Het lukt mij niet om er wit/goud in te zienquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het lukt mij gewoon niet om er blauw/zwart in te zien.
Dit is het enige juiste antwoord.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:38 schreef vaarsuvius het volgende:
Wit / goud ( al zou ik dat eerder hemelsblauw + bruin noemen)
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:52 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Dit is het enige juiste antwoord.
Hier duidelijk blauw en zwart in kunnen zien![]()
![]()
![]()
Ja tuurlijk kan het jurkje blauw en zwart zijn met andere lichtval.. maar het is toch wel duidelijk dat dit (al dan niet door de lichtinval) niet dezelfde kleuren zijn (let op.. kan wel dezelfde jurk zijn) :
Als je daar dezelfde kleuren in ziet![]()
![]()
![]()
Flikker het plaatje maar in paint.. en pak die kleuren.. dan komt er een soort hemelsblauw met bruin uit.
Weet je wat ik los het voor jullie op kan er een slotje op:
[ afbeelding ]
Ja dat is precies wat ik zeg einstein.. komt door de lichtval.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:02 schreef very het volgende:
[..]
Daar gaan we weer. Kleur is nogal beïnvloedbaar door licht.
Het "bruine" deel wat jij pakt is een stuk doorschijnend zwarte stof met zonlicht erop. Gek he, dat het dan een beetje bruine tint krijgt als je het fotografeert met een gare camera. En ook het blauw is onderhevig aan omgevingslicht en color bleeding.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:03 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Ja dat is precies wat ik zeg einstein.. komt door de lichtval.
Ik denk dus wel dat het daadwerkelijk die kleuren uit die product-foto zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:52 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Als je daar dezelfde kleuren in ziet![]()
![]()
![]()
Kleurenblinde gespotquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik zie echt bijna dezelfde kleuren op die plaatjes![]()
Ik snap juist niet dat mensen dat níét zien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:29 schreef Infection het volgende:
Je moet wel echt oogaids hebben wil je daar wit/goud in zien.
Nee, we kunnen beter inderdaad continu ons hele leven lang elke dag ons druk maken om dingen waar we toch weinig aan kunnen doen. Vooral op een vrijdagquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:31 schreef derozebadeend het volgende:
mensen verhongeren, tsunami's spoelen hele dorpen weg, miljoenen mensen sterven aan aids. Maar heel Nederland vraagt zich af of de jurk nu blauw, of goud is....
edit: heel de wereld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:34 schreef very het volgende:
[..]
Nee, we kunnen beter inderdaad continu ons hele leven lang elke dag ons druk maken om dingen waar we toch weinig aan kunnen doen. Vooral op een vrijdag
Met weten welke kleur de jurk is, zullen we vast en zeker ook de oorlog niet mee winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De originele jurk is ook gewoon blauw/zwart, dus hoe zie je in godsnaam wit/goud?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik snap juist niet dat mensen dat níét zien.
Dat was ook niet echt de insteek, gok ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:37 schreef derozebadeend het volgende:
[..]
Met weten welke kleur de jurk is, zullen we vast en zeker ook de oorlog niet mee winnen.
Oke jij wint.....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:38 schreef very het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt de insteek, gok ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |