly)quote:
Dat valt nog wel mee, 2C-B vind ik goed te handelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
Of je x met je 2cb verwart
Tripbtrip trippin bslzzz
http://open.spotify.com/track/7hybclQtCeafUE0yAPQ5eDquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
Of je x met je 2cb verwart
Tripbtrip trippin bslzzz
hoeveel mg in een hele pil?quote:
Klopt als je eenmala doorhebt ooh tos 2cb dan gaaat het welquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, 2C-B vind ik goed te handelen.
Hey koel, embedden werkt weerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/track/7hybclQtCeafUE0yAPQ5eD
Is er een lieve user die hem altijd gebruikt?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef bondage het volgende:
is natuurlijk een bazen PI. Mensen die me goed kennen weten waarom ik dat vind
quote:
ik ben net nieuw op dok wellicht daarvanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:07 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hallo PeZu, je naam komt mij bekend voor.
Nee, dat niet. In ieder geval niet per se op het forum en niet altijd. Het is wel een lieve user.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is er een lieve user die hem altijd gebruikt?
160-200.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoeveel mg in een hele pil?
Vertelquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef bondage het volgende:
is natuurlijk een bazen PI. Mensen die me goed kennen weten waarom ik dat vind
Is het LB?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, dat niet. In ieder geval niet per se op het forum en niet altijd. Het is wel een lieve user.
Welkom op DOK! danquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben net nieuw op dok wellicht daarvan![]()
Dag lopen slenteren door A'dam en Rijksmuseum. Ik heb er geen kracht meer voor..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:04 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja goddomme, wat is me dat nou, een lekker koud pilsje wachtend voor je in de schuur en jij weigert om even moeite te doen om deze te pakken. Valt me van je tegen vriend.
Ja. Maar dat is me nooit opgevallenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat weet je toch wel joh? Je komt toch wel eens in KPD?
je bent niet zo groot, je haalt de treshold wel. Pak alvast een banaantje, een peukje en een goed glas ijskoud water en genietquote:
Ff kijken of ik in deze toestand de post kan vindenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is me nooit opgevallen
Volgens Erowid is het een common hoeveelheid, dus dat zit wel snorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je bent niet zo groot, je haalt de treshold wel. Pak alvast een banaantje, een peukje en een goed glas ijskoud water en geniet
Weet niet of je het vaker hebt gedaan, maar aangezien je alleen bent kan je me met alle vragen bereiken, mocht dat nodig zijn
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ff kijken of ik in deze toestand de post kan vinden
Ik begin altijd met 120 en dan na 2 uur per redose 90 en 40mgquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgens Erowid is het een common hoeveelheid, dus dat zit wel snor
Thanks thanks
Alles tegelijk gek. En morgen zie je wel weer verder.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:15 schreef PeZu het volgende:
Hmm fokkin bastards nu heb im ook zin in trip trippin ballz. Maar ja alleen peyote, lsd, truffels en paddos in huis.. lastig
Ah, neat. Zie wel hoe het valt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik begin altijd met 120 en dan na 2 uur per redose 90 en 40mg
Het heeft voor mij een bijzondere betekenisquote:
Hehe, vraag of ze even langskomtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Het heeft voor mij een bijzondere betekenisOverigens lijkt het me wel wat om in deze toestand vastgebonden te zijn.
quote:Ik wil verdwijnen in een zee van vergetelheid
Zwemmen met z’n twee weg van de realiteit
En gelukkig wil je al m’n angsten delen met mij
Want je glimlach alleen maakt me vreselijk blij
Uniform is ook nice.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Faberyayo, y u make meh cri
acid, paddo's en Xquote:
Niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Meh, die heeft waarschijnlijk andere dingen te doen op dit moment.
Geen last vanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
LSD 's avonds nemen is kut. Dan slaap je 's nachts niet.
Maar geen tearjerker als deze, maar heeft wel harde linesquote:
ik klap ook haze uit de vulcano jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
acid, paddo's en X
Zit ik in de abusers SC? Ik ben namelijk fucking stond
Ik vind het goed.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:22 schreef bondage het volgende:
Ik voel trouwens dat de trip aan het afnemen is. Is het een goed idee om nu joint te roken?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar geen tearjerker als deze, maar heeft wel harde lines
En de missie een rampentop
Ik ben al naar de tyfus nu de kanker nog
D’r overheen omdat ik naar het randje zocht
Only one way, aftasten toch
En we nakken nog ook al zijn de pakken op
Fock neergooien, bijltjes we pakken op
Getinte glazen verbergen de strakke kop
Marcheer rechtstreeks naar de motherfocking top
Drama in het tentenkamp
Maar ik ga lekker op ellende man
Want ook al maken ze een bende van
Het is winter als je wou dat de lente kwam
Schreeuwen en lekker commanderen
Verdeling, het is zo oneerlijk
Ik weet het, ik loop te pretenderen
Never dat ik stop, hebben is zo heerlijk
Hebben is zo heerlijk
Kan, maar wacht even tot je zeker weet dat je in een comedown komtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:22 schreef bondage het volgende:
Ik voel trouwens dat de trip aan het afnemen is. Is het een goed idee om nu joint te roken?
In slaap vallen na 3 uur lsd. Wakker worden ghostingen effecten dag lang.. ja dat kanquote:
Ga ik eerst wel paaseitjes vreten. Chocolade schijnt de trip ook te beïnvloeden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan, maar wacht even tot je zeker weet dat je in een comedown komt
misschien komt het weer wat terug
Pure chocola kan het versterken, suiker kan het weer tegenwerken, dus doe alleen de purequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Ga ik eerst wel paaseitjes vreten. Chocolade schijnt de trip ook te beïnvloeden.
Niice. Ik kan echt pas slapen na 12 uur ofzo, maar misschien gaat het wat makkelijker als ik het vaker doe.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
In slaap vallen na 3 uur lsd. Wakker worden ghostingen effecten dag lang.. ja dat kan
85%quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pure chocola kan het versterken, suiker kan het weer tegenwerken, dus doe alleen de pure
Dat zijn de paarse, komt goedquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pure chocola kan het versterken, suiker kan het weer tegenwerken, dus doe alleen de pure
ik begin pure chocola steeds meer te waarderenquote:
Ja zeker wel met peyite had ik een keer 36 uur trip pff dat was lang iets te lang wmbrquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niice. Ik kan echt pas slapen na 12 uur ofzo, maar misschien gaat het wat makkelijker als ik het vaker doe.
Whisky dien je puur te drinken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef Heatseeker het volgende:
Haha ik heb ook druks jongens, namelijk lekker koude bier uit blik en nog wat goedkope whiskey cola. Zie mij eens een druk gebruiker zijn!
Keihard aan de harddrugs deze baas.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef Heatseeker het volgende:
Haha ik heb ook druks jongens, namelijk lekker koude bier uit blik en nog wat goedkope whiskey cola. Zie mij eens een druk gebruiker zijn!
Jack daniels, red label nietquote:
Ik ook ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik begin pure chocola steeds meer te waarderen
HP 12 y/o is wel tof.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jack daniels, red label niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |