Heartbreakers? Die zijn wel nice ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Welke? BBQ-Ham, frietjes, bolognese, Hamka's, die verpakking met die vrouw erop. Misschien nog wat.
En Oreo's.
Trio.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
.....dan heeft een van ons blijkbaar al een relatie
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Precies. Heterostelletjes die elkaar volledig aflebberen op straat zit ik ook niet op te wachten, maar daar kan ik wat van zeggen. Als je er wat over zegt bij homo's, ben je gelijk een homohater.
Alsof dat ook maar enigzins zou helpen, aandachtsgeile mensen zijn het.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat jij er naar kijkt betekent niet dat ze het in jouw gezicht drukken. Je kan ook wegkijken ofzo.
Die ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heartbreakers? Die zijn wel nice ja.
Ah, je hebt er ook zoveel last van.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
aandachtsgeile mensen zijn het.
She has entrapped meeeeeee and sean connerryyyyyyyquote:
Ik heb daar wel eens last van ondervonden jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah, je hebt er ook zoveel last van.![]()
![]()
Grote plannen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef Fylax het volgende:
Maar ik ga How To Get Away With Murder kijken, ik spreek jullie strakjons weer.
Oei, daar kan ik me inderdaad iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zou ik niet mee om kunnen gaan omdat ik ze allebei 'ken'
Is dat een goede serie ja?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef Fylax het volgende:
Maar ik ga How To Get Away With Murder kijken, ik spreek jullie strakjons weer.
Homo's in de kroeg ook inderdaad. Gaan ze veel te dicht bij je staan, aan je zitten. Als je ze een duw geeft ben je homofoob. Als ik dat bij een vrouw doe en ze slaat me in mijn gezicht dan is ze een held.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat dus.
Denk trouwens dat het nu wel duidelijk is dat jij fylax niet bent
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwitserse chocolade
Tweede bakje van rechts op de tweede rij zijn net keutelsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwitserse chocolade
Deze man weetquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Homo's in de kroeg ook inderdaad. Gaan ze veel te dicht bij je staan, aan je zitten. Als je ze een duw geeft ben je homofoob. Als ik dat bij een vrouw doe en ze slaat me in mijn gezicht dan is ze een held.
Niet dat alle homo's zo doen, maar als je ze aanspreekt op gedrag dat in principe losstaat van homo zijn, noemen ze je nog steeds homofoob. MAar dat is eigenlijk bij alle groepen zo, religie net zo.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Tweede bakje van rechts op de tweede rij zijn net keutels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |