abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 11:56:18 #76
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_150309587
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:36 schreef Mark het volgende:

[..]

Da's nou net het probleem :)

[..]

Ohja, nou ja, pak dan de band die het minst waarschijnlijk belangrijke beelden bevat. Als er nou Rambo op staat zou ik het rustig proberen, tenzij 'husband' dat als bijnaam voor zijn Sjaak had en die regelmatig filmde, dan zou ik de band met een andere filmtitel proberen :+
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_150309708
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:56 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ohja, nou ja, pak dan de band die het minst waarschijnlijk belangrijke beelden bevat. Als er nou Rambo op staat zou ik het rustig proberen, tenzij 'husband' dat als bijnaam voor zijn Sjaak had en die regelmatig filmde, dan zou ik de band met een andere filmtitel proberen :+
_O-
pi_150325614
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 08:25 schreef Miniem het volgende:
Het is een voorlader.
Ik heb goed nieuws :D ik zie net een mail dat er iemand voor mij een Betamax recorder heeft en ik mag hem zo lang lenen als nodig is, dus het is geregeld, maar ik wil jou tóch wel héél hartelijk
bedanken voor je reactie, ik waardeer het zéér ook al is je aanbod niet meer nodig :*

quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:56 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

en dat geldt ook voor jou en alle banden waar TV programma's opstaan zal ik apart houden,
geen Rambo denk ik, die hou ik voor mezelf natuurlijk :P , maar het gaat éven duren, want het zijn 30 banden die we na moeten kijken, maar als ik over ben DM ik je voor je adres :Y

en dank aan alle mensen die hier hebben gereageerd O+
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 20:56:27 #79
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_150328727
Rustig aan joh.

@miniem: wil je hem anders voor mij meenemen als het een HF100 of HF950 is? De rest mag je laten staan. Als je wil natuurlijk en als hij er nog is.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_150329065
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:56 schreef djkoelkast het volgende:
Rustig aan joh.

@miniem: wil je hem anders voor mij meenemen als het een HF100 of HF950 is? De rest mag je laten staan. Als je wil natuurlijk en als hij er nog is.
Ik kijk wel als ik in de buurt ben.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 21:04:17 #81
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_150329169
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:02 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik kijk wel als ik in de buurt ben.
^O^