willen we dat niet allemaal?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Team Etha en ossum. Daar wil. Ik wel bij horen.
Dit jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:51 schreef seto het volgende:
als je wit/goud ziet heb je gewoon inferieure genen
oke nou gefeliciteerd dat je bij het retard team hoortquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Team Etha en ossum. Daar wil. Ik wel bij horen.
Jij zit bij nulty en seto. Just sayin.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
oke nou gefeliciteerd dat je bij het retard team hoort
Je hebt gelijk. Hoe dan?!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:10 schreef fathank het volgende:
Ik zie een leuk trucje. Als ik vanaf boven scroll zie ik em wit-goud. Als ik vanaf onder scroll en daardoor eerst langs m'n eigen posts (die groen gemarkeerd zijn. [ afbeelding ] zo dus) zie ik em zwart-blauw.
Sowieso, als hij zwart/blauw is en je kijkt naar het jasje wordt ie ook goud.quote:
Nee dat heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso, als hij zwart/blauw is en je kijkt naar het jasje wordt ie ook goud.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:14 schreef JackieBrown het volgende:
hij wordt bij mij echt op geen enkel moment wit met goud
volgens mij lopen die wit gouden gewoon te trollen
Het is een complotquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:14 schreef JackieBrown het volgende:
help me onthouden dat ik elke post van jou vanaf nu met een j.law gebaar wegwuif.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:14 schreef JackieBrown het volgende:
neem een abo en blok al die posts van die wijvenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
help me onthouden dat ik elke post van jou vanaf nu met een j.law gebaar wegwuif.
Om aandacht roepen omdat ze niet op je kwark vraag reagerenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:23 schreef Weissman het volgende:
Ik wil trouwens even melden dat ik ga stoppen met Fok. Eerst die turken, daarna die dieetcluppers en nu al dat gedoe over fokkin jurk. Ben het helemaal zat. Bespaar je de DM/PM, ik lees ze toch niet.
Doei
Met een abo kun je pauperusers eruit filteren?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:25 schreef Beach het volgende:
[..]
neem een abo en blok al die posts van die wijven
jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Met een abo kun je pauperusers eruit filteren?
Dus Fok heeft zelf een aantal diareeposters in dienst, in de hoop dat meer mensen een abonnement gaan nemen om die eruit te filterenquote:
Ja Cor, illerminatyquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dus Fok heeft zelf een aantal diareeposters in dienst, in de hoop dat meer mensen een abonnement gaan nemen om die eruit te filteren
ik weet niet of Danny zo slim isquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dus Fok heeft zelf een aantal diareeposters in dienst, in de hoop dat meer mensen een abonnement gaan nemen om die eruit te filteren
Tong80 en Fylax zijn verantwoordelijk voor 40% van de posts denk ikquote:
NOU SLA JE DE SPIJKER OP ZIJN KOPquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tong80 en Fylax zijn verantwoordelijk voor 40% van de posts denk ik![]()
En dan afvragen waarom al 5 jaar op rij steeds minder gepost word op fok
Die Fylax is toch pas 15 ofzo?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tong80 en Fylax zijn verantwoordelijk voor 40% van de posts denk ik![]()
En dan afvragen waarom al 5 jaar op rij steeds minder gepost word op fok
Ja, maar krijgt nu al voorkeursbehandeling van de moderatie. Net zoals tong80.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, maar krijgt nu al voorkeursbehandeling van de moderatie. Net zoals tong80.
En mensen die daar wat van zeggen worden geband.True story.
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:46 schreef Beach het volgende:
haha ja die fylax is wel zon irritant kutkind
Als je de kwaliteit van de users hier niet goed kunt inschatten kun je beter maar gewoon wegblijven hierquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:50 schreef Fripsel het volgende:
Gelukkig posten hier alleen normale mensen
Daar serieus op ingaanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Als je de kwaliteit van de users hier niet goed kunt inschatten kun je beter maar gewoon wegblijven hier
op wat full-time PMS'ende gleufdieren na is iedereen hier vrij normaalquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:50 schreef Fripsel het volgende:
Gelukkig posten hier alleen normale mensen
Ga fietsen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee als je zo blijft doen kk je ma op
Je komt zelf redelijk gefrustreerd over Henkie. Pop een uppertje.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:54 schreef fathank het volgende:
[..]
op wat full-time PMS'ende gleufdieren na is iedereen hier vrij normaal
Kun je roken? Zo niet kan dat wel eens verklaren waarom je het niet voelt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je komt zelf redelijk gefrustreerd over Henkie. Pop een uppertje.
Ik ga dit weekend voor de tweede keer blowen. Benieuwd of ik er nu wel wat van merk. Anders maar gewoon aan de keta.
Meeposten in de gym heeft zo te zien geen goede invloed op je gehad.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend voor de tweede keer blowen. Benieuwd of ik er nu wel wat van merk. Anders maar gewoon aan de keta.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:58 schreef Questular het volgende:
Iedereen heeft zo een "ik wil stoer zijn dus ik ga blowen fase" daar groei je ook weer uit.
daarna kom je in de trannyfase maar daaruit groeien is lastigerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:58 schreef Questular het volgende:
Iedereen heeft zo een "ik wil stoer zijn dus ik ga blowen fase" daar groei je ook weer uit.
Denken dat de gym invloed op m'n leven heeftquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Meeposten in de gym heeft zo te zien geen goede invloed op je gehad.
Denken dat er simpele meisjes bestaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Is dit je favo smiley? Zo kom je een beetje simpel over....
Het Weissman effect.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Is dit je favo smiley? Zo kom je een beetje simpel over....
yeah science bitchquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey etha.
http://www.sciencealert.c(...)d-that-goddamn-dress
Oh die uppers gaan dr zeker wel in van 't weekend.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:8BAHN HARBOUR // R&S LABELNIGHT
28-02-2015
De legendarische piramide met Belgisch raspaard in de loods; een mooiere eerste warehouse editie in 2015 kan 8Bahn zichzelf niet wensen. Het Belgische R&S label van Renaat Vandepapeliere, dat hij samen runt met zijn vrouw Sabine Maes, is zonder te overdrijven een van de belangrijkste labels binnen de elektronische muziek. Ooit.
TICKETS EN INFORMATIE
8Bahn Harbour
Nieuwe Havenweg 23 / Arnhem
Tijd: 23:00 - 06:00
Early Birds: 12,- (SOLD OUT!)
Normal Presale: 15,-
LINE UP:
Paula Temple
Alex Smoke *live
Lakker *live
Renaat Vandepapeliere
Shades
henk heeft er schoon genoeg vanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:54 schreef fathank het volgende:
[..]
op wat full-time PMS'ende gleufdieren na is iedereen hier vrij normaal
Ik hoopte dat idd dat je door deze reeks gemotiveert zou worden om van je luie asser af te komenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denken dat de gym invloed op m'n leven heeft.
het is vrijdag henk heb zijn drugs nodigquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
typische dieetreeks reactie ditquote:
hahaha dezequote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
typische dieetreeks reactie dit
alles proberen op te lossen door iets in je mond te stoppe
echt voor schut
Klopt.quote:
je heb die gasten toestemming gegeven om alle browsegeschiedenis en alle toetsaanslagen te bewaren van iedere user op je machinequote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:59 schreef Sapstengel het volgende:
Alsof er iets te zien is aan die twee status updates die ik per jaar doe.
Ik krijg alleen likes als ik post dat ik weer iets stoms heb gedaan of zoquote:
Aawhquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg alleen likes als ik post dat ik weer iets stoms heb gedaan of zo
ik ken iemand die grapje maakte over bommenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
Het is niet dat ze persoonlijk naar al je info gaan kijken en zich erover aftrekken op het kantoor van de NSA. Zo belangrijk en interessant ben ik niet. Zijn nog 16 miljoen andere Nederlanders met een net zo doorsnee leven.
Nice, toffe locatie.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh die uppers gaan dr zeker wel in van 't weekend.
[..]
Ik ben kkactief.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik hoopte dat idd dat je door deze reeks gemotiveert zou worden om van je luie asser af te komen
Val je wel lekker van af.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
Team blauw zwart hier.
Ja of gebruik gewoon geen drugs. Voor je het weet zit je elk weekend aan de coke.
Ik maak me ook niet druk om over wat gegevens bij de FBI of NSA. Ik maak me eerder druk om mijn gegevens in de handen van commerciële partijen die daar geld mee trachten te verdienen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
Het is niet dat ze persoonlijk naar al je info gaan kijken en zich erover aftrekken op het kantoor van de NSA. Zo belangrijk en interessant ben ik niet. Zijn nog 16 miljoen andere Nederlanders met een net zo doorsnee leven.
De meeste onderwerpen zullen je nog aan school doen denken, aangezien je nog maar net uit de luiers bent.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:12 schreef Fripsel het volgende:
Dit onderwerk doet me aan school denken
Ach ik koop toch niks. Maar idd die advertenties zijn wel irritant.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet druk om over wat gegevens bij de FBI of NSA. Ik maak me eerder druk om mijn gegevens in de handen van commerciële partijen die daar geld mee trachten te verdienen.
Ja echt he, me niet druk maken over advertising of privacy of de grote corporations. Zou me zo bij occupy kunnen aansluiten.quote:
Ga maar in de rij staan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Inb4 zou toch aan z'n pener sabbelen.
Hippiesquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja echt he, me niet druk maken over advertising of privacy of de grote corporations. Zou me zo bij occupy kunnen aansluiten.
Geen slecht woord over illegale raves of ketaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:27 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah echt van die BNW types die ergens op een illegale rave in een ketatrip zijn blijven hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap nu iig waarom al die chicks iets als "business inquiries: @gmail.com" op hun Instagram hebben staan![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:58 schreef Weissman het volgende:
lekker al je prive in de database van de FBI
no thanx
Dan kies ik toch voor de tieten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sap. Je moet kiezen nu. Weiss met de pik, of ik met de tieten.
Echt he. Mijn opa appt net dat ie al 4 eps heeft gekeken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy shit! Season 3 van House of Cards is uit. Dat wordt binge watching vannacht.
Hahaha.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt he. Mijn opa appt net dat ie al 4 eps heeft gekeken.
ik ben bij aflevering 3quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet nog aan house of cards beginnen. Dit weekend maar eens doen
Kun je beter een slet zoekenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:15 schreef Ethanolic het volgende:
hoe betaal je de hoeren dan?
#durftevragen
Oud geld.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:15 schreef Ethanolic het volgende:
hoe betaal je de hoeren dan?
#durftevragen
Let guldens rain on that bitchquote:
Je kunt ze niet echt houden he? Jammer zegquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
Jongens, Fripsel en ik zijn uit elkaar.
sowieso. Ik ga ook spoilen hier als ik klaar ben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy shit! Season 3 van House of Cards is uit. Dat wordt binge watching vannacht.
Clair gaat dood in ep 3. Heeft mijn opa me net gespoilerdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
sowieso. Ik ga ook spoilen hier als ik klaar ben.
waarom vriendquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
Jongens, Fripsel en ik zijn uit elkaar.
jij ben smerig mente monde klootzak jij kanker smerig klootzak! Weet je dat je of nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
sowieso. Ik ga ook spoilen hier als ik klaar ben.
Hey drinky!quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:41 schreef Questular het volgende:
Als je A-merk wilt hebben moet je het als een A-merk behandelen, Awesome_ is A+
Ik moet dat nieuwe fan filmpje nog kijkenquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:02 schreef Weissman het volgende:
Hey Angel nog lekkere pik gehad laatste tijd?
feels ik weet jb life is tuffquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ben al veel te lang wakker cheezplenk
Dat zou eng zijn, een vrouw met zulke armen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je mocht willen dat jij zon bazenfysiek had
waarom eng omdat normale mensen kkdik zijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat zou eng zijn, een vrouw met zulke armen.
Prima.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
waarom eng omdat normale mensen kkdik zijn?
ja leven is makkelijk voor mannen hequote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
feels ik weet jb life is tuff
als je vrouw bent dan
goed dat je deze realizeerd bb gwn benen wijd en nooit meer werkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:26 schreef JackieBrown het volgende:
leven is eigenlijk makkelijker als vrouw bij nader inzien
xDquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:08 schreef seto het volgende:
ben gestopt met kijken toen er hints kwamen dat Frank een flikker is
* JackieBrown rolt met ogenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:08 schreef seto het volgende:
ben gestopt met kijken toen er hints kwamen dat Frank een flikker is
Hmm, naja misschien driehoeksverhoudinkje dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:18 schreef Ethanolic het volgende:
ik wil verder geen onrust stoken maar het zag er romanties uit
Is er ergens een uitleg ofzo? Het gaat er bij mij gewoon niet in dat er mensen zijn die er wit en goud in zien. Dan ben je toch echt ziek kleurenblind of werken je hersenhelften niet goed oidquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:27 schreef Awesome_ het volgende:
ik word nog steeds kk gek van die jurk he
Lol, same.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is er ergens een uitleg ofzo? Het gaat er bij mij gewoon niet in dat er mensen zijn die er wit en goud in zien. Dan ben je toch echt ziek kleurenblind of werken je hersenhelften niet goed ofzo
heb er meerderen gelezen maar dan voel ik me nog genaaid. Alsof ze die witgouden jurk met een blauw filtertje proberen te verkopen. Maar daar trapt deze jongen mooi niet in. Ben niet van gisteren.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is er ergens een uitleg ofzo? Het gaat er bij mij gewoon niet in dat er mensen zijn die er wit en goud in zien. Dan ben je toch echt ziek kleurenblind of werken je hersenhelften niet goed oid
Haha dat is Bishamon, maar is geband van miscquote:
in je pmquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:24 schreef VMSDKR het volgende:
Etha DM me die prjislijst nog een keer als je wil.
Als ik de uitleg goed begrijp komt dat door het licht waarin je de foto bekeekquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:37 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb dezelfde foto toch echt in beide kleuren gezien. Ben ik nu gestoord?
Was op laptopscherm en mobiel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als ik de uitleg goed begrijp komt dat door het licht waarin je de foto bekeek
Als het vlak achter elkaar was in het zelfde licht is het onmogelijk?
Nee het licht om je heenquote:
Team blauw zwart ziet de juiste kleuren. Bij rest zit een draadje los.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is er ergens een uitleg ofzo? Het gaat er bij mij gewoon niet in dat er mensen zijn die er wit en goud in zien. Dan ben je toch echt ziek kleurenblind of werken je hersenhelften niet goed oid
Thanksquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lol, same.
Ik liet hem aan m'n vader zien zonder vooraf wat te zeggen omdat ik dacht dat het internet op de grote trolltrain gestapt was ofzo.
"Wit met goud"
Neger wat?!
Anyway: http://www.wired.com/2015/02/science-one-agrees-color-dress/
Niet sluitend, Etha en ik keken op hetzelfde moment in hetzelfde licht vanochtend en zagen het verschillendquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als ik de uitleg goed begrijp komt dat door het licht waarin je de foto bekeek
Als het vlak achter elkaar was in het zelfde licht is het onmogelijk?
Wat zie je bij die linkerfoto bovenin?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Thanksik zat me echt op te vreten over hoe het kon...
Ook met die filters, bij die linker foto zie ik hem gewoon als een vale blauwe jurk. Never nooit wit met goud, not even once.
Staat wel dat de mensen die dat wel denken het sowieso fout hebben.. dus.. Awesome.. Etha.. etc.
dacht dat wij vrienden waren..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Thanksik zat me echt op te vreten over hoe het kon...
Ook met die filters, bij die linker foto zie ik hem gewoon als een vale blauwe jurk. Never nooit wit met goud, not even once.
Staat wel dat de mensen die dat wel denken het sowieso fout hebben.. dus.. Awesome.. Etha.. etc.
Ja van elkaar? Dat kan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Niet sluitend, Etha en ik keken op hetzelfde moment in hetzelfde licht vanochtend en zagen het verschillend
Als jij dan even verteld hoe hij uit gaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:45 schreef kaasplankje het volgende:
wat een gelul om een fucking jurk gaat niet om de kleur maar hoe die uit moet man
wat een homo's
Gewoon licht/vaal blauw, jij?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat zie je bij die linkerfoto bovenin?
gwn kapotscheuren natuurlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als jij dan even verteld hoe hij uit gaat.
Beetje gelig, wat zwart hoort te zijn dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gewoon licht/vaal blauw, jij?
je bent gwn een homo met je jurk rot maar op naar lifquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:47 schreef McNulty het volgende:
Het is wel duidelijk nu wie de superieure mensen zijn en welke de inferieure.
Ja goud door het licht wat erop valt. Maar het niet belichte stuk is duidelijk zwart.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Beetje gelig, wat zwart hoort te zijn dan.
[ afbeelding ]
Wit goud kneusje.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je bent gwn een homo met je jurk rot maar op naar lif
Ik weet tog sappiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja goud door het licht wat erop valt. Maar het niet belichte stuk is duidelijk zwart.
Echt?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je kind krijgt tijdens het spelen een stok recht in zijn oog, waardoor het bloederig rood en dik wordt, en hij niet meer tegen licht kan. Ga je
A) naar een dokter/sjamaan/medicijnman/homeopaat
B) slapen en zien of het oog de volgende dag nog te redden is?
Ik haat mensen.
Whaha goeie conclusiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Awesome heeft ze gelokt omdat ie z'n standards liet varen dacht ik
Gvd, Nu is het aan, JB!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Awesome heeft ze gelokt omdat ie z'n standards liet varen dacht ik
Nee die bankverhalen van jullie zijn interessantquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:54 schreef Awesome_ het volgende:
Dit weten misschien niet veel mensen, maar c-c werkt dus in een ziekenhuis. Wow.
groetjes van de grote bankquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee die bankverhalen van jullie zijn interessant
Niet tochquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:05 schreef VMSDKR het volgende:
Sinds wanneer is Awesome_ van de chubbies dan?
Ik wil je vriendelijk verzoeken om nog eens goed na te denken over bovenstaande post, 'vriend'.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:02 schreef VMSDKR het volgende:
weet nie zo goed we zen kant ik moet kiezen
heb jullie beiden ghoog zitten
Loopt iemand met een wit goude doek voor je ogen te wappere?quote:
Ik laat me niet afpersen, en zeker niet door een chubbychaser.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik wil je vriendelijk verzoeken om nog eens goed na te denken over bovenstaande post, 'vriend'.
doe rustigquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:09 schreef Ethanolic het volgende:
vms ga je nog bestellen of wat?
ik blijf die prijslijst gvd niet sturen
I regret nothingquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:09 schreef seto het volgende:
ik kies toch voor Awesome omdat JB dat hele asian gedoe is begonnen
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
het valt me inderdaad nu pas op maar werken jullie niet? Of fokken in de baas zijn tijd?
lolquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:15 schreef VMSDKR het volgende:
die vangt waterkonijnen en muskusratten voor rijkswaterstaat
lijkt me srs een chille baanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:15 schreef VMSDKR het volgende:
die vangt waterkonijnen en muskusratten voor rijkswaterstaat
Ja precies, harde euro's verdienen met je webshop in stropdassen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ow juk en dan ook op tinder hebben staan 'Ondernemer. Work hard, play hard'
Dat heeft je uiteindelijk ook tijdje uit dit topic gehouden hè. Arme jongen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:09 schreef seto het volgende:
ik kies toch voor Awesome omdat JB dat hele asian gedoe is begonnen
Nulty plsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat heeft je uiteindelijk ook tijdje uit dit topic gehouden hè. Arme jongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:23 schreef Awesome_ het volgende:
Ja en dat neem ik JB ook kwalijk. Om zo steevast iemand te verketteren dat ie deze reeks verlaat. Terwijl seto gewoon een rustige jongen is.
OPEN JE OGEN MENSENhardop gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kan het dat jij gewoon echt zo vaak de plank volledig misslaat?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:24 schreef McNulty het volgende:
Ja, voel je maar goed schuldig. seto vertelt mij dingen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:23 schreef Awesome_ het volgende:
Ja en dat neem ik JB ook kwalijk. Om zo steevast iemand te verketteren dat ie deze reeks verlaat. Terwijl seto gewoon een rustige jongen is.
OPEN JE OGEN MENSENoh want hij heeft spleetogen haha snap hem vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, was je handen maar in onschuld JB.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hardop gelachen
[..]
hoe kan het dat jij gewoon echt zo vaak de plank volledig misslaat?
Heeft een permban toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:27 schreef VMSDKR het volgende:
Wannneer komt Klokov eigenlijk weer terug?
mis soms die roffa actie wel man.. hoorde ook dat een boot tegen de botlekbrug was gevaren.. hele brug helemaal kapot en dicht enzo.. files.. chaos.. gevaarlijke stoffen route gesloten.. roffalifequote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:33 schreef kaasplankje het volgende:
genoeg sensatie hierzo jb was iemand van de brug af int water beland traumaheli brandweer popo alles
roffalife
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij richting het Oeralgebergte is vertrokken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:27 schreef VMSDKR het volgende:
Wannneer komt Klokov eigenlijk weer terug?
ja is verslavend slaap dit weekend niet thuis zal wel afkicken zijn zoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mis soms die roffa actie wel man.. hoorde ook dat een boot tegen de botlekbrug was gevaren.. hele brug helemaal kapot en dicht enzo.. files.. chaos.. gevaarlijke stoffen route gesloten.. roffalife
Daadwerkelijk hardop geniffeld. Alsjemenou.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:35 schreef VMSDKR het volgende:
hier in groningen was laatst schaap in de sloot gevallen
boer trok hem weer op het land
alles goed
Nee woon al tijdje niet meer in HVT, nu op Zuidquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dus jij zat helemaal als een rat in de val met die kapotte brug?
http://www.pipashop.nl/quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee woon al tijdje niet meer in HVT, nu op Zuid
al me goons zijn weg daar
ik dus ook
Kanker, echt voor schut nu.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik zei goon, niet gun
leer lezen
sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |