Ik heb ze wel eens om iets minder zien rellenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
Zelfs AZ supporters waren gaan rellen met zo'n scheids.
Ik denk dat ze wellicht zelfs het toernooi uitgaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk dat Feyenoord niet meer gaat winnen.
Ik heb nog nooit AZ-supporters zien rellen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens om iets minder zien rellen
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
Die scheids moeten ze echt aan zijn ballen van de Eiffeltoren flikkeren
Aan je ballen ergens af flikkeren..quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Saekerhett het volgende:
Die scheids moeten ze echt aan zijn ballen van de Eiffeltoren flikkeren
Die zijn wel goed met klappertjesquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit AZ-supporters zien rellen.
Die weten dan ook alleen hoe die klappers werken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou okee schreeuwen danquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Feyenoord wint dit seizoen geen prijs.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wellicht zelfs het toernooi uitgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |