Ben je me alweer vergeten nisanlimquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wie ben jij nu weer
[..]
Ik ben de eeuwige single.
Ik zou een operatie op jou uitvoeren. Niet andersom. Mjah nu ik weet dat je single bent streep ik je af van mijn lijst.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:32 schreef Che_ het volgende:
Operation Bortysh has begun
Grapje, jullie passen wel goed denk ik
Jij hebt een badboy met een gouden hartje nodig.. Turq dus!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
TM en ik zijn matties.
En TM verdient een lief meisje dat voor hem zorgt.
Turq en ik zijn ook matties.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij hebt een badboy met een gouden hartje nodig.. Turq dus!
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Ben je me alweer vergeten nisanlim
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou een operatie op jou uitvoeren. Niet andersom. Mjah nu ik weet dat je single bent streep ik je af van mijn lijst.
Ik ben dan ook een heel sociaal persoon.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
The dostzone around you is strong young one
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
Che, waarom geef je niet toe dat we samenwonen
Ze wil je niet bro.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is dit?
En wie zegt dat ik een lief meisje wil dat voor me zorgt? Misschien wil ik wel een crazy borderline chick voor de nodige spanning in mijn leven?
Sta jij open voor polygamy? Zo zou je het beste van beide werelden kunnen ervaren.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is dit?
En wie zegt dat ik een lief meisje wil dat voor me zorgt? Misschien wil ik wel een crazy borderline chick voor de nodige spanning in mijn leven?
So I hear...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wil het best zeggen als je dat kinky vind
Ik blijf altijd alleen wonen..rusttt![]()
Noem je borte nu crazy borderline chick?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |