abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150226931
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:02 schreef Aspergermeisje het volgende:
De komende twee weken nemen om boekjes aan te schaffen en afspraken te maken? En dan gewoon beginnen als we toch een groepje bij elkaar hebben?

Mensen voor wie dat te vroeg komt, wachten tot er een volgend groepje compleet is?
Dat lijkt mij ook een goede tijd.
Als het twee kleinere groepjes worden hebben we misschien ook geen last van de zomervakantie (uitzonderingen daar gelaten maar daar komen we toch ook wel weer uit)
pi_150227139
lijkt me ook wel een goed idee eigenlijk :Y we doen het ook voor de eerste keer, dus 2 wat kleinere groepjes leek mij ook een goed idee, eerst maar eens kijken hoe het loopt.

wat dachten van nog 2 weken de tijd om in te schrijven en dan nog een weekje om het boekje op te leuken. in die laatste week hebben we dan ook het definitieve aantal deelnemers, dus kunnen we de groepjes gaan maken. Dan over 3 weken de eerste verzenddatum?
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_150227257
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:09 schreef MissStevie het volgende:
lijkt me ook wel een goed idee eigenlijk :Y we doen het ook voor de eerste keer, dus 2 wat kleinere groepjes leek mij ook een goed idee, eerst maar eens kijken hoe het loopt.

wat dachten van nog 2 weken de tijd om in te schrijven en dan nog een weekje om het boekje op te leuken. in die laatste week hebben we dan ook het definitieve aantal deelnemers, dus kunnen we de groepjes gaan maken. Dan over 3 weken de eerste verzenddatum?
Lijkt me prima
pi_150227304
quote:

:Y helemaal goed
pi_150228187
quote:

klinkt goed :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 2 maart 2015 @ 20:31:46 #81
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_150228263
Ik vind het prima hoor :)

Drie weken is wel laaaang, mijn handen jeuken, hihi
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_150228576
Klinkt goed. Ik heb er zin in !
Just Breathe
pi_150228607
Helemaal top :D Dan is de 1e verzenddatum dus 23 Maart *O* hoelang heeft iedereen het boekje dan in zijn bezit om eraan te knutselen? een week?

Mijn handen jeuken ook! haha, maar nu hebben we wel lekker de tijd om onze eerste pagina's op te leuken en om nog wat dingetjes kort te sluiten met elkaar :)
pi_150228825
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:31 schreef Muck het volgende:
Ik vind het prima hoor :)

Drie weken is wel laaaang, mijn handen jeuken, hihi
Haha. Ja inderdaad! Zin in!
pi_150228867
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:38 schreef MissStevie het volgende:
Helemaal top :D Dan is de 1e verzenddatum dus 23 Maart *O* hoelang heeft iedereen het boekje dan in zijn bezit om eraan te knutselen? een week?

Mijn handen jeuken ook! haha, maar nu hebben we wel lekker de tijd om onze eerste pagina's op te leuken en om nog wat dingetjes kort te sluiten met elkaar :)
2 weken doen? En dan maandag als vaste verzenddatum (uitzonderingen daargelaten)
pi_150229803
23 maart is prima. En graag twee weken tussen de wisselingen. :)
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_150230893
Wat spreken we af qua foto's maken en posten?
pi_150230959
2 weken vind ik ook prima :Y

Ik ben even aan het snuffelen op postpapierenzo.nl .. ik was vergeten wat een leuke spulletjes zij hebben O+
pi_150231758
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:24 schreef MissStevie het volgende:
2 weken vind ik ook prima :Y

Ik ben even aan het snuffelen op postpapierenzo.nl .. ik was vergeten wat een leuke spulletjes zij hebben O+
Wat veel leuke dingen daar! Heb alleen besloten geen nieuwe dingen voor dit project te kopen, helaas.
pi_150232497
Yes, ook mee eens.
pi_150232623
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:23 schreef Sarabi het volgende:
Wat spreken we af qua foto's maken en posten?
Gaan we alles hier op het forum regelen of bijvoorbeeld in Facebookgroepen. Vind ik nogal een verschil. In zo'n besloten Facebookgroep mag wat mij betreft alles geplaatst worden. Hier op het forum ben ik daar wat voorzichtiger mee.
pi_150234002
Lijkt me niet zo leuk om alle foto's te posten, dan weet je al wat je aan het eind kan terug verwachten.

Op Facebook vind ik ook prima, als iedereen dat heeft dan.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_150234393
Zat ook eerder aan sneak peaks te denken maar weet niet wat er normaal gedaan wordt
pi_150234803
tsja.. ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed weet wat ik van de foto's vind. Het is leuk om dalijk vast foto's te posten van je versierde boekjes enzo, maar het is natuurlijk leuker om te zien wat anderen in jouw boekje maken op het moment dat je het boekje zelf weer in je handen hebt. Misschien kun je wel gewoon van elke pagina een foto maken en deze dan voor jezelf houden ofzo? mocht er dan een boekje verloren gaan op watvoor manier dan ook (wat we absoluut niet hopen natuurlijk!) dan zijn die foto's nog wel een beetje een schrale troost.. of als je écht iets leuks hebt gemaakt wat je wilt delen, een sneak peak? of als iedereen zijn boekje heeft dat je foto's plaats van jouw favo pagina's?
pi_150235166
Ik ben geen facebook gebruiker :o
pi_150239148
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:52 schreef Sarabi het volgende:
Zat ook eerder aan sneak peaks te denken maar weet niet wat er normaal gedaan wordt
ik deed sneak peaks, een stuk of 4 en dan in een collage posten.

edit: bv deze dus :)

[ Bericht 27% gewijzigd door simmu op 03-03-2015 10:09:33 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_150242231
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat veel leuke dingen daar! Heb alleen besloten geen nieuwe dingen voor dit project te kopen, helaas.
Oops net toch wat van mijn verjaardagsgeld uitgegeven daar :D
Ben benieuwd hoe snel ze zijn met verzenden
pi_150242245
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:22 schreef simmu het volgende:

[..]

ik deed sneak peaks, een stuk of 4 en dan in een collage posten.

edit: bv deze dus :)
[ link | afbeelding ]
Dat vind ik persoonlijk wel een leuke manier
pi_150242252
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Haha, laat ik daar dan maar niet gaan kijken
pi_150242350
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Haha het is mij ook niet gelukt om alleen te kijken :P mijn redenatie was, ik ga misschien ook weer naar school.. kan ik mijn schoonspuiten ook opleuken :+

mijn ervaring is dat de service super goed is bij ze! vergelijkbaar met B&W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')