niet te hoogdrempelig denken Biancaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:09 schreef Biancavia het volgende:
O, ik zit naar dat art journaling te kijken, maar ik weet niet of ik dat wel kan.
Ik twijfelde omdat ik idd dacht, dat kan ik niet. Maar what the ... Ik doe mee! Haal me maar vd misschien lijst af.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:12 schreef MissStevie het volgende:
[..]
niet te hoogdrempelig denken Biancaik ben ook geen Picasso, maar de bladzijdes versieren met tekst, recepten of met een collage is ook heel leuk. Het is de bedoeling om iet mee te geven aan iemand en wat dat is en hoe je dat doet is aan jou, dat is het leuke ervan. Iedereen kan mee doen op zijn eigen manier!
Zet mij er maar bijquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:57 schreef MissStevie het volgende:
Leuk dames!! Het feit dat jullie de energie er überhaupt in willen steken om een boekje op te leuken is hartstikke leuk!ik zet jullie erbij
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ok, ik heb erover nagedacht en ik wil wel meedoen!
(Hopelijk gaat mijn washitape-gebruikstempo dan omhoog, waardoor ik mijn kooptempo inhaal)
Die had ik ook in mijn hoofd. Ik denk dat als mij de eerste pagina's volmaken bevalt dat ik dan beslis of ik mee doequote:Op zondag 1 maart 2015 19:17 schreef Biancavia het volgende:
Is dit wat: https://m.bol.com/nl/p/mo(...)ebook/sf/true#images
Dan moet je pagina's gaan tellen denk ik (aan de hand van wat er afgesproken wordt qua hoeveel pagina's er per persoon gevuld worden). Dit zijn namelijk vrij dunne boekjes.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:34 schreef mocha het volgende:
Ik vind het spannend allemaal. Haha. Heb nog nooit zoiets gedaan.
Zou zoiets iets zijn http://www.vd.nl/wonen/ka(...)otitieboek/g21044579
Is een setje van 3 boekjes.
ow, dat schiet niet op.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Dan moet je pagina's gaan tellen denk ik (aan de hand van wat er afgesproken wordt qua hoeveel pagina's er per persoon gevuld worden). Dit zijn namelijk vrij dunne boekjes.
die gaan prima als je het op 8 deelnemers per groepje houdt. dan hou je precies aan de achterkant de reservebladen overquote:Op maandag 2 maart 2015 13:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Dan moet je pagina's gaan tellen denk ik (aan de hand van wat er afgesproken wordt qua hoeveel pagina's er per persoon gevuld worden). Dit zijn namelijk vrij dunne boekjes.
Dat is wel slim!quote:Op maandag 2 maart 2015 15:54 schreef Muck het volgende:
Ik heb een leuk boekje met een ringband bij de Action gehaald
Door de ringband geeft het niet als hij dikker wordt en kan hij ook makkelijk opengeklapt in een envelop gestopt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
Ik heb mijn (gelinieerde dat welquote:Op maandag 2 maart 2015 18:06 schreef MissStevie het volgende:
Leuk pannenkoeken! Wat dachten we van 8 pagina's? dus 4 dubbele zeg maar? (Omdat de meeste bladzijdes aan beide kanten beschreven kunnen worden)
ik lurk ook mee met de round robin projecten in het OUD topic, daar staan best goed opgestelde regels in. is het heel asso om deze van ze te kopiëren?
quote:Op maandag 2 maart 2015 18:06 schreef MissStevie het volgende:
Leuk pannenkoeken! Wat dachten we van 8 pagina's? dus 4 dubbele zeg maar? (Omdat de meeste bladzijdes aan beide kanten beschreven kunnen worden)
ik lurk ook mee met de round robin projecten in het OUD topic, daar staan best goed opgestelde regels in. is het heel asso om deze van ze te kopiëren?
edit: zet ze hieronder ff in een spoilertjeHeb je daar een linkje naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Ik heb nog een leeg gelinieerd moleskine boekje liggen, die gebruik ik mooi hiervoorquote:Op maandag 2 maart 2015 18:09 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik heb mijn (gelinieerde dat wel) boekje geteld
hij heeft 81 paginas.
Ja ach, veel lege pagina zal er toch niet overblijven.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik heb nog een leeg gelinieerd moleskine boekje liggen, die gebruik ik mooi hiervoor
Mijne is ook van de hemaquote:Op maandag 2 maart 2015 18:32 schreef MissStevie het volgende:
Ik heb vandaag ook een boekje gehaald bij de Hema met 80 pagina's
Dat heb ik ook hoor. Maar ik vind het wel een leuk en ontspannend project ook. Even lekker frobelenquote:Op maandag 2 maart 2015 18:43 schreef Sarabi het volgende:
8 klinkt als een goed aantalvind het nog steeds spannend of ik wel genoeg (en goede) dingen kan verzinnen
Ik ga er ook wel vanuit dat iedereen weet dat iedereen zijn best doet en het alleen al leuk is dat iemand de tijd neemt om die pagina's voor jou te maken.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:48 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Maar ik vind het wel een leuk en ontspannend project ook. Even lekker frobelen. Ik denk dat ik plaatjes uit tijdschriften ga knippen enzo. Dan kom ik vast vanzelf op meerdere ideen:)
Ook dat ja!quote:Op maandag 2 maart 2015 18:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga er ook wel vanuit dat iedereen weet dat iedereen zijn best doet en het alleen al leuk is dat iemand de tijd neemt om die pagina's voor jou te maken.
Ziet er goed uit hoor Sarabiquote:Op maandag 2 maart 2015 18:47 schreef Sarabi het volgende:
Is dit iets?
http://www.bol.com/nl/p/m(...)ok/9200000020472017/
Ik weet niet echt waar ik naar op zoek ben
Haha, shit zeg.. Niet terug te halen nog?quote:Op maandag 2 maart 2015 18:55 schreef MissStevie het volgende:
ik zit me net iets heel stoms te bedenken.. ik wil ook iets doen met collages en tijdschriften en bedacht me vanmorgen nog, als ik op ga ruimen NIET de Viva weggooien..
guess what I did...
Ahh das jammer.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:55 schreef MissStevie het volgende:
ik zit me net iets heel stoms te bedenken.. ik wil ook iets doen met collages en tijdschriften en bedacht me vanmorgen nog, als ik op ga ruimen NIET de Viva weggooien..
guess what I did...
Flows of Happinez zijn dan aanraders.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:00 schreef MissStevie het volgende:
agja.. ik zat er inderdaad aan te denken om een oproepje te plaatsten op fb ofzo. Kijken of ik zo nog een paar leuke tijdschriften bij elkaar kan krijgen en anders maar niet. dan bedenk ik weer wat andersvanavond een avondje alleen thuis,
gaat dansen vanavond, dus ik ga me eens lekker verdiepen in round robins en wat inspiratie op doen
Wordt misschien met de zomervakanties wel lastig? Ik ga in juni/juli in ieder geval 2 weken weg. Mogelijk meer mensen?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:54 schreef MissStevie het volgende:
nee je vult steeds de pagina's achter elkaar.![]()
en de inschrijving.. tot eind maart? en dan begin/medio April beginnen met verzenden??
Dat lijkt mij ook een goede tijd.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:02 schreef Aspergermeisje het volgende:
De komende twee weken nemen om boekjes aan te schaffen en afspraken te maken? En dan gewoon beginnen als we toch een groepje bij elkaar hebben?
Mensen voor wie dat te vroeg komt, wachten tot er een volgend groepje compleet is?
Lijkt me primaquote:Op maandag 2 maart 2015 20:09 schreef MissStevie het volgende:
lijkt me ook wel een goed idee eigenlijkwe doen het ook voor de eerste keer, dus 2 wat kleinere groepjes leek mij ook een goed idee, eerst maar eens kijken hoe het loopt.
wat dachten van nog 2 weken de tijd om in te schrijven en dan nog een weekje om het boekje op te leuken. in die laatste week hebben we dan ook het definitieve aantal deelnemers, dus kunnen we de groepjes gaan maken. Dan over 3 weken de eerste verzenddatum?
quote:Op maandag 2 maart 2015 20:09 schreef MissStevie het volgende:
lijkt me ook wel een goed idee eigenlijkwe doen het ook voor de eerste keer, dus 2 wat kleinere groepjes leek mij ook een goed idee, eerst maar eens kijken hoe het loopt.
wat dachten van nog 2 weken de tijd om in te schrijven en dan nog een weekje om het boekje op te leuken. in die laatste week hebben we dan ook het definitieve aantal deelnemers, dus kunnen we de groepjes gaan maken. Dan over 3 weken de eerste verzenddatum?
klinkt goedquote:Op maandag 2 maart 2015 20:09 schreef MissStevie het volgende:
Haha. Ja inderdaad! Zin in!quote:Op maandag 2 maart 2015 20:31 schreef Muck het volgende:
Ik vind het prima hoor
Drie weken is wel laaaang, mijn handen jeuken, hihi
2 weken doen? En dan maandag als vaste verzenddatum (uitzonderingen daargelaten)quote:Op maandag 2 maart 2015 20:38 schreef MissStevie het volgende:
Helemaal topDan is de 1e verzenddatum dus 23 Maart
hoelang heeft iedereen het boekje dan in zijn bezit om eraan te knutselen? een week?
Mijn handen jeuken ook! haha, maar nu hebben we wel lekker de tijd om onze eerste pagina's op te leuken en om nog wat dingetjes kort te sluiten met elkaar
Wat veel leuke dingen daar! Heb alleen besloten geen nieuwe dingen voor dit project te kopen, helaas.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:24 schreef MissStevie het volgende:
2 weken vind ik ook prima
Ik ben even aan het snuffelen op postpapierenzo.nl .. ik was vergeten wat een leuke spulletjes zij hebben
Gaan we alles hier op het forum regelen of bijvoorbeeld in Facebookgroepen. Vind ik nogal een verschil. In zo'n besloten Facebookgroep mag wat mij betreft alles geplaatst worden. Hier op het forum ben ik daar wat voorzichtiger mee.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:23 schreef Sarabi het volgende:
Wat spreken we af qua foto's maken en posten?
ik deed sneak peaks, een stuk of 4 en dan in een collage posten.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:52 schreef Sarabi het volgende:
Zat ook eerder aan sneak peaks te denken maar weet niet wat er normaal gedaan wordt
Oops net toch wat van mijn verjaardagsgeld uitgegeven daarquote:Op maandag 2 maart 2015 21:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat veel leuke dingen daar! Heb alleen besloten geen nieuwe dingen voor dit project te kopen, helaas.
Dat vind ik persoonlijk wel een leuke manierquote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:22 schreef simmu het volgende:
[..]
ik deed sneak peaks, een stuk of 4 en dan in een collage posten.
edit: bv deze dus![]()
[ link | afbeelding ]
Haha, laat ik daar dan maar niet gaan kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oops net toch wat van mijn verjaardagsgeld uitgegeven daar
Ben benieuwd hoe snel ze zijn met verzenden
Haha het is mij ook niet gelukt om alleen te kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oops net toch wat van mijn verjaardagsgeld uitgegeven daar
Ben benieuwd hoe snel ze zijn met verzenden
Ik kan ook niet tekenen hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:37 schreef gebakken-koekje het volgende:
oh dit leek mij altijd al heel leuk om te doen MAAR...
-Er komt een verhuizing aan
-Ik ben niet echt super in tekenen, wel heel creatief maar het worden niet echt top creaties en dat vind ik dan een beetje jammer voor die mensen.
-Ik heb facebook alleen voor de mensen die ik in het echt ook ken
-Door mijn spierziekte gaat een meeting ook lastig worden
-Ik vind het geven van mijn adres altijd een beetje eng
Maar het idee is wel super leuk!!
Ja dat is ook wel weer zo......... *lastig* !quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tekenen hoor
En ik denk niet dat we het via FB gaan doen en een meeting was toch ook nog niet zeker?
Adres vind ik ook altijd spannend maar de meeste die zich op gegeven hebben 'ken' ik wel uit andere CREAtopics en vertrouw ik wel
Hadden zij dan niet van te voren data afgesproken?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:29 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik heb eens oude round robin topics in oud doorgelezen (niet helemaal hoor) maar daaruit kwam wel naar voren dat de boekjes regelmatig te laat verstuurd werden. Ik stel voor dat we hier vooraf de verzenddata bepalen en dat (uitzonderingen daargelaten) we die dan gaan hanteren.
Kwam posts tegen van mensen die 3 boekjes tegelijk ontvingen![]()
, das niet handig
Topquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:46 schreef MissStevie het volgende:
wat betreft de 1e pagina's van jezelf, dit is optioneel lijkt mesommige doen 2 pagina's, sommige misschien 10. Zolang er maar genoeg ruimte over blijft voor je groepsgenootjes om te decoreren
Dat idee heb ik dus ook een beetjequote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:30 schreef Biancavia het volgende:
Ik ga eerst wel met die pagina's voor mezelf aan de slag. En dan beslis ik of ik het echt leuk vind en goed genoeg voor anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:36 schreef MissStevie het volgende:
Bruna heeft ook wel boekjes jahier hebben ze ook moleskine boekjes bij de bruna.
ik heb even geknusteld aan een beetje info voor in de OP. Als dit verder allemaal oké is ga ik even een Mod lief aankijken en vragen of die het in de OP wil zetten voor onsBij de verzenddata ben ik voor het gemak toch even uitgegaan van 8 deelnemers per groepje. Dit kunnen we altijd nog inkorten als we besluiten de groepjes kleiner te houden.
Super! Duidelijk en overzichtelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik besluit mee te doen en halverwege mijn adres verandert kan dat dan gewoon aagepast worden in mijn groepje enzo zodat de boekjes naar het goede adres gestuurd worden?
thnx!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:39 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Super! Duidelijk en overzichtelijkAls ik besluit mee te doen en halverwege mijn adres verandert kan dat dan gewoon aagepast worden in mijn groepje enzo zodat de boekjes naar het goede adres gestuurd worden?
owja chips.. dat was mijn originele idee ook.. maar heb per ongeluk steeds 1 week ertussen gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:42 schreef Biancavia het volgende:
Ik red het niet hoor, elke week. Kunnen we geen 2 weken aanhouden? En dan in de zomer met vakanties even op elkaar afstemmen.
Ik snap hetquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:43 schreef MissStevie het volgende:
[..]
thnx!Ja hoor, dat kun je gewoon aanpassen. Je stuurt het boekje wat je ontvangt ook steeds naar dezelfde persoon, dus je hoeft je adres ook maar 1x door te geven.
stel je groepje is:
• Pietje
• Klaasje
• Janjte
dan stuur je in de eerste ronde je eigen boekje naar de persoon onder je (of boven je als je de laatste in de lijst bent) Dan stuur je in de 2e ronde het boekje wat je ontvangen hebt weer naar de zelfde persoon die onder je in de lijst staat enz.
Je adres veranderen is dan dus geen probleem. Gewoon ff kortsluiten per DM met je round robin maatje
Ik zet het vast in mijn agendaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:48 schreef MissStevie het volgende:
aangepast![]()
Verzenddata:
• 23 Maart > Iedereen stuurt zijn boekje op naar persoon 1 uit zijn groepje
• 6 April
• 20 April
• 4 Mei
• 18 Mei
• 1 Juni
• 15 Juni
• 29 Juni > De boekjes gaan weer terug naar de eigenaar
Jaloers! hahahaquote:
Het kan ook met lijntjesquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:32 schreef gebakken-koekje het volgende:
Gewoon in 5!! winkels geweest en nergens van die lijnloze boekjesnou dan maar eens online kijken
Leuk, leuk, leukquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:48 schreef MissStevie het volgende:
aangepast![]()
Verzenddata:
• 6 April
• 20 April
• 4 Mei
• 18 Mei
• 1 Juni
• 15 Juni
Ik bedacht me ook dat het misschien met lijntjes juist wel makkelijker is.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het kan ook met lijntjes(ik heb vaker schetsjes op lijntjespapier
)
6 april zal dan 7 april worden, want da's 2de paasdagquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:48 schreef MissStevie het volgende:
aangepast![]()
Verzenddata:
• 6 April
• 20 April
• 4 Mei
• 18 Mei
• 1 Juni
• 15 Juni
ja ok.. maar op 6 april kun je hem wel in de brievenbus gooien. hij zal alleen wat later verstuurd worden dan, maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:41 schreef simmu het volgende:
[..]
6 april zal dan 7 april worden, want da's 2de paasdag
ik plaag maar watquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:44 schreef MissStevie het volgende:
[..]
ja ok.. maar op 6 april kun je hem wel in de brievenbus gooien. hij zal alleen wat later verstuurd worden dan, maar dat maakt niet uit
Ik hoop dat ik mijn pakketje morgen ook binnen krijgquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:18 schreef MissStevie het volgende:
Ik hoop dat ik morgen mijn pakketje binnen heb van postpapier enzo.. dan ga ik langzaam aan beginnen met versieren van mijn boekje
In ieder geval sneak peaksquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:08 schreef valentijn101 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de eerste pagina s.
Gaan jullie de zelfgemaakte blz in jullie eigen boekje hier posten?
Ik bedenk me net dat ik dit ook in mijn dagboek kan doen.
van mn eigen boekje doe ik wel foto's, verder enkel sneakpeaksquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:08 schreef valentijn101 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de eerste pagina s.
Gaan jullie de zelfgemaakte blz in jullie eigen boekje hier posten?
Ik bedenk me net dat ik dit ook in mijn dagboek kan doen.
niet doen hoor! het gaat er toch om dat je iets maakt voor een ander? de een is nu eenmaal handiger met zoiets als een ander. ik vind het nu juist zo leuk om te zien wat de anderen mooi en/of leuk vinden!quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
nu word ik nerveus of het wel leuk genoeg is
Kijken op Pinterest helpt ook niet, wat zijn sommige mensen creatief zeg.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
nu word ik nerveus of het wel leuk genoeg is
niet doen! knutsel spullen komen altijd van pasquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:29 schreef gebakken-koekje het volgende:
Mijn boekje (ook met lijntjes) is er ook en kan natuurlijk ook overheen geplakt wordenEn ik heb echt schandalig ingeslagen met scrap/knutselspul net........wie zegt mij even dat ik me niet schuldig hoef te voelen enzo
hahaha ja dat helpt dankje! Ik dacht dat de pagina's zouden gaan bobbelen als ik er iets in zou lijmen maar dat valt gelukkig heel erg meequote:Op woensdag 4 maart 2015 15:43 schreef MissStevie het volgende:
[..]
niet doen! knutsel spullen komen altijd van pas(helpt dat?
)
en als je bang bent dat de bladzijdes te dik zijn voor bepaalde knutsels, dan kun je ze wel wat dikker maken met knutsel karton
en kan ff niet meer terug kijken wie dat boekje had gekocht en ben het vergetenmaar wel leuk boekje!!
leukquote:
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:28 schreef MissStevie het volgende:
[..]
leukdoe je nu mee in 2 round Robins?
haha leukquote:
Ik weet het zekerquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:49 schreef MissStevie het volgende:
[..]
haha leukweet je zeker dat je dat gaat kunnen bolwerken? gezien alle verzenddata dicht bij elkaar licht en je dus van ongeveer 16 personen een boekje gaat vullen?
niet om te zeuren, maar zou zo jammer zijn als 1 van de projecten mislukt
Respectquote:
Waar heb je ze gehaald?quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:34 schreef Pannenkoeken het volgende:
Een week geleden wist ik niet echt wat Washitape was. Nu heb ik 12 rolletjes![]()
![]()
ik zou je eigen adres gewoon op de achterkant van de enveloppe schrijven. Als er dan wat mis gaat bij de post weten ze wie de afzender isquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:08 schreef Sarabi het volgende:
Moeten we aan de binnenkant nog ons adres vermelden of heeft dat toch geen nut (behalve als ie kwijtraakt)?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:34 schreef Pannenkoeken het volgende:
Een week geleden wist ik niet echt wat Washitape was. Nu heb ik 12 rolletjes![]()
![]()
Hahah, geeft niet hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:34 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]![]()
(Sorry dat ik je aangestoken heb)![]()
Ik heb inmiddels ook een boekje. Heb een Moleskine gekocht. Flink aan de prijs, maar dan weet je ook dat het goed is.
Jaaa, en voor cadeautjes inpakken, en om enveloppen mee dicht te plakken, en om iPhonehoesjes enzo mee te beplakken, en gewoon mee te knutselen. De mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:43 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Hahah, geeft niet hoor![]()
Normaal gebruik ik schilderstape om kaartjes ed op te hangen. Dit is zo veel leuker
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:57 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Jaaa, en voor cadeautjes inpakken, en om enveloppen mee dicht te plakken, en om iPhonehoesjes enzo mee te beplakken, en gewoon mee te knutselen. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Oooh, ik was er vandaag en ze hebben weer nieuwe stationary sets voor 5 euro.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga ook morgen bij de Hema kijken voor een boekje. Misschien vind ik dan per ongeluk ook nog wel meer leuks.
Ik heb een boekje van de hema met lijntjes gekocht.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:24 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Oooh, ik was er vandaag en ze hebben weer nieuwe stationary sets voor 5 euro.Met stickers, stempels, ponsen en washi tape.
Boekje heb ik er niet gevonden. Alles was met lijntjes en dat wilde ik niet. Maar was in een kleine Hema.
Ik heb wel met ideal betaald maar heb ook vandaag nog niets ontvangenquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:22 schreef MissStevie het volgende:
[..]
ik zou je eigen adres gewoon op de achterkant van de enveloppe schrijven. Als er dan wat mis gaat bij de post weten ze wie de afzender isdat deed ik met postcrossing ook altijd en dit werktr goed!
de 16e gaan we groepjes maken en dan kun je gewoon je adres uitwisselen met de gene onder je op het lijstje
ik zit ook nogsteeds op mijn pakje te wachten. normaal had ik hem de volgende dag al op de mat liggen, maar er ging iets mis bij de ideal betaling. heb toen gewoon overgeschreven via de bank maar dan duurt het volgens mij wel langer tot ze het geld hebben? en ze versturen pas als het geld binnen is
ik ga vandaag of morgen ook weer ff bij de hema kijken. ze hadden ook leuke stempelsquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga ook morgen bij de Hema kijken voor een boekje. Misschien vind ik dan per ongeluk ook nog wel meer leuks.
hmm ben ik niet van ze gewend.. maar zal wel goedkomenquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb wel met ideal betaald maar heb ook vandaag nog niets ontvangen
bij ons heeft de xenos ook een hele knutselafdeling met washi tape, lint, lijm, kraaltjes enz. zeker waard om er even te kijken!quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:52 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik heb ook een met lijntjes maar ik ben er best tevreden meeals je iets recht wil hebben zijn die lijntjes handig en natuurlijk kan er vanalles in geplakt worden
Wat leuk trouwens die stationary sets!
Weet iemand of Xenos nog leuk RR (round robin) spul heeft of is dat de moeite niet waard om te gaan kijken?
Leuk dat ik jou hier ook weer tegenkom!quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
oeeeeeeh!! Ik zie dat inmiddels de OP weer aangepast kan worden!
Mag ik erbij onder zeker?Ik begon al bijna te hyperventileren bij de topictitel
Ik denk dat ik een boekje fiks bij een collega, zij is boekbindsterIk weet ook al welke ik dan wil XD
Die zit hier toevallig dus vlak bij de Hema.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:07 schreef MissStevie het volgende:
[..]
bij ons heeft de xenos ook een hele knutselafdeling met washi tape, lint, lijm, kraaltjes enz. zeker waard om er even te kijken!Maar verder wil ik niemand opstoken tot shoppen ofzo
![]()
en nu zal ik weer stoppen met het topic vol te spammen
Hihi ja! Maar ik zie jou ook gewoon op FB natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Leuk dat ik jou hier ook weer tegenkom!
dat is dan helemaal makkelijk natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die zit hier toevallig dus vlak bij de Hema.
Ik denk ook wel dat het goedkomtquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:01 schreef MissStevie het volgende:
[..]
hmm ben ik niet van ze gewend.. maar zal wel goedkomenwil alleen zo graag aan mijn boekje beginnen
ik denk dat ik morgen vast aan de binnenkant ga beginnen. Heb het morgen heel de dag best lekker rustig, op dansen na 's avonds, dus lekker de tijd om te freubelen
vanaf volgende week wordt alles hopelijk weer een beetje drukker
![]()
Ja, das waar! Dankjewel trouwensquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hihi ja! Maar ik zie jou ook gewoon op FB natuurlijkMet je prachtkindjes!
Dat zal bij mij niet anders zijn ben ik bangquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:49 schreef Sarabi het volgende:
Net ook weer even zitten prutsen
Ik merk dat ik van alles kan verzinnen maar om het nog echt (mooi) te maken is best lastigdus alvast sorry voor de mensen in mijn groepje
Thanksquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:31 schreef Biancavia het volgende:
Deze site vond ik, misschien voor anderen ook handig: http://artjournalist.com/one-word-art-journal-prompts/
Als ik klaar ben post ik wel wat foto'squote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef mocha het volgende:
![]()
![]()
Voor de aangekomen pakketjes en voor de overplaatsing van SummerBreeze.
Ik ben aan de cover begonnen.
Ben benieuwd of het wat wordt
Gaat iemand nog foto's plaatsen van zn geknutsel?
Jammer! Maar het moet ook wel leuk blijven inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:39 schreef Biancavia het volgende:
Lieve mensen, ik ga me terugtrekken. Ik ga wel met mijn boekje beginnen, want het lijkt me geweldig superleuk, maar ik ga het voor mezelf houden. Reden is dat ik me nu al druk maak of het allemaal wel gaat lukken. Daarbij heb ik met mezelf afgesproken zo min mogelijk verplichtingen aan te gaan. Ik wil niet halverwege met tegenzin en stress aan de boekjes gaan zitten, dat vind ik niet eerlijk tegenover iedereen die meedoet.
Ik blijf dit topic wel volgen, want ik vind het een tof project en het zal me zelf ook wel inspiratie geven om hier wat sneakpeeks te kunnen bekijken.
Er zal vast wel wat te regelen zijn toch?!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb wel even een vraagje. Ik ga van 21 april tot 5 mei naar New York. Dat is PRECIES in de periode dat er weer een boekjes wissel is. Is het een grote ramp als het boekje dan wat later word verstuurd? Ik ben namelijk bang dat ik hem niet op tijd binnen krijg om mee te nemen, dus ik kan dan 6 mei pas beginnen met knutselen.
Of kan ik afspreken met diegene die het boekje verstuurd dat hij het ietsje eerder naar mij verstuurd?
Mocht dit nou echt een probleem worden, dan moet ik me helaas terug trekken
Lijkt mij dat zulke dingen onderling in het groepje best te bespreken zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb wel even een vraagje. Ik ga van 21 april tot 5 mei naar New York. Dat is PRECIES in de periode dat er weer een boekjes wissel is. Is het een grote ramp als het boekje dan wat later word verstuurd? Ik ben namelijk bang dat ik hem niet op tijd binnen krijg om mee te nemen, dus ik kan dan 6 mei pas beginnen met knutselen.
Of kan ik afspreken met diegene die het boekje verstuurd dat hij het ietsje eerder naar mij verstuurd?
Mocht dit nou echt een probleem worden, dan moet ik me helaas terug trekken
Denk het ook welquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:39 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Lijkt mij dat zulke dingen onderling in het groepje best te bespreken zijn
Heuj, dit had ik geschreven kunnen hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:03 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond lekker bezig geweest met knutselen![]()
Resultaat: kaft + eerste 4 pagina's zijn klaar
Simultaan knutselenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Heuj, dit had ik geschreven kunnen hebben
Ik leg net mijn pen neer
Ehm, jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Simultaan knutselen
Ik merk trouwens dat ik niet het type: less is more is.
Ik moet mijzelf soms echt tegenhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Detail van pagina 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg creatiefquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:39 schreef gebakken-koekje het volgende:
Dan ik ook maar even een preview:
[ afbeelding ]
Echt wel! We zijn nieuwsgierigquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:34 schreef MissStevie het volgende:
en jullie noemen jezelf niet creatief..ik ga nu maar niks meer posten van wat ik gemaakt heb denk ik
+1quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:41 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik kan echt niet wachten om in het boekje van iemand anders te beginnen![]()
nog 2 weken wachten
Zoiets doe ik ook. Met een 2e boekje. Waarin ik sinds 2 jaar kleine fijne dingetjes schrijf (dus vandaag buiten in het zonnetje zitten en eindelijk mijn boek uit lezen). Die ben ik nu aan het opleuken.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:47 schreef gebakken-koekje het volgende:
Dan kan ik nog even vooruit hahaha tja dan knutsel ik maar in mijn eigen boekje zolang ik die van de anderen nog niet heb
Wow Wat netjesquote:Op zondag 8 maart 2015 23:23 schreef gebakken-koekje het volgende:
Een WIP'je (Work In Progress) van mijn knutselwerk vanavond
[ afbeelding ]
Waaromquote:Op maandag 9 maart 2015 12:03 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
die ligt dus nu in de prullenbak
Omdat ik niet tevreden was met het begin en ik mijn WIP'je uiteindelijk ook totaal verpest had dus dan begin ik liever opnieuw met iets waar ik wel tevreden mee benquote:
Jammer, vond het er superleuk uitzien!quote:Op maandag 9 maart 2015 12:39 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Omdat ik niet tevreden was met het begin en ik mijn WIP'je uiteindelijk ook totaal verpest had dus dan begin ik liever opnieuw met iets waar ik wel tevreden mee ben
Ik ookquote:Op maandag 9 maart 2015 12:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jammer, vond het er superleuk uitzien!
Ik zie het al voor mequote:Op maandag 9 maart 2015 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Wow als je maar niet zo streng bent voor ons
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me
"Muck, ik heb je boekje weggegooid hoor, wel netjes schrijven"
Ik juist wel!quote:Op maandag 9 maart 2015 13:46 schreef gebakken-koekje het volgende:
en mijn handschrift is ook vreselijk dus dat kan ik nog wel accepteren maar als ik een lijmrestje of een scheef stukje papier zie..... pas maar op![]()
![]()
en nu wil niemand meer met mij in het groepje
quote:Op maandag 9 maart 2015 13:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me
"Muck, ik heb je boekje weggegooid hoor, wel netjes schrijven"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MissStevie op 09-03-2015 16:46:23 ]No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
thnx! die postzegels had ik nog van het postcrossen. Die grote komt uit Ruslandquote:
Wat mij betreft wel. Ik plak je erbij in het lijstjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:42 schreef Crientj het volgende:
Super leuk idee zeg!. Kan ik ook meedoen? ^^.
Jammer Biancavia! Maar wel fijn dat je zo om iedereen denkt. Het is inderdaad niet leuk als er boekjes afgeraffeld worden, omdat er geen tijd of geen zin oid voor is. Wieweet kun je in een volgende ronde een keer mee doenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:39 schreef Biancavia het volgende:
Lieve mensen, ik ga me terugtrekken. Ik ga wel met mijn boekje beginnen, want het lijkt me geweldig superleuk, maar ik ga het voor mezelf houden. Reden is dat ik me nu al druk maak of het allemaal wel gaat lukken. Daarbij heb ik met mezelf afgesproken zo min mogelijk verplichtingen aan te gaan. Ik wil niet halverwege met tegenzin en stress aan de boekjes gaan zitten, dat vind ik niet eerlijk tegenover iedereen die meedoet.
Ik blijf dit topic wel volgen, want ik vind het een tof project en het zal me zelf ook wel inspiratie geven om hier wat sneakpeeks te kunnen bekijken.
quote:Op maandag 9 maart 2015 16:34 schreef MissStevie het volgende:
Leuk geworden gebakken koekje!haha en ik durf nog wel in je groepje hoor.. ik weet alleen niet of ik wel in jouw boekje durf te knutselen. dalijk vind je het lelijk en scheur je mijn pagina's eruit
![]()
(geintje natuurlijk)
ik heb ook maar eens een beginnetje gemaakt. 'less is more' is mijn motto wel.. als 1 van de enige denk ik hahavanavond verder. dan is
aan het dansen.
Leuk geworden!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee hoor, dingen van anderen vind ik nooit lelijkIk denk dat dat ook komt omdat omdat ik dan voor mezelf een idee in mijn hoofd heb en dan lukt dat niet zoals ik het in gedachten had en bij anderen heb je dat natuurlijk niet, dan is het helemaal een verrassing
Ik ben nu aan het lezen over verschillende technieken om de achtergrond van pagina's mee te maken. Kenden jullie die methode met verf en een oud (bank)pasje? Ik dus niet dus ik probeerde het even uit op een stukje papier en zei gewoon hardop ooh dat is LEUK!!![]()
Nee, die ken ik niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 17:14 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Leuk geworden!!
En nee hoor, dingen van anderen vind ik nooit lelijkIk denk dat dat ook komt omdat omdat ik dan voor mezelf een idee in mijn hoofd heb en dan lukt dat niet zoals ik het in gedachten had en bij anderen heb je dat natuurlijk niet, dan is het helemaal een verrassing
Ik ben nu aan het lezen over verschillende technieken om de achtergrond van pagina's mee te maken. Kenden jullie die methode met verf en een oud (bank)pasje? Ik dus niet dus ik probeerde het even uit op een stukje papier en zei gewoon hardop ooh dat is LEUK!!
http://kristalnorton.com/(...)ckground-techniques/quote:Op maandag 9 maart 2015 17:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet.
Wel iets gezien met crêpepapier en druppels erop spetteren.
je moet gewoon een wat dikkere laag papier hebben. kan je ook bereiken door een collage te maken en daar overheen schilderenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:33 schreef gebakken-koekje het volgende:
Leuk!
En gewoon op dikker papier doen, dat bijknippen en in het boekje plakken? en als het papier krult laten drogen en een nacht onder iets zwaars?
Wow dat is ook mooi!! Ik las op die site ook al iets over gesso, wat is het precies? ik ken het niet geloof ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:44 schreef simmu het volgende:
[..]
je moet gewoon een wat dikkere laag papier hebben. kan je ook bereiken door een collage te maken en daar overheen schilderen![]()
wat ook leuk is: eerst een collage, dan een dun laagje gesso eroverheen en dan met een zwarte sharpie dingen uit die collage benadrukken en dan met verf en dan afmaken met weer die sharpie. dan krijg je zoiets:
[ link | afbeelding ]
altijdquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:10 schreef simmu het volgende:
gesso is bedoeld als grondverf, maar omdat het wat doorschijnt kan je het dus ook gebruiken om textuur aan te brengen op een pagina.
ik ben ook begonnen aan mijn boekje! willen jullie nog een fotoverslag?
zeker wel!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:10 schreef simmu het volgende:
gesso is bedoeld als grondverf, maar omdat het wat doorschijnt kan je het dus ook gebruiken om textuur aan te brengen op een pagina.
ik ben ook begonnen aan mijn boekje! willen jullie nog een fotoverslag?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:38 schreef MissStevie het volgende:
'even' iets laten drogen en plat laten drogen..SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leuk!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:48 schreef MissStevie het volgende:
Een WIPjehij oogt wel wat slordig opn de foto.. nu vallen ineens de lijmrandjes op
maar goed.. ik ben er wel tevreden over
als je het boekje in je handen hebt ziet hij er wel netjes uit
![]()
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:30 schreef simmu het volgende:
[..]
leuk!
ik word hier altijd zo ontzettend nieuwsgierig van he
Ziet er ook alweer zo goed uitquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:48 schreef MissStevie het volgende:
Een WIPjehij oogt wel wat slordig opn de foto.. nu vallen ineens de lijmrandjes op
![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk!!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:48 schreef MissStevie het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ja die kwam van mij en op google en pinterest is echt veel te vinden, ik vind het nu al zo'n leuk project! Ik schrijf helemaal niet zo veel, een algemeen intro stukje en voor de rest wat ik leuk vind maar dan niet echt in een verhaaltje maar op een leuke manier verwerkt. Dan nog wat steekwoorden over mij en een quote die bij mij past ook weer op een leuke manier gedaan. Wat ik er voor de rest nog in ga zetten weet ik niet maar ik kom steeds weer op nieuwe leuke dingetjesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:05 schreef mocha het volgende:
[..]
Wat leuk!!
Ik durf bijna niet meer![]()
Ook bedankt voor de link (gebakken-koekje geloof ik) met de background techniques. Ook daarop nog gegoogled, leuke dingen kom je dan tegen.
Zo even wat fotootjes van mijn wip posten.
Ik heb trouwens geen idee wat te schrijven allemaal
Zo ben ik ook maar gaan schrijven. Geen verhaaltje maar gewoon zinnetjes, losse woorden enzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:14 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
ja die kwam van mij en op google en pinterest is echt veel te vinden, ik vind het nu al zo'n leuk project! Ik schrijf helemaal niet zo veel, een algemeen intro stukje en voor de rest wat ik leuk vind maar dan niet echt in een verhaaltje maar op een leuke manier verwerkt. Dan nog wat steekwoorden over mij en een quote die bij mij past ook weer op een leuke manier gedaan. Wat ik er voor de rest nog in ga zetten weet ik niet maar ik kom steeds weer op nieuwe leuke dingetjes
Ziet er mooi uit!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:20 schreef mocha het volgende:
[..]
Zo ben ik ook maar gaan schrijven. Geen verhaaltje maar gewoon zinnetjes, losse woorden enzo.
wip-je:
[ afbeelding ]
Leuk! En ik ken het! Mijn schetsboek heeft ook al een hippe kaft hahahaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:25 schreef Muck het volgende:
Omdat ik zoveel plezier had aan het versieren van mijn boekje, moest ook mijn dagboek eraan geloven
[ afbeelding ]
Ziet er bekend uitquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:25 schreef Muck het volgende:
Omdat ik zoveel plezier had aan het versieren van mijn boekje, moest ook mijn dagboek eraan geloven
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:25 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je etsy.com al ontdekt voor het kopen van washi tape?quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:13 schreef valentijn101 het volgende:
[..]nu pas.
Mijn dagboeken worden steeds dikker.
Ik plak er altijd van alles bij. Entreetickets, visitekaartjes, foto s enz.
Verder probeer ik het een beetje op te leuken met tekeningen, stempels en sinds deze week ook washi tape.
Er zou een waarschuwing op dit topic moeten kopen. Ik dacht genoeg knutselspul te hebben en dan beginnen jullie over washi tape.
Nog niet. Ik durf er ook niet op te kijken. Ik was bij de action en heb daar een lading ingeslagen. En stempelrolletjes, stickers, mini wasknijpers, labels, deco verf en glitters.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:30 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Heb je etsy.com al ontdekt voor het kopen van washi tape?
psssst.. heb je al eens gekeken op Postpapierenzo.nlquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:34 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Nog niet. Ik durf er ook niet op te kijken. Ik was bij de action en heb daar een lading ingeslagen. En stempelrolletjes, stickers, mini wasknijpers, labels, deco verf en glitters.ik heb hulp nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |