abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150103036

Het idee
Een groepje van -idealiter- 8 personen start met elkaar een Round Robin. Iedereen koopt een boekje. Moleskine boekjes zijn heel geschikt voor dit project, omdat die ingenaaid zijn en zelfs als ze 10 keer zo dik zijn geworden, stevig blijven en niet gaan loslaten. Eén iemand neemt de leiding op zich: deze persoon stelt de groep samen, zorgt dat iedereen elkaars adres heeft en geeft de spelregels door, die per groep aangepast kunnen worden en zorgt voor de verdere communicatie van de groep.

Hoe?
Je begint met op de eerste -binnen de groep afgesproken- aantal bladzijden iets te laten zien over jezelf, je werk, je eventuele gezin, je interesses etc. Dat doe je in de vorm van bijvoorbeeld een collage van knipsels, tekeningen, tekst, beeld, quotes, gedichtjes etc. Alles op je eigen unieke manier. Hoeft niet perfect! Je kunt ook een thema aan je boekje ' hangen', bijvoorbeeld een kleur, muziek, quotes, geloof, happines, oid. Natuurlijk ga je van de kaft ook iets leuks maken, verf, teken, plak of brei er een hoes om heen. Alles kan!
Na twee weken stuur je het boekje door naar de volgende persoon en jij ontvangt rond die tijd een boekje van iemand anders waarin je je lekker creatief uitleeft met papier, stof, verf, potlood, pen, stift of wat dan ook! Elke twee of drie weken (net wat je als groep afspreekt) stuur of geef je het boekje door en na een maand of 3/4 krijg je je eigen boekje weer terug, maar nu vol mooie dingen, speciaal gemaakt voor jou!
Ook leuk is het om een speciale afsluiting met elkaar te regelen, zodat je de boekjes persoonlijk kunt overhandigen en elkaar in het écht' kunt zien!

Hoe doe je mee?
Geef je naam op in dit topic en de TS zet je in het lijstje in de OP. Zodra er genoeg deelnemers zijn worden de groepjes gemaakt, de verzenddata besproken en dan kan de pret beginnen! *O*
Eén iemand neemt de leiding. Meestal degene die de oproep doet. Zorg dat iedereen weet waar ze aan beginnen en dat er van iedereen verwacht wordt dat ze op tijd hun boekje versturen. Niks vervelender dan weken op een boekje te moeten wachten, waardoor jij en dus ook de andere niet verder kunnen. !!!Geef je dus alleen op als je zeker weet dat je tijd vrij kan maken om een paar bladzijdes te vullen in elk boekje!!! Er kan altijd overmacht zijn, overleg dan met elkaar wat handig is: iets langer de tijd nemen, of degene even overslaan. Op het laatst is het boekje zo dik dat het waarschijnlijk pakketpost is, vertel dat je mededeelnemers ook, zodat ze niet voor verrassingen komen te staan. Handig is ook om bijvoorbeeld een besloten facebook groep aan te maken waarop jullie dingen kunnen delen en sneakpeaks kunnen laten zien van wat je gemaakt hebt.

Geen inspiratie?
Ga dan eens googelen op 'artjournaling' of zoek op Pinterest naar 'artjournaling'of 'roundrobin'. Zeker weten dat je dan weer genoeg ideeen op doet! En vergaap je niet aan de dingen die de anderen maken, probeer het gewoon op jouw manier en je zult merken dat je aldoende heel veel leert!

Websites voor inspiratie
http://bykris-art.blogspot.nl/p/round-robin-notebook.html
http://www.postfabriek.nl/2013/05/14/round-robin/
https://www.facebook.com/pages/Round-Robin/100724360086938
• Pinterest
• Of google eens op 'Round Robin project'

De tarieven:
t/m 20g 0,69 (1)
t/m 50g 1,38 (2)
t/m 100g 2,07 (3)
t/m 250g 2,76 (4)
t/m 2kg 3,45 (5)

Brievenbuspost is max 38 x 26,5 x 3,2 cm. en max 2kg.

De regels
• Schaf een boekje/schriftje aan op a5 formaat van min. 80 bladzijdes. Zorg dat hij niet te zwaar is en door de brievenbus past.
• Wees zuinig op het boekje van een ander
• Ieder boekje blijft 2 weken bij de deelnemer.
• De boekjes worden netjes op de aangegeven verzenddata verstuurd.
• Foto’s maken is verplicht, ze delen in het topic niet
• Blijf eerlijk en blijf communiceren met elkaar wanneer er een probleem optreed tijdens het verzenden van het boekje oid.
• Probeer minimaal 8 pagina's te vullen, dit is het leukst voor de eigenaar van het boekje. Meer mag, maar zorg dat de deelnemers na jou ook 8 pagina's kunnen vullen.
• Zorg dat het boekje minimaal de eerste 5 rondes nog door de brievenbus past. Zo heeft iedereen max. 3x ¤6,75 aan verzendkosten.

Aanmelden kan tot:
16 Maart

Verzenddata:
• 23 Maart > Iedereen stuurt zijn boekje op naar persoon 1 uit zijn groepje.
• 6 April
• 20 April
• 4 Mei
• 18 Mei
• 1 Juni
• 15 Juni
• 29 Juni > De boekjes gaan weer terug naar de eigenaar.

Ik hoop dat het idee een beetje duidelijk is geworden uit bovenstaande tekst. Over de overige regeltjes zoals aantal deelnemers, aantal groepjes, verzenddata e.d. kunnen we eens brainstormen en wanneer er voldoende deelnemers zijn kunnen we eens een gokje wagen met zijn alle. Zijn er niet voldoende deelnemers? dan gewoon weer een slotje op het topic en dan was het idee leuk :P

Maar voor nu, Who else is in? :D *O* *O*

Deelnemers:
• MissStevie
• Sarabi
• Biancavia
• Muck
• Mocha
• MevrouwPuff
• Aspergermeisje
• Spuuglokje
• simmu
• Pannenkoeken
• gebakken-koekje
• JaleesaJoia
• YskaFredriksson

Misschien
• SummerBreeze

[ Bericht 0% gewijzigd door MissStevie op 05-03-2015 22:03:55 ]
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  PR en moderator vrijdag 27 februari 2015 @ 18:31:30 #2
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_150118522
TVP! Wellicht dat ik later eens meedoe :D
Fuck the EBU.
pi_150119998
Ik heb er helaas de discipline niet voor. Maar ik ben wel erg benieuwd naar de kunstwerkjes. (Verkapte tvp) :+
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_150129623
Wat leuk!
Ik denk er nog even over na.
Just Breathe
pi_150131930
Ben benieuwd hoeveel deelnemers we bij elkaar kunnen krijgen! :)

Leuk dat je meedoet Sarabi! :D en Mocha, ik heb je op het misschien lijstje gezet, is dat ok? Leuk dat je het overweegt :D
pi_150138434
Lijkt me geweldig leuk! Zet mij er maar bij. :D
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_150138503
O, ik zit naar dat art journaling te kijken, maar ik weet niet of ik dat wel kan. :')
pi_150138572
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:09 schreef Biancavia het volgende:
O, ik zit naar dat art journaling te kijken, maar ik weet niet of ik dat wel kan. :')
niet te hoogdrempelig denken Bianca :) ik ben ook geen Picasso, maar de bladzijdes versieren met tekst, recepten of met een collage is ook heel leuk. Het is de bedoeling om iet mee te geven aan iemand en wat dat is en hoe je dat doet is aan jou, dat is het leuke ervan. Iedereen kan mee doen op zijn eigen manier! :D
pi_150138616
je kan trouwens ook al zulke leuke dingen met een paar stickers, glitter pennen en Washi tape. :)
pi_150138716
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:12 schreef MissStevie het volgende:

[..]

niet te hoogdrempelig denken Bianca :) ik ben ook geen Picasso, maar de bladzijdes versieren met tekst, recepten of met een collage is ook heel leuk. Het is de bedoeling om iet mee te geven aan iemand en wat dat is en hoe je dat doet is aan jou, dat is het leuke ervan. Iedereen kan mee doen op zijn eigen manier! :D
Ik twijfelde omdat ik idd dacht, dat kan ik niet. Maar what the ... Ik doe mee! Haal me maar vd misschien lijst af.
Just Breathe
pi_150138807
Leuk! en ik ga gewoon mijn best doen en we zien wel hoe creatief het wordt :D
pi_150138996
Poesie album O+
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:40:13 #14
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_150140246
Tof!
Ik wil ook graag meedoen :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_150141860
Leuk dames!! Het feit dat jullie de energie er überhaupt in willen steken om een boekje op te leuken is hartstikke leuk! O+ ik zet jullie erbij :D
pi_150144104
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:57 schreef MissStevie het volgende:
Leuk dames!! Het feit dat jullie de energie er überhaupt in willen steken om een boekje op te leuken is hartstikke leuk! O+ ik zet jullie erbij :D
Zet mij er maar bij :)
pi_150144855
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 14:28 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Zet mij er maar bij :)
gedaan, leuk! :D
  zaterdag 28 februari 2015 @ 14:59:19 #18
112545 Muck
pi_150144918
En dat is al zes *O*
pi_150144919
Al zes! :D *O*
pi_150144927
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 14:59 schreef Muck het volgende:
En dat is al zes *O*
GMTA! *O*
  zaterdag 28 februari 2015 @ 16:02:20 #22
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_150146602
Ik mis er de discipline en tijd voor maar ga jullie zeker volgen. Vind die boekjes vaak zo mooi om te zien :)
pi_150148293
Ik twijfel nog even. Maar ik wil wel op de misschien lijst :)
pi_150148823
we gaan hard :D *O*
pi_150160253
Ok, ik heb erover nagedacht en ik wil wel meedoen!

(Hopelijk gaat mijn washitape-gebruikstempo dan omhoog, waardoor ik mijn kooptempo inhaal) :D
  zondag 1 maart 2015 @ 09:29:30 #26
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150170835
Ik heb eens in OUD meegedaan met zo'n project, en vind het heel leuk om mee te doen met mensen van dit subforum. Dus ik meld me aan!
  zondag 1 maart 2015 @ 09:31:54 #27
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150170873
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ok, ik heb erover nagedacht en ik wil wel meedoen!

(Hopelijk gaat mijn washitape-gebruikstempo dan omhoog, waardoor ik mijn kooptempo inhaal) :D
:D ik heb ook een washitape-verzamelverslaving. Volgens mij krijg ik mijn voorraad nooit meer op. :')
pi_150171157
Ik heb nog nooit van washitape gehoord. Er gaat een wereld voor me open. :P
pi_150171686
nu moet ik ook washi tape :o
Is dat hetzelfde als masking tape trouwens?
pi_150172215
Volgens mij is dat hetzelfde ja.
pi_150184258
Welk formaat moet zon boekje hebben? Ik ben wat aan het neuzen naar leuke boekjes nl :)
pi_150186673
lieve mensen, ik kan de OP niet meer aanpassen. als iedereen die (misschien) mee wil doen het lijstje even kopieert en post, dan houden we het overzicht en kunnen we in een nieuw topic het lijstje zo overnemen en up to date in de OP plakken :)

en het boekje zou ik njet te zwaar en te groot doen Pannenkoeken. dat scheelt weer in de kosten :) Moleskine boekjes schijnen goed geschikt te zijn voor dit project :D
pi_150187374
pi_150191216
Lijkt me prima hoor Biancavia :Y ik ga morgen eens even snuffelen bij de hema :D
pi_150191781
quote:
Die had ik ook in mijn hoofd. Ik denk dat als mij de eerste pagina's volmaken bevalt dat ik dan beslis of ik mee doe :)
pi_150208621
Deelnemers:
• MissStevie
• Sarabi
• Biancavia
• Muck
• Mocha
• MevrouwPuff
• Aspergermeisje
• Spuuglokje

Misschien
• Pannenkoeken

pi_150208728
ik wil wel meedoen :)

Deelnemers:
• MissStevie
• Sarabi
• Biancavia
• Muck
• Mocha
• MevrouwPuff
• Aspergermeisje
• Spuuglokje
• simmu

Misschien
• Pannenkoeken

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_150208931
leuk mensen! we hebben al een leuk groepje bij elkaar zo :D

misschien is het een idee om alvast te gaan nadenken over de verzenddata en de grootte van de groepjes e.d? dan kunnen mensen zich ook tot die tijd aanmelden en kunnen we daarna gaan beginnen :D
pi_150211509
over verzenden: het werkt prima om een boekje opengevouwen in zo'n grote bubble enveloppe te doen, dan kan het door de brievenbus. pas op het laatst wordt het dan eventueel pakketpost

posttarieven
Brievenbuspost is max 38 x 26,5 x 3,2 cm. en max 2kg.

De tarieven:

t/m 20g 0,69 (1)
t/m 50g 1,38 (2)
t/m 100g 2,07 (3)
t/m 250g 2,76 (4)
t/m 2kg 3,45 (5)
pi_150212564
Ik vind het spannend allemaal. Haha. Heb nog nooit zoiets gedaan.
Zou zoiets iets zijn http://www.vd.nl/wonen/ka(...)otitieboek/g21044579
Is een setje van 3 boekjes.
Just Breathe
pi_150212848
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:34 schreef mocha het volgende:
Ik vind het spannend allemaal. Haha. Heb nog nooit zoiets gedaan.
Zou zoiets iets zijn http://www.vd.nl/wonen/ka(...)otitieboek/g21044579
Is een setje van 3 boekjes.
Dan moet je pagina's gaan tellen denk ik (aan de hand van wat er afgesproken wordt qua hoeveel pagina's er per persoon gevuld worden). Dit zijn namelijk vrij dunne boekjes.
pi_150212931
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:43 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Dan moet je pagina's gaan tellen denk ik (aan de hand van wat er afgesproken wordt qua hoeveel pagina's er per persoon gevuld worden). Dit zijn namelijk vrij dunne boekjes.
ow, dat schiet niet op.
Dan is Biancavia's optie beter idd.
Just Breathe
pi_150213020
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:43 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

die gaan prima als je het op 8 deelnemers per groepje houdt. dan hou je precies aan de achterkant de reservebladen over
  maandag 2 maart 2015 @ 15:54:19 #44
112545 Muck
pi_150216681
Ik heb een leuk boekje met een ringband bij de Action gehaald :)
Door de ringband geeft het niet als hij dikker wordt en kan hij ook makkelijk opengeklapt in een envelop gestopt worden.
pi_150217366
ik vind iets als dit altijd heel erg leuk, maar ik weet nog niet of ik er voldoende tijd voor kan vrijmaken. Daarom even op de 'misschien'lijst en dan vanavond eens even de agenda erbij pakken

Deelnemers:
• MissStevie
• Sarabi
• Biancavia
• Muck
• Mocha
• MevrouwPuff
• Aspergermeisje
• Spuuglokje
• simmu

Misschien
• Pannenkoeken
• SummerBreeze
pi_150219634
Hoeveel pagina's gaan we eigenlijk vullen? Is dat al besloten?
pi_150220680
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:54 schreef Muck het volgende:
Ik heb een leuk boekje met een ringband bij de Action gehaald :)
Door de ringband geeft het niet als hij dikker wordt en kan hij ook makkelijk opengeklapt in een envelop gestopt worden.
Dat is wel slim!

Ja, laten we een uiterste aanmelddatum vaststellen en dan de groepjes indelen.
pi_150221033
Ik wil van de misschien lijst af :D
pi_150221052
Deelnemers:
• MissStevie
• Sarabi
• Biancavia
• Muck
• Mocha
• MevrouwPuff
• Aspergermeisje
• Spuuglokje
• simmu
• Pannenkoeken

Misschien
• SummerBreeze
pi_150222359
Leuk pannenkoeken! Wat dachten we van 8 pagina's? dus 4 dubbele zeg maar? (Omdat de meeste bladzijdes aan beide kanten beschreven kunnen worden :) )

ik lurk ook mee met de round robin projecten in het OUD topic, daar staan best goed opgestelde regels in. is het heel asso om deze van ze te kopiëren? :@

edit: zet ze hieronder ff in een spoilertje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150222471
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:06 schreef MissStevie het volgende:
Leuk pannenkoeken! Wat dachten we van 8 pagina's? dus 4 dubbele zeg maar? (Omdat de meeste bladzijdes aan beide kanten beschreven kunnen worden :) )

ik lurk ook mee met de round robin projecten in het OUD topic, daar staan best goed opgestelde regels in. is het heel asso om deze van ze te kopiëren? :@
Ik heb mijn (gelinieerde dat wel }:| ) boekje geteld :s) hij heeft 81 paginas.
pi_150222561
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:06 schreef MissStevie het volgende:

edit: zet ze hieronder ff in een spoilertje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je daar een linkje naar?
pi_150223035
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:09 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Ik heb mijn (gelinieerde dat wel }:| ) boekje geteld :s) hij heeft 81 paginas.
Ik heb nog een leeg gelinieerd moleskine boekje liggen, die gebruik ik mooi hiervoor :)
pi_150223118
Ik heb vandaag ook een boekje gehaald bij de Hema met 80 pagina's :Y
pi_150223305
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:29 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik heb nog een leeg gelinieerd moleskine boekje liggen, die gebruik ik mooi hiervoor :)
Ja ach, veel lege pagina zal er toch niet overblijven. :)

Ik moet nog shoppen. Heb ontdekt dat ze bij de Ako veel keus aan Moleskine hebben en daar kun je betalen met boekenbonnen. Win-win. *O*
pi_150223326
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:32 schreef MissStevie het volgende:
Ik heb vandaag ook een boekje gehaald bij de Hema met 80 pagina's :Y
Mijne is ook van de hema :)
pi_150223374
zullen we dan de 8 pagina's als richtlijn houden? wanneer iemand graag 1 of 2 meer wil doen kan dat alijd, als er maar genoeg bladzijdes overblijven voor de rest :)
pi_150223428
8 klinkt als een goed aantal :) vind het nog steeds spannend of ik wel genoeg (en goede) dingen kan verzinnen
pi_150223551
Is dit iets?
http://www.bol.com/nl/p/m(...)ok/9200000020472017/

Ik weet niet echt waar ik naar op zoek ben
pi_150223582
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:43 schreef Sarabi het volgende:
8 klinkt als een goed aantal :) vind het nog steeds spannend of ik wel genoeg (en goede) dingen kan verzinnen
Dat heb ik ook hoor. Maar ik vind het wel een leuk en ontspannend project ook. Even lekker frobelen :). Ik denk dat ik plaatjes uit tijdschriften ga knippen enzo. Dan kom ik vast vanzelf op meerdere ideen:)
pi_150223619
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:48 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Dat heb ik ook hoor. Maar ik vind het wel een leuk en ontspannend project ook. Even lekker frobelen :). Ik denk dat ik plaatjes uit tijdschriften ga knippen enzo. Dan kom ik vast vanzelf op meerdere ideen:)
Ik ga er ook wel vanuit dat iedereen weet dat iedereen zijn best doet en het alleen al leuk is dat iemand de tijd neemt om die pagina's voor jou te maken.
pi_150223662
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ga er ook wel vanuit dat iedereen weet dat iedereen zijn best doet en het alleen al leuk is dat iemand de tijd neemt om die pagina's voor jou te maken.
Ook dat ja!
Meestal ben je zelf het meest kritisch op je werk:)
pi_150223714
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:47 schreef Sarabi het volgende:
Is dit iets?
http://www.bol.com/nl/p/m(...)ok/9200000020472017/

Ik weet niet echt waar ik naar op zoek ben
Ziet er goed uit hoor Sarabi :Y

en niet te zenuwachtig zijn joh :) het is al super dat je het boekje op jouw manier op wil gaan leuken! en als het project dan ook nog goed tot zijn einde komt zonder verdwenen boekjes, dan is dat helemaal tof! :D

Daarbij is het ook leuk om de eerste pagina's van je boekje zelf te versieren. Je kan er dan wat over jezelf in zetten, je interesses enzovoorts. Wieweet krijg je wel heel veel inspiratie als je leest over de eigenaar van het boekje :D
pi_150223806
ik zit me net iets heel stoms te bedenken.. ik wil ook iets doen met collages en tijdschriften en bedacht me vanmorgen nog, als ik op ga ruimen NIET de Viva weggooien..

guess what I did :') ... :|W
pi_150223918
_O- Klinkt als iets wat ik ook voor elkaar had kunnen krijgen.
pi_150223919
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:55 schreef MissStevie het volgende:
ik zit me net iets heel stoms te bedenken.. ik wil ook iets doen met collages en tijdschriften en bedacht me vanmorgen nog, als ik op ga ruimen NIET de Viva weggooien..

Haha, shit zeg.. Niet terug te halen nog?

Recepten enzo lijkt me ook leuk, mits diegene van koken houdt dan.
pi_150223938
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:55 schreef MissStevie het volgende:

Ahh das jammer.
Misschien vrienden of familie die een stapel hebben liggen?

Ik ga denk ik ook vaak bij mijn moeder zitten, die heeft ook veel knutselspullen :D
pi_150224011
agja.. ik zat er inderdaad aan te denken om een oproepje te plaatsten op fb ofzo. Kijken of ik zo nog een paar leuke tijdschriften bij elkaar kan krijgen en anders maar niet. dan bedenk ik weer wat anders :) vanavond een avondje alleen thuis, O+ gaat dansen vanavond, dus ik ga me eens lekker verdiepen in round robins en wat inspiratie op doen :)
pi_150224235
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:00 schreef MissStevie het volgende:
agja.. ik zat er inderdaad aan te denken om een oproepje te plaatsten op fb ofzo. Kijken of ik zo nog een paar leuke tijdschriften bij elkaar kan krijgen en anders maar niet. dan bedenk ik weer wat anders :) vanavond een avondje alleen thuis, O+ gaat dansen vanavond, dus ik ga me eens lekker verdiepen in round robins en wat inspiratie op doen :)
Flows of Happinez zijn dan aanraders.
pi_150225420
Dan ga ik maar eens het boekje bestellen *O* voorpret *O*
Hoe lang laten we de inschrijvingen nog lopen?
In April ben ik wel een weekje weg trouwens....
pi_150225937
Moet je trouwens pagina's achter elkaar vullen of random of is dit naar eigen inzicht?
pi_150226497
nee je vult steeds de pagina's achter elkaar. :)

en de inschrijving.. tot eind maart? en dan begin/medio April beginnen met verzenden??
pi_150226766
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:54 schreef MissStevie het volgende:
nee je vult steeds de pagina's achter elkaar. :)

en de inschrijving.. tot eind maart? en dan begin/medio April beginnen met verzenden??
Wordt misschien met de zomervakanties wel lastig? Ik ga in juni/juli in ieder geval 2 weken weg. Mogelijk meer mensen?
pi_150226822
dit is wel een stukje wat ik lastig vind. het is fijn als iedereen genoeg tijd krijgt om aan zijn boekje te beginnen en om een boekje aan te schaffen e.d. als het mij ligt beginnen we volgende week al met verzenden maar dat is een beetje snel natuurlijk :+ suggesties.. anyone :D
pi_150226853
De komende twee weken nemen om boekjes aan te schaffen en afspraken te maken? En dan gewoon beginnen als we toch een groepje bij elkaar hebben?

Mensen voor wie dat te vroeg komt, wachten tot er een volgend groepje compleet is?
pi_150226931
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:02 schreef Aspergermeisje het volgende:
De komende twee weken nemen om boekjes aan te schaffen en afspraken te maken? En dan gewoon beginnen als we toch een groepje bij elkaar hebben?

Mensen voor wie dat te vroeg komt, wachten tot er een volgend groepje compleet is?
Dat lijkt mij ook een goede tijd.
Als het twee kleinere groepjes worden hebben we misschien ook geen last van de zomervakantie (uitzonderingen daar gelaten maar daar komen we toch ook wel weer uit)
pi_150227139
lijkt me ook wel een goed idee eigenlijk :Y we doen het ook voor de eerste keer, dus 2 wat kleinere groepjes leek mij ook een goed idee, eerst maar eens kijken hoe het loopt.

wat dachten van nog 2 weken de tijd om in te schrijven en dan nog een weekje om het boekje op te leuken. in die laatste week hebben we dan ook het definitieve aantal deelnemers, dus kunnen we de groepjes gaan maken. Dan over 3 weken de eerste verzenddatum?
pi_150227257
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:09 schreef MissStevie het volgende:
lijkt me ook wel een goed idee eigenlijk :Y we doen het ook voor de eerste keer, dus 2 wat kleinere groepjes leek mij ook een goed idee, eerst maar eens kijken hoe het loopt.

wat dachten van nog 2 weken de tijd om in te schrijven en dan nog een weekje om het boekje op te leuken. in die laatste week hebben we dan ook het definitieve aantal deelnemers, dus kunnen we de groepjes gaan maken. Dan over 3 weken de eerste verzenddatum?
Lijkt me prima
pi_150227304
quote:

:Y helemaal goed
pi_150228187
quote:

klinkt goed :)
  maandag 2 maart 2015 @ 20:31:46 #81
112545 Muck
pi_150228263
Ik vind het prima hoor :)

Drie weken is wel laaaang, mijn handen jeuken, hihi
pi_150228576
Klinkt goed. Ik heb er zin in !
Just Breathe
pi_150228607
Helemaal top :D Dan is de 1e verzenddatum dus 23 Maart *O* hoelang heeft iedereen het boekje dan in zijn bezit om eraan te knutselen? een week?

Mijn handen jeuken ook! haha, maar nu hebben we wel lekker de tijd om onze eerste pagina's op te leuken en om nog wat dingetjes kort te sluiten met elkaar :)
pi_150228825
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:31 schreef Muck het volgende:
Ik vind het prima hoor :)

Drie weken is wel laaaang, mijn handen jeuken, hihi
Haha. Ja inderdaad! Zin in!
pi_150228867
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:38 schreef MissStevie het volgende:
Helemaal top :D Dan is de 1e verzenddatum dus 23 Maart *O* hoelang heeft iedereen het boekje dan in zijn bezit om eraan te knutselen? een week?

Mijn handen jeuken ook! haha, maar nu hebben we wel lekker de tijd om onze eerste pagina's op te leuken en om nog wat dingetjes kort te sluiten met elkaar :)
2 weken doen? En dan maandag als vaste verzenddatum (uitzonderingen daargelaten)
pi_150229803
23 maart is prima. En graag twee weken tussen de wisselingen. :)
pi_150230893
Wat spreken we af qua foto's maken en posten?
pi_150230959
2 weken vind ik ook prima :Y

Ik ben even aan het snuffelen op postpapierenzo.nl .. ik was vergeten wat een leuke spulletjes zij hebben O+
pi_150231758
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:24 schreef MissStevie het volgende:
2 weken vind ik ook prima :Y

Ik ben even aan het snuffelen op postpapierenzo.nl .. ik was vergeten wat een leuke spulletjes zij hebben O+
Wat veel leuke dingen daar! Heb alleen besloten geen nieuwe dingen voor dit project te kopen, helaas.
pi_150232497
Yes, ook mee eens.
pi_150232623
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:23 schreef Sarabi het volgende:
Wat spreken we af qua foto's maken en posten?
Gaan we alles hier op het forum regelen of bijvoorbeeld in Facebookgroepen. Vind ik nogal een verschil. In zo'n besloten Facebookgroep mag wat mij betreft alles geplaatst worden. Hier op het forum ben ik daar wat voorzichtiger mee.
pi_150234002
Lijkt me niet zo leuk om alle foto's te posten, dan weet je al wat je aan het eind kan terug verwachten.

Op Facebook vind ik ook prima, als iedereen dat heeft dan.
pi_150234393
Zat ook eerder aan sneak peaks te denken maar weet niet wat er normaal gedaan wordt
pi_150234803
tsja.. ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed weet wat ik van de foto's vind. Het is leuk om dalijk vast foto's te posten van je versierde boekjes enzo, maar het is natuurlijk leuker om te zien wat anderen in jouw boekje maken op het moment dat je het boekje zelf weer in je handen hebt. Misschien kun je wel gewoon van elke pagina een foto maken en deze dan voor jezelf houden ofzo? mocht er dan een boekje verloren gaan op watvoor manier dan ook (wat we absoluut niet hopen natuurlijk!) dan zijn die foto's nog wel een beetje een schrale troost.. of als je écht iets leuks hebt gemaakt wat je wilt delen, een sneak peak? of als iedereen zijn boekje heeft dat je foto's plaats van jouw favo pagina's?
pi_150235166
Ik ben geen facebook gebruiker :o
pi_150239148
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:52 schreef Sarabi het volgende:
Zat ook eerder aan sneak peaks te denken maar weet niet wat er normaal gedaan wordt
ik deed sneak peaks, een stuk of 4 en dan in een collage posten.

edit: bv deze dus :)

[ Bericht 27% gewijzigd door simmu op 03-03-2015 10:09:33 ]
pi_150242231
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat veel leuke dingen daar! Heb alleen besloten geen nieuwe dingen voor dit project te kopen, helaas.
Oops net toch wat van mijn verjaardagsgeld uitgegeven daar :D
Ben benieuwd hoe snel ze zijn met verzenden
pi_150242245
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:22 schreef simmu het volgende:

[..]

ik deed sneak peaks, een stuk of 4 en dan in een collage posten.

edit: bv deze dus :)
[ link | afbeelding ]
Dat vind ik persoonlijk wel een leuke manier
pi_150242252
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Haha, laat ik daar dan maar niet gaan kijken
pi_150242350
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Haha het is mij ook niet gelukt om alleen te kijken :P mijn redenatie was, ik ga misschien ook weer naar school.. kan ik mijn schoonspuiten ook opleuken :+

mijn ervaring is dat de service super goed is bij ze! vergelijkbaar met B&W
pi_150242920
Vannacht had ik al allerlei ideeën van wat ik wilde maken.
Straks alvast aan wat schetsjes beginnen voordat ik het vergeet.
We doen 2x 4 pagina's over onszelf toch?
pi_150243200
Ik heb eens oude round robin topics in oud doorgelezen (niet helemaal hoor) maar daaruit kwam wel naar voren dat de boekjes regelmatig te laat verstuurd werden. Ik stel voor dat we hier vooraf de verzenddata bepalen en dat (uitzonderingen daargelaten) we die dan gaan hanteren.

Kwam posts tegen van mensen die 3 boekjes tegelijk ontvingen :o :D , das niet handig :')
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:37:42 #103
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150247077
oh dit leek mij altijd al heel leuk om te doen MAAR...

-Er komt een verhuizing aan

-Ik ben niet echt super in tekenen, wel heel creatief maar het worden niet echt top creaties en dat vind ik dan een beetje jammer voor die mensen.

-Ik heb facebook alleen voor de mensen die ik in het echt ook ken

-Door mijn spierziekte gaat een meeting ook lastig worden

-Ik vind het geven van mijn adres altijd een beetje eng

Maar het idee is wel super leuk!!
pi_150247141
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:37 schreef gebakken-koekje het volgende:
oh dit leek mij altijd al heel leuk om te doen MAAR...

-Er komt een verhuizing aan

-Ik ben niet echt super in tekenen, wel heel creatief maar het worden niet echt top creaties en dat vind ik dan een beetje jammer voor die mensen.

-Ik heb facebook alleen voor de mensen die ik in het echt ook ken

-Door mijn spierziekte gaat een meeting ook lastig worden

-Ik vind het geven van mijn adres altijd een beetje eng

Maar het idee is wel super leuk!!
Ik kan ook niet tekenen hoor :)
En ik denk niet dat we het via FB gaan doen en een meeting was toch ook nog niet zeker?

Adres vind ik ook altijd spannend maar de meeste die zich op gegeven hebben 'ken' ik wel uit andere CREAtopics en vertrouw ik wel :D
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:40:25 #105
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150247167
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik kan ook niet tekenen hoor :)
En ik denk niet dat we het via FB gaan doen en een meeting was toch ook nog niet zeker?

Adres vind ik ook altijd spannend maar de meeste die zich op gegeven hebben 'ken' ik wel uit andere CREAtopics en vertrouw ik wel :D
Ja dat is ook wel weer zo......... *lastig* !
pi_150247172
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:29 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik heb eens oude round robin topics in oud doorgelezen (niet helemaal hoor) maar daaruit kwam wel naar voren dat de boekjes regelmatig te laat verstuurd werden. Ik stel voor dat we hier vooraf de verzenddata bepalen en dat (uitzonderingen daargelaten) we die dan gaan hanteren.

Kwam posts tegen van mensen die 3 boekjes tegelijk ontvingen :o :D , das niet handig :')
Hadden zij dan niet van te voren data afgesproken?
Ik zag ook dat sommige hun boekjes helemaal niet meer terug hebben gekregen, dat is wel erg jammer.
Daarom is het wel een goed idee om altijd foto's te maken zodat als het boekje kwijt raakt je aan die persoon toch nog wat kan laten zien (alleen achteraf natuurlijk)
pi_150247328
volgens mij zijn er wel steeds data afgesproken, maar zijn er mensen geweest die zich er gewoon niet aan houden :{ ik hoop echt dat iedereen die hier mee doet die discipline wel heeft. Laten we in ieder geval duidelijk en eerlijk met elkaar blijven communiceren. het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er onverhoopt wat tussen komt, maar laat het dan even weten, dan kunnen we er een oplossing voor verzinnen met zijn alle.

wat betreft de 1e pagina's van jezelf, dit is optioneel lijkt me :) sommige doen 2 pagina's, sommige misschien 10. Zolang er maar genoeg ruimte over blijft voor je groepsgenootjes om te decoreren :D

De foto's, zullen we het gewoon zo doen dat iedereen sowieso foto's maakt van de pagina's die hij heeft gemaakt, maar dat het optioneel is om sneak peaks oid te plaatsen?

en gebakken koekje, je kan ook op de misschien lijst? dan kun je rustig eens afwachten of alle afspraken enz. je aan staan en dan later alsnog beslissen om mee te doen. Je kan natuurlijk ook gewoon eens deze ronde afwachten hoe het gaat :)

ik vind het leuk, al die enthousiasme! *O*
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:52:23 #108
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150247554
Ja ik vind het wel echt een heel leuk idee :D Ik verhuis alleen 2 maanden en dat gaat ook wat werk geven nu maar aan de andere kant lekker knutselen enzo 's avonds is dan ook wel weer leuk.......*twijfeltwijfel* hahaha
pi_150247604
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:46 schreef MissStevie het volgende:

wat betreft de 1e pagina's van jezelf, dit is optioneel lijkt me :) sommige doen 2 pagina's, sommige misschien 10. Zolang er maar genoeg ruimte over blijft voor je groepsgenootjes om te decoreren :D

Top :)
pi_150248101
Ik ga ook wat oude topics in OUD teruggelezen, heb er zoveel zin in *O*
Mogen we ook al sneak peaks van onze eigen pagina's plaatsen de komende weken?
pi_150248733
Ik ga eerst wel met die pagina's voor mezelf aan de slag. En dan beslis ik of ik het echt leuk vind en goed genoeg voor anderen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:44:48 #112
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150249201
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:30 schreef Biancavia het volgende:
Ik ga eerst wel met die pagina's voor mezelf aan de slag. En dan beslis ik of ik het echt leuk vind en goed genoeg voor anderen.
Dat idee heb ik dus ook een beetje :)
pi_150249294
Hmm het boekje dat ik besteld had is toch erg klein.
Nu ga ik deze bestellen:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)in/9200000014087348/
Ook nog eens goedkoper :)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:51:17 #114
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150249391
Ik ga zo eens even bij de hema kijken naar boekjes, zal Bruna ze ook hebben?
pi_150250815
Bruna heeft ook wel boekjes ja :Y hier hebben ze ook moleskine boekjes bij de bruna.

ik heb even geknusteld aan een beetje info voor in de OP. Als dit verder allemaal oké is ga ik even een Mod lief aankijken en vragen of die het in de OP wil zetten voor ons :) Bij de verzenddata ben ik voor het gemak toch even uitgegaan van 8 deelnemers per groepje. Dit kunnen we altijd nog inkorten als we besluiten de groepjes kleiner te houden.
SPOILER
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:39:50 #116
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150250949
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:36 schreef MissStevie het volgende:
Bruna heeft ook wel boekjes ja :Y hier hebben ze ook moleskine boekjes bij de bruna.

ik heb even geknusteld aan een beetje info voor in de OP. Als dit verder allemaal oké is ga ik even een Mod lief aankijken en vragen of die het in de OP wil zetten voor ons :) Bij de verzenddata ben ik voor het gemak toch even uitgegaan van 8 deelnemers per groepje. Dit kunnen we altijd nog inkorten als we besluiten de groepjes kleiner te houden.
SPOILER
Super! Duidelijk en overzichtelijk :D Als ik besluit mee te doen en halverwege mijn adres verandert kan dat dan gewoon aagepast worden in mijn groepje enzo zodat de boekjes naar het goede adres gestuurd worden?
pi_150251017
Netjes MissStevie
Een van de verzenddata ben ik waarschijnlijk op vakantie maar dan verstuur ik hem iets eerder (laat ik tegen die tijd wel aan de juiste persoon weten)
pi_150251047
Ik red het niet hoor, elke week. Kunnen we geen 2 weken aanhouden? En dan in de zomer met vakanties even op elkaar afstemmen.
pi_150251061
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:39 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Super! Duidelijk en overzichtelijk :D Als ik besluit mee te doen en halverwege mijn adres verandert kan dat dan gewoon aagepast worden in mijn groepje enzo zodat de boekjes naar het goede adres gestuurd worden?
thnx! :) Ja hoor, dat kun je gewoon aanpassen. Je stuurt het boekje wat je ontvangt ook steeds naar dezelfde persoon, dus je hoeft je adres ook maar 1x door te geven.
stel je groepje is:
• Pietje
• Klaasje
• Janjte
dan stuur je in de eerste ronde je eigen boekje naar de persoon onder je (of boven je als je de laatste in de lijst bent) Dan stuur je in de 2e ronde het boekje wat je ontvangen hebt weer naar de zelfde persoon die onder je in de lijst staat enz.

Je adres veranderen is dan dus geen probleem. Gewoon ff kortsluiten per DM met je round robin maatje :D
pi_150251094
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:42 schreef Biancavia het volgende:
Ik red het niet hoor, elke week. Kunnen we geen 2 weken aanhouden? En dan in de zomer met vakanties even op elkaar afstemmen.
owja chips.. dat was mijn originele idee ook.. maar heb per ongeluk steeds 1 week ertussen gedaan :+ foutje.. zal het even aanpassen :)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:44:30 #121
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150251104
2 weken lijkt mij inderdaad ook wat relaxter per boekje
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:46:18 #122
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150251156
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:43 schreef MissStevie het volgende:

[..]

thnx! :) Ja hoor, dat kun je gewoon aanpassen. Je stuurt het boekje wat je ontvangt ook steeds naar dezelfde persoon, dus je hoeft je adres ook maar 1x door te geven.
stel je groepje is:
• Pietje
• Klaasje
• Janjte
dan stuur je in de eerste ronde je eigen boekje naar de persoon onder je (of boven je als je de laatste in de lijst bent) Dan stuur je in de 2e ronde het boekje wat je ontvangen hebt weer naar de zelfde persoon die onder je in de lijst staat enz.

Je adres veranderen is dan dus geen probleem. Gewoon ff kortsluiten per DM met je round robin maatje :D
Ik snap het :D
pi_150251232
aangepast O-)

Verzenddata:
• 23 Maart > Iedereen stuurt zijn boekje op naar persoon 1 uit zijn groepje
• 6 April
• 20 April
• 4 Mei
• 18 Mei
• 1 Juni
• 15 Juni
• 29 Juni > De boekjes gaan weer terug naar de eigenaar
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:50:52 #124
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150251305
we beginnen op mn verjaardag :P
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:10:52 #125
112545 Muck
pi_150252050
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:48 schreef MissStevie het volgende:
aangepast O-)

Verzenddata:
• 6 April
• 20 April
• 4 Mei
• 18 Mei
• 1 Juni
• 15 Juni
Ik zet het vast in mijn agenda ^O^
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:17:34 #126
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150252302
Deelnemers:
• MissStevie
• Sarabi
• Biancavia
• Muck
• Mocha
• MevrouwPuff
• Aspergermeisje
• Spuuglokje
• simmu
• Pannenkoeken

Misschien
• SummerBreeze
• gebakken-koekje
pi_150252992
Oh, als ik 'm dan terugkrijg is het een (iets verlaat) verjaardagscadeau! :)
Ik ben vast begonnen.
pi_150254172
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:38 schreef MevrouwPuff het volgende:

Ik ben vast begonnen.
Jaloers! hahaha
Nu ik mijn boekje moet omruilen moet ik nog een dagje extra wachten.
Heb voor alles wel al een schets gemaakt.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:32:52 #129
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150254807
Gewoon in 5!! winkels geweest en nergens van die lijnloze boekjes :o nou dan maar eens online kijken
pi_150255088
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:32 schreef gebakken-koekje het volgende:
Gewoon in 5!! winkels geweest en nergens van die lijnloze boekjes :o nou dan maar eens online kijken
Het kan ook met lijntjes :) (ik heb vaker schetsjes op lijntjespapier :@ )
pi_150255143
quote:
aangepast O-)

Verzenddata:
• 6 April
• 20 April
• 4 Mei
• 18 Mei
• 1 Juni
• 15 Juni
Leuk, leuk, leuk
Data gaan mn agenda in.
29juni valt in mijn vakantie, weet alleen niet of ik dan ook weg ben. Maar dat zie ik tzt wel hoe het loopt. Komt vast goed.
Morgen komen, als het goed is, de Moleskines binnen die ik besteld heb.
Kan niet wachten om te beginnen. Zo, als ik thuis ben lekker mn laden met meuk uitpluizen.
Just Breathe
pi_150255261
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:41 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het kan ook met lijntjes :) (ik heb vaker schetsjes op lijntjespapier :@ )
Ik bedacht me ook dat het misschien met lijntjes juist wel makkelijker is.
Ach zo heeft alles zijn voor- en nadeel.
Dat zijn ook wel regels die je zelf een beetje mag invullen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:50:32 #133
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150255355
hmm ja misschien is dat ook wel zo....met lijntjes makkelijker ook als je dingen recht wilt hebben of op wilt schrijven.....nouja morgen maar weer eens kijken :P
pi_150259225
quote:
aangepast O-)

Verzenddata:
• 6 April
• 20 April
• 4 Mei
• 18 Mei
• 1 Juni
• 15 Juni
6 april zal dan 7 april worden, want da's 2de paasdag :P
pi_150259321
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:41 schreef simmu het volgende:

[..]

6 april zal dan 7 april worden, want da's 2de paasdag :P
ja ok.. maar op 6 april kun je hem wel in de brievenbus gooien. hij zal alleen wat later verstuurd worden dan, maar dat maakt niet uit :)
pi_150260103
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:44 schreef MissStevie het volgende:

[..]

ja ok.. maar op 6 april kun je hem wel in de brievenbus gooien. hij zal alleen wat later verstuurd worden dan, maar dat maakt niet uit :)
ik plaag maar wat :*

ik ga van de week aan de gang met het boekje :)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 22:10:21 #137
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150264427
Ik ga morgen een boekje kopen. O+
pi_150264764
Ik hoop dat ik morgen mijn pakketje binnen heb van postpapier enzo.. dan ga ik langzaam aan beginnen met versieren van mijn boekje O+
pi_150266705
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:18 schreef MissStevie het volgende:
Ik hoop dat ik morgen mijn pakketje binnen heb van postpapier enzo.. dan ga ik langzaam aan beginnen met versieren van mijn boekje O+
Ik hoop dat ik mijn pakketje morgen ook binnen krijg :)
pi_150267610
Ik ben benieuwd naar de eerste pagina s.
Gaan jullie de zelfgemaakte blz in jullie eigen boekje hier posten?

Ik bedenk me net dat ik dit ook in mijn dagboek kan doen. O+
pi_150267669
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:08 schreef valentijn101 het volgende:

In ieder geval sneak peaks :)
Of misschien wel als juist hele pagina's zodat de andere al dingen kunnen gaan verzinnen
  dinsdag 3 maart 2015 @ 23:27:21 #142
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150268232
Ik ga in ieder geval geen hele pagina's posten ik vind het juist leuk dat mensen dat te zien krijgen als ze het boekje in huis hebben :D
pi_150274221
nu word ik nerveus of het wel leuk genoeg is :@
pi_150275686
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:08 schreef valentijn101 het volgende:

van mn eigen boekje doe ik wel foto's, verder enkel sneakpeaks :)
pi_150275733
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
niet doen hoor! het gaat er toch om dat je iets maakt voor een ander? de een is nu eenmaal handiger met zoiets als een ander. ik vind het nu juist zo leuk om te zien wat de anderen mooi en/of leuk vinden!
pi_150275761
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kijken op Pinterest helpt ook niet, wat zijn sommige mensen creatief zeg.
  woensdag 4 maart 2015 @ 11:28:20 #147
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150276991
Ja dat heb ik ook wel een beetje hoor als ik dingen van anderen zie dat ik denk ooooh zo mooi kan ik het nooit (kan ik ook echt niet) maar zolang je je best er op doet is het goed toch? En soms is het ook zo waarvan je zelf zegt van nou helemaal niet zo mooi kan een ander weer geweldig vinden
  woensdag 4 maart 2015 @ 12:18:37 #148
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150278447
Nou klaar met mijn getwijfelkont ik wil ook op de definitief lijst :@ verwacht alleen geen Picasso en super talent werk O+

Deelnemers:
• MissStevie
• Sarabi
• Biancavia
• Muck
• Mocha
• MevrouwPuff
• Aspergermeisje
• Spuuglokje
• simmu
• Pannenkoeken
• gebakken-koekje

Misschien
• SummerBreeze
pi_150278915
*O*
pi_150279088
Leuk gebakken-koekje!
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:13:29 #151
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150282028
Zonet ben ik even de stad in geweest, op zoek naar een geschikt boekje. Ik vond er een bij Sissy Boy voor ¤7,95 :) Wel gelinieerd, maar daar kan natuurlijk overheen geplakt worden. ;)

woensdag 4 maart 2015 @ 14:29:47 #152
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150282515
Mijn boekje (ook met lijntjes) is er ook en kan natuurlijk ook overheen geplakt worden :D En ik heb echt schandalig ingeslagen met scrap/knutselspul net........wie zegt mij even dat ik me niet schuldig hoef te voelen enzo ;)
pi_150283013
Ik ga straks naar de Action kijken voor fröbelspul! :)
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:49:08 #154
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150283192
Ik twijfel of de bladzijdes van mijn boekje niet te dun zijn :{
pi_150285021
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:29 schreef gebakken-koekje het volgende:
Mijn boekje (ook met lijntjes) is er ook en kan natuurlijk ook overheen geplakt worden :D En ik heb echt schandalig ingeslagen met scrap/knutselspul net........wie zegt mij even dat ik me niet schuldig hoef te voelen enzo ;)
niet doen! knutsel spullen komen altijd van pas :D (helpt dat? :P )
en als je bang bent dat de bladzijdes te dik zijn voor bepaalde knutsels, dan kun je ze wel wat dikker maken met knutsel karton :D

en kan ff niet meer terug kijken wie dat boekje had gekocht en ben het vergeten :@ maar wel leuk boekje!! :D
pi_150285183
Leuk boekje Spuuglokje.
Ik heb zojuist mn Moleskine opgehaald. En ben ook maar gelijk de Hema ingegaan voor wat knutselspul.
Alsof ik nog niet genoeg troep heb.
...
Vandaag vroeg thuis, dus tijd om te kleuren, tekenen én aan notebook te beginnen. (Of loop ik nu te hard van stapel)
Just Breathe
pi_150285199
Mijn boekje(s) zijn binnen :)
Mocht je met verf aan de gang gaan moet er wel wat tussenliggen zodat het niet door druk maar verder ben ik er erg blij mee.
Helaas is mijn pakketje met knutselspullen nog niet binnen dus moet nog even wachten.
  woensdag 4 maart 2015 @ 15:50:43 #158
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150285259
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 15:43 schreef MissStevie het volgende:

[..]

niet doen! knutsel spullen komen altijd van pas :D (helpt dat? :P )
en als je bang bent dat de bladzijdes te dik zijn voor bepaalde knutsels, dan kun je ze wel wat dikker maken met knutsel karton :D

en kan ff niet meer terug kijken wie dat boekje had gekocht en ben het vergeten :@ maar wel leuk boekje!! :D
hahaha ja dat helpt dankje! Ik dacht dat de pagina's zouden gaan bobbelen als ik er iets in zou lijmen maar dat valt gelukkig heel erg mee :D Stift drukt alleen door maar dat is ook niet de grootste ramp daar kan wel iets overheen vind het ook zonde om nu weer een ander boekje te gaan kopen, ben er al aan begonnen :P Heb er echt al super veel zin in!
pi_150285674
Oja stift moet ik ook nog even uitproberen.
Maar ik wil ook veel achtergronden maken dus dat is geen grote ramp.
pi_150287507
Begonnen aan de eerste pagina *O*
Ik hoop dat iedereen mijn handschrift kan lezen :D
pi_150287731
Ik heb voor 15 euro bij de Action een berg leuk spul gekocht. O+ Allemaal van die spulletjes die ik zo leuk vind, maar waar ik nooit een doel voor had om er iets mee te doen. :D
Washitape _O_

Nu alleen nog een geschikt boekje, want dat kon ik daar niet vinden.
pi_150288747
Ik zag in de folder van de action dat ze ook "trendy design bubbeltjes enveloppen" hebben. Dat gaat wel ver. Maar toch best geinig
pi_150297951
Ik ben benieuwd naar jullie pagina's :D ik ga mijn zelfgemaakte pagina's wel gewoon posten, maar foto's van andere boekjes niet. tenzij iemand heeeel graag een preview wil :P
  PR en moderator woensdag 4 maart 2015 @ 23:07:53 #164
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_150301559
OP geüpdate en als het goed is ook weer open voor wijziging van MissStevie zelf (voor een week of 2, geen idee hoe lang dat dan weer kan :P ).

Wat leuk om te zien dat er zo veel mensen meedoen :D Lijkt me zelf ook wel leuk, momenteel helaas te druk met van alles :')
Fuck the EBU.
pi_150301598
Morgen nog even langs de action en op zolder zoeken :D
  woensdag 4 maart 2015 @ 23:26:08 #166
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150302074
Ik herken het inderdaad wel dat je zoveel leuke dingen tegen komt waarvan je eerst dacht hey wat leuk maar wat moet ik er mee doen en nu denk ik opeens HEY dat is leuk voor in de boekjes! :D
pi_150307088
I'm in!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_150307239
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
I'm in!
Leuk *O*
pi_150307370
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
I'm in!
leuk :D doe je nu mee in 2 round Robins? :P
pi_150307723
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:28 schreef MissStevie het volgende:

[..]

leuk :D doe je nu mee in 2 round Robins? :P
Ja :@, vind het zo leuk!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_150307880
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:43 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ja :@, vind het zo leuk!
haha leuk :P weet je zeker dat je dat gaat kunnen bolwerken? gezien alle verzenddata dicht bij elkaar licht en je dus van ongeveer 16 personen een boekje gaat vullen?

niet om te zeuren, maar zou zo jammer zijn als 1 van de projecten mislukt ;)
pi_150308329
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:49 schreef MissStevie het volgende:

[..]

haha leuk :P weet je zeker dat je dat gaat kunnen bolwerken? gezien alle verzenddata dicht bij elkaar licht en je dus van ongeveer 16 personen een boekje gaat vullen?

niet om te zeuren, maar zou zo jammer zijn als 1 van de projecten mislukt ;)
Ik weet het zeker :Y
pi_150309590
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:11 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik weet het zeker :Y
Respect ^O^ super leuk! ik zet je ertussen in de OP :D

Het is dus gelukt Moira, ik kan de OP aanpassen inderdaad :D
pi_150318745
Een week geleden wist ik niet echt wat Washitape was. Nu heb ik 12 rolletjes :@ :s) O+
pi_150321067
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:34 schreef Pannenkoeken het volgende:
Een week geleden wist ik niet echt wat Washitape was. Nu heb ik 12 rolletjes :@ :s) O+
Waar heb je ze gehaald? :@
pi_150321113
Ik heb er net ook aardig wat nij de Action gekocht :)
En hopelijk ligt er straks een pakketje op me te wachten.
pi_150321783
Moeten we aan de binnenkant nog ons adres vermelden of heeft dat toch geen nut (behalve als ie kwijtraakt)?
pi_150322208
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:08 schreef Sarabi het volgende:
Moeten we aan de binnenkant nog ons adres vermelden of heeft dat toch geen nut (behalve als ie kwijtraakt)?
ik zou je eigen adres gewoon op de achterkant van de enveloppe schrijven. Als er dan wat mis gaat bij de post weten ze wie de afzender is :) dat deed ik met postcrossing ook altijd en dit werktr goed! :Y
de 16e gaan we groepjes maken en dan kun je gewoon je adres uitwisselen met de gene onder je op het lijstje :)

ik zit ook nogsteeds op mijn pakje te wachten. normaal had ik hem de volgende dag al op de mat liggen, maar er ging iets mis bij de ideal betaling. heb toen gewoon overgeschreven via de bank maar dan duurt het volgens mij wel langer tot ze het geld hebben? en ze versturen pas als het geld binnen is }:|
pi_150322548
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:41 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Waar heb je ze gehaald? :@
Hema!
pi_150322578
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:34 schreef Pannenkoeken het volgende:
:D

(Sorry dat ik je aangestoken heb) :*

Ik heb inmiddels ook een boekje. Heb een Moleskine gekocht. Flink aan de prijs, maar dan weet je ook dat het goed is. :)
pi_150322864
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:34 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

(Sorry dat ik je aangestoken heb) :*

Ik heb inmiddels ook een boekje. Heb een Moleskine gekocht. Flink aan de prijs, maar dan weet je ook dat het goed is. :)
Hahah, geeft niet hoor :)
Normaal gebruik ik schilderstape om kaartjes ed op te hangen. Dit is zo veel leuker :s)
  donderdag 5 maart 2015 @ 18:56:17 #182
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150323297
zelfs op mijn werk kreeg ik opeens een leuk idee voor boekjes hahahaha
pi_150323361
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:43 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Hahah, geeft niet hoor :)
Normaal gebruik ik schilderstape om kaartjes ed op te hangen. Dit is zo veel leuker :s)
Jaaa, en voor cadeautjes inpakken, en om enveloppen mee dicht te plakken, en om iPhonehoesjes enzo mee te beplakken, en gewoon mee te knutselen. De mogelijkheden zijn eindeloos. :Y
pi_150324174
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:57 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Jaaa, en voor cadeautjes inpakken, en om enveloppen mee dicht te plakken, en om iPhonehoesjes enzo mee te beplakken, en gewoon mee te knutselen. De mogelijkheden zijn eindeloos. :Y
:D O+

Ik ga ook morgen bij de Hema kijken voor een boekje. Misschien vind ik dan per ongeluk ook nog wel meer leuks. :P
pi_150324248
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:22 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ik ga ook morgen bij de Hema kijken voor een boekje. Misschien vind ik dan per ongeluk ook nog wel meer leuks. :P
Oooh, ik was er vandaag en ze hebben weer nieuwe stationary sets voor 5 euro. O+ Met stickers, stempels, ponsen en washi tape.

Boekje heb ik er niet gevonden. Alles was met lijntjes en dat wilde ik niet. Maar was in een kleine Hema.
pi_150325164
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:24 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Oooh, ik was er vandaag en ze hebben weer nieuwe stationary sets voor 5 euro. O+ Met stickers, stempels, ponsen en washi tape.

Boekje heb ik er niet gevonden. Alles was met lijntjes en dat wilde ik niet. Maar was in een kleine Hema.
Ik heb een boekje van de hema met lijntjes gekocht.
Heb volgens mij alle boekjes geopend maar kwam geen blanco tegen.
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:52:18 #187
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150325346
ik heb ook een met lijntjes maar ik ben er best tevreden mee :D als je iets recht wil hebben zijn die lijntjes handig en natuurlijk kan er vanalles in geplakt worden :D

Wat leuk trouwens die stationary sets!

Weet iemand of Xenos nog leuk RR (round robin) spul heeft of is dat de moeite niet waard om te gaan kijken?
pi_150326925
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:22 schreef MissStevie het volgende:

[..]

ik zou je eigen adres gewoon op de achterkant van de enveloppe schrijven. Als er dan wat mis gaat bij de post weten ze wie de afzender is :) dat deed ik met postcrossing ook altijd en dit werktr goed! :Y
de 16e gaan we groepjes maken en dan kun je gewoon je adres uitwisselen met de gene onder je op het lijstje :)

ik zit ook nogsteeds op mijn pakje te wachten. normaal had ik hem de volgende dag al op de mat liggen, maar er ging iets mis bij de ideal betaling. heb toen gewoon overgeschreven via de bank maar dan duurt het volgens mij wel langer tot ze het geld hebben? en ze versturen pas als het geld binnen is }:|
Ik heb wel met ideal betaald maar heb ook vandaag nog niets ontvangen :(
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:37:05 #189
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_150327400
oeeeeeeh!! Ik zie dat inmiddels de OP weer aangepast kan worden!

Mag ik erbij onder zeker? :D Ik begon al bijna te hyperventileren bij de topictitel ;)

Ik denk dat ik een boekje fiks bij een collega, zij is boekbindster :) Ik weet ook al welke ik dan wil XD
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_150332248
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:22 schreef Biancavia het volgende:

[..]

ik ga vandaag of morgen ook weer ff bij de hema kijken. ze hadden ook leuke stempels O+ heb bij de post ook van die kortingsstickers gekregen die dit weekend geldig zijn 8-)
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb wel met ideal betaald maar heb ook vandaag nog niets ontvangen :(
hmm ben ik niet van ze gewend.. maar zal wel goedkomen :) wil alleen zo graag aan mijn boekje beginnen :P ik denk dat ik morgen vast aan de binnenkant ga beginnen. Heb het morgen heel de dag best lekker rustig, op dansen na 's avonds, dus lekker de tijd om te freubelen :D vanaf volgende week wordt alles hopelijk weer een beetje drukker 8-)

[ Bericht 9% gewijzigd door MissStevie op 05-03-2015 22:08:27 ]
pi_150332398
je staat erbij YskaFredriksson! :D
pi_150332569
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:52 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik heb ook een met lijntjes maar ik ben er best tevreden mee :D als je iets recht wil hebben zijn die lijntjes handig en natuurlijk kan er vanalles in geplakt worden :D

Wat leuk trouwens die stationary sets!

Weet iemand of Xenos nog leuk RR (round robin) spul heeft of is dat de moeite niet waard om te gaan kijken?
bij ons heeft de xenos ook een hele knutselafdeling met washi tape, lint, lijm, kraaltjes enz. zeker waard om er even te kijken! :Y Maar verder wil ik niemand opstoken tot shoppen ofzo O-)

en nu zal ik weer stoppen met het topic vol te spammen :')
pi_150333569
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2015 20:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
oeeeeeeh!! Ik zie dat inmiddels de OP weer aangepast kan worden!

Mag ik erbij onder zeker? :D Ik begon al bijna te hyperventileren bij de topictitel ;)

Ik denk dat ik een boekje fiks bij een collega, zij is boekbindster :) Ik weet ook al welke ik dan wil XD
Leuk dat ik jou hier ook weer tegenkom! :D
pi_150333631
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:07 schreef MissStevie het volgende:

[..]

bij ons heeft de xenos ook een hele knutselafdeling met washi tape, lint, lijm, kraaltjes enz. zeker waard om er even te kijken! :Y Maar verder wil ik niemand opstoken tot shoppen ofzo O-)

en nu zal ik weer stoppen met het topic vol te spammen :')
Die zit hier toevallig dus vlak bij de Hema. :P
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:24:11 #195
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_150333632
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Leuk dat ik jou hier ook weer tegenkom! :D
Hihi ja! Maar ik zie jou ook gewoon op FB natuurlijk ;) Met je prachtkindjes!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_150333943
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:24 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Die zit hier toevallig dus vlak bij de Hema. :P
dat is dan helemaal makkelijk natuurlijk :7
pi_150342975
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:01 schreef MissStevie het volgende:

[..]

hmm ben ik niet van ze gewend.. maar zal wel goedkomen :) wil alleen zo graag aan mijn boekje beginnen :P ik denk dat ik morgen vast aan de binnenkant ga beginnen. Heb het morgen heel de dag best lekker rustig, op dansen na 's avonds, dus lekker de tijd om te freubelen :D vanaf volgende week wordt alles hopelijk weer een beetje drukker 8-)
Ik denk ook wel dat het goedkomt :) maar ben ongeduldig :D
Gisteren heb ik alvast een pagina gemaakt en er zijn nog wel meer pagina's waar mee ik aan de slag kan eventueel.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 09:38:12 #198
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_150343351
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:24 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Hihi ja! Maar ik zie jou ook gewoon op FB natuurlijk ;) Met je prachtkindjes!
Ja, das waar! Dankjewel trouwens :@.

jij bent volgens mij wel echt de knutsel/doe-het-zelf Queen :P
pi_150351463
Ik heb mijn boekje al klaar :@ :D

mijn pagina's dan he, excuus is dat het mega druk wordt komende 2 week :Y :P

[ Bericht 39% gewijzigd door Pannenkoeken op 06-03-2015 14:30:21 ]
pi_150351996

[ Bericht 100% gewijzigd door Pannenkoeken op 06-03-2015 14:30:15 ]
pi_150353107
MissStevie pakketje is binnen *O*
pi_150357548
Boekje gekocht. *O*
Ik ga dit weekend beginnen. Op pinterest ben ik ook al naar wat ideetjes aan het struinen.
pi_150358176
Wat een enthousiasme. Leuk! Ik heb nog flink wat washitape liggen. Elke keer wat gekocht als ik wat zag. (Hebberig en gek op prutsels en frutsel om cadeautjes enzo op te leuken)
Mn moeder had nog een hoop scrappapier waar zij kaarten mee maakte. Dat heb ik nu.
Dus ik kan aan de slag.
Weet alleen niet hoe ik beginnen moet... Lekker Pinterest afstruinen eerst.
Just Breathe
pi_150359580
Net ook weer even zitten prutsen
Ik merk dat ik van alles kan verzinnen maar om het nog echt (mooi) te maken is best lastig :D dus alvast sorry voor de mensen in mijn groepje
  vrijdag 6 maart 2015 @ 17:54:50 #205
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_150359744
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 17:49 schreef Sarabi het volgende:
Net ook weer even zitten prutsen
Ik merk dat ik van alles kan verzinnen maar om het nog echt (mooi) te maken is best lastig :D dus alvast sorry voor de mensen in mijn groepje
Dat zal bij mij niet anders zijn ben ik bang :@

Heb net bij de Hema en Action allerlei knutselspul ingeslagen. *O* *O* *O*
pi_150360310
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:55 schreef Sarabi het volgende:
MissStevie pakketje is binnen *O*
jaaa doe van mij ook *O*
pi_150368220
Ik wil overplaatsing aanvragen. Van misschien naar zeker. *O*
pi_150370107
*O* *O* *O* Voor de aangekomen pakketjes en voor de overplaatsing van SummerBreeze.
Ik ben aan de cover begonnen. *O*
Ben benieuwd of het wat wordt :@
Gaat iemand nog foto's plaatsen van zn geknutsel?
Just Breathe
pi_150370114

[ Bericht 100% gewijzigd door mocha op 06-03-2015 22:11:11 (quote ipv edit) ]
Just Breathe
pi_150373382
Deze site vond ik, misschien voor anderen ook handig: http://artjournalist.com/one-word-art-journal-prompts/
pi_150373927
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 23:31 schreef Biancavia het volgende:
Deze site vond ik, misschien voor anderen ook handig: http://artjournalist.com/one-word-art-journal-prompts/
Thanks ^O^ Onder het kopje Techniques staan handige, leuke dingen
Just Breathe
pi_150374196
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef mocha het volgende:
*O* *O* *O* Voor de aangekomen pakketjes en voor de overplaatsing van SummerBreeze.
Ik ben aan de cover begonnen. *O*
Ben benieuwd of het wat wordt :@
Gaat iemand nog foto's plaatsen van zn geknutsel?
Als ik klaar ben post ik wel wat foto's :)
  vrijdag 6 maart 2015 @ 23:54:36 #213
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150374308
Ik heb eindelijk dat 'alles moet perfect' idee los gelaten. Zo mooi als die art journal blogs gaat het gewoon niet worden, ik gooi gewoon mijn creativiteit er in en voor de mensen die dat niet goed genoeg vinden......tja sorry :D

Foto's weet ik nog niet, misschien, maar ik vind het verrassings idee ook wel leuk :D
pi_150375936
Super leuk idee zeg! :). Kan ik ook meedoen? ^^.
pi_150380315
Lieve mensen, ik ga me terugtrekken. Ik ga wel met mijn boekje beginnen, want het lijkt me geweldig superleuk, maar ik ga het voor mezelf houden. Reden is dat ik me nu al druk maak of het allemaal wel gaat lukken. Daarbij heb ik met mezelf afgesproken zo min mogelijk verplichtingen aan te gaan. Ik wil niet halverwege met tegenzin en stress aan de boekjes gaan zitten, dat vind ik niet eerlijk tegenover iedereen die meedoet.

Ik blijf dit topic wel volgen, want ik vind het een tof project en het zal me zelf ook wel inspiratie geven om hier wat sneakpeeks te kunnen bekijken. :)
pi_150380406
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 10:39 schreef Biancavia het volgende:
Lieve mensen, ik ga me terugtrekken. Ik ga wel met mijn boekje beginnen, want het lijkt me geweldig superleuk, maar ik ga het voor mezelf houden. Reden is dat ik me nu al druk maak of het allemaal wel gaat lukken. Daarbij heb ik met mezelf afgesproken zo min mogelijk verplichtingen aan te gaan. Ik wil niet halverwege met tegenzin en stress aan de boekjes gaan zitten, dat vind ik niet eerlijk tegenover iedereen die meedoet.

Ik blijf dit topic wel volgen, want ik vind het een tof project en het zal me zelf ook wel inspiratie geven om hier wat sneakpeeks te kunnen bekijken. :)
Jammer! Maar het moet ook wel leuk blijven inderdaad.
pi_150381077
Ik heb wel even een vraagje. Ik ga van 21 april tot 5 mei naar New York. Dat is PRECIES in de periode dat er weer een boekjes wissel is. Is het een grote ramp als het boekje dan wat later word verstuurd? Ik ben namelijk bang dat ik hem niet op tijd binnen krijg om mee te nemen, dus ik kan dan 6 mei pas beginnen met knutselen.

Of kan ik afspreken met diegene die het boekje verstuurd dat hij het ietsje eerder naar mij verstuurd?

Mocht dit nou echt een probleem worden, dan moet ik me helaas terug trekken :(
pi_150381369
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 11:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb wel even een vraagje. Ik ga van 21 april tot 5 mei naar New York. Dat is PRECIES in de periode dat er weer een boekjes wissel is. Is het een grote ramp als het boekje dan wat later word verstuurd? Ik ben namelijk bang dat ik hem niet op tijd binnen krijg om mee te nemen, dus ik kan dan 6 mei pas beginnen met knutselen.

Of kan ik afspreken met diegene die het boekje verstuurd dat hij het ietsje eerder naar mij verstuurd?

Er zal vast wel wat te regelen zijn toch?!

Jammer Biancavia!
Just Breathe
  zaterdag 7 maart 2015 @ 11:39:01 #219
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150381428
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 11:23 schreef JaleesaJoia het volgende:

Lijkt mij dat zulke dingen onderling in het groepje best te bespreken zijn :D
pi_150381950
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 11:39 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Lijkt mij dat zulke dingen onderling in het groepje best te bespreken zijn :D
Denk het ook wel
pi_150385538
Ik zit zelf van 5 t/m 21 juni in het buitenland. Dus ook precies tijdens een wissel. Ik ging er stiekem al wel van uit dat er met de mensen in het groepje wel e.e.a. afgesproken kan worden. Kon bij mijn vorige RR (in OUD) ook wel. (al liep het daar op een gegeven moment wel een beetje de spuigaten uit) :X
  zaterdag 7 maart 2015 @ 15:50:31 #222
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150386737
Ja als iemand op vakantie is of opeens ziek of zoiets zou ik er gewoon geen problemen mee hebben, ik zou het eerder zonde vinden als mensen om die reden niet mee zouden doen maar als mensen gewoon 'omdat ze geen zin hebben' een boekje een maand laten liggen dan zou het een ander geval zijn
pi_150397412
Vanavond lekker bezig geweest met knutselen :)
Resultaat: kaft + eerste 4 pagina's zijn klaar *O*
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:14:59 #224
112545 Muck
pi_150397982
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:03 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond lekker bezig geweest met knutselen :)
Resultaat: kaft + eerste 4 pagina's zijn klaar *O*
Heuj, dit had ik geschreven kunnen hebben :o
Ik leg net mijn pen neer :D
pi_150398056
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:14 schreef Muck het volgende:

[..]

Heuj, dit had ik geschreven kunnen hebben :o
Ik leg net mijn pen neer :D
Simultaan knutselen :D
Ik merk trouwens dat ik niet het type: less is more ben.
Ik moet mijzelf soms echt tegenhouden.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:17:38 #226
112545 Muck
pi_150398122
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Simultaan knutselen :D
Ik merk trouwens dat ik niet het type: less is more is.
Ik moet mijzelf soms echt tegenhouden.
Ehm, ja :@
Alle stickers plakken *O*
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:18:58 #227
112545 Muck
pi_150398196
Voor de nieuwsgierigen onder ons:

Mijn boekje:
SPOILER
Detail van pagina 3:
SPOILER
pi_150399233
Leuk O+ eens kijken of ik ook wat sneak peaks kan maken.
Wanneer ik helemaal klaar ben post ik de hele pagina's denk ik.
pi_150399849
Sneak peaks

SPOILER
pi_150401275
dat ziet er al super leuk uit Sarabi en Muck!

ik heb vandaag nog wat kleine dingetjes bij de hema gehaald en ik begin denk ik morgen en anders maandag. :D
  zaterdag 7 maart 2015 @ 22:39:16 #231
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150402552
Dan ik ook maar even een preview:
pi_150402814
Ow, dat ziet er leuk uit allemaal O+
Just Breathe
pi_150403018
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:39 schreef gebakken-koekje het volgende:
Dan ik ook maar even een preview:
[ afbeelding ]
Erg creatief O+ tof!
pi_150403817
Voorkant en 1e pagina. Ik heb nog niets geschreven. Dat vind ik het lastigst :@
Just Breathe
pi_150404820
en jullie noemen jezelf niet creatief.. :') ik ga nu maar niks meer posten van wat ik gemaakt heb denk ik :P
pi_150404891
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:34 schreef MissStevie het volgende:
en jullie noemen jezelf niet creatief.. :') ik ga nu maar niks meer posten van wat ik gemaakt heb denk ik :P
Echt wel! We zijn nieuwsgierig ;)
pi_150404936
Ik ben vandaag ook bezig geweest met de kaft :D
  zaterdag 7 maart 2015 @ 23:37:32 #238
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150404949
Echt super leuk allemaal!!
pi_150404992
Ookal zo leuk JJ!
  zaterdag 7 maart 2015 @ 23:41:56 #240
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150405117
Ik kan echt niet wachten om in het boekje van iemand anders te beginnen :D
nog 2 weken wachten ;(
  zondag 8 maart 2015 @ 00:03:23 #241
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_150405953
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:41 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik kan echt niet wachten om in het boekje van iemand anders te beginnen :D
nog 2 weken wachten ;(
+1

Twee weken is nog zo laaaaaang -O-
pi_150424115
De achtergronden voor de laatste 4 pagina's zijn ook weer klaar *O*
  zondag 8 maart 2015 @ 17:41:35 #243
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150424296
Hoeveel pagina's doen jullie van/voor/over jezelf?
pi_150424369
8 (4 dubbele pagina's)
  zondag 8 maart 2015 @ 17:47:44 #245
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150424525
Dan kan ik nog even vooruit hahaha tja dan knutsel ik maar in mijn eigen boekje zolang ik die van de anderen nog niet heb ;)
pi_150441583
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 17:47 schreef gebakken-koekje het volgende:
Dan kan ik nog even vooruit hahaha tja dan knutsel ik maar in mijn eigen boekje zolang ik die van de anderen nog niet heb ;)
Zoiets doe ik ook. Met een 2e boekje. Waarin ik sinds 2 jaar kleine fijne dingetjes schrijf (dus vandaag buiten in het zonnetje zitten en eindelijk mijn boek uit lezen). Die ben ik nu aan het opleuken.
  zondag 8 maart 2015 @ 23:23:43 #247
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150445658
Een WIP'je (Work In Progress) van mijn knutselwerk vanavond :D

maandag 9 maart 2015 @ 01:04:19 #248
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150448620
Ik ga weer helemaal overnieuw beginnen met mijn boekje
toch een perfectionist he
pi_150449953
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 23:23 schreef gebakken-koekje het volgende:
Een WIP'je (Work In Progress) van mijn knutselwerk vanavond :D

[ afbeelding ]
Wow Wat netjes :D
  maandag 9 maart 2015 @ 12:03:09 #250
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150455156
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 06:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wow Wat netjes :D
die ligt dus nu in de prullenbak :P
  maandag 9 maart 2015 @ 12:32:48 #251
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_150456028
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 12:03 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

die ligt dus nu in de prullenbak :P
Waarom -O-
  maandag 9 maart 2015 @ 12:39:07 #252
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150456209
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 12:32 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Waarom -O-
Omdat ik niet tevreden was met het begin en ik mijn WIP'je uiteindelijk ook totaal verpest had dus dan begin ik liever opnieuw met iets waar ik wel tevreden mee ben
  maandag 9 maart 2015 @ 12:47:36 #253
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_150456475
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 12:39 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Omdat ik niet tevreden was met het begin en ik mijn WIP'je uiteindelijk ook totaal verpest had dus dan begin ik liever opnieuw met iets waar ik wel tevreden mee ben
Jammer, vond het er superleuk uitzien!
  maandag 9 maart 2015 @ 12:51:48 #254
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150456594
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 12:47 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Jammer, vond het er superleuk uitzien!
Ik ook ;) dus komt weer zoiets alleen dan zonder verpeste invulling
pi_150457857
Wow als je maar niet zo streng bent voor ons :P
  maandag 9 maart 2015 @ 13:34:19 #256
112545 Muck
pi_150457912
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Wow als je maar niet zo streng bent voor ons :P
Ik zie het al voor me _O-
"Muck, ik heb je boekje weggegooid hoor, wel netjes schrijven }:| "
  maandag 9 maart 2015 @ 13:44:53 #257
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150458270
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:34 schreef Muck het volgende:

[..]

_O- _O- HAHAHAHA nou nee hoor ik zie mijn eigen boekje gewoon als oefen project :P
  maandag 9 maart 2015 @ 13:46:35 #258
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150458327
en mijn handschrift is ook vreselijk dus dat kan ik nog wel accepteren maar als ik een lijmrestje of een scheef stukje papier zie..... pas maar op }) :P

en nu wil niemand meer met mij in het groepje :o
  maandag 9 maart 2015 @ 13:50:43 #259
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150458463
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:46 schreef gebakken-koekje het volgende:
en mijn handschrift is ook vreselijk dus dat kan ik nog wel accepteren maar als ik een lijmrestje of een scheef stukje papier zie..... pas maar op }) :P

en nu wil niemand meer met mij in het groepje :o
Ik juist wel! :D
  maandag 9 maart 2015 @ 13:52:40 #260
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150458539
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:50 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik juist wel! :D
yeah!! O+
pi_150458584
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:34 schreef Muck het volgende:

[..]

:D oops
  maandag 9 maart 2015 @ 15:31:51 #262
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150461093
Voorkantje :D

pi_150461222
Leuk :) waarvan zijn die kopjes gemaakt?
  maandag 9 maart 2015 @ 15:42:46 #264
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150461405
Die komen bij de action vandaan :)
pi_150463372
Leuk geworden gebakken koekje! :D haha en ik durf nog wel in je groepje hoor.. ik weet alleen niet of ik wel in jouw boekje durf te knutselen. dalijk vind je het lelijk en scheur je mijn pagina's eruit :P
(geintje natuurlijk :* )

ik heb ook maar eens een beginnetje gemaakt. 'less is more' is mijn motto wel.. als 1 van de enige denk ik haha :P vanavond verder. dan is O+ aan het dansen.
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door MissStevie op 09-03-2015 16:46:23 ]
pi_150463778
Die postzegels O+
Leuk stijltje
pi_150463990
Fok trollt me.. }:| :{w

[ Bericht 58% gewijzigd door MissStevie op 09-03-2015 17:05:33 ]
pi_150464014
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Die postzegels O+
Leuk stijltje
thnx! die postzegels had ik nog van het postcrossen. Die grote komt uit Rusland O+
pi_150464461
poging 4 dan maar..

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 00:42 schreef Crientj het volgende:
Super leuk idee zeg! :). Kan ik ook meedoen? ^^.
Wat mij betreft wel. Ik plak je erbij in het lijstje :D
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 10:39 schreef Biancavia het volgende:

Jammer Biancavia! Maar wel fijn dat je zo om iedereen denkt. Het is inderdaad niet leuk als er boekjes afgeraffeld worden, omdat er geen tijd of geen zin oid voor is. Wieweet kun je in een volgende ronde een keer mee doen :D Als je nog aan de knutsel bent met een eigen boekje ook gewoon blijven posten hoor! Halen wij ook weer inspiratie uit

Deelnemers:
• MissStevie
• Sarabi
• Muck
• Mocha
• MevrouwPuff
• Aspergermeisje
• Spuuglokje
• simmu
• Pannenkoeken
• gebakken-koekje
• JaleesaJoia
• YskaFredriksson
• SummerBreeze
• Crientj

Misschien
  maandag 9 maart 2015 @ 17:14:10 #270
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150464801
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:34 schreef MissStevie het volgende:
Leuk geworden gebakken koekje! :D haha en ik durf nog wel in je groepje hoor.. ik weet alleen niet of ik wel in jouw boekje durf te knutselen. dalijk vind je het lelijk en scheur je mijn pagina's eruit :P
(geintje natuurlijk :* )

ik heb ook maar eens een beginnetje gemaakt. 'less is more' is mijn motto wel.. als 1 van de enige denk ik haha :P vanavond verder. dan is O+ aan het dansen.
SPOILER
Leuk geworden!!
En nee hoor, dingen van anderen vind ik nooit lelijk :o Ik denk dat dat ook komt omdat omdat ik dan voor mezelf een idee in mijn hoofd heb en dan lukt dat niet zoals ik het in gedachten had en bij anderen heb je dat natuurlijk niet, dan is het helemaal een verrassing

Ik ben nu aan het lezen over verschillende technieken om de achtergrond van pagina's mee te maken. Kenden jullie die methode met verf en een oud (bank)pasje? Ik dus niet dus ik probeerde het even uit op een stukje papier en zei gewoon hardop ooh dat is LEUK!! *O*
pi_150465917
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:14 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Leuk geworden!!
En nee hoor, dingen van anderen vind ik nooit lelijk :o Ik denk dat dat ook komt omdat omdat ik dan voor mezelf een idee in mijn hoofd heb en dan lukt dat niet zoals ik het in gedachten had en bij anderen heb je dat natuurlijk niet, dan is het helemaal een verrassing

Ik ben nu aan het lezen over verschillende technieken om de achtergrond van pagina's mee te maken. Kenden jullie die methode met verf en een oud (bank)pasje? Ik dus niet dus ik probeerde het even uit op een stukje papier en zei gewoon hardop ooh dat is LEUK!! *O*
Nee, die ken ik niet.
Wel iets gezien met crêpepapier en druppels erop spetteren.
  maandag 9 maart 2015 @ 18:03:30 #272
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150466371
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:48 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nee, die ken ik niet.
Wel iets gezien met crêpepapier en druppels erop spetteren.
http://kristalnorton.com/(...)ckground-techniques/

Hier staat het tussen, leuke inspiratie voor achtergronden
pi_150472066
M'n boekje is A6! Da's wel wat kleiner, is dat erg?
pi_150472919
kleiner lijkt me geen probleem hoor :) dan hebben we alleen minder ruimte om onze creatieve breinen op los te laten :P
pi_150493166
Ik ga gewoon lekker verder met het topic spammen :P

ik vond die site van gebakken koekje wel vet, dus vandaag wat waterverf gehaald bij de Hema en een beetje aangeknooit op een enveloppe.. wel een super vet effect gemaakt (vind ik zelf :+ ), alleen rimpelt dit papier al heelde en het papier van mijn boekje is nog dunner.. iemand een tip over hoe ik dit een beetje kan voorkomen?
dit is het probeerseltje
  dinsdag 10 maart 2015 @ 13:33:06 #276
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150493822
Leuk!
En gewoon op dikker papier doen, dat bijknippen en in het boekje plakken? en als het papier krult laten drogen en een nacht onder iets zwaars?
pi_150494124
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:33 schreef gebakken-koekje het volgende:
Leuk!
En gewoon op dikker papier doen, dat bijknippen en in het boekje plakken? en als het papier krult laten drogen en een nacht onder iets zwaars?
je moet gewoon een wat dikkere laag papier hebben. kan je ook bereiken door een collage te maken en daar overheen schilderen :)

wat ook leuk is: eerst een collage, dan een dun laagje gesso eroverheen en dan met een zwarte sharpie dingen uit die collage benadrukken en dan met verf en dan afmaken met weer die sharpie. dan krijg je zoiets:

pi_150494468
gaaf simmu! dat gaat me mijn pet alleen iets te boven haha.. was al helemaal verbaast dat Ik dit voor elkaar kreeg met waterverf en gewone lijm haha :P

en dat is ook een goed idee g-b! ik ga ook gewoon eens proberen om 2 pagina's aan elkaar te plakken als ik ga lijmen. dan heb ik ook dikker papier :D
  dinsdag 10 maart 2015 @ 13:58:38 #279
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150494578
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:44 schreef simmu het volgende:

[..]

je moet gewoon een wat dikkere laag papier hebben. kan je ook bereiken door een collage te maken en daar overheen schilderen :)

wat ook leuk is: eerst een collage, dan een dun laagje gesso eroverheen en dan met een zwarte sharpie dingen uit die collage benadrukken en dan met verf en dan afmaken met weer die sharpie. dan krijg je zoiets:

[ link | afbeelding ]
Wow dat is ook mooi!! Ik las op die site ook al iets over gesso, wat is het precies? ik ken het niet geloof ik
pi_150494593
Dat is voor mij allemaal nog een stapje te ver maar het ziet er wel cool uit!
pi_150494919
gesso is bedoeld als grondverf, maar omdat het wat doorschijnt kan je het dus ook gebruiken om textuur aan te brengen op een pagina.

ik ben ook begonnen aan mijn boekje! willen jullie nog een fotoverslag?
pi_150495535
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:10 schreef simmu het volgende:
gesso is bedoeld als grondverf, maar omdat het wat doorschijnt kan je het dus ook gebruiken om textuur aan te brengen op een pagina.

altijd :D vind het altijd leuk om te zien wat anderen maken :) als alles droog is en ik de voorkant af heb voor mijn gevoel zal ik ook een sneakje maken :D
  dinsdag 10 maart 2015 @ 14:41:25 #283
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150495717
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:10 schreef simmu het volgende:

zeker wel!
pi_150497293
'even' iets laten drogen en plat laten drogen.. :')
SPOILER
pi_150497585
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:38 schreef MissStevie het volgende:
'even' iets laten drogen en plat laten drogen.. :')
SPOILER
Spannend *O*
pi_150497977
*zet waterverf en gesso op datwiliknoghebbenlijstje.
pi_150501772
Een WIPje :) hij oogt wel wat slordig opn de foto.. nu vallen ineens de lijmrandjes op :') maar goed.. ik ben er wel tevreden over :) als je het boekje in je handen hebt ziet hij er wel netjes uit :D
pi_150505210
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:48 schreef MissStevie het volgende:
Een WIPje :) hij oogt wel wat slordig opn de foto.. nu vallen ineens de lijmrandjes op :') maar goed.. ik ben er wel tevreden over :) als je het boekje in je handen hebt ziet hij er wel netjes uit :D
[ afbeelding ]
leuk!

ik word hier altijd zo ontzettend nieuwsgierig van he :P
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:48:02 #289
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150506038
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:30 schreef simmu het volgende:

[..]

leuk!

ik word hier altijd zo ontzettend nieuwsgierig van he :P
Ik ook!
pi_150506120
quote:
[ afbeelding ]
Ziet er ook alweer zo goed uit :)
Ik heb net de laatste ideeen uitgewerkt, zodat ik er de komende dagen aan kan werken.
pi_150509095
quote:
[ afbeelding ]
Wat leuk!!
Ik durf bijna niet meer :@
Ook bedankt voor de link (gebakken-koekje geloof ik) met de background techniques. Ook daarop nog gegoogled, leuke dingen kom je dan tegen.
Zo even wat fotootjes van mijn wip posten.
Ik heb trouwens geen idee wat te schrijven allemaal :@
Just Breathe
  dinsdag 10 maart 2015 @ 21:14:30 #292
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150509505
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:05 schreef mocha het volgende:

[..]

Wat leuk!!
Ik durf bijna niet meer :@
Ook bedankt voor de link (gebakken-koekje geloof ik) met de background techniques. Ook daarop nog gegoogled, leuke dingen kom je dan tegen.
Zo even wat fotootjes van mijn wip posten.
Ik heb trouwens geen idee wat te schrijven allemaal :@
ja die kwam van mij en op google en pinterest is echt veel te vinden, ik vind het nu al zo'n leuk project! Ik schrijf helemaal niet zo veel, een algemeen intro stukje en voor de rest wat ik leuk vind maar dan niet echt in een verhaaltje maar op een leuke manier verwerkt. Dan nog wat steekwoorden over mij en een quote die bij mij past ook weer op een leuke manier gedaan. Wat ik er voor de rest nog in ga zetten weet ik niet maar ik kom steeds weer op nieuwe leuke dingetjes :D
pi_150509798
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:14 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

ja die kwam van mij en op google en pinterest is echt veel te vinden, ik vind het nu al zo'n leuk project! Ik schrijf helemaal niet zo veel, een algemeen intro stukje en voor de rest wat ik leuk vind maar dan niet echt in een verhaaltje maar op een leuke manier verwerkt. Dan nog wat steekwoorden over mij en een quote die bij mij past ook weer op een leuke manier gedaan. Wat ik er voor de rest nog in ga zetten weet ik niet maar ik kom steeds weer op nieuwe leuke dingetjes :D
Zo ben ik ook maar gaan schrijven. Geen verhaaltje maar gewoon zinnetjes, losse woorden enzo.

wip-je:
Just Breathe
  dinsdag 10 maart 2015 @ 22:57:02 #294
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150515040
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:20 schreef mocha het volgende:

[..]

Zo ben ik ook maar gaan schrijven. Geen verhaaltje maar gewoon zinnetjes, losse woorden enzo.

wip-je:
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit! :D
  dinsdag 10 maart 2015 @ 23:25:27 #295
112545 Muck
pi_150516209
Omdat ik zoveel plezier had aan het versieren van mijn boekje, moest ook mijn dagboek eraan geloven :@

dinsdag 10 maart 2015 @ 23:40:40 #296
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_150516752
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 23:25 schreef Muck het volgende:
Omdat ik zoveel plezier had aan het versieren van mijn boekje, moest ook mijn dagboek eraan geloven :@

[ afbeelding ]
Leuk! En ik ken het! Mijn schetsboek heeft ook al een hippe kaft hahaha
pi_150519591
quote:

[ afbeelding ]
Ziet er bekend uit :D
pi_150520574
quote:

[ afbeelding ]
:o nu pas.
Mijn dagboeken worden steeds dikker.
Ik plak er altijd van alles bij. Entreetickets, visitekaartjes, foto s enz.
Verder probeer ik het een beetje op te leuken met tekeningen, stempels en sinds deze week ook washi tape.

Er zou een waarschuwing op dit topic moeten kopen. Ik dacht genoeg knutselspul te hebben en dan beginnen jullie over washi tape.
:(
  woensdag 11 maart 2015 @ 08:30:07 #299
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_150520787
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:13 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

:o nu pas.
Mijn dagboeken worden steeds dikker.
Ik plak er altijd van alles bij. Entreetickets, visitekaartjes, foto s enz.
Verder probeer ik het een beetje op te leuken met tekeningen, stempels en sinds deze week ook washi tape.

Er zou een waarschuwing op dit topic moeten kopen. Ik dacht genoeg knutselspul te hebben en dan beginnen jullie over washi tape.
:(
Heb je etsy.com al ontdekt voor het kopen van washi tape?
pi_150520868
quote:
3s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:30 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Heb je etsy.com al ontdekt voor het kopen van washi tape?
Nog niet. Ik durf er ook niet op te kijken. Ik was bij de action en heb daar een lading ingeslagen. En stempelrolletjes, stickers, mini wasknijpers, labels, deco verf en glitters. :'( ik heb hulp nodig.
pi_150523986
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:34 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Nog niet. Ik durf er ook niet op te kijken. Ik was bij de action en heb daar een lading ingeslagen. En stempelrolletjes, stickers, mini wasknijpers, labels, deco verf en glitters. :'( ik heb hulp nodig.
psssst.. heb je al eens gekeken op Postpapierenzo.nl O-) ..... >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')