Dat lijkt mij ook een goede tijd.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:02 schreef Aspergermeisje het volgende:
De komende twee weken nemen om boekjes aan te schaffen en afspraken te maken? En dan gewoon beginnen als we toch een groepje bij elkaar hebben?
Mensen voor wie dat te vroeg komt, wachten tot er een volgend groepje compleet is?
Lijkt me primaquote:Op maandag 2 maart 2015 20:09 schreef MissStevie het volgende:
lijkt me ook wel een goed idee eigenlijkwe doen het ook voor de eerste keer, dus 2 wat kleinere groepjes leek mij ook een goed idee, eerst maar eens kijken hoe het loopt.
wat dachten van nog 2 weken de tijd om in te schrijven en dan nog een weekje om het boekje op te leuken. in die laatste week hebben we dan ook het definitieve aantal deelnemers, dus kunnen we de groepjes gaan maken. Dan over 3 weken de eerste verzenddatum?
quote:Op maandag 2 maart 2015 20:09 schreef MissStevie het volgende:
lijkt me ook wel een goed idee eigenlijkwe doen het ook voor de eerste keer, dus 2 wat kleinere groepjes leek mij ook een goed idee, eerst maar eens kijken hoe het loopt.
wat dachten van nog 2 weken de tijd om in te schrijven en dan nog een weekje om het boekje op te leuken. in die laatste week hebben we dan ook het definitieve aantal deelnemers, dus kunnen we de groepjes gaan maken. Dan over 3 weken de eerste verzenddatum?
klinkt goedquote:Op maandag 2 maart 2015 20:09 schreef MissStevie het volgende:
Haha. Ja inderdaad! Zin in!quote:Op maandag 2 maart 2015 20:31 schreef Muck het volgende:
Ik vind het prima hoor
Drie weken is wel laaaang, mijn handen jeuken, hihi
2 weken doen? En dan maandag als vaste verzenddatum (uitzonderingen daargelaten)quote:Op maandag 2 maart 2015 20:38 schreef MissStevie het volgende:
Helemaal topDan is de 1e verzenddatum dus 23 Maart
hoelang heeft iedereen het boekje dan in zijn bezit om eraan te knutselen? een week?
Mijn handen jeuken ook! haha, maar nu hebben we wel lekker de tijd om onze eerste pagina's op te leuken en om nog wat dingetjes kort te sluiten met elkaar
Wat veel leuke dingen daar! Heb alleen besloten geen nieuwe dingen voor dit project te kopen, helaas.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:24 schreef MissStevie het volgende:
2 weken vind ik ook prima
Ik ben even aan het snuffelen op postpapierenzo.nl .. ik was vergeten wat een leuke spulletjes zij hebben
Gaan we alles hier op het forum regelen of bijvoorbeeld in Facebookgroepen. Vind ik nogal een verschil. In zo'n besloten Facebookgroep mag wat mij betreft alles geplaatst worden. Hier op het forum ben ik daar wat voorzichtiger mee.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:23 schreef Sarabi het volgende:
Wat spreken we af qua foto's maken en posten?
ik deed sneak peaks, een stuk of 4 en dan in een collage posten.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:52 schreef Sarabi het volgende:
Zat ook eerder aan sneak peaks te denken maar weet niet wat er normaal gedaan wordt
Oops net toch wat van mijn verjaardagsgeld uitgegeven daarquote:Op maandag 2 maart 2015 21:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat veel leuke dingen daar! Heb alleen besloten geen nieuwe dingen voor dit project te kopen, helaas.
Dat vind ik persoonlijk wel een leuke manierquote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:22 schreef simmu het volgende:
[..]
ik deed sneak peaks, een stuk of 4 en dan in een collage posten.
edit: bv deze dus![]()
[ link | afbeelding ]
Haha, laat ik daar dan maar niet gaan kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oops net toch wat van mijn verjaardagsgeld uitgegeven daar
Ben benieuwd hoe snel ze zijn met verzenden
Haha het is mij ook niet gelukt om alleen te kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oops net toch wat van mijn verjaardagsgeld uitgegeven daar
Ben benieuwd hoe snel ze zijn met verzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |