je heb meer autosport dan F1 op sport1 GP2, GP3, F3 euroseries DTM indycarquote:Op maandag 2 maart 2015 18:06 schreef D. het volgende:
[..]
Is ook 10 euro p.m.
Beetje jammer dat als je zo'n 6 uurtjes wilt kijken je voor 31 dagen moet betalen
Voor ziggo is dat 5 euro maar voor 1 maand. daarna 14,95quote:Op maandag 2 maart 2015 17:58 schreef D. het volgende:
Hm, Sport 1 heeft nu een aanbieding voor 9,95 p.m. (voor 3 maanden)
De aanbieding van vorig jaar (3 maanden voor 15 euro) waar ik op zat te wachten zal wel niet meer komen dan
Je kunt zelfs avi files (ik weet niet wat voor een files nog meer maar een boel) in Chrome slepen en in Chrome afspelen ... en dan casten. Chrome kan meer dan je denktquote:Op maandag 2 maart 2015 18:09 schreef D. het volgende:
En Chromecast werkt?
Dacht alleen voor YouTube, en nog wat onzinnige players
Je kunt voetbalwedstrijden ook los kopen, zal allicht met de race ook kunnen. Maar dat kost dan iets van 3/4 euro. Neem ik liever een abbo, gelijk wat andere gekkigheid er ook bijquote:Op maandag 2 maart 2015 18:06 schreef D. het volgende:
[..]
Is ook 10 euro p.m.
Beetje jammer dat als je zo'n 6 uurtjes wilt kijken je voor 31 dagen moet betalen
Auto van 2012 om precies te zijnquote:Op maandag 2 maart 2015 18:45 schreef Berto het volgende:
Vanmiddag even bij de Jumbo in Breda geweest. Ze waren nog bezig nummer 33 en M. Verstappen op de auto aan het plakken. Is volgens mij de auto van vorig jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man Chromecast is eindbaasquote:Op maandag 2 maart 2015 18:09 schreef D. het volgende:
En Chromecast werkt?
Dacht alleen voor YouTube, en nog wat onzinnige players
Mag ik vragen hoe je dat cast?quote:Op maandag 2 maart 2015 18:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik ga voor een GO abboo'tje denk ik. Via Chromcast gaat dat allemaal prima.
Breda bij het NAC stadionquote:Op maandag 2 maart 2015 19:21 schreef Rossdale het volgende:
Welke jumbo is dit? Moet toch nog boodschappen doen morgen
Whut? Ook niet met de gewone chromecast plug in Chrome?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:01 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je dat cast?
Want als ik mijn chrome browser wil casten dan cast ie het beeld niet mee...
Gratis met het OV en heb toch niks beters te doen woensdagquote:Op maandag 2 maart 2015 19:51 schreef Meike26 het volgende:
Wat heb je er aan om tig km's te reizen om een stilstaande f1 wagen te zien? Spaar dan je Eurotjes en ga 16 mei naar Red Bull zeepkisten race toe. Daar zal l die wagen ook wel staan waarschijnlijk + nog veel meer te zien !
Ah, mooi, heb Ziggoquote:Op maandag 2 maart 2015 18:15 schreef WEST het volgende:
[..]
Voor ziggo is dat 5 euro maar voor 1 maand. daarna 14,95
Kost ook geld, zeker?quote:Op maandag 2 maart 2015 18:52 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Man Chromecast is eindbaas. Zeker icm Plex
jepquote:Op maandag 2 maart 2015 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, mooi, heb Ziggo
Dan moet ik dus gelijk na mijn aanmelding mijn opzegging mailen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |