Dit..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar voor hetzelfde geld pas over 4 jaar, en dan ben je doodgebloed aan je shorts.
bubble of niet, nooit shorten in een bullmarkt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit..
Shorten ten tijde van de laatste stulpjes van de bubble is gevaarlijk.
Je kan toch short gaan op puts? Gatis geld.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
bubble of niet, nooit shorten in een bullmarkt.
Hoe weet jij dat nou ?quote:
En daarna veert het weer binnen 5 jaar terug.quote:
Overgewaardeerd ten opzichte van wat? Het is altijd relatief. Je kunt zeggen dat de huizenprijzen overgewaardeerd zijn, maar ten opzichte van wat? Van de bouwkosten? Van de huurprijzen? Van de prijzen van nieuwbouw?quote:Op woensdag 29 april 2015 23:20 schreef Pierson87 het volgende:
De aandelen zijn overgewaardeerd. Sprake van een bubbel.
Het hele idee van de beurs was juist ooit crowdfunding, de VOC is er groot mee gewordenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:48 schreef nikao het volgende:
[..]
Hoe kijk je aan tegen crowdfunding? Wordt nu toch ook steeds aantrekkelijker met de huidige rentes en koersen.
Ja man, goed uitstap momentquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:55 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik ben sinds oktober langzaam maar zeker alles aan het afbouwen, waardoor ik nu nog maar ongeveer 25 % van mijn oorspronkelijke beleggingen over heb. Daardoor heb ik weliswaar een deel van de koerstijgingen van de afgelopen 2 maanden gemist, maar de neerwaartse risico's beginnen me te groot te worden.
Dit grafiekje van Selang zegt alles (en de rode lijn is sindsdien weer verder naar rechts geschoven)
[ afbeelding ]
Ik heb liever nu +-1,5% op een risicoloze spaarrekening dan een verwacht rendement van 1% over risicovolle beleggingen.
Knap dat je dat weet, kun je dat argumenteren?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:17 schreef Pierson87 het volgende:
Zeker een goed uitstapmoment! Wordt alleen maar minder.
Dat lijkt me toch dichter in de buurt van een crash zitten.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:13 schreef LXIV het volgende:
Waarom zou er een 'echte' correctie komen (Dus AEX zeg maar naar 300). Wat is de aanleiding hiervoor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |