Je ontkent zo hardquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wil het best zeggen als je dat kinky vind
Ik blijf altijd alleen wonen..rusttt
Zullen wij dan samengaan, Stimo? Dan ben ik een bezette man en kom ik misschien weer in de picture.quote:
Orgy ditdat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel een open relatie oke. Stimo en TM mogen ook meedoen. Jij neemt TM en ik Stimo.
Nee mag niet van vrouwmens dat mijn leven regeertquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe je ook mee? Dan word jij onze minnaar.
Zij mag ook wel meedoen hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee mag niet van vrouwmens dat mijn leven regeert
Too kinky for me. Sorryquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel een open relatie oke. Stimo en TM mogen ook meedoen. Jij neemt TM en ik Stimo.
Heb te veel guldens daar aan uitgegeven.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
Hadden jullie vroeger ook pokemon kaarten? Wat vond ik die dingen tof zeg. Zomaar denk ik er aan.
Ruilen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
En er was zo'n volwassen man bij ons in de buurt die ze ook spaarde en die ging dan altijd met ons proberen te ruilen enzo.
Mijn ouders hebben er ook wel een paar guldens aan uitgegeven. Maar de meeste won ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb te veel guldens daar aan uitgegeven.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, ben er weer vandoor. Dit komt wel hard aan; ik zal mijn leven weer moeten overpeinzen. Succes met jullie groupies alvast.
ik ben 11 wat betekent ditquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:58 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Borte, kom je na school bij mij thuis Pokémon kaarten ruilen?
Ik er veel verkocht en hoop guldens verdiendquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
Hadden jullie vroeger ook pokemon kaarten? Wat vond ik die dingen tof zeg. Zomaar denk ik er aan.
Raki met warme melk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:42 schreef Che_ het volgende:
Wat is een goeie slaapmiddel behalve muziek of asmr shit
Pagga?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:42 schreef Che_ het volgende:
Een honkbalknuppel!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:42 schreef Che_ het volgende:
Nee daar ga je aan wennenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe vaak moet dat nog gezegd worden!!
En Che neem slaappillen.
Ja i know. Volgende keer zal ik voet bij stuk houden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe vaak moet dat nog gezegd worden!!
En Che neem slaappillen.
Niet waarquote:
#deuce92 of #peunagequote:
Met minder kan ook wel hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
#deuce92 of #peunage![]()
Melatonine kan ik je wel aanraden trouwens. 3 tot 5mg per avond!Let op dat je niet 0,1mg Melatonine koopt bij de drogist, want dan moet je 30 tot 50 pillen innemen.
Je moest toch afrijden deze week? Hoe ging het?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zou kunnen... Bij mij niet in ieder geval.
Ander onderwerp graag.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moest toch afrijden deze week? Hoe ging het?
Ik heb er echt kapot veel van. Ruilde ooit 20 magic cards (ofzo, kreeg ooit gratis) voor 100 kaartenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
V&A / [TK] Veel Pokemon kaarten !
lol
wat is daar lol aan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
V&A / [TK] Veel Pokemon kaarten !
lol
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat is daar lol aan?
gewoon iemand die een hobby heeft, doe ff respect tonen
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:56 schreef Bortecinem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |