Ik heb wel een vermoeden, maar je ban is volgens mij bijna voorbij. Zou zonde zijn als die verdubbeld wordt wegens klonen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:46 schreef Gert_Verdemme het volgende:
[..]
Ben een oude rot hier gozer...
en als je nou nog niet weet wie ik ben schaam je dan DIEP,
Ik denk dat je het fout hebt.. heb onder 3 namen gezeten hier, en woon nu ergens anders en wou anoniem blijven maar een andere fokker zocht naar gert verdemme op facebook en dat was juist een foto waaruit een enorme rel hier op dit forum is ontstaan,quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden, maar je ban is volgens mij bijna voorbij. Zou zonde zijn als die verdubbeld wordt wegens klonen.
Pardonquote:
Heb zelfs laatst pimp abo voor die ondankbare hond gekochtquote:
Heb echt zin in het feestje morgen, Frankie Frankiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Laten we er een iets andere TT dan maar van maken.
Wat voor een feestje?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:58 schreef Aberella het volgende:
[..]
Heb echt zin in het feestje morgen, Frankie Frankie
Ik dacht exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:56 schreef Aberella het volgende:
Ik heb 2nutz nog niet gezien vandaag
Ze heeft mij net gevraagd om de auto naar huis te rijden en de condooms op te ruimen dus je wordt iig geen vaderquote:
is toch fa2 je boy TARDIS. mist je gewoon oke ben gewoon niet zo goed in emoties tonen en dan doe ik dit soort dingen is niet persoonlijk doe ik gewoon omdat ik niet me emoties durf te accepteren ok dan ga ik dat soort dingen zeggen mis je boy gewoon kom ff DM sturen gaan we bieren ik trakteer gewoon jij en ik zoals wel eens besproken toch maken we gewoon lauwe tijd van gaan we ff biertje klappen geen fok geen whatsapp gewoon lekker quality time jij en ik laat me weten wat je denkt okequote:
Eend is nu mijn vriend laat hem met rustquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
is toch fa2 je boy TARDIS. mist je gewoon oke ben gewoon niet zo goed in emoties tonen en dan doe ik dit soort dingen is niet persoonlijk doe ik gewoon omdat ik niet me emoties durf te accepteren ok dan ga ik dat soort dingen zeggen mis je boy gewoon kom ff DM sturen gaan we bieren ik trakteer gewoon jij en ik zoals wel eens besproken toch maken we gewoon lauwe tijd van gaan we ff biertje klappen geen fok geen whatsapp gewoon lekker quality time jij en ik laat me weten wat je denkt oke
waarom?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:30 schreef niels0 het volgende:
Onlangs niet ge-arresteerd, dus ik kan het niet zijn. 10 jaar geleden voor het laatst zoiets.
stoerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:30 schreef niels0 het volgende:
Onlangs niet ge-arresteerd, dus ik kan het niet zijn. 10 jaar geleden voor het laatst zoiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |