Wel of geen mensen van 20-30 dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:36 schreef Koffie-ervaring het volgende:
Om verder te kunnen heb ik flink was respondenten nodig en maar tot nu toe zijn dat allemaal mensen in de leeftijdsgroep 20-30.
Het zou me heel erg helpen als mensen uit deze groep het in zouden willen vullen.
http://www.thesistools.com/web/?id=452901
Ik vind dat opzich niet zo'n probleem, het is gewoon zo dat iemand een account aan gaat maken om hier respons te krijgen voor een enquete. Als iemand een tijdje meeloopt en actief meepost op FOK! vind ik het nog weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:43 schreef TUFKAL het volgende:
Vermoeiend wel al die enquete verzoeken hier. Ik ben voor een ban.
Ja dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vind dat opzich niet zo'n probleem, het is gewoon zo dat iemand een account aan gaat maken om hier respons te krijgen voor een enquete. Als iemand een tijdje meeloopt en actief meepost op FOK! vind ik het nog weer een ander verhaal
Daar erger ik me ook het meest aan. Het zijn mensen die je daarna nooit mee zal zien posten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vind dat opzich niet zo'n probleem, het is gewoon zo dat iemand een account aan gaat maken om hier respons te krijgen voor een enquete. Als iemand een tijdje meeloopt en actief meepost op FOK! vind ik het nog weer een ander verhaal
Misschien is dit het momentquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, ik weigerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:48 schreef Koffie-ervaring het volgende:
[..]
Misschien is dit het moment
Strak planquote:
Als tip: Lees dit topic even door: MED / Enquetes op FOK! In principe is er niets mis met je enquete, alleen mag je het dus niet op meerdere subfora plaatsen daarom is je andere topic op SES ook gesloten. Succes!quote:
ja 2 studieplek en 40+ want heb oudere mensen nodig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, dit is er ook weer eentje die op diverse plekken aan het spammen is.
Ah zo, ik had begrepen dat dit wel om verschillende delen kon maar niet 2 keer hier bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als tip: Lees dit topic even door: MED / Enquetes op FOK! In principe is er niets mis met je enquete, alleen mag je het dus niet op meerdere subfora plaatsen daarom is je andere topic op SES ook gesloten. Succes!
Deel je je resultaten hier met ons?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:56 schreef Koffie-ervaring het volgende:
[..]
ja 2 studieplek en 40+ want heb oudere mensen nodig.
Ja lijkt me leuk, heb straks ook een proef pannel nodig dus misschien zijn er ook mensen die straks verschillende kopjes willen uitproberenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:59 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Deel je je resultaten hier met ons?
1 topic is dus de max voor heel het forum.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:59 schreef Koffie-ervaring het volgende:
Ah zo, ik had begrepen dat dit wel om verschillende delen kon maar niet 2 keer hier bijvoorbeeld.
ja graagquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
1 topic is dus de max voor heel het forum.
Ik zal wel even een linkje naar je topic geven op een plek waar veel 40-plussers lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |