Shaker's cumshotquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:37 schreef Qwea het volgende:
Of je schud weer zonder hoeren fucking dop op je shaker.
Heel mijn shirt en heel die kutkeuken weer onder
Toen was internet nog niet zo gemeengoed als nu, maar toen had je natuurlijk wel van die boekjesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hahaha ja inderdaad, en alsof die man niet op 1000 miljoen andere manieren aan beeldmateriaal van schaarsgeklede vrouwen kan komenMijn vriend wil juist altijd dat ik stringbikini's of hele kleine broekjes aandoe maar dat vind ik toch meestal niet mooi, een beetje ordi.
Liefst met m'n paarse opblaaskrokodil.quote:
Mwehehehe.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:37 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME.
Heel mijn shirt en heel die kutkeuken weer onder. Tering tyfus zeg.
Heb je nu al last van hooikoorts klachten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liefst met m'n paarse opblaaskrokodil.
[..]
Mwehehehe.
En hooikoorts en hardlopen is matig. Maar het was lekker weer en weer een half uur gehobbeld na ziek zijn, dus it's something.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:37 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME.
Jup, hazelaars. Naast normale katten kan ik ook niet tegen die katjes.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:46 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb je nu al last van hooikoorts klachten?
Toch wel op batterijen mag ik hopen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liefst met m'n paarse opblaaskrokodil.
Je moet de foto zienquote:
Ben je er gelukkig weer redelijk snel vanaf! Ik kon afgelopen jaar een aantal dagen niet werken omdat m'n ogen letterlijk helemaal dicht zatenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, hazelaars. Naast normale katten kan ik ook niet tegen die katjes.Voordeel is wel dat ik eigenlijk alleen nu last heb, grassen doen me weinig.
Oh bah, dat is echt ruk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:52 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ben je er gelukkig weer redelijk snel vanaf! Ik kon afgelopen jaar een aantal dagen niet werken omdat m'n ogen letterlijk helemaal dicht zaten![]()
Zelfs de medicijnen die ik ervoor heb hielpen toen niet
Da's geen krokodil.quote:
DM!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Toch wel op batterijen mag ik hopen?
[..]
Je moet de foto zien
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:37 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME.
Lach maarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Toch wel op batterijen mag ik hopen?
[..]
Je moet de foto zien
Als het goed is gaat hij dan niet aanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:05 schreef Ryuuzen het volgende:
wacht maar tot je 'sochtends de deksel op je blender vergeet![]()
Ik mag niet lachen.. Maar doe het stiekem welquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:37 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME.
Pas maar op. Ze hoekt je zo neerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik mag niet lachen.. Maar doe het stiekem wel
jup ik schrok er ook van....kon gelijk weer gaan douchenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als het goed is gaat hij dan niet aan
edit: even getest met een lege blender.. hij gaat gewoon blenden zonder deksel
Nog niet ontvangenquote:
Been therequote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:05 schreef Ryuuzen het volgende:
wacht maar tot je 'sochtends de deksel op je blender vergeet![]()
LAAT ME WETENquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:05 schreef Artoo het volgende:
Q, ik ga het kwarkbroodrecept nu in een muffinvorm in de oven doen
Wel van gehoord, nooit geprobeerd. Ik hou a) van KH's en b) heb ik die gewoon nodig voor mijn trainingenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:38 schreef sandertjuh het volgende:
Q heb je wel eens gehoord van het ketose/ketogeen dieet? Of zelf eens geprobeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |