willen we dat niet allemaal?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Team Etha en ossum. Daar wil. Ik wel bij horen.
Dit jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:51 schreef seto het volgende:
als je wit/goud ziet heb je gewoon inferieure genen
oke nou gefeliciteerd dat je bij het retard team hoortquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Team Etha en ossum. Daar wil. Ik wel bij horen.
Jij zit bij nulty en seto. Just sayin.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
oke nou gefeliciteerd dat je bij het retard team hoort
Je hebt gelijk. Hoe dan?!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:10 schreef fathank het volgende:
Ik zie een leuk trucje. Als ik vanaf boven scroll zie ik em wit-goud. Als ik vanaf onder scroll en daardoor eerst langs m'n eigen posts (die groen gemarkeerd zijn. [ afbeelding ] zo dus) zie ik em zwart-blauw.
Sowieso, als hij zwart/blauw is en je kijkt naar het jasje wordt ie ook goud.quote:
Nee dat heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso, als hij zwart/blauw is en je kijkt naar het jasje wordt ie ook goud.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:14 schreef JackieBrown het volgende:
hij wordt bij mij echt op geen enkel moment wit met goud
volgens mij lopen die wit gouden gewoon te trollen
Het is een complotquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:14 schreef JackieBrown het volgende:
help me onthouden dat ik elke post van jou vanaf nu met een j.law gebaar wegwuif.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:14 schreef JackieBrown het volgende:
neem een abo en blok al die posts van die wijvenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
help me onthouden dat ik elke post van jou vanaf nu met een j.law gebaar wegwuif.
Om aandacht roepen omdat ze niet op je kwark vraag reagerenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:23 schreef Weissman het volgende:
Ik wil trouwens even melden dat ik ga stoppen met Fok. Eerst die turken, daarna die dieetcluppers en nu al dat gedoe over fokkin jurk. Ben het helemaal zat. Bespaar je de DM/PM, ik lees ze toch niet.
Doei
Met een abo kun je pauperusers eruit filteren?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:25 schreef Beach het volgende:
[..]
neem een abo en blok al die posts van die wijven
jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Met een abo kun je pauperusers eruit filteren?
Dus Fok heeft zelf een aantal diareeposters in dienst, in de hoop dat meer mensen een abonnement gaan nemen om die eruit te filterenquote:
Ja Cor, illerminatyquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dus Fok heeft zelf een aantal diareeposters in dienst, in de hoop dat meer mensen een abonnement gaan nemen om die eruit te filteren
ik weet niet of Danny zo slim isquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dus Fok heeft zelf een aantal diareeposters in dienst, in de hoop dat meer mensen een abonnement gaan nemen om die eruit te filteren
Tong80 en Fylax zijn verantwoordelijk voor 40% van de posts denk ikquote:
NOU SLA JE DE SPIJKER OP ZIJN KOPquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tong80 en Fylax zijn verantwoordelijk voor 40% van de posts denk ik![]()
En dan afvragen waarom al 5 jaar op rij steeds minder gepost word op fok
Die Fylax is toch pas 15 ofzo?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tong80 en Fylax zijn verantwoordelijk voor 40% van de posts denk ik![]()
En dan afvragen waarom al 5 jaar op rij steeds minder gepost word op fok
Ja, maar krijgt nu al voorkeursbehandeling van de moderatie. Net zoals tong80.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, maar krijgt nu al voorkeursbehandeling van de moderatie. Net zoals tong80.
En mensen die daar wat van zeggen worden geband.True story.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |