Tijden zeggen niets. Het lijkt er in ieder geval op de Mercedes nog wel steeds een voorsprong heeft, maar de vraag is hoe groot die is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:23 schreef franklop het volgende:
Mercedes nog steeds lekker op de mediums, Vettel is nauwelijks sneller op de softs
helaas te groot, wordt een zwaar seizoenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tijden zeggen niets. Het lijkt er in ieder geval op de Mercedes nog wel steeds een voorsprong heeft, maar de vraag is hoe groot die is.
Tijden zeggen niets maar tijden zeggen dat Mercedes een flinke voorsprong heeft.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tijden zeggen niets. Het lijkt er in ieder geval op de Mercedes nog wel steeds een voorsprong heeft, maar de vraag is hoe groot die is.
Je weet niet wat ze testen. Je kunt er slechts een globaal beeld uit halen, niet de exacte verhoudingen. Mooi contrast hequote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tijden zeggen niets maar tijden zeggen dat Mercedes een flinke voorsprong heeft.
Ok.
Mooie auto.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik wil weer jaren 90 kleuren op de auto's, zoals het schimmige Larousse met de Lambo V12.
[ afbeelding ]
Klonk ook beter.quote:
Of de Benettons van eind jaren '80/begin jaren '90. Je kunt aan die Larrousse ook heel duidelijk zien dat de kleuren verband houden met de (sub)sponsoren op de auto. Zoals het groen van BP en de rode air intake.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik wil weer jaren 90 kleuren op de auto's, zoals het schimmige Larousse met de Lambo V12.
[ afbeelding ]
staat geen wind zeker?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:45 schreef franklop het volgende:
Max heeft er alweer een GP afstand opzitten in de ochtendsessie.
McLaren al 35 rondjes
Lijkt wel een trend! Zie het ook in wielrennen momenteelquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toen had je ook wel saaiere auto's maar tegenwoordig is de helft van het veld zwart/grijs/zilver.
En je had BAR, die echt al-out ging.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Of de Benettons van eind jaren '80/begin jaren '90. Je kunt aan die Larrousse ook heel duidelijk zien dat de kleuren verband houden met de (sub)sponsoren op de auto. Zoals het groen van BP en de rode air intake.
Toen had je ook wel saaiere auto's maar tegenwoordig is de helft van het veld zwart/grijs/zilver.
Deze livery heb ik nooit mooi gevonden, al was het natuurlijk een compromis omdat BAR eigenlijk wilde starten met een wagen in 555 kleuren en de andere in Lucky Strike kleuren. Alleen dat werd om voor mij onduidelijke redenen niet toegestaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En je had BAR, die echt al-out ging.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide auto's moeste dezelfde livery hebben. Toen kwamen ze hier mee en het jaar erop werd ook de asymmetrische livery verboden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze livery heb ik nooit mooi gevonden, al was het natuurlijk een compromis omdat BAR eigenlijk wilde starten met een wagen in 555 kleuren en de andere in Lucky Strike kleuren. Alleen dat werd om voor mij onduidelijke redenen niet toegestaan.
Ik wil een kleurrijke F1, de 90's waren beter.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Beide auto's moeste dezelfde livery hebben. Toen kwamen ze hier mee en het jaar erop werd ook de asymmetrische livery verboden.
Belachelijke reden. CART/Indycars/NASCAR bewijzen dat zo'n regel onzin is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Beide auto's moeste dezelfde livery hebben. Toen kwamen ze hier mee en het jaar erop werd ook de asymmetrische livery verboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |