Techisch gezien veranderen ze niet van gender, ze passen het geslacht aan aan hun gender.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:02 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hun keuze om van gender te veranderen.
Het invullen van je belastingaangifte.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:13 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Gewoon accepteren voor wie ze zijn. Dulden.
Tegenovergestelde van veroordelen.
En waarom is dat zo erg?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:16 schreef JagerJanssen het volgende:
als ze maar niet zo nichterig doen.
Niet dus. Dan mogen ze dus niet volledig zijn wie ze zijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:16 schreef JagerJanssen het volgende:
Prima als ze zo willen zijn, als ze maar niet zo nichterig doen.
Volgens mij heeft iemand zitten te kutten met een bot. Eerst was het 80% Ja en 20% Nee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet dus. Dan mogen ze dus niet volledig zijn wie ze zijn?
De meerderheid stemt 'nee' in de opZal wel niet serieus gestemd zijn.
Moesten wij mannen eens gaan zitten aan elk meisje/vrouw die je leuk vindt, geheid dat je een klap krijgt. Maar nee omdat het weer homo's,transgenders (of wat dan ook zijn) mogen zij het wel want anders is het weer discriminatie. Stelletje hypocrieten zijn het.quote:
Waarom zou je een ander niet dulden?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:13 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Gewoon accepteren voor wie ze zijn. Dulden.
Tegenovergestelde van veroordelen.
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:12 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Het invullen van je belastingaangifte.
lolwutquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:28 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Moesten wij mannen eens gaan zitten aan elk meisje/vrouw die je leuk vindt, geheid dat je een klap krijgt. Maar nee omdat het weer homo's,transgenders (of wat dan ook zijn) mogen zij het wel want anders is het weer discriminatie. Stelletje hypocrieten zijn het.
Goed onderbouwd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:16 schreef JagerJanssen het volgende:
Prima als ze zo willen zijn, als ze maar niet zo nichterig doen.
Och gut, zijn we zo laag gezonken. Dus als ik denk dat ik een zeeleeuw ben die bang is voor water maar er uitzie als een man pas ik mezelf eigenlijk niet aan. wtf.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:09 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Techisch gezien veranderen ze niet van gender, ze passen het geslacht aan aan hun gender.
Het is een misverstand om te denken dat een man een vrouw wil worden of een vrouw een man. Ze zijn dat al van binnen en willen graag dat hun lichaam daarbij past
Tuurlijk, je bent er natuurlijk zelf zo een. Ik hoef natuurlijk niets te onderbouwen (voor zover dat hier ook maar van toepassing zou zijn) want je weet zelf donders goed wat ik bedoel.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:35 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Tuurlijk, je bent er natuurlijk zelf zo een. Ik hoef natuurlijk niets te onderbouwen (voor zover dat hier ook maar van toepassing zou zijn) want je weet zelf donders goed wat ik bedoel.
Doe niet zo achterlijk. Maar gezien je profielplaatje ben je al zo half gestoord zie ik al.quote:
Ik stel voor dat je eerst inleest voordat je rare dingen uit gaat kramen. Geldt ook voor anderen die alleen lollig komen doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Och gut, zijn we zo laag gezonken. Dus als ik denk dat ik een zeeleeuw ben die bang is voor water maar er uitzie als een man pas ik mezelf eigenlijk niet aan. wtf.
Volgens mij zijn er vrij weinig mensen voor wie "nichterig doen" gelijk staat aan "aan iemand zitten" maar misschien vergis ik me daarin.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:43 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk. Maar gezien je profielplaatje ben je al zo half gestoord zie ik al.
Daar vergis je je behoorlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er vrij weinig mensen voor wie "nichterig doen" gelijk staat aan "aan iemand zitten" maar misschien vergis ik me daarin.![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Och gut, zijn we zo laag gezonken. Dus als ik denk dat ik een zeeleeuw ben die bang is voor water maar er uitzie als een man pas ik mezelf eigenlijk niet aan. wtf.
Ik weet precies wat het inhoudt alleen trek ik het door naar het extreme der extreme.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:43 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je eerst inleest voordat je rare dingen uit gaat kramen. Geldt ook voor anderen die alleen lollig komen doen.
Als je niet eens weet wat het inhoudt kun je kwalijk accuraat antwoord geven op de vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |