abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 maart 2015 @ 23:27:32 #276
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_150235702
Hamilton wordt weer kampioen. Op de cruciale momenten liet Nico het liggen afgelopen seizoen, dat zal dit jaar niet anders zijn. Zeker als de betrouwbaarheid op orde is, zie ik niemand Hamilton van de titel afhouden. Jammer, want wat meer strijd zou mooi zijn.
Achter Mercedes zie ik Williams en Ferrari strijden om de tweede plaats in het constructeurskampioenschap, daarachter Red Bull. De rest van de teams gaat strijden om de kruimels. Hoop dat Max alle hoge verwachtingen waar kan maken, maar laat hem eerst maar eens zijn teamgenoot verslaan.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  maandag 2 maart 2015 @ 23:32:56 #277
369251 Geralt
of Rivia
pi_150235942
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 23:24 schreef sasquatsch het volgende:
maar na de eerste upgrades (in Spanje?) zouden ze mee moeten gaan tellen.
Waarom? Vorig jaar was het ook 3x niks.

Overigens verwacht ik (wellicht als een van de weinigen) Ferrari ook dit jaar weer gewoon op P5 of P6, met af en toe een podium of een P4.

Die hebben echt niet over 1 winter de orde op zaken daar. No way. Dat gaat minstens nog 3 jaar duren voordat die (als ze al) uberhaupt weer voor de titel mee gaan kunnen doen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 2 maart 2015 @ 23:38:45 #278
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150236160
Mooi, Ferrari dus minstens 5 overwinningen dit jaar.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 2 maart 2015 @ 23:39:41 #279
369251 Geralt
of Rivia
pi_150236194
:')!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 2 maart 2015 @ 23:44:14 #280
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150236357
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 23:24 schreef sasquatsch het volgende:
De testtijden zeggen niet zoveel. Beter is het om te kijken naar de tijden van de lange runs en racesimulaties. En dan is STR op dit moment het vijfde team qua racepace. Dus voor Lotus en Sauber ( die in de snelste tijden voor ze staan).
Ik snap je punt, maar met snelle tijden kwalificeer je weer beter en er zijn genoeg banen waarbij het daarna, zelfs met een snellere race pace, moeilijk inhalen is. Daarmee wil ik niet zeggen dat ze STR gaan kloppen, maar zoals ik al postte denk ik dat STR het moeilijk(er) gaat krijgen met die twee teams.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_150236518
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:57 schreef D. het volgende:

[..]

Ah, dus je hebt Sport 1, incl. Go, en die Go deel je weer, dus eigenlijk heb jij Sport1 + Go voor 2,50, en de rest enkel Go voor 2,50?

Geen slechte deal dan :Y
Yep, jij snapt het.
pi_150237052
Lewis heeft toch weer relatiegedonder, meestal rijdt ie dan echt ruk.
.
pi_150237471
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 23:27 schreef 4-elements het volgende:
Hamilton wordt weer kampioen. Op de cruciale momenten liet Nico het liggen afgelopen seizoen, dat zal dit jaar niet anders zijn. Zeker als de betrouwbaarheid op orde is, zie ik niemand Hamilton van de titel afhouden. Jammer, want wat meer strijd zou mooi zijn.
Achter Mercedes zie ik Williams en Ferrari strijden om de tweede plaats in het constructeurskampioenschap, daarachter Red Bull. De rest van de teams gaat strijden om de kruimels. Hoop dat Max alle hoge verwachtingen waar kan maken, maar laat hem eerst maar eens zijn teamgenoot verslaan.
Je weet blijkbaar al hoe het seizoen gaat lopen en eindigen voordat het überhaupt begonnen is...
  dinsdag 3 maart 2015 @ 00:39:31 #284
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150237572
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 00:33 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Je weet blijkbaar al hoe het seizoen gaat lopen en eindigen voordat het überhaupt begonnen is...
Dat Mercedes weer kampioen gaat worden is niet moeilijk te voorspellen. Dat wisten we eigenlijk vorig jaar rond de tijd van Melbourne al.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 3 maart 2015 @ 06:07:15 #285
369251 Geralt
of Rivia
pi_150238925
quote:
Fernando Alonso weet niets meer van crash en eist duidelijkheid van McLaren

Fernando Alonso heeft de laatste testweek niet kunnen testen en het is nog maar de vraag of de tweevoudig wereldkampioen Formule 1 in Melbourne op de grid zal staan. De Spanjaard is thuis in Oviedo nog steeds aan het herstellen van zijn crash. Het herstel van de Spaanse McLaren-Honda coureur in de komende drie dagen is cruciaal. Als de dokters in Oviedo het licht op groen zetten zal Alonso afreizen naar Melbourne.

Dat zegt echter nog niet dat Alonso daar daadwerkelijk zal racen. Als de McLaren-coureur daar eenmaal is aangekomen moet hij nog door de medische checks van de FIA heenkomen.

Alonso zelf kan zich niets herinneren van de crash en volgens het Spaanse El Mundo eist de Spanjaard duidelijkheid van zijn werkgever McLaren-Honda F1 omtrent zijn crash. Alonso en zijn omgeving zijn er niet overtuigd dat Fernando zelf een fout heeft gemaakt of dat er daadwerkelijk zo'n sterke windvlaag was die ervoor zorgde dat Alonso crashte. De wereldkampioen van 2005 en 2006 wil er zeker van zijn dat er niks mis is met de auto en als er wel een probleem met de auto was wil hij er zeker van zijn dat dit niet nog een keer zal gebeuren.
Zegt u het maar.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150239252
Als dat waar is, dan zijn de eerste haarscheurtjes in dat hernieuwde huwelijk alweer een feit :o

Mijn voorspelling is anders. Ik denk ook dat Lewis ook dit jaar de dominantste zal zijn. Rosberg, ik weet het niet, maar die nekklachten kunnen hem dit jaar wel eens vervelend tegen gaan zitten. 1 zijdelingse crash en het is een heel stuk zuurder voor Britney. Kleine voorspelling dus dat hij dit jaar één of meer races gaat missen vanwege deze nekklachten.
Str gaat het goed doen. Sauber en Force India zullen denk ik incidenteel zijn, ze zijn zowel qua team als qua rijders ervaringsdeskundigen op eigen race verpesten, behalve Hulkie,die heeft gewoon vaak pech. Lotus is het grootste misterie, gezien de groei van Williams met de Mercedes motortjes, kunnen we een zelfde groei verwachten van Lotus + ze hebben Romain ! Ik kon die Crashain in begin niet uitstaan, maar heeft zich wel ontpopt tot een waardig (sub)top coureur.

Manor gaat het niet redden dit jaar, als zij naar Canada moeten afreizen komt het gedonder meestal, of anders later, na Monza.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:18:30 #287
56724 Wombcat
rent wiel
pi_150239544
quote:
7s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:23 schreef Geralt het volgende:
Ik tip Britney voor WC. Die laat zich niet weer piepelen denk ik.
Verwacht ik eigenlijk ook.
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:46:11 #288
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150240634
Mijn verwachtingen voor komend seizoen

Ik verwacht dit jaar dat Rosberg de titel pakt, Lewis is veel te veel bezig met zijn sociale leven en is veels te zelfverzekerd. Hij zal weer een hoop pech gaan krijgen door zijn eigen schuld waarna hij dit met frustratie uit tegenover zijn team. Nico laat echt niet nog eens over zich heen lopen en zal er hard tegen hard invliegen.

Ik verwacht verder toch dat Williams weer als tweede viool gaat spelen en vaak op het podium zal eindigen. Dit jaar pakken ze echter wel een overwinning ergens.

Red Bull zal derde in lijn zijn, met het enigszins terugstappen van Newey verwacht ik dat Williams het nu beter voor elkaar gaat hebben dan de Red Bull jongens. Ferrari komt daarna, Alonso heeft het zinkende schip niet voor niets verlaten en zou de overstap naar McLaren echt niet gemaakt hebben als hij dit jaar nog heil in de Ferrari zag. Echter denk ik dat Kimi vaak voor Vettel gaat eindigen. Seb moet wennen aan het feit dat niet het hele team aan zijn voeten ligt en hij nu echt moet werken voor zijn puntjes.

Op de vijfde plek verwacht ik Torro Rosso, ze lijken het erg goed te doen en de betrouwbaarheid lijkt redelijk in orde. Dit heeft Kvyat vorig jaar veel punten gekost maar dit zullen ze nu beter voor elkaar hebben. Op de zesde plek komt McLaren. In het begin zullen ze erg vaak uitvallen en weinig punten scoren, maar vanaf de helft van het seizoen zullen ze regelmatig P5 of P6 pakken en uiteindelijk opklimmen tot de zesde plaats in het kampioenschap. Daarna denk ik dat het stuivertje wisselen wordt tussen Force India en Lotus. Beiden zullen het de eerste 5 races best goed doen, maar het gebrek aan geld en updates gaat ze nog voor de helft van het seizoen opbreken waardoor Torro Rosso meestal voor ze zal eindigen.

Achteraan bungelt dan wederom Sauber die als laatste gaat eindigen in het kampioenschap. Ze hebben een redelijke auto, maar geen geld voor goede updates. Daarnaast gaan ze dit jaar flink moeten lappen na uitspraken van de rechtbank, o.a. aan Giedo vd G. (Die daarmee volgend seizoen een stoeltje koopt bij Lotus). Manor haalt de laatste race niet en wordt opgedoekt zodra ze succesvol het prijzengeld van 2014 kunnen claimen.

Overigens verwacht ik ook Max aan het einde meer punten gaat hebben dan Sainz. Echter komt dat doordat Max geen onnodige risico's neemt en zorgt dat hij vrijwel elke race wel wat puntjes meepakt. Sainz gaat heel onstuimig over de baan rossen waarbij hij vele do or die acties zal maken. Dit zal resulteren tot een redelijke hoeveelheid P6/P7-plaatsen, maar hij zal ook vaak gaan uitvallen. Ik voorspel minimaal één heftige klapper tussen hem en Knaldonado.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:32:03 #289
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_150241580
Hamilton gewoon weer kampioen dit jaar. Rosberg mist dat laatste procentje van een echte kampioen, hij is net iets te lief. Benieuwd in hoeverre Ricciardo en Bottas dit jaar meer luis in de pels van Mercedes zijn dan dit jaar. En of Ferrari zich ook in de strijd achter Mercedes kan mengen. Dit wordt hoe dan ook het laatste jaar in de F1 van Raikkonen. Zal niet genoeg resultaten halen om in 2016 nog verder te gaan.

McLaren heeft wel de snelheid, maar aan het begin van het seizoen niet de betrouwbaarheid om veel races uit te rijden. Button kan beter met die tegenvallers omgaan dan Alonso, maar zodra er vanaf de zomer meer betrouwbaarheid is, wordt hij overvleugeld door Alonso. Bij Lotus moet Grosjean de kar trekken, Maldonado rijdt wel snelle rondes maar zet dat niet om in veel punten. Force India zakt net als Sauber in de tweede seizoenshelft weg omdat ze geen geld hebben om door te ontwikkelen. Maar omdat er in Melbourne, Monaco en Canada veel mensen uitvallen, pakken ze wel een paar puntjes. Manor/Marussia rijdt hopeloos achteraan rond en verdwijnt na dit seizoen definitief uit beeld.

En tot slot Max Verstappen en Toro Rosso. Ik verwacht eerlijk gezegd geen supersprong t.o.v. de resultaten daar van voorgaande jaren. Dus wel een aantal Q3-optredens en ergens tussen de 15 en 20 punten voor Max, maar een podium is te hoog gegrepen. Wel zal hij Sainz verslaan op punten en omdat hij minder fouten maakt. Sainz gaat een paar keer een race in de grindbak/tegen de muur eindigen.
pi_150244972
Bottas verrast iedereen en wordt kampioen.
Rosberg verlaat Mercedes na slechts één zege te hebben gepakt.
Massa gaat met pensioen na twee zeges en een derde plaats in het kampioenschap.
Susie Wolff valt één race in voor een geblesseerde Massa.
Red Bull haalt slechts enkele podia en eindigt achter Ferrari waar Vettel sneller is dan Kimi.

Sauber en Lotus worden verslagen door FI. De nieuwe Lotus leek snel maar wordt niet genoeg ontwikkeld wegens geldgebrek. Slechts twee derde plaatsen voor Maldonado waar Grosjean vaak uitvalt.
McLaren weet het hele seizoen het lek niet te dichten en pakt slechts enkele punten.
Toro Rosso doet het beter dan verwacht en Sainz Jr pakt een vierde plaats terwijl Max derde wordt in een verregend Spa.
Manor rijdt vrijwel stijf achteraan maar eindigt het seizoen gewoon volledig.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_150245677
Van de garde komt opeens als vervanger halverwege dit seizoen en word onverwachts nog wereldkampioen.
Hamilton krijgt een ernstig ongeluk veroorzaakt door rosberg.
Maldonado krijgt les in formule 1 rijden.
Vettel verklaard tijdens de race zijn vriendin bedrogen te hebben.
Mclaren krijgt olie problemen waarbij ze een flinke boete krijgen.
Tevens wordt er dit het laatste formule 1 seizoen omdat er niemand meer naar formule komt en kijkt.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:08:07 #292
194695 franklop
Fran knock
pi_150246082
McLarenF1 twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 13:07:23 Following medical advice, Fernando will not be competing in the Australian GP. Full statement here: http://t.co/3CtLnbh7dT reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:11:39 #293
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150246203
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:08 schreef franklop het volgende:
McLarenF1 twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 13:07:23 Following medical advice, Fernando will not be competing in the Australian GP. Full statement here: http://t.co/3CtLnbh7dT reageer retweet
:o

Lekker begin :o
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:12:18 #294
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150246224
Apart dat die uitspraak nu al gedaan wordt. De race is pas over 1,5 week. Als ze weten dat er echt iets fout zit in dat hoofd dan zou je toch verwachten dat A. nu nog opgenomen zou zijn.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:13:15 #295
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_150246261
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:12 schreef twiFight het volgende:
Apart dat die uitspraak nu al gedaan wordt. De race is pas over 1,5 week. Als ze weten dat er echt iets fout zit in dat hoofd dan zou je toch verwachten dat A. nu nog opgenomen zou zijn.
Het zal dus niet ernstig genoeg zijn voor langere opname, maar wel ernstig genoeg om uit voorzorg race 1 te skippen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:14:32 #296
194695 franklop
Fran knock
pi_150246303
Hersenschudding kan vrij hevig zijn en weken (soms zelfs maanden) aanhouden.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:14:36 #297
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150246305
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:13 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het zal dus niet ernstig genoeg zijn voor langere opname, maar wel ernstig genoeg om uit voorzorg race 1 te skippen.
Plus Australië is ver weg om een goede voorbereiding niet in de weg te staan dat ze het nu doen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_150246682
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:08 schreef franklop het volgende:
McLarenF1 twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 13:07:23 Following medical advice, Fernando will not be competing in the Australian GP. Full statement here: http://t.co/3CtLnbh7dT reageer retweet
Het was maar een windvlaagje, wat een aansteller. Kan zo gaan voetballen bij Real Madrid of Barcelona.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:25:54 #299
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150246702
Betekent naar ik aanneem wel dat we Magnussen gaan zien racen dit jaar. Wellicht toch een schrale troost voor 'm.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:26:27 #300
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_150246712
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:25 schreef twiFight het volgende:
Betekent naar ik aanneem wel dat we Magnussen gaan zien racen dit jaar. Wellicht toch een schrale troost voor 'm.
Jup staat ook in het persbericht van McLaren
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')