Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel is hier gratis te downloaden.
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
http://www.hearthhead.com(...)-card-backs-revealedquote:Hearthstone-ontwikkelaar Blizzard onthult op vrijdag 6 maart bij PAX East nieuwe inhoud voor Hearthstone, moba Heroes of the Storm en de aankomende multiplayershooter Overwatch.
Yup, en mooie aan uitbreidingen is dat het aantal mogelijke potjes exponentieel toeneemt. Dus elke paar kaarten extra kunnen de meta totaal omgooien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
wordt wel weer tijd voor een nieuwe uitbreiding
door uitbreidingen en dergelijke zullen we dit spel over 20 jaar nog spelen
In potentie kan dit spel net zo lang meegaan als, zeg, WoW. Maar 20 jaar lijkt me wel heel optimistisch.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
wordt wel weer tijd voor een nieuwe uitbreiding
door uitbreidingen en dergelijke zullen we dit spel over 20 jaar nog spelen
Ja daarom, ineens kun je over 1 of 2 expansions ontdekken dat de wisp zo slecht nog niet is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:01 schreef Perrin het volgende:
Misschien worden kaarten uit dan inmiddels oude uitbreidingen wel zeldzaam en sterk in toekomstige metagames
En, dit keer ook gewonnen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:06 schreef Seamonkey- het volgende:
Lol ik win net een potje van een tegenstander en moet nu weer tegen precies dezelfde. Nog nooit meegemaakt
Nope hij topdeckte een Defender of Argus. Jammer want zat op lethal met FoN + SR. Maar helaas je kan niet alles winnenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En, dit keer ook gewonnen?
Ja, dat heb ik een keer meegemaakt! Alleen ik had hem de vorige keer zo hard ingemaakt dat hij direct concedequote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:06 schreef Seamonkey- het volgende:
Lol ik win net een potje van een tegenstander en moet nu weer tegen precies dezelfde. Nog nooit meegemaakt
Haha beter! Dat geluk had ik nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:02 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik een keer meegemaakt! Alleen ik had hem de vorige keer zo hard ingemaakt dat hij direct concede.
[ afbeelding ]
Niet helemaal wat ik in gedachte had...
Lekker over the top nu, met de gitaar..quote:
http://www.reddit.com/r/h(...)gizv/new_card_leaks/quote:Blackwing Technician Neutral
4 mana 2/4
"Minions that cost 5 or more cannot be played"
Chimaeron Neutral (Legendary)
8 mana ?/7 (can't read the attack)
When you draw this change the health of ALL minions to 1
Mind Quickening Mage Spell
5 mana
You may use your hero power once during your opponent's next turn
Hourglass Sand
? mana (can't read it)
Your opponent has 15 seconds on their next turn
5 mana voor 1 damage is wel heel slechtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:22 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/h(...)gizv/new_card_leaks/
Die laatste twee lijken me geen echte kaarten, meer prototypes. Die eerste twee zie ik wel gebeuren though
Daarom ook geen echte kaart, maar prototype hoe effecten werken ingame. Daar zijn zulke kaarten wel OK voor I guessquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
5 mana voor 1 damage is wel heel slecht
Ook mijn doel. Moet lukkenquote:
Nice , gz !quote:Op maandag 2 maart 2015 06:47 schreef Thormodo het volgende:
Dit is nieuw voor mij. Ben gewend om een golden common of rare te krijgen, maar blijkbaar kan een Legendary dus ook. Ik heb Tirion al, maar toch leuk. Dit was een 9 win run.
[ afbeelding ]
Sweetquote:Op maandag 2 maart 2015 06:47 schreef Thormodo het volgende:
Dit is nieuw voor mij. Ben gewend om een golden common of rare te krijgen, maar blijkbaar kan een Legendary dus ook. Ik heb Tirion al, maar toch leuk. Dit was een 9 win run.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:18 schreef Molurus het volgende:
Baron Riverdare en Malorne...schud je hem dan twee keer in je deck, oftewel: heb je hem dan dubbel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het schijnt van wel:quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:21 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Baron Riverdare en Malorne...schud je hem dan twee keer in je deck, oftewel: heb je hem dan dubbel?
Wat is er half 5 zover? Krijgen we een uitbreiding?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:24 schreef Noppie2000 het volgende:
Half 5 is het zover
Voorspellingen? Blackrock Mountain lijkt een zekerheid, maar qua kaarten? Adventure? Bazen? Release? Prijs? Gratis eerste wing?!
Hoop vooral op weer wat nieuwe Meta-changing kaarten. Nieuwe sludge belcher-achtige dingen
Spuit 11! Heb ik je al verteld aap!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat is er half 5 zover? Krijgen we een uitbreiding?
BOEHOE, maar komt deze vandaag?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Spuit 11! Heb ik je al verteld aap!
Nee, maar wel de aankondiging vanquote:
Ah nice, dan zal het niet meer zo lang duren. Launches zijn vaak op woensdag, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:43 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nee, maar wel de aankondiging vanBlizzard panel bij PAX East
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:41 schreef BarryOSeven het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)liegtuigongeluk.html
Harrison Jones bijna niet meer speelbaar!
He belongs in a museum!quote:
Mage spell:quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:24 schreef Noppie2000 het volgende:
Half 5 is het zover
Voorspellingen? Blackrock Mountain lijkt een zekerheid, maar qua kaarten? Adventure? Bazen? Release? Prijs? Gratis eerste wing?!
Hoop vooral op weer wat nieuwe Meta-changing kaarten. Nieuwe sludge belcher-achtige dingen
Random target for random damagequote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mage spell:
Hammer of Ragaros
Hit a random target for 1-3 dmg
valuequote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of deze:
3 mana, Summon a random minion from your deck and put it in play.
Ik verzin ze ter plekke he... er is nog niets uitgelektquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:09 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
valueInteressante kaart, ook door die kaart van priest die een minion van je tegnstander summonet. Kan leuke en dure decks opleveren
kan je dan niet beter gewoon een 1 mana minion in je deck proppen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik verzin ze ter plekke he... er is nog niets uitgelekt
Deze voor rush decks:
1 mana, draw a 1 mana minion from your deck and put it in play.
Nee want je gebruikt die kaart om je deck uit te dunnen en ervoor te zorgen dat je de 1 mana minions op je latere turns niet meer pakt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:19 schreef Noppie2000 het volgende:
kan je dan niet beter gewoon een 1 mana minion in je deck proppen?
En er zijn wel een paar dingen (waarschijnlijk) gelekt hoor! Die lava surger kaart bijvoorbeeld, dat model is nu ineens te zien op de Hearthstone-website. Coincidence, I think not!
Zou wel grappig zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:20 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ik zou wel iets willen zien dat voor bijvoorbeeld 4 mana een 6/6 is, die elk begin van je ronde -1/-1 krijgt.
Oja, helemaal niet aan gedacht. Maar zou alsnog niet OP zijn denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn.
Wel te misbruiken met silence effecten.
Unstable spellbook: gain a random spell, it costs 2 less.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:50 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Oja, helemaal niet aan gedacht. Maar zou alsnog niet OP zijn denk ik.
Of een mage kaart voor 5 mana die een random mage spell cast (voor de mage spells die single target zijn op random target)
I like the way you think.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:05 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Unstable spellbook: gain a random spell, it costs 2 less.
Twee omdat minder spells en vaak nogal sterk vergeleken met de grote pool minions
Ja, Blizzard's panel is daar te volgen volgens battle.netquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
word de aankondiging hierop uitgezonden? : http://www.twitch.tv/PAX2 ?
Random minions neem ik aan dan? Geen fan van, 7 beestjes op het veld voor max 10 mana (die logischerwijze allemaal charge hebben, want anders heb je er niets aan) is heel erg OP.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[ afbeelding ]
of dit soort kaarten, alle minions die dood zijn gegaan terug summonen voor 1 beurt voor een prijs
maar dan moet je wel eerst de tegenstander zijn minions clearen voordat je face mag aanvallenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:45 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Random minions neem ik aan dan? Geen fan van, 7 beestjes op het veld voor max 10 mana (die logischerwijze allemaal charge hebben, want anders heb je er niets aan) is heel erg OP.
Dat is meestal geen probleem als je 7 beesten met haste hebt liggenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar dan moet je wel eerst de tegenstander zijn minions clearen voordat je face mag aanvallen
Overal zie ik staan dat het een panel is over Hearthstone, Overwatch en HOTS. In die volgorde, dus ik denk het wel. Ben voornamelijk benieuwd naar die eerste twee, dus hoop het welquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
ben iig benieuwd naar de aankondiging
hopelijk doen ze HS als eerst
Neen, instant win kaarten zijn grote faal IMO.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:10 schreef muhahaha het volgende:
Ruler of the Abyss
10 mana
After 5 turns, you win the game.
Hij is dan ook niet instant.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Neen, instant win kaarten zijn grote faal IMO.
Je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet instant.
Massive Arcane Missiles
5 mana
Randomly deal 10 dmg to any enemy target.
Angry Bomber, deal 5 dmg to himself and 5 dmg split amonst random enemy targets.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:12 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je begrijpt wat ik bedoel
Ik wil nog steeds een Maddest Bomber legendary, 6/6 deal 10 random damages.
blijkbaar toch nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:51 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Overal zie ik staan dat het een panel is over Hearthstone, Overwatch en HOTS. In die volgorde, dus ik denk het wel. Ben voornamelijk benieuwd naar die eerste twee, dus hoop het wel
ja klopt, ook grootste audience uiteraardquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:06 schreef Noppie2000 het volgende:
Nope. Dan maar de best voor last~! Waarschijnlijk zien ze Hearthstone en een nieuwe expansion als het grootste nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |